Skocz do zawartości

lukaszplt

  • Liczba zawartości

    42
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lukaszplt

  • Urodziny 14.04.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    przeworsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

516 wyświetleń profilu
  1. Witajcie Panowie. Mam problem z moja b6, od 2 dni świeciła mi kontrolka czerwonej kierownicy i brak wspomagania, dziś na dodatek nie mogę ruszyć kierownicą bo jest zablokowana, auto odpala normalnie. Jak wkładam kluczyk to zapala się pomarańczowa kontrolka i słychać cyknięcie jakby rygiel odblokował i gaśnie( niestety kierownica dalej zablokowana), po dociśnięciu kluczyka zapalają się kontrolki i czerwona kierownica, gdy odpalę auto wszystko gaśnie oprócz czerwonej kierownicy i jest zablokowana, oraz brak wspomagania. Nawet do mechanika teraz nie mogę podjechać. Jak to naprawić, lub odblokować kierownicę? Proszę o pomoc co to może być?
  2. Witam! Posiadam VAG 189 , vcds 18.2.1 i nie działa , nie łączy się z interfejsem a wcześniej wszystko było ok. Nie wiem co jest grane, tam gdzie jest stan licencji pisze nieautoryzowany. Sam interfejs wykrywa, idzie jakaś aktualizacja, ale nadal nie połączy się z interfejsem. Proszę o pomoc!
  3. Zastanawiam się nad kupnem http://allegro.pl/nawigacja-2din-radio-vw-passat-b6-b7-golf-5-v-6-vi-i7264736667.html tej stacji multimedialnej. Czy ktoś może ma i podzieli się opinią czy warto. A może coś innego poleci w tych pieniądzach?
  4. Mam problem ze światłami , to znaczy światła mijania nie świecą jakoś rewelacyjnie. Miałem wcześniej żarówki Osram Night Breaker Unlimited, teraz mam RING H7, jest trochę lepiej, ale mogło by być jeszcze lepiej. Zastanawiam się nad żarówkami h7 LED http://allegro.pl/zestaw-led-cob-h7-72w-7600-lm-zarowki-dzien-noc-i7109487724.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMTI2MTg4OTYAMjA3NTU1AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=3186eb64-c0bd-4100-9b6b-d98c0164634e czy ktoś z was może ich używał i czy faktycznie lepiej świecą?
  5. Rozrząd wymieniony , synchronizacja ustawiona na -1;-) Telepanie silnikiem które wcześniej miało miejsce ustał, teraz równo pracuje. Jedynie spalanie na wolnych obr. które wcześniej było 0,5 wzrosło do 0,6 -0,7l, ale jest ok.:-)
  6. Kąt masz zbliżony do fabrycznego 0, ale każde auto jest inne więc musisz pokombinować z tym kątem. U wielu osób lepiej i chodzi na -0.6 -1.5 a jeszcze u innych lekko na +. Ja też wymieniam we wtorek rozrząd i sprawdziłem u siebie i mam -3,9 do -4,4 jest lekko rozjechany. Powiem mechanikowi aby ustawił w okolicach -1,5 , w razie czego to sam się z tym pobawię.
  7. Tak właśnie myślałem zrobić na -1,5, u wielu kolegów z forum lepiej chodzi na lekko na minus. Mechanikowi powiem aby tak ustawił, a jak będzie źle to sam pokombinuję metodą prób i błędów.
  8. Też mi się tak wydaje , a czy telepanie silnika może być przez kąt który mam teraz 3,9?
  9. Jestem właśnie przed wymianą rozrządu i sprawdziłem kąt synchronizacji, mam -3,9. Autko dobrze odpala, przyśpieszenie raczej ok. ( ale morze mogło by być lepiej), spalanie na postoju 0,5l. Będę właśnie zmieniał rozrząd i nie wiem jaki kąt ustawić, na zero, czy lepiej na -0,6 - 1,1, bo ten który teraz jest to jest trochę rozjechany, dodam że czasem silnikiem trochę zatelepie, mógłby pracować równiej. Czy właśnie taką praca może być przez zły kąt? Jaki najlepiej ustawić kąt w b6 1.9 Pd? Rozrząd będzie zmieniał mechanik, a z doświadczenia wiem że nie lubią zabawy z kątem synchronizacji.
  10. Nadszedł czas na wymianę akumulatora i zastanawiam się nad dwoma CENTRA FUTURA CARBON 77AH 760A i BOSCH SILVER S5 77AH 780A . Który był by lepszy i jak z awaryjnością , na Boscha jest gwarancja na 24 miesiące a na CENTRĘ 36. Który wybrać?
  11. Witam. Ostatnio miałem problem z silniczkiem hamulca, był zatarty mechanizm i nie działał. Po wyczyszczeniu silnik działa ale trochę głośno. Gdy go zamontowałem długo działał zanim stanoł, a jak zacisnoł klocki to nie mogłem go zwolnić , niby kręcił ale nie zwalniał klocków. Myślę że jest wyrobiony frez, tylko czy ten na silniku czy na tłoku. Zamierzam kupić nowy silniczek , ale nie wiem czy będzie działał i czy nie muszę wymieniać tego mechanizmu na tłoku . Czy ktoś może mi doradzić z kolegów i czy ten mechanizm można wymienić sam czy może z całym tłokiem. Wydaje mi się że ten frez na silniku jest podrobiony i dlatego przeskakuje.
  12. U mnie też ubywało płynu, okazało się że był walnięty oring na krućcu idący do nagrzewnicy
  13. Klocki są ok. hamulece zasadnicze igła są, wszystko równo hamuje tyko ten ręczny lewe koło coś szwankuje.
  14. U mnie gość na przeglądzie powiedział że jedno koło na ręcznym nie trzyma, gdy wyjechałem na drogę i sprawdziłem podczas toczenia to oba koła hamowały, wychodzi na to że raz trzyma a raz nie. Co to może być , dodam że nie mam żadnego błędu ani żadna kontrola się nie pali, a silniczki słychać za każdym razem jak wciskam ręczny. Ktoś miał podobnie?
  15. No właśnie żeby nie China, na małej rolce pisze FRANCE, z drugiej strony gdyby to była podróba to nikt by nie nabijał logo vw audi, tak mi się wydaje. Na tej aukcji http://allegro.pl/rozrzad-pompa-vw-passat-b6-1-9tdi-bkc-bxe-bls-oe-i6561335957.html piszę Made in Canada. U tego sprzedawcy zobaczyłem taki komentarz negatywny, ''Uwaga na niebezpieczne części od tego sprzedawcy!!!!! Rzekomo oryginalny rozrząd do 1.9TDI po założeniu halsował jak betoniarka. Zgrzytała pompa wody, rolka się przegrzewała a pasek bił na boki. Montaż wykonał ASO Skoda a sprawdził ASO Seat.'' -komentarz unieważniony ale daje do myślenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności