Skocz do zawartości
Gość tutus

Czy można sprawdzić VAG-iem autentyczny przebieg

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Krawcol
Podobno sprawdzają po numerze VIN ale myślę że też to jest lipa bo nie wszystkie samochody są serwisowane to skąd ma wiedzieć serwis VW o moim przebiegu

Moga podac Tobie tylko przebieg przy ostatnim przegladzie, ktory zostal wykonany w zagranicznym ASO. Warunek jeden-samochod musial byc serwisowany w ASO. I tutaj nikt walka Tobie nie zrobi :cwaniak:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

cześć

czyli można w ten sposób bardzo łatwo wychwycić niby serwisowane samochody, jak był serwisowany to ASO musi wiedzieć.

 

P.S

czy ASO ma połączenie swoich bazz danych z różnych krajów nie tylko z UE

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol
P.S

czy ASO ma połączenie swoich bazz danych z różnych krajów nie tylko z UE

Niestety nie wiem, jak to wyglada z krajami spoza UE-na to pytanie tylko w ASO odpowiedza.

 

czyli można w ten sposób bardzo łatwo wychwycić niby serwisowane samochody, jak był serwisowany to ASO musi wiedzieć.

Dokladnie. Ale sa braki, jesli chodzi o auta serwisowane w Polsce, bo polskie ASO nie wpisuja danych do ogolnej bazy danych VW :dobani:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pshemo
Ale sa braki, jesli chodzi o auta serwisowane w Polsce, bo polskie ASO nie wpisuja danych do ogolnej bazy danych VW :dobani:

Dlatego ja zbieram sobie, oprocz wpisow w ksiazce serwisowej, fakturki (i zlecenia naprawy). Jest na nich data, przebieg, dane wlasciciela. Gdybym ja kupowal auto i zobaczyl iles tam faktur z roznych ASO, to uwierzylbym, bo komu by sie chcialo tyle papierkow falszowac - prosciej dla oszustow jest kupic czysta ksiazke serwisowa i wypelnic ja w pol godzinki ;-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość GO ELECTRONICS

Dorzuce 3 grosze...

Dla elektronika niema rzeczy niemozliwych.

Dane z przebiegów samochodów sa zapisywane w EEPROMach czy to komputera silnika czy licznika. A pamiec ma to do siebie że mozna ja edytowac i wcale niepotrzeba do tego VAG. Wystarczy rozebrac ECU i wylutowac pamiec i edytowac włąsciwe komórki... tak jak sie rozkodowuje radia :-( Niestety na nieuczciwość ludzka nic nieporadzimy. Tylko zgodność wpisów w książce serwisowej z danmi w bazie VW może byc WSKAZÓWKĄ o rzeczywistym przebiegu. Trzeba sie pobawic w Holmesa i dedukowac na podstawie zuzycia pewnych elementów przebieg. Byc może w tym wypadku stopien zuzycia tłumika i rur wydechowych bedzie sporo mowiła. No bo jaki handlarz zawróci sobie glowe czyms tak błachym jak kawałek rurki która jest przerdzewiała i zablocona ;-) i niewidać przy sprzedaży.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Wystarczy rozebrac ECU i wylutowac pamiec i edytowac włąsciwe komórki...
Przeliczyć sumy kontrolne, wlutować, zwykle jest to montaż smd. Łatwiej i przyjemniej jest po ODB i to zmieniając przebieg w szafie i w ECU. Suma sumarum druga metoda jest "bardziej elegancka".

GO ELECTRONICS, oczywiście zgadzam się z tym co napisałeś, gdyż widać czasami autka z przebiegiem 120-150 tys a kierownice wyjeżdżone "na lusterko", podlokietnik brunatny z prześwitem przy przycisku do wnętrza tapicerki, boczki foteli wychechłane, pomimo, że welur z VW jest napradę trwały, itp... Możnaby długo pisać....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wojciechm

Wiem jak sprzwdzić autentyczny przebieg auta z anglii wystarczy nr rejestracyjny + nr z logbooka V5C i na stronie VOSA można sprawdzić co było zakwestionowane na przeglądzie auta i jaki miał przebieg. Dokładny adres strony na dokumencie badania technicznego auta w anglii ,tj

motinfo.gov.uk/internet/jsp/ECSID-Internet-Status-Request.jsp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale co z tego, jeśli sprytny człowiek między przeglądami będzie cofał co 10-20 tys km. to nigdy nie dojdziesz co jest grane!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w Uk jedziesz do salonu VW i podajesz im nr rejestracyjny, Ew pokus sie o poprzednie MOT, lub mozesz chyba zadzwonic do DVL-a i jak ktos kupował RoadTax to musial podac przebieg z MOT i to powinno byc w bazie, generalnie VW ci powie bez najmniejszego problemu

jak chcesz sie sadzic potem ze sprzedajacym, to spiesz sie bo prawnie moze cie obciazyc za kazdy dzien uzywania auta i odda ci kase ale juz nie tyle co zaplaciles, i wszystko bedzie legalnie zalatwione

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś rozumie ten język?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytal o auto w UK, wiec zrozumie......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o Twój styl a nie terminy, których używasz... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No i o to jest cała walka. Również przykro mi jest z powodu oszustów i pośredników (hadlarzy) którzy zrobią wszystko żeby zarobić jak najwięcej.

 

Sprawa ma się następująco:

Aby cofnąć licznik wystarczy zwykły kabelek z allegro za niewielkie pieniądze nawet dołączona jest instrukcja cofania licznika.

 

Ale aby odczytać prawidłowe dane z komputera to tu zaczyna się zabawa z komputerem, więc jeśli ktoś nie ma wystarczającej wiedzy w tej dziedzinie oraz specjalnego urządzenia za kilka tysięcy wraz z oprogramowaniem to sam sobie tego nie zrobi, a może nawet stać się tak, że sobie narobi dodatkowych szkód i wydatków.

 

Więc po co mamy tu podawać co jest co jak i tak nikt z tego nie skorzysta. Ci co mają do tego odpowiedni sprzęt i wiedzę, to wiedzą jak do tego się zabrać

 

specjalne urzadzenie do zaprogramowania 24C04 (EDC15) lub 95320 (EDC16)? Do tego pierwszego wystarczy JDM za 10zl :P Ale po co się meczyć z lutowaniem itd skoro można to zrobić przez złącze.

 

Po co ludzie cofaja liczniki? Bo z tego maja chleb, tak samo jak mechanik naprawiajacy silniki. Dlaczego takie ataki na tych ludzi?!?! Oni nie oszukuja, nawet prawa nie lamia... Dostają zlecenia i to zleceniodawca łamie prawo sprzedajac samochód z cofnietym przebiegiem! Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
P.S

czy ASO ma połączenie swoich bazz danych z różnych krajów nie tylko z UE

 

Kiedyś pytałem w ASO o możliwość sprawdzenia historii auta.

Jak powiedziałem, że auto z Włoch, to pan grzecznie oznajmił, że nie mają takiej możliwości. Dla aut serwisowanych w niemczech nie było problemu.

 

Czyli tak nie do końca są połączeni. Albo pan z serwisu mijał się z prawdą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Po co ludzie cofaja liczniki? Bo z tego maja chleb, tak samo jak mechanik naprawiajacy silniki. Dlaczego takie ataki na tych ludzi?!?! Oni nie oszukuja, nawet prawa nie lamia... Dostają zlecenia i to zleceniodawca łamie prawo sprzedajac samochód z cofnietym przebiegiem! Pozdrawiam

 

Jest popyt - jest podaż ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To jest polska mentalność, niskie wskazania - dobre auto! Wielu z nas wie, że jest zupełnie inaczej! No ale...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w UK wcale nie jest lepiej, kreca, krecili i beda krecic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość yakub1

Ja powiem tak kupilem paska od drugiego wlasciciela,pierwszym byl jakis prezesik ikei chyba bo 1sza rej stracje mial 1kea, kiedys balem sie kupowac auto przejezdzone w jakiejs firmie ale widze teraz zalety, auto choc ma 160tys mil bylo super serwisowane mam wszelki faktury i raporty oraz wyszczegolnienie co bylo wymieniane,ksiazka oczywiscie 'wypelniana' co 10tys mil. Krecone nie jest.O auto dbali i odpukac posmigam nim jeszcze sporo moze drugie tyle hehe.

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dyskusja odbiega od tematu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jak ktos kupował RoadTax to musial podac przebieg z MOT

Ha, ha, jaki przebieg? Po co? Nie ma takiego czegoś jak "musiał" podać przebieg. Sam osobiście kupowałem nie jeden Road Tax i nigdy nikt nie pytał mnie o przebieg. Oczywiście możesz podać, ale nikt Cię do tego nie zmusza w UK.

:crazy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności