Skocz do zawartości

lukaszplt

  • Zawartość

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O lukaszplt

  • Urodziny 14.04.1981

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    przeworsk

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

118 wyświetleń profilu
  1. lukaszplt

    żarówki do b6

    Mam problem ze światłami , to znaczy światła mijania nie świecą jakoś rewelacyjnie. Miałem wcześniej żarówki Osram Night Breaker Unlimited, teraz mam RING H7, jest trochę lepiej, ale mogło by być jeszcze lepiej. Zastanawiam się nad żarówkami h7 LED http://allegro.pl/zestaw-led-cob-h7-72w-7600-lm-zarowki-dzien-noc-i7109487724.html?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMTI2MTg4OTYAMjA3NTU1AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=3186eb64-c0bd-4100-9b6b-d98c0164634e czy ktoś z was może ich używał i czy faktycznie lepiej świecą?
  2. lukaszplt

    kąt synchronizacji PD

    Rozrząd wymieniony , synchronizacja ustawiona na -1;-) Telepanie silnikiem które wcześniej miało miejsce ustał, teraz równo pracuje. Jedynie spalanie na wolnych obr. które wcześniej było 0,5 wzrosło do 0,6 -0,7l, ale jest ok.:-)
  3. lukaszplt

    kąt synchronizacji PD

    Kąt masz zbliżony do fabrycznego 0, ale każde auto jest inne więc musisz pokombinować z tym kątem. U wielu osób lepiej i chodzi na -0.6 -1.5 a jeszcze u innych lekko na +. Ja też wymieniam we wtorek rozrząd i sprawdziłem u siebie i mam -3,9 do -4,4 jest lekko rozjechany. Powiem mechanikowi aby ustawił w okolicach -1,5 , w razie czego to sam się z tym pobawię.
  4. lukaszplt

    kąt synchronizacji PD

    Tak właśnie myślałem zrobić na -1,5, u wielu kolegów z forum lepiej chodzi na lekko na minus. Mechanikowi powiem aby tak ustawił, a jak będzie źle to sam pokombinuję metodą prób i błędów.
  5. lukaszplt

    kąt synchronizacji PD

    Też mi się tak wydaje , a czy telepanie silnika może być przez kąt który mam teraz 3,9?
  6. lukaszplt

    kąt synchronizacji PD

    Jestem właśnie przed wymianą rozrządu i sprawdziłem kąt synchronizacji, mam -3,9. Autko dobrze odpala, przyśpieszenie raczej ok. ( ale morze mogło by być lepiej), spalanie na postoju 0,5l. Będę właśnie zmieniał rozrząd i nie wiem jaki kąt ustawić, na zero, czy lepiej na -0,6 - 1,1, bo ten który teraz jest to jest trochę rozjechany, dodam że czasem silnikiem trochę zatelepie, mógłby pracować równiej. Czy właśnie taką praca może być przez zły kąt? Jaki najlepiej ustawić kąt w b6 1.9 Pd? Rozrząd będzie zmieniał mechanik, a z doświadczenia wiem że nie lubią zabawy z kątem synchronizacji.
  7. Nadszedł czas na wymianę akumulatora i zastanawiam się nad dwoma CENTRA FUTURA CARBON 77AH 760A i BOSCH SILVER S5 77AH 780A . Który był by lepszy i jak z awaryjnością , na Boscha jest gwarancja na 24 miesiące a na CENTRĘ 36. Który wybrać?
  8. lukaszplt

    [B6] Hamulec ręczny - Błąd

    Witam. Ostatnio miałem problem z silniczkiem hamulca, był zatarty mechanizm i nie działał. Po wyczyszczeniu silnik działa ale trochę głośno. Gdy go zamontowałem długo działał zanim stanoł, a jak zacisnoł klocki to nie mogłem go zwolnić , niby kręcił ale nie zwalniał klocków. Myślę że jest wyrobiony frez, tylko czy ten na silniku czy na tłoku. Zamierzam kupić nowy silniczek , ale nie wiem czy będzie działał i czy nie muszę wymieniać tego mechanizmu na tłoku . Czy ktoś może mi doradzić z kolegów i czy ten mechanizm można wymienić sam czy może z całym tłokiem. Wydaje mi się że ten frez na silniku jest podrobiony i dlatego przeskakuje.
  9. lukaszplt

    Znikający płyn B6 TDI

    U mnie też ubywało płynu, okazało się że był walnięty oring na krućcu idący do nagrzewnicy
  10. lukaszplt

    [B6] Hamulec ręczny - Błąd

    Klocki są ok. hamulece zasadnicze igła są, wszystko równo hamuje tyko ten ręczny lewe koło coś szwankuje.
  11. lukaszplt

    [B6] Hamulec ręczny - Błąd

    U mnie gość na przeglądzie powiedział że jedno koło na ręcznym nie trzyma, gdy wyjechałem na drogę i sprawdziłem podczas toczenia to oba koła hamowały, wychodzi na to że raz trzyma a raz nie. Co to może być , dodam że nie mam żadnego błędu ani żadna kontrola się nie pali, a silniczki słychać za każdym razem jak wciskam ręczny. Ktoś miał podobnie?
  12. No właśnie żeby nie China, na małej rolce pisze FRANCE, z drugiej strony gdyby to była podróba to nikt by nie nabijał logo vw audi, tak mi się wydaje. Na tej aukcji http://allegro.pl/rozrzad-pompa-vw-passat-b6-1-9tdi-bkc-bxe-bls-oe-i6561335957.html piszę Made in Canada. U tego sprzedawcy zobaczyłem taki komentarz negatywny, ''Uwaga na niebezpieczne części od tego sprzedawcy!!!!! Rzekomo oryginalny rozrząd do 1.9TDI po założeniu halsował jak betoniarka. Zgrzytała pompa wody, rolka się przegrzewała a pasek bił na boki. Montaż wykonał ASO Skoda a sprawdził ASO Seat.'' -komentarz unieważniony ale daje do myślenia.
  13. Ten zestaw wygląda na oryginalny http://allegro.pl/rozrzad-vw-passat-b6-1-9tdi-105km-bkc-bxe-bls-oryg-i6161704832.html wszystkie części mają nabite logo vw, produkcja Canada, sprzedawca chyba też pewny co sądzicie? Kolega Simon2123, miał ochotę kupić ale nie wiem czy się zdecydował?
  14. Ja już mam zrobione 67 tyś. a więc pora pomyśleć o zmianie rozrządu. Dzwoniłem do warsztatu i za rozrząd oryginał tj. INA + pasek Continental+pompa wody wraz z robotą powiedzieli 850-900 zł. Co sądzicie o takim zestawie i o cenie? Czy lepiej kupić na portalu aukcyjnym, ale się trochę obawiam. Oczywiście chodzi o Passata b6 1,9 Tdi.
  15. lukaszplt

    Analiza logów b6 1,9 Pomocy!!!

    Dzięki W końcu się doczekałem, zrobię tak jak mówisz i wtedy wrzucę logi. Zamierzam wymienić egr bo poci się, raz miałem jakiś błąd z egr ale nie pamiętam co. Teraz nie mam błędów i wszystko jest ok. tylko czasem zatrzęsie silnikiem na wolnych obr. Myślisz że za nierówną pracę silnika może odpowiadać egr? Dodam że auto ma moc i nie dymi, tylko ten egr corazbardziej syfi mi silnik.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności