Skocz do zawartości

RAMA

  • Zawartość

    673
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O RAMA

  • Urodziny 10.02.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok / Wawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Aaaa to dlatego tak się Tapatalk pogubił i nic nie wyświetla... Dobra zmiana jakaś była... Tylko nie róbcie stylów w stylu tabletu. Te hektary powierzchni do przewijania z małą ilością tekstu. Zwięźle poproszę
  2. No i ok. A jaki to ma wpływ na główny temat? Skoro producent zakłada takie odchylenia jak piszecie -15/+20 to nie ma to wpływu na wzrost ciśnienia w układzie. Na szczęście nie jest to jedyny wskaźnik temp więc można podłączyć interfejs i sprawdzić wszystkie wskaźniki. Chociaż pomoże to jak umarłemu kadzidło Wysłane przy użyciu Tapatalka
  3. Oooookejjjj ale... "niedomaga pompa wodna" - wzrost temperatury silnika "termostat" - wzrost temperatury silnika lub w drugim położeniu termostatu długo się nagrzewa "mało drożna chłodnica" - wzrost temperatury silnika "za szybko gasi silnik" - to problem raczej dla turbiny niż dla silnika. 90'C przecież nie jest zabójczą temp dla niego Dobrze kombinuję? O tym zresztą nie wspominał chyba?
  4. Dlaczego nikt nie czyta tego co ktoś napisał wcześniej? Skoro znalazł już ze leci z zaworu zbiornika wyrownawczego to pisanie o oglądaniu chłodnicy jest trochę nie na miejscu. Inna sprawa że kolega mógłby zrobić to co napisałem i przymocować tam niedużą butelkę. Wiadomo by było ile konkretnie wylatuje a i nie musiałby dolewać nowego plynu za każdym razem. Wysłane przy użyciu Tapatalka
  5. To samo |-O Wysłane przy użyciu Tapatalka
  6. Statystyka. Poprostu wiele na to wskazuje. Oczywiście można czekać na spaliny w płynie ale jaka gwarancja będzie że tym ubytkiem na uszczelce stygnący silnik zassie tyle płynu do cylindrów że zamiast białego dymu (jak bywa przy chłodnicy egr) nie powygina Ci tłoków przy starcie? Sam zadaj sobie też pytanie jakie są powody wzrostu ciśnienia w tym układzie. Albo nadmierny wzrost temp. albo ciśnienie z zewnątrz. Tylko 2 :-) Wysłane przy użyciu Tapatalka
  7. To znaczy że w układzie chłodzenia wzrasta ciśnienie ponad ustalone wartości. Jeżeli nie masz zastrzeżeń co do korka (możesz podmienić na inny na kilka jazd), nie ubywa przez chłodnicę EGR (co widać w spalinach) to już pozostaje wysokie prawdopodobieństwo UPG.
  8. Zamocuj małą butelkę pod zaworem zbiornika wyrównawczego. Będziesz wiedział czy na pewno oraz ile wylatuje ta drogą. Jak tak się stanie to prosta odpowiedź co to powoduje Wysłane przy użyciu Tapatalka
  9. Możesz jeździć po parkingu wózkiem na zakupy. Nikt nie zwróci na Ciebie uwagi Wysłane przy użyciu Tapatalka
  10. Czego brakuje Ci na forum?

    Zróbmy może jakiś kącik na "złe wieści". Na innych forach funkcjonuje coś takiego jako wydzielony katalog gdzie każdy wątek traktuje o kimś innym. Lata lecą, pojawiają się czasami jakieś takie informacje i lądują tam gdzie reszta tematów jest albo techniczna albo traktuje o imprezach i spotkaniach. Trochę tak jakoś to nie pasuje. Np. 11 lat temu informacja w dziale off topic o radek_GL lub wczorajsza informacja o Mariuszu rozsiana po grupach regionalnych...
  11. Przeciwmgielne jako światła dzienne???

    Nie znam opłacalnej cenowo żarówki led h3 żeby też miała homologację. Jednak skoro swiayla jako dzienne jej nie mają to żarówka jest jak mały pikuś Wysłane przy użyciu Tapatalka
  12. Przeciwmgielne jako światła dzienne???

    Nie jest problemem przerobić halogeny czy też światła drogowe żeby zachowywały się jak dzienne. Problemem jest homologacja żeby w razie godziny Zero nie było kłopotów. Niektórzy przecież jeżdżą na halogenach bez przeróbek. Byle były podobne do dziennych. Wysłane przy użyciu Tapatalka
  13. koło pasowe pompy oleju /lużne

    Jasne że w bloku. Te kółko jest przecież cienkie.i jak widzisz żeby za srubą schować łożysko to było by średnicy tego z alternatora A musi być przecież solidne. Jak chcesz zobaczyć bez zdejmowania to wejdź na jakąś dobrą stronę.z.czesciami i obejrzyj sobie. Zawsze łatwiej bedzie jak jeszcze pomożesz sobie Etką. Wysłane przy użyciu Tapatalka
  14. Tak. Powinno kręcić się w jedną stronę i jeżeli zatrzymasz kółko to sprzęgło pozwoli wirnikowi kręcić się dalej. To uniezaleznia obroty alternatora od spadających obrotów silnika. Jeżeli działa ma sztywno to może hamować pasek i daje po d.. napinaczowi. :-) Wysłane przy użyciu Tapatalka
  15. koło pasowe pompy oleju /lużne

    A widziałeś jakieś kółko które coś napędza w silniku z łożyskiem w sobie? Mało może się znam na mechanice ale ciężko mi takie coś wyobrazić. Wysłane przy użyciu Tapatalka
×