Mariobros Zgłoś #81 Napisano 17 Grudnia 2013 Czy stalowa zwrotnica z S4 B5 na pewno bezproblemowo pasuje do Passata? Niczym się nie różni ta zwrotnica od aluminiowej z passata? (kąty, rozstawy, etc. żeby nie było później żadnych problemów z geometrią zawieszenia) Nie wiem czy były w S4 B5 stalowe zwrotnice ,ale jeżeli były to nie powinny się różnić od stalowych w passatach. Natomiast stalowe zwrotnice różnią się od ameliniowych mocowaniem przedniego dolnego wahacza do zwrotnicy. Czyli jak masz stalowe zwrotnice i chcesz założyć ameliniowe to musisz też zmienić przedni dolny wahacz na taki od ameliniowej zwrotnicy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartas204 Zgłoś #82 Napisano 22 Grudnia 2013 (edytowane) Cześć chce kliknąć ten zestaw : http://allegro.pl/zaciski-audi-s4-b5-tarcze-klocki-kpl-swap-a4-i3802722201.html do tego bd musiał dokupić te zwrotnice aluminiowe i dolne wahacze tak , dobrze rozumiem ? coś jeszcze? o co chodzi z różnicą otworu na piaste 75mm a 82mm, które zwrotnice zamawiać pod te tarcze? Edytowane 22 Grudnia 2013 przez bartas204 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #83 Napisano 28 Grudnia 2013 (edytowane) Tak do tych zacisków będziesz musiał kupić alu zwrotnice i przednie dolne wahacze jeżeli u siebie masz stalowe. Musisz też się upewnić jaką masz średnicę piasty u siebie. Do alu zwrotnic powinna być 82mm ,a widząc rocznik Twojego autka to masz raczej średnicę 75mm. Edytowane 28 Grudnia 2013 przez Mariobros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal_ Zgłoś #84 Napisano 4 Stycznia 2014 (edytowane) Nie wiem czy były w S4 B5 stalowe zwrotnice ,ale jeżeli były to nie powinny się różnić od stalowych w passatach. Natomiast stalowe zwrotnice różnią się od ameliniowych mocowaniem przedniego dolnego wahacza do zwrotnicy. Czyli jak masz stalowe zwrotnice i chcesz założyć ameliniowe to musisz też zmienić przedni dolny wahacz na taki od ameliniowej zwrotnicy. Tak, w S4B5 były stalowe zwrotnice na szeroki rozstaw hamulców. O szerszym sworzniu przedniego wahacza wiem. Rozchodziło mi się o budowę samej zwrotnicy i ewentualne różnice w nastawach zawieszenia. Zrobiłem też drobny risercz po ETCE i wychodzi na to, że mając passata b5fl np. z tdi 130km gdzie kładli większe łożysko (82mm) nie trzeba będzie zmieniać piast bo są takie same jak w przypadku zwrotnic aluminiowych. Pytanie do tych co swapowali już heble - jak z wężykami, do zacisków z S4 są przykręcone 2 metalowe wężyki i dopiero do nich idą gumowe, zostawiliście tak jak jest czy bezpośrednio do zacisku wkręciliście gumowy? Edytowane 4 Stycznia 2014 przez Kowal_ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #85 Napisano 4 Stycznia 2014 Zrobiłem też drobny risercz po ETCE i wychodzi na to, że mając passata b5fl np. z tdi 130km gdzie kładli większe łożysko (82mm) nie trzeba będzie zmieniać piast bo są takie same jak w przypadku zwrotnic aluminiowych. Dokładnie tak jest. Pytanie do tych co swapowali już heble - jak z wężykami, do zacisków z S4 są przykręcone 2 metalowe wężyki i dopiero do nich idą gumowe, zostawiliście tak jak jest czy bezpośrednio do zacisku wkręciliście gumowy? Ja zostawiłem bo całkiem w dobrym stanie były te metalowe wężyki. Co do geometrii to u mnie nic się nie zmieniło po zmianie zacisków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kowal_ Zgłoś #86 Napisano 4 Stycznia 2014 U mnie też te wężyki są w dobrym stanie i tak je zostawię, jeśli już to kupię nowe gumowe. Lista zakupów jest jeszcze spora, ale pomału to skompletuję Zaciski już mam, zwrotnice namierzyłem z S4 wraz z czujnikami ABS. Nowe łożyska, po jednym wahaczu, tarcze, klocki i jedna osłona tarczy bo mam tylko jedną i na wiosnę będzie można działać Mam też tylne heble z S4, 256mm wentylowane, zaciski + jarzma, jak ktoś ma 4motion i szuka to oddam po taniości Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupaczek_90 Zgłoś #87 Napisano 23 Stycznia 2014 a co potrzeba zeby zrobic swap na 312? wsadzilbym 321 ale w zime na 17 cali to odpada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #88 Napisano 24 Stycznia 2014 a co potrzeba zeby zrobic swap na 312? przeczytać wątek o heblach 312mm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #89 Napisano 24 Stycznia 2014 a co potrzeba zeby zrobic swap na 312? wsadzilbym 321 ale w zime na 17 cali to odpada 16" też wejdzie na zaciski 321 tylko że nie każda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szczupaczek_90 Zgłoś #90 Napisano 24 Stycznia 2014 16" też wejdzie na zaciski 321 tylko że nie każda. a jakie ET 16'' zeby weszło? bo 17 na lato jak najbardziej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
symeks Zgłoś #91 Napisano 24 Stycznia 2014 u mnie oryg alu et37 byly ok, a do stalowek z et42 musialem kupic dystanse, w moich postach wiecej info i zdjec. z tym ze ja mialem cale zwrotnice z a6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #92 Napisano 25 Stycznia 2014 a jakie ET 16'' zeby weszło? bo 17 na lato jak najbardziej No właśnie ciężko powiedzieć jakie ET będzie pasować bo to nie tylko o samo ET się rozchodzi ,ale też o kształt ,wyprofilowanie i grubość ramion. Moje phoenixy miały ET 37 i 17" i nie siadły ,a przymierzałem felgę od A6 też z ET 37 17" i siadła bez problemu. Podobno ten wzór felgi z audi 16" siada bez problemu : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bad69boy Zgłoś #93 Napisano 21 Maja 2014 a montował ktoś heble od s8 d2 srednica tacz 323mm dwutłoczkowe, 4 kocki na zacisk, podejda pod alu zwrotnice? ktos jest zorientowany jaki jest rozstaw srub na jarzmach od takich zacisków? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawl00 Zgłoś #94 Napisano 31 Maja 2014 Panowie pytanie ciężko jest dorwać aluminiowe zwrotnice. I w związku z tym czy ktoś wie czy można zastosować żeliwne zwrotnice i jakie muszą posiadać numery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mariobros Zgłoś #95 Napisano 2 Czerwca 2014 (edytowane) a montował ktoś heble od s8 d2 srednica tacz 323mm dwutłoczkowe, 4 kocki na zacisk, podejda pod alu zwrotnice? ktos jest zorientowany jaki jest rozstaw srub na jarzmach od takich zacisków? Jeżeli to takie zaciski : to jak najbardziej pasują pod alu zwrotnice o ile dobrze pamiętam to roztaw śrub na jarzmach 90mm. Tylko w audi S8 jest inna wtyczka do czujnika zużycia klocka niż w passacie. Panowie pytanie ciężko jest dorwać aluminiowe zwrotnice. I w związku z tym czy ktoś wie czy można zastosować żeliwne zwrotnice i jakie muszą posiadać numery. Raczej nie jest ciężko kupić alu zwrotnice Ja kupiłem na pierwszym odwiedzonym szrocie. Wszystko co potrzeba masz opisane na pierwszej stronie tego tematu. Edytowane 2 Czerwca 2014 przez Mariobros Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CZAD Zgłoś #96 Napisano 19 Września 2014 Witam jestem nowy i troche sie w tym wszystkim gubie mam passata b5 afn 98rok z tego co wyczytalem to w serji mam 288 z pszodu z jakich aut potrzebowal bym czesci i jakie te czesci by zalozyc u siebie 312 mm zeby zmiescilo mi sie w feldze stalowej 16? Bo wieksze do 16 tarcze i zaciski nie wejda ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mlody_vw Zgłoś #97 Napisano 22 Października 2014 jarzma pod tarcze 312mm http://allegro.pl/swap-jarzma-451-282-288-na-312mm-passat-b5-rarytas-i4724753446.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
RAFAŁ W Zgłoś #98 Napisano 9 Listopada 2014 jarzma pod tarcze 312mmhttp://allegro.pl/swap-jarzma-451-282-288-na-312mm-passat-b5-rarytas-i4724753446.html Jarzma takie jak trzeba, ale cena z kosmosu. W zeszłym tyg. kupiłem za 50zł 2szt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Devastation Zgłoś #99 Napisano 18 Listopada 2014 Mając zwrotnice o większym rozstawie mocowania jarzma do zwrotnicy czyli 144mm mozna sie pokusic o rozmiar 345 na jednotloku, czterotloku oraz szesciotloku Brembo mozna tez zapodac dwutloki na 360mm od Audi RS4 B5 lub 365 i 380mm z A4 RS4 B7 Ale sie rozmarzyłem.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tauka Zgłoś #100 Napisano 24 Lutego 2015 A jet tu ktoś kto założył te 288x12 z tyłu? Mam taki zestaw i wychodzi na to, ze trzeba by dać ze 3 cm dystansu, żeby pasowało to... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach