Gość Krawcol Zgłoś #61 Napisano 22 Sierpnia 2007 Podobno sprawdzają po numerze VIN ale myślę że też to jest lipa bo nie wszystkie samochody są serwisowane to skąd ma wiedzieć serwis VW o moim przebiegu Moga podac Tobie tylko przebieg przy ostatnim przegladzie, ktory zostal wykonany w zagranicznym ASO. Warunek jeden-samochod musial byc serwisowany w ASO. I tutaj nikt walka Tobie nie zrobi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sojkis Zgłoś #62 Napisano 22 Sierpnia 2007 cześć czyli można w ten sposób bardzo łatwo wychwycić niby serwisowane samochody, jak był serwisowany to ASO musi wiedzieć. P.S czy ASO ma połączenie swoich bazz danych z różnych krajów nie tylko z UE Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Krawcol Zgłoś #63 Napisano 22 Sierpnia 2007 P.S czy ASO ma połączenie swoich bazz danych z różnych krajów nie tylko z UE Niestety nie wiem, jak to wyglada z krajami spoza UE-na to pytanie tylko w ASO odpowiedza. czyli można w ten sposób bardzo łatwo wychwycić niby serwisowane samochody, jak był serwisowany to ASO musi wiedzieć. Dokladnie. Ale sa braki, jesli chodzi o auta serwisowane w Polsce, bo polskie ASO nie wpisuja danych do ogolnej bazy danych VW Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pshemo Zgłoś #64 Napisano 23 Sierpnia 2007 Ale sa braki, jesli chodzi o auta serwisowane w Polsce, bo polskie ASO nie wpisuja danych do ogolnej bazy danych VW Dlatego ja zbieram sobie, oprocz wpisow w ksiazce serwisowej, fakturki (i zlecenia naprawy). Jest na nich data, przebieg, dane wlasciciela. Gdybym ja kupowal auto i zobaczyl iles tam faktur z roznych ASO, to uwierzylbym, bo komu by sie chcialo tyle papierkow falszowac - prosciej dla oszustow jest kupic czysta ksiazke serwisowa i wypelnic ja w pol godzinki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość GO ELECTRONICS Zgłoś #65 Napisano 19 Października 2007 Dorzuce 3 grosze... Dla elektronika niema rzeczy niemozliwych. Dane z przebiegów samochodów sa zapisywane w EEPROMach czy to komputera silnika czy licznika. A pamiec ma to do siebie że mozna ja edytowac i wcale niepotrzeba do tego VAG. Wystarczy rozebrac ECU i wylutowac pamiec i edytowac włąsciwe komórki... tak jak sie rozkodowuje radia Niestety na nieuczciwość ludzka nic nieporadzimy. Tylko zgodność wpisów w książce serwisowej z danmi w bazie VW może byc WSKAZÓWKĄ o rzeczywistym przebiegu. Trzeba sie pobawic w Holmesa i dedukowac na podstawie zuzycia pewnych elementów przebieg. Byc może w tym wypadku stopien zuzycia tłumika i rur wydechowych bedzie sporo mowiła. No bo jaki handlarz zawróci sobie glowe czyms tak błachym jak kawałek rurki która jest przerdzewiała i zablocona i niewidać przy sprzedaży. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #66 Napisano 19 Października 2007 Wystarczy rozebrac ECU i wylutowac pamiec i edytowac włąsciwe komórki... Przeliczyć sumy kontrolne, wlutować, zwykle jest to montaż smd. Łatwiej i przyjemniej jest po ODB i to zmieniając przebieg w szafie i w ECU. Suma sumarum druga metoda jest "bardziej elegancka".GO ELECTRONICS, oczywiście zgadzam się z tym co napisałeś, gdyż widać czasami autka z przebiegiem 120-150 tys a kierownice wyjeżdżone "na lusterko", podlokietnik brunatny z prześwitem przy przycisku do wnętrza tapicerki, boczki foteli wychechłane, pomimo, że welur z VW jest napradę trwały, itp... Możnaby długo pisać.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wojciechm Zgłoś #67 Napisano 8 Listopada 2008 Wiem jak sprzwdzić autentyczny przebieg auta z anglii wystarczy nr rejestracyjny + nr z logbooka V5C i na stronie VOSA można sprawdzić co było zakwestionowane na przeglądzie auta i jaki miał przebieg. Dokładny adres strony na dokumencie badania technicznego auta w anglii ,tj motinfo.gov.uk/internet/jsp/ECSID-Internet-Status-Request.jsp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #68 Napisano 12 Listopada 2008 Ale co z tego, jeśli sprytny człowiek między przeglądami będzie cofał co 10-20 tys km. to nigdy nie dojdziesz co jest grane! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #69 Napisano 14 Listopada 2008 w Uk jedziesz do salonu VW i podajesz im nr rejestracyjny, Ew pokus sie o poprzednie MOT, lub mozesz chyba zadzwonic do DVL-a i jak ktos kupował RoadTax to musial podac przebieg z MOT i to powinno byc w bazie, generalnie VW ci powie bez najmniejszego problemu jak chcesz sie sadzic potem ze sprzedajacym, to spiesz sie bo prawnie moze cie obciazyc za kazdy dzien uzywania auta i odda ci kase ale juz nie tyle co zaplaciles, i wszystko bedzie legalnie zalatwione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #70 Napisano 14 Listopada 2008 Czy ktoś rozumie ten język? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #71 Napisano 14 Listopada 2008 pytal o auto w UK, wiec zrozumie...... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #72 Napisano 15 Listopada 2008 Chodzi o Twój styl a nie terminy, których używasz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomlib Zgłoś #73 Napisano 16 Listopada 2008 No i o to jest cała walka. Również przykro mi jest z powodu oszustów i pośredników (hadlarzy) którzy zrobią wszystko żeby zarobić jak najwięcej. Sprawa ma się następująco: Aby cofnąć licznik wystarczy zwykły kabelek z allegro za niewielkie pieniądze nawet dołączona jest instrukcja cofania licznika. Ale aby odczytać prawidłowe dane z komputera to tu zaczyna się zabawa z komputerem, więc jeśli ktoś nie ma wystarczającej wiedzy w tej dziedzinie oraz specjalnego urządzenia za kilka tysięcy wraz z oprogramowaniem to sam sobie tego nie zrobi, a może nawet stać się tak, że sobie narobi dodatkowych szkód i wydatków. Więc po co mamy tu podawać co jest co jak i tak nikt z tego nie skorzysta. Ci co mają do tego odpowiedni sprzęt i wiedzę, to wiedzą jak do tego się zabrać specjalne urzadzenie do zaprogramowania 24C04 (EDC15) lub 95320 (EDC16)? Do tego pierwszego wystarczy JDM za 10zl Ale po co się meczyć z lutowaniem itd skoro można to zrobić przez złącze. Po co ludzie cofaja liczniki? Bo z tego maja chleb, tak samo jak mechanik naprawiajacy silniki. Dlaczego takie ataki na tych ludzi?!?! Oni nie oszukuja, nawet prawa nie lamia... Dostają zlecenia i to zleceniodawca łamie prawo sprzedajac samochód z cofnietym przebiegiem! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #74 Napisano 17 Listopada 2008 P.Sczy ASO ma połączenie swoich bazz danych z różnych krajów nie tylko z UE Kiedyś pytałem w ASO o możliwość sprawdzenia historii auta. Jak powiedziałem, że auto z Włoch, to pan grzecznie oznajmił, że nie mają takiej możliwości. Dla aut serwisowanych w niemczech nie było problemu. Czyli tak nie do końca są połączeni. Albo pan z serwisu mijał się z prawdą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #75 Napisano 17 Listopada 2008 Po co ludzie cofaja liczniki? Bo z tego maja chleb, tak samo jak mechanik naprawiajacy silniki. Dlaczego takie ataki na tych ludzi?!?! Oni nie oszukuja, nawet prawa nie lamia... Dostają zlecenia i to zleceniodawca łamie prawo sprzedajac samochód z cofnietym przebiegiem! Pozdrawiam Jest popyt - jest podaż Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #76 Napisano 17 Listopada 2008 To jest polska mentalność, niskie wskazania - dobre auto! Wielu z nas wie, że jest zupełnie inaczej! No ale... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Major Zgłoś #77 Napisano 25 Listopada 2008 w UK wcale nie jest lepiej, kreca, krecili i beda krecic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość yakub1 Zgłoś #78 Napisano 26 Listopada 2008 Ja powiem tak kupilem paska od drugiego wlasciciela,pierwszym byl jakis prezesik ikei chyba bo 1sza rej stracje mial 1kea, kiedys balem sie kupowac auto przejezdzone w jakiejs firmie ale widze teraz zalety, auto choc ma 160tys mil bylo super serwisowane mam wszelki faktury i raporty oraz wyszczegolnienie co bylo wymieniane,ksiazka oczywiscie 'wypelniana' co 10tys mil. Krecone nie jest.O auto dbali i odpukac posmigam nim jeszcze sporo moze drugie tyle hehe. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #79 Napisano 26 Listopada 2008 Dyskusja odbiega od tematu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #80 Napisano 27 Listopada 2008 jak ktos kupował RoadTax to musial podac przebieg z MOT Ha, ha, jaki przebieg? Po co? Nie ma takiego czegoś jak "musiał" podać przebieg. Sam osobiście kupowałem nie jeden Road Tax i nigdy nikt nie pytał mnie o przebieg. Oczywiście możesz podać, ale nikt Cię do tego nie zmusza w UK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach