Skocz do zawartości

bad69boy

  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bad69boy

  • Urodziny 02.03.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    m
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ZST/Kobyco?

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2002
  1. odgrzewam kotleta nikt nie wie czy nie chce powiedzieć?:rozpacz
  2. a montował ktoś heble od s8 d2 srednica tacz 323mm dwutłoczkowe, 4 kocki na zacisk, podejda pod alu zwrotnice? ktos jest zorientowany jaki jest rozstaw srub na jarzmach od takich zacisków?
  3. jak nawet mikrostyk jest walnięty to dlaczego nie otwiera się z kluczyka, w moim aucie jest taka zależność że jak z klamki działa to z kluczyka tez, jak nie dziala z klamki to z kluczyka tez nie
  4. witam mój problem jest następujący: tylna klapa z drzwi kierowcy działa zawsze, ale po jej otwarciu trzeba na jednej nodze lecieć bo po 2 sekundach się blokuje i trzeba jeszcze raz otwierać, głównym problemem jest to ze klapa nie otwiera się z kluczyka i z przycisku w klapie (otwiera si eona okazjonalnie jak ma dobry dzień) jakieś pomysły na przyczynę?
  5. pamiętaj ze jak jest soczewka to nie znaczy ze masz ksenon a jak się smurf uprze to sobie tam możesz udowadniac zabierze dowód i nara
  6. najpierw sprawdź świeczki wymień jeżeli masz coś na zamianę potem szukaj dalej jeżeli to nie to iskra i paliwo podstawa
  7. jestem na świeżo po wymianie wszystkich węży podciśnienia i sprawa wygląda tak: kupiłem 3mb o średnicy 3,2mm i 2mb o średnicy 5mm marki Gates-przelewowe czy tam paliwowe jak kto woli, wchodzą ciasno niektóre bardzo ciasno ale nie taki diabeł straszny, każdy trzpień czy plastikowy wężyk smarowałem Kujawskim tak aby tylko smyrnąc no i szło. Plus tego taki że mam pewność że wszystkie siedzą ciasno i nie puszcza bokiem lewego powietrza po wymianie węży i uszczelnieniu dolotu jest odczuwalna poprawa auto lepiej się zbiera ( nie spodziewajcie się efektu NOS) u mnie poprostu brało lewiznę i i paszczak zamulał pozdro węże kupione na necie na drugi dzień były na miejscu:oszit
  8. Witam wszystkich chciałbym wypolerować mojego paszczaka, czarne kombi, do tego zatuszować kilka niedoskonałości. Szukam w szczecinie lub okolicach kogoś kto zrobi to naprawdę profesjonalnie bez pier..nia po fakcie Panie no inaczej się nie dało albo inne bla bla.Najlepiej jeżeli możecie polecić kogoś sprawdzonego kogo efekty pracy widzieliście. Z góry dzięki za wszystkie namiary
  9. zakupiłem komplet na przód w 2012,wahacz dolny tył padł po 25tyś. górny po 30 tyś oba na kole lewym, reszta się trzyma do dzisiaj najechałem łącznie na nich jakieś 70 tysi więc mogę jedynie polecić pozdro
  10. Problem polega na tym panowie, że wątek jest obszerny i jest bardzo dużo postów które nic nie wnoszą. Czytanie 50stron i szukanie akurat swojego przypadku jest bardzo męczące i po pewnym czasie przestaje się czytać i tylko lecisz i z marnym efektem. Jak założę do 8,5 cala dystans powiedzmy 10-15mm to czy fela nie będzie wystawać poza obrys auta??
  11. nie będą wtedy wystawać poza obrys auta??
  12. Panowie mam do kupienia felgi 8.5j 17" ET 50 pytanie czy będę potrzebował dystansów żeby nie ocierały czy polatam bez nich jeżeli dystans to czy przy tej szerokości felgi nie będą wystawać szczególnie z przednich nadkoli?? z góry dzięki za odp proszę o konkrety bo nie mam możliwości ich założenia przed kupnem
  13. Witam podłącze się pod temat. Passat 1.9 tdi AVF 130 KM 2002 rok.Problem się zaczął po wymianie przednich haków (komplet ATE) zaciski też ATE płyn hamulcowy wymieniony. Objawy to: powyżej 100km/h i tu podkreślam że czasami nie zawsze zaczyna trząść buda (bez naciskania hamulca) , na kierownicy drgania, pedał robi się twardy przy próbie hamowania trzęsie jeszcze bardziej, zwalniam do 80 przestaje telepać pedał dalej twardy i tak już pozostaje.Poza tym grzeje się lewa przednia strona felga jest gorąca. Czasami jeżdżę i nic, hamowanie ze 160 i nic wszystko jak należy. Wymieniłem gumy na zaciskach lewa i prawa strona więc tłoczki chodzą ładnie, zaciski czyste. Po wymianie gum przez chwile było jak należy pedał chodził miękko równomiernie rozkładał siłę hamowania.Potem znowu ****. Kruciec od vacu pompy uszczelniłem poxiliną bo się kręcił w kółko przejście przez gródź silnika uszczelniona. Więc co dalej robić??serwo pompa wspomagania ???(nie posiadam vaga). Problem zaczął się po wymianie haków. proszę o pomoc
  14. noszę się z zamiarem kupna b5 po lifcie, poczytałem trochę na temat silników i im więcej czytam tym więcej mam wątpliwości co do niezawodności rożnych jednostek wysokoprężnych. Mocne jednostki są na pompo-wtryskach które ponoć siadają a gniazda w których siedzą wyrabiają się na tzw, jajo i potem rachu ciachu i golizna w portfelu.Najsensowniejszym rozwiązaniem wydaje się być zakup auta na pompie i normalnymi wtryskami i teraz pytanie które z silników są na pompie bo tej info. nie mogę się doszukać. Ponoć 2.5 tdi 180KM 4motion jest na pompie.a 1.9??proszę o info w tej sprawie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności