Skocz do zawartości
Gość tutus

Czy można sprawdzić VAG-iem autentyczny przebieg

Rekomendowane odpowiedzi

Czy z powodu że ktoś już na tym nie zarobi zostałaby ta informacja skasowana z forum?

 

 

Jeżeli jakiś admin na tym czy na dowolnym forum będzie tak myślał to może od razu skasować 90% tematów na forum. Cała ta wiedza ma na celu uszczuplenie kasy warsztatow samochodowych, hurtowni części i róznej maści fachowców :kwasny:

Niestety takie jest przeznaczenie tego forum.... ;):zawstydzony:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha
Cała ta wiedza ma na celu uszczuplenie kasy warsztatow samochodowych, hurtowni części i róznej maści fachowców :kwasny:

Niestety takie jest przeznaczenie tego forum.... ;):zawstydzony:

 

 

Jeżeli by tak było to mielibyśmy wokół całą rzeszę "świetnych" teoretyków lecz żadnego praktyka, który do czegoś wykorzystałby swą wiedzę teoretyczną. Pewnie część zamieniłaby wiedzę teoretyczną na praktyczną co już i teraz się dzieje.

 

Ja jednak uważam, że jest duży bank wiedzy, który można przekazać w sposób typowo koleżeński i przyjacielski lecz musi pozostać coś na czym się zarabia. Niestety tak jest ten świat poukładany, że światem rządzi pieniądz.

 

Pozatym nie można mieć jakichkolwiek pretensji do rzeszy serwisantów i mechaników. Gdyby klient i kazdy inny człowiek miał miesięczny zarobek na poziomie UE to nawet nie chciałoby mu się dłubać coś w aucie samemu tylko jechał by do stacji gdzie wszystko ma być zrobione. Ale co tam będę pisał. Pewnie i tak zostanę albo nie do końca zrozumiany lub wogóle nie zrozumiany.

 

Pozdrawiam wszystkich

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
eżeli jakiś admin na tym czy na dowolnym forum będzie tak myślał to może od razu skasować 90% tematów na forum.

a czy ktoś powiedział, że będzie to skasowane?

twój post jest całkowicie OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a czy ktoś powiedział, że będzie to skasowane?

twój post jest całkowicie OT

 

jedrus, czytałeś cały wątek? Marios wyraził taka obawę, że ujawniony sposob zostanie skasowany, co zreszta zacytowalem i odpowiedziałem mu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czytałem cały watek, ale nie ma już on od dawna biegu zgodnego z tematem. załóżcie nowy temat o moralnych rozterkach mechaników i użytkowników samochodów.

nigdy nic na tym forum nie było kasowane (poza głupotami) i nie będzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

możliwosc odczytu przebiegu z ecu dotyczy tylko tdi niestety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukaszek

Czy jest w Vag-comie lub innym tego typu programie taka mozliwosc zeby sprawdzic rzeczywisty przebieg licznika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jest, ale nie w VAG-COMie.

Programy diagnostyczne nie mają zaimplementowanej możliwości łączenia się z eepromami.

Nie ma, jeśli licznik kilometrów jest analogowy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukaszek

Nie no licznik jest cyfrowy a samochodbyl serwisowany do konca w aso. A jaki to bylby pogram? i czy dzialalby pod tym interfejsem co chodzi vag?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Myslę, że na tym poprzestaniemy, ponieważ ingerujemy w przebieg auta.

Po złączu diagnostycznym da radę sprawdzić. Nazwy programu nie podam.

Jeśli auto regularnie nawiedzało ASO, to nie ma problemu.

Każdy przebieg auta, z jakim się ono pojawiało jest odnotowany w komputerowej bazie w centrali VW.

Jeśli zgłosisz się do ASO, to napewno pomogą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tutus

Najnowsza wersja Vaga ma mozliwość odczytania przebiegu z kompa a nie z licznika- to jako ciekawostka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Najnowsza wersja Vaga ma mozliwość odczytania przebiegu z kompa a nie z licznika- to jako ciekawostka

 

No i pieknie :hyhy:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nio i już wszyscy wiedzą..... możliwość JEST :hyhy: - więc nie trza nic kręcić :rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Łukaszek

To ze mozliwosc jest to wiadomo tyle ze mi chodzilo raczej o konkretna odpowiedz:) czy vagiem da sie to sprawdzic czy byl cofniety i o ile

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szczegółowa procedura jest czymś w rodzaju Tajemnicy Zawodowej - Jest znana tylko wyspecjalizowanym warsztatom diagnostycznym.

 

:] SORY

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość swibno

Mam rozumieć ze w passkach przebieg zapisany jest w dwóch miejscach? Jak ktos cofa w liczniku to zostaje jeszcze rzeczywisty przebieg w komputerze? Gdyby tak było pewnie na giełdach kasowali by we wszystkich miejscach gdzie jest on zapisany. Ja nie mam problemu z rzeczywistym przebiegiem auta. kupiłem samochód w niemczech. Tam do końca był serwisowany. Ale gdyby kupować w polsce :mur: 90% samochodów nawet starszych o pięć lat od mojego samochodu ma duzo mniejsze przebiegi. Fajnie byłoby zobaczyć ich rzeczywisty przebieg i podziękować sprzedawcy. :dobani: Zostaje chyba tylko oglądanie stanu technicznego pojazdu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

 

A co ktos powie na to:

PB67gTtS.jpg

 

To vag-com moze czy nie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wszystko Można... tylko tego szczegółowych procedur kręcenia i sprawdzania raczej nie podajemy - wiesz pewnie dlaczego??? :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie zgadzam sie, poniewaz cofnac licznik to i tak wiadomo interfejs z allegro za jakies 500-600 PLN i po krzyku. Jako uzytkownik chcialbym miec mozliwosc sprawdzenia np. przy zakupie, bo jak wiadomo jest masa handlarzy, ktorzy maja te klucze sprzetowe (niestety) i powszechnie je stosuja. Nie rozumiem wiec czemu to taka tajemnica. Hmmm... moze ktos mi wyjasni na PW.

A ludzie, ktorzy maja korzysci z krecenia i tak nabeda ta wiedze bo maja tzw. czas i pieniadze.My zwykli wyjadacze chleba dalej bedziemy nabierani na super auto z 'nie duzym przebiegiem'. Ja sam jestem ofiara takiego procederu mam 68 000mil a jak pozniej u dealera dowiaduje sie ze w maju 2003 na ostatnim service mial 72 000mil ale mam nawet niezle podrobiona ksiazke serwisowa, ktorej dalem wiare przy zakupie :kwasny:

Wiem ze ktos powie smierc frajerom a ja mieszkam w UK ponad 6 lat i juz troche odwyklem od cfaniactwa ale tu tez jest bagno jednak.

Pasek chodzi ok mimo krecenia licznika i wlasnie nie wiem czy zepchnac czy jezdzic, moze miec 140tys albo 240tys nie wiadomo.

 

Pozd

 

Jacek B5 TDI PD 115 2000

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie rozumiem wiec czemu to taka tajemnica.

 

Poniewaz są osoby, które za taka wiedza maja chleb. Podajac to do publicznej wiadmosci wysylaja sie na kuroniówke.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności