-
Liczba zawartości
2 639 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O JAFO
- Urodziny 14.11.1966
Rangi
-
Zasłużony
1
Informacje osobiste
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lidzbark Warmiński
Samochód
-
Generacja
-
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
JAFO obserwuje zawartość → Woda w srodku, Błąd TPS i brak iskry, Rolka napinająca rozrząd sie odkręca i oraz 7 innych
-
Najprościej jest odczytywać temperaturę w VAGu. Na zimnym i podczas rozgrzewania silnika. Jeśli będą skoki temperatury, bądź jeśli wskazania będą odbiegały od logiki (np 500st.C lub 0st.C) to wskazywać to będzie na zwarcie bądź też przerwę na przewodzie biegnącym od czujnika. Jeśli ECU nie widzi czujnika to od razu ustawia dawkę paliwa dla silnika rozgrzanego. U Ciebie przerwa albo zwarcie do masy.
-
wentylator nie chce sie wylaczać passat 1,8 90KM 90 rok
JAFO odpowiedział werywiusz → na temat → Silnik, skrzynia biegów
.19. -
Stuki zawieszenia brak mi już sił...
JAFO odpowiedział tomek_wifi → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Jeśli strzał, to raczej łożysko kolumny. Ja wymieniałbym już oba. Sprawdź też dwie poduszki stabilizatora. Przykręcone do ławy. Dostęp do wymiany jest trudny, ale jeśli jest luz, to da się go zlokalizować. -
słabe światła+nowa solucja na przekażniki
JAFO odpowiedział hotair → na temat → Poradniki i instrukcje
Popraw masy żarówek -
Fajna rzecz, bo mikroskopijna, ale cóż, kiedy sieje... Mam coś takiego: przykręcone do: W radiator wciśnięte jest gniazdo usb... Działa jedwabiście. Zwłaszcza, kiedy setki kilometrów jedzie się z włączonymi CB i nawigacją
-
Marcin, parę postów wyżej... Niestety, tylko stabilizator zapewni zasilanie 5V bez jakiegokolwiek siania. Sam mam taką ładowarkę-samoróbkę już kilka lat i sprawuje się ona doskonale. W ogóle nie zakłóca CB Jedyny mankament to jedno gniazdo usb, bo nie miałem podwójnego
-
Obstawiam uszkodzoną cewkę. Świece długo latane? Bo jeśli długo a przerwa na świecach była już duża, to cewka długo takiego eksperymentu nie wytrzyma.
-
A może gwint jest przeciągnięty, luźny, może rolka poobijała blok do tego stopnia, że któraś z powierzchni jest gładka, jak lustro a wtedy powierzchnia jest nierówna a tarcie znikome....
-
Ustawienie rozrządu ADZ- brak znaku, gdzie jest problem
JAFO odpowiedział tom_s → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Instrukcja - ustawiamy pierwszy tłok w GMP - dobrze byłoby sprawdzić, czy tym samym oba popychacze zaworów pierwszego tłoka są w górze (muszą być w górze) - zdejmujemy kopułkę by stwierdzić, że palec rozdzielacza jest skierowany w styk WN pierwszego cylindra (będzie!) Teraz już tylko dokładna minimalna korekcja na znaki i gotowe. Jak masz czym blokować, to blokuj rozrząd. Następuje wymiana paska. -
Odpięcie czujnika Halla ("krokowiec" <> ECU) 1.8 ADZ
JAFO odpowiedział gregus → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Nie jest do końca jasne a może to przeoczyłem. Rozumiem, że samoistne zwiększanie obrotów silnika ma miejsce tylko w autach z instalacją LPG i tylko podczas jazdy na LPG. W moim przypadku problem ów zaistniał w kilka miesięcy po założeniu instalacji LPG. Do tego czasu takich objawów nie było. Instalacja to Bingo-M -
Biało czerwony wychodzący z pinu nr 2 przełącznika idzie bezpośrednio do silniczka, do pinu nr 11 jego złącza. Z pinu tego wychodzi napięcie zasilające styk otwierania/zamykania lewej szyby. Tylko dlaczego to rozłączałeś? Przecież tam są gotowe wiązki i wtyczki.
-
Niestety, cewka WN, jak każde urządzenie, nie lubi być przeciążana. Zbytnim obciążeniem dla niej jest kiepska izolacja przewodów WN, kopułki. Cewkę uwalić mogą zużyte świece. Poza tym brak dobrej masy również może być przyczyną padnięcia cewki. Wszystko jest ok, jeśli dochodzą impulsy do cewki. Jeśli nie dochodzą, to warto jest przyjrzeć się czujnikowi, czy z niego wychodzą impulsy i czy dochodzą do cewki. W wielu przypadkach impuls z czujnika do cewki wędruje przez sterownik silnika. Wtedy sprawa zaczyna się komplikować. Jeśli świece są już przejeżdżone lub pracują na gazie, to warto jest pokusić się o ich wymianę. Najlepiej na jednoelektrodowe.
-
Tak naprawdę da się to zrobić bez zdejmowania tapicerki. Odkręcasz dwie śruby imbusowe odczepiasz cięgno i gotowe. A jeśli boisz się "stracić" cięgno, to nie odczepiasz go, lecz tylko odchylasz zamek i masz wszystko na wierzchu. Najpierw rozgrzewasz i suszysz wnętrze zamka suszarką a potem smarujesz wnętrze jakimś niezamarzającym olejem w sprayu (bo w sprayu jest łatwiej).
-
Na pewno zamarza siłownik? A może przymarza rygiel wewnątrz zamka a siłownik nie da rady go odkleić....
-
Wymontowanie czujnika położenia wału
JAFO odpowiedział kruger 100 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A wystarczy podać na niego zasilanie, pobudzać go kawałkiem metalu i sprawdzić LEDem, czy w czasie pobudzania zapala się LED. Przecież jest to najzwyklejszy czujnik indukcyjny.