Orson Zgłoś #1481 Napisano 16 Maja 2017 Witam panowie takie pytanie czy w b7 po wymianie klockow z tyłu trzeba kodowac grubosc klocka bo w b6 ponoć nie a ja mam dalej ten sam problem z grzejacymi sie hamulcami z tylu Adaptacje nowych trzeba zrobić ale bez kompa się obejdzie wg mojej wiedzy. Co do grzejących się hamulców mi po wymianie uszczelnien problem ustąpił. Btw. któryś klocek się szybciej zużywa?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz1116 Zgłoś #1482 Napisano 16 Maja 2017 Obydwa kola grzeja się tak samo i klocki tez równie się zużywają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #1483 Napisano 17 Maja 2017 Obydwa kola grzeja się tak samo i klocki tez równie się zużywają To albo ten typ tak ma albo regeneracja przez zestaw naprawczy zacisku. Pytanie jeszcze na ile km wystarczają klocki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lukasz1116 Zgłoś #1484 Napisano 17 Maja 2017 Regeneracje zacisku juz robiłem wymieniłem uszczelnienia i wszystko wyczyscilem na klockach zrobiłem ok. 5000km i juz jest ich tylko połowa. Temat drąże juz od stycznia ze strony mechanicznej wszystko jest ok byłem już u roznych mechaników nikt nie jest w stanie mi pomóc mówią ze mechanicznie wszystko jest ok. Bylem tez u elektronika żeby sprawdzić abs ale stwierdził że wszystko ok . Niestety chyba mi nic innego nie zostanie tylko serwis. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #1485 Napisano 17 Maja 2017 u mnie jest błąd ręcznego, lewy silnik nie chodzi (jest po wymianie-regenerowany) z prawej strony zewnętrzny klocek zużył się po 20 tyś km i dzisiaj podczas wymiany, chcąc ręcznie schować tłoczek musiałem odkręcić silniczek i już podczas odkręcania uleciało-utleniło się mocowanie tego oto silniczka. Teraz nie mam go w ogóle zamontowanego , i interesuje mnie jak wyłączyć ten nieprzyjemny sygnał (ten powtarzający się co sekundę) informujący mnie o sporych kosztach. idzie go jakoś wyłączyć . oczywiście silnik zamówiony. no i czemu ten lewy w ogóle nie gada, błąd mówił coś o przerwaniu obwodu, a przycisk ręcznego raz miga raz nie , może on być winny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atp2000 Zgłoś #1486 Napisano 22 Maja 2017 Wstaw normalna 12V zarowke dla zmylenia komputera. Dzwieku nie wylaczysz, chyba ze wyjmiesz bezpiecznik, ale od razu pojawia sie inne ikonki jak np. wspomaganie czy ABS. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk0511 Zgłoś #1487 Napisano 26 Maja 2017 Podpowiedzcie co w przypadku wymiany silniczków na nowe? Wykrecam zepsuty, przykręcamy nowy i wystarczy adaptacja? Wysłane z mojego LEX720 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #1488 Napisano 29 Maja 2017 Podpowiedzcie co w przypadku wymiany silniczków na nowe? Wykrecam zepsuty, przykręcamyâ nowy i wystarczy adaptacja? dokladnie tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk0511 Zgłoś #1489 Napisano 29 Maja 2017 Trochę strachu i zrobione gniazda się utleniły no i silniczki miały ciężko zakręcić. Zaciski wyczyszczone wszystko działa. Dodam tylko, że po zamontowaniu nowych silniczków musiałem 2x otworzyć i 2x zamknąć zaciski. Po tym zniknęły błędy i wyłączyły się kontrolki. Wysłane z mojego LEX720 przy użyciu Tapatalka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryks83 Zgłoś #1490 Napisano 30 Maja 2017 Panowie ja już trzy lata się męczę z ręcznym, niema tygodnia żeby nie było jakiegoś problemu..... Po prostu trzeba się go nauczyć i wyczuć... Ja już wymieniłem dwa silniczki przy zaciskach, przycisk załączania a i tak lubi wyskoczyć błąd. Już się przyzwyczaiłem i wyczułem moje autko. Przede wszystkim nie należy "trzaskać klawiszem" to znaczy naciskamy delikatnie i powoli do końca, bo inaczej lubi wyskoczyć błąd, po drugie od razu po odpaleniu auta nie naciskamy klawisza bo lubi wyskoczyć błąd, odczekajcie 10 sekund. Po trzecie zauważyłem że gdy wyskoczy błąd żółta kontrolka u mnie pomaga zgaszenie auta i ponowne włączenie zapłonu ale bez odpalania, i kilkukrotne naciśnięcie klawisza... Te parę zasad i życie staje się prostsze Po za tym proponuję zakupienie jakiegoś mini scanera, ja mam 5053 ITS, koszt nie duży a uratował mnie przed serwisem już wiele razy, wożę go w aucie i w razie potrzeby podłączam wywalam błędy i ok, trwa to dwie minuty.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mefistokamil Zgłoś #1491 Napisano 5 Czerwca 2017 Passat B6 1.9 TDI 2007 r. Witam mam dziwne objawy hamulca ręcznego. Co jakiś czas ( miesiąc lub dwa) mam takie objawy że gdy zgaszę samochód to ręcznym sam mi się włącza i wyłącza tzn. ( jednocześnie po zaciśnięciu, słychać jak zwalnia zaciski), a ostatnio wyskoczyła mi żółta kontrolka (podczas przeglądu ) natomiast hamulec działał bo oba koła zostały zatrzymane na rolkach aż auto z nich "wyskoczyło" a więc skoro hamulec działa w jego podstawowym zakresie to znaczy oba koła potrafi zablokować i zwolnić to dlaczego wyświetliła mi się żółta kontrolka (P) ??? z 2 miesiące temu też mi się wyświetliła ale po 10 km zgasła. Pozdrawiam Wszystkich Pasatowiczów ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
elpresidente Zgłoś #1492 Napisano 5 Czerwca 2017 Ja aktualnie mam problem z silniczkiem hamulca recznego. Rozebrałem go i niestety mam zatarte łożyska mechanizmu. Orientuje się ktoś gdzie takie malutkie łożyska można kupić? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #1493 Napisano 12 Czerwca 2017 witam. na początku chce się usprawiedliwić ale nie mam czasu czytać 72 stron o tym błędzie (chociaż dużo przeczytałem) U mnie po wymianie klocków musiałem wymienić silnik hamulca ręcznego (zakupiłem zamiennik) i po jego zamontowaniu wyskakuje błąd gdzie to moze być ta przerwa w obwodzie. Żeby na dwóch stronach jednoczenie to myślałem że bezpiecznik ale nie (podajcie jeszcze który to dokładnie bezpiecznik) Pogodziłbym się z brakiem recznego , bo i tak go nie używałem ale ten gong przypominający o wydatkach to mnie już nudzi, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MixhaL Zgłoś #1494 Napisano 22 Czerwca 2017 Witam Mam wyciek płynu z ręcznego, wycieka przez silniczek( obudowa jest delikatnie pęknięta). Pytanie czy da się to tanim kosztem naprawić? Jakieś reperaturki? Bo mechanik powiedział ( bez demontażu i sprawdzenia gdzie cieknie) żeby sobie kupić nowy zacisk... Może ktoś taki temat już przerabiał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
firol Zgłoś #1495 Napisano 22 Czerwca 2017 WitamMam wyciek płynu z ręcznego, wycieka przez silniczek( obudowa jest delikatnie pęknięta). Pytanie czy da się to tanim kosztem naprawić? Jakieś reperaturki? Bo mechanik powiedział ( bez demontażu i sprawdzenia gdzie cieknie) żeby sobie kupić nowy zacisk... Może ktoś taki temat już przerabiał. Kup reperaturke zacisku. Cieknie z małego oringu pomiedzy zaciskiem a silniczkiem.Oring znajduje się wewnatrz zacisku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karlik Zgłoś #1496 Napisano 28 Czerwca 2017 A gdzie znajduje się sterownik hamulca ręcznego. Wyskakuje błąd przerwa w obwodzie (dwa posty wyżej pokazane błędy) Jeden silnik nowy drugi po samoczynnej regeneracji. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
k.ramot Zgłoś #1497 Napisano 30 Czerwca 2017 Krzycho_gd spadłeś mi z nieba..... . Działa idealnie !!! Wielkie dzięki !! Zarejestrowałem się na forum po to żeby wam (Krzycho_gd i Charuk) podziękować!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukaszplt Zgłoś #1498 Napisano 12 Lipca 2017 Witam. Ostatnio miałem problem z silniczkiem hamulca, był zatarty mechanizm i nie działał. Po wyczyszczeniu silnik działa ale trochę głośno. Gdy go zamontowałem długo działał zanim stanoł, a jak zacisnoł klocki to nie mogłem go zwolnić , niby kręcił ale nie zwalniał klocków. Myślę że jest wyrobiony frez, tylko czy ten na silniku czy na tłoku. Zamierzam kupić nowy silniczek , ale nie wiem czy będzie działał i czy nie muszę wymieniać tego mechanizmu na tłoku . Czy ktoś może mi doradzić z kolegów i czy ten mechanizm można wymienić sam czy może z całym tłokiem. Wydaje mi się że ten frez na silniku jest podrobiony i dlatego przeskakuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biolon Zgłoś #1499 Napisano 31 Lipca 2017 Witam, mam problem z hamulcem ręcznym w moim B6. Zacznę od momentu powstania usterki: Jadąc na A4 była jakaś poprzeczna nierówność na którą wszyscy kierowcy najeżdżali i po jej pokonanie dość mocno odczuł to tył samochodu [2 dzieci i pełny bagażnik]. Po ok. 4km dalej pojawił się błąd (P) oraz ABS i brak ESP. Komunikat wskazał problem z hamulcem ręcznym i kontakt z serwisem. Jadąc dalej miałem postój na karmienie niemowlaka. Zaparkowałem bez użycia hamulca ręcznego i zgasiłem silnik. Po karmieniu odpaliłem ponownie samochód i ku mojej jakże krótkiej radości błędy zniknęły. Po przekroczeniu ok. 30-40km/h błędy ponownie się pojawiły. Przy kolejnym tankowaniu dziecka zauważyłem kolejną ciekawostkę. Otóż przy ponownym uruchomieniu samochodu i zniknięciu błędów ruszyłem na parkingu. Musiałem hamować, bo jakiś dzieciak wybiegł na drogę i tutaj mocno się zaskoczyłem, gdyż włączył się ABS a hamowanie było tak delikatne, że ABS nie powinien się wzbudzić. Za mała prędkość, za mała siła hamowania, ot spowolnienie pędu pojazdu. Czuć pod pedałem pracę ABS i stuki dobiegające z przodu. Po krótkiej inspekcji ciepłoty felg i ogólnie stanu hamulców - nic nie stwierdziłem. Rozpędziłem samochód do tych 40km/h i znowu wyrzuciło błąd po czym hamulce zaczęły pracować prawidłowo [bez załączania się ABS]. Po dojechaniu z rodziną na miejsce zaryzykowałem i włączyłem hamulec ręczny [swoją drogą korzystam z niego intensywnie]. Hamulec zadziałał bez problemu. Zwolnienie hamulca również. Nie ma żadnych dźwięków opisanych wcześniej na forum [doszedłem do 71 strony i dałem sobie spokój]. Teoretycznie wszystko działa poza tym, że patrząc na instrukcję obsługi to nie mam teraz ABS ani ESP. Nie posiadam komputera i nie mogę nic dodać ponad to co zaobserwowałem. Przejechałem ok. 900km od momentu powstania usterki i samochód jeździ do tej pory - choć hamulca nie używam już tak entuzjastycznie.. Zauważyłem za to subtelną różnicę [nieprawidłowość] w pracy przycisku (P). Otóż potrafi on podczas zaciągania ręcznego mrugnąć raz na ułamek sekundy, oraz podczas zwalniania. Jest to na tyle dyskretne, że nie wiem czy po prostu tego wcześniej nie zauważałem. Intuicja podpowiada wymienić, gdyż badanie na komputerze kosztuje tyle co ten przycisk, jednak zanim cokolwiek będę wymieniał chciałbym się posiłkować wiedzą innych użytkowników. A może ktoś coś takiego przerabiał? Pozdrawiam, Paweł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
infoset Zgłoś #1500 Napisano 25 Sierpnia 2017 Napisze bo może komuś się przyda: Po wymianie zacisku na nowy brak komunikacji z silniczkiem. Nie pomagała adaptacja, odlaczanie aku itd. Pomogło pol dnia jeżdżenia... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach