kamell Zgłoś #141 Napisano 6 Lipca 2010 Kupiłem jednak 8100 X-clean 100% Synthetic. Na karnistrze z tyłu jest podwója nakejka z info pod spodem po polsku więc chyba orginał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #142 Napisano 7 Lipca 2010 8100 X-clean dlaczego kupiłeś bez normy 505.01 ? <myśli> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamell Zgłoś #143 Napisano 7 Lipca 2010 (edytowane) Sprzedawca mnie przekonał. Ten olej ma tylko dwie normy 505.00 i 505.01 i jest to 100% syntetyk. Na korku wlewu oleju w moim aucie mam napisane 505.00. Myślę, że nie dałem ciała. X8100 kosztował 158 zł a specyfic 504.01 507.01 205zł. No i ja niemam PD jak u Ciebie ale X8100 obsługuje obie te normy to i do Twojego by również pasował. Edytowane 7 Lipca 2010 przez kamell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #144 Napisano 7 Lipca 2010 KOLEGO KAMELL jak mozliwa jest norma 505.00 i 505.01 jednoczesnie ? normy jakie ma 8100 X-clean APROBATY: BMW LL-04, MB 229.31, Porsche, VW 502.00-505.00 do PD musi byc 01... więc dla Ciebie jest ok, coś źle spojrzałem jaki masz silnik Będzie dobrze, tylko zmieniaj regularnie, filterek MANNA sobie kup, bo widzialem jak tanie zamienniki się wykręcają... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamell Zgłoś #145 Napisano 7 Lipca 2010 (edytowane) Kolego Kamilb chyba jednak jest możliwa. Widocznie specjaliści z Motula stwierdzili że jednak ten typ oleju nie zaszkodzi PD albo kupiłem jakąś podróbkę . Na etykiecie wyraźnie pisze ( o ile to orginalana etykieta): ACEA: A3/B4/C3 API: SM/CF VW 502.00/505.00/505.01 Edytowane 7 Lipca 2010 przez kamell Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #146 Napisano 7 Lipca 2010 pewnie oryginał już widziałem, więc nie ma co się martwić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danny6 Zgłoś #147 Napisano 11 Lipca 2010 Leje Castrol Edge 5W40, wymiana co 10 tysiakow, ponad 250 tys na zegarze - zero problemow nic nie dolewam miedzy wymianami, nic nie kopci, pali od kopa caly rok dbam jak nalezy nie zaluje i to sie zwraca. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichykla Zgłoś #148 Napisano 12 Lipca 2010 Witam a ja niestety kupiłem paska 1.9 tdi 130km który był zalany olejem mineralnym 15w40 i przejechał na nim około 30 tysiecy co teraz powinienem zrobić jeżdzić tak dalej czy rozglądać się za nowym motorem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #149 Napisano 12 Lipca 2010 Jak już masz zamiar rozglądać się za nowym silnikiem, to zacznij od wymiany oleju na prawidłowy - wszystko w pierwszym poście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamilb Zgłoś #150 Napisano 12 Lipca 2010 jw. zalej 5w40 505.01 i jeździj, może nowy silnik nie będzie potrzebny... 30tys na 15w40 ? co Ty z niego LL zrobiłeś ? <myśli> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cichykla Zgłoś #151 Napisano 12 Lipca 2010 Witam kupiłem to autko w słupsku i poprzedni właściciel miał juz zalane go mabilem 15w40 i mowił ze przejechał tak ponad 30 tysięcy i nie brał mu ani grama oleju. Panowie czy jak wymienie go chociaż na 10w40 czy nie będzie to gorzej dla silnika który tyle przejechał na mineralnym oleju? Z góry dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #152 Napisano 12 Lipca 2010 Kolego, naucz się czytania ze zrozumieniem jak chcesz dalej bez ostrzeżeń korzystać z forum. Ostatni raz odsyłam Cię do pierwszego postu tego wątku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rrudy102 Zgłoś #153 Napisano 12 Lipca 2010 Witam Ja olej już mam Moje pytanie jest troszkę inne. Podczas wymiany oleju, należy zmienić filtr oleju i powietrza, prawda? Coś jeszcze? Jakiej firmy kupić, żeby było ok? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #154 Napisano 12 Lipca 2010 Ja zmieniam jeszcze filtr paliwa i kabiny. Producent Knecht, ewentualnie Mann - poszukaj na forum, różnie ludzie doradzają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marcinmrag Zgłoś #155 Napisano 15 Lipca 2010 ja do swojego zalałem castrol edge z normą 505.01 i jak narazie nie bierze oleju ani kropelki:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
asik82 Zgłoś #156 Napisano 15 Lipca 2010 ja do swojego zalałem castrol edge z normą 505.01 i jak narazie nie bierze oleju ani kropelki Popieram Olej Wspanialy I co nierealnie Mobila łykał .1,5 l miedzy wymianami a teraz juz 3 tys na blacie inawet kropeli jak to mozliwe "nic nie ubywa " Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesp32 Zgłoś #157 Napisano 19 Lipca 2010 witam ja odkąd sprowadziłem furke230tys a teraz mam nalatane 250tys leje motula 505,01silniczek ciszej pracuje i od wymiany do wymiany dolewam 0,5l wymiana co10tys zadnej ściemy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxdax Zgłoś #158 Napisano 20 Lipca 2010 Panowie, czy ktoś zalewa swojego VW olejem GM 5W30 DEXOS2 który, Spełnia następujące normy: API: SM/CF ACEA: A3, B4, C3 GM-LL-A-025 GM-LL-B-025 BMW Longlife - 04 VW 502.00 505.00 505.01 MB 229,51 i można nabyć 5litrów w cenie około 90zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domel_p Zgłoś #159 Napisano 21 Lipca 2010 Ja w przedziale ~ 166tys. - 180tys. jeździłem na MOBIL SYST S 5W-30. W zimie dolałem może jedną setę (temat cały czas dotyczy oleju ) w dwóch podejsciach. Powodów do narzekań brak. Aktualnie zalałem Motula - zobaczymy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sthorm Zgłoś #160 Napisano 21 Lipca 2010 panowie ja zalewam silniczek mobilem 5W50 wymiany co 10 tyś obecnie na blacie 187tyś na takim oleju wyszedł z fabryki i taki leje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach