Skocz do zawartości

Patryks83

  • Liczba zawartości

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Patryks83

  • Urodziny 08.02.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Police

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dołączam się do tematu. Wczoraj zakupiłem drugiego Paska B6 jako dawce do mojego. Różnica taka że mój ma licznik 1/2 fis a dawca pełny fis i sterowanie w kierownicy. Myślałem że będzie nie wiadomo jaka walka ze zmianą. Na spokojnie 1,5h roboty. Żadnych cięć kabli przeróbek, poprostu wyciągasz jedno wkładasz drugie. Działa wszystko bez problemu. Nawet ustawienie webasto na czas kiedy ma się odpalić. Problem mam tylko taki że na starym miałem przebieg 201000 a na tym co zamontowałem 310000. Może wiecie czym skorygować przebieg??? VCDSem nie da rady.
  2. Może być wiele przyczyn, widzę że masz najechane 280tysi ja przy 200tysi miałem zjechane ślizgacze pod szczotkami prawie do zera. Podłącz vcds i zobacz czy łapie błędy na silniku? Np: nieznany sygnał z zacisku DF. No i sprawdź szczotki i ślizgacze.
  3. Witam. Post informacyjny. Miałem problem z alternatorem valeo 140A, a dokładniej z akumulatorem co roku musiałem wymieniać na nowy. Alternator dawał odpowiednie napięcie 14,2V ale jedno z uzwojeń stojana było walnięte i nie doładowywał Aku. Komputer tego nie wyłapywał i nie było błędów. Postanowiłem zmienić alternator na valeo 180A ale nigdzie nie mogłem znaleźć info czy będzie pasować do mojego silnika BKP, 2.0 140KM. Postanowiłem zaryzykować i owy zakupiłem. Okazało się że jest trochę większy ale pasuje bez problemu, koło pasowe jest identyczne i regulator napięcia także. Poprostu wykręcamy stary i w to samo miejsce wkręcam nowy, ok 40 minut roboty. Jeżdżę na nowym ok tygodnia bez jakichkolwiek problemów. Po podłączeniu VCDSa nie ma błędów.
  4. No nie wiem czy to 100% przyczyna, wszystkie obudowy zawsze pękają w tym samym miejscu. Ja wyczyściłem na maszynie zaciski do czystego aluminium założyłem nowy oring, zobaczę za miesiąc, dwa czy nie pękły, przez ten czas nie narośnie nic pod oringiem. A wracając do pytania: czy da radę zmniejszyć nacisk na klocki???
  5. Witam wszystkich. Dziś wymieniłem w swoim aucie dwa silniczki zacisków, wszystko działa ładnie pięknie. Obydwa stare silniczki miały pęknięte obudowy. Wymyśliłem sobie że może pękają z powody za dużego docisku klocków. Mam vcds-a i próbowałem jakoś przekodować, ale nie ma długiego kodowania. Czy można jakoś zmienić siłę docisku zacisków ręcznego? Co odpowiada za ich docisk, przecież coś je musi rozłączać gdy klocki odpowiednio ścisną tarczę....? Jest jeszcze zakładka "dostęp upoważniony" ale trzeba znać kod.
  6. Wczoraj wziąłem się za sprawdzenie tych kabli. A więc od tego czujnika wychodzi kabel długości ok, 15 cm, leci w górę łączy się w grubą wiązkę leci w prawo (stojąc przodem do silnika) na podłużnicę i wychodzi z tej grubszej wiązki i jest wtyczka przez którą przechodzą dalej na jeszcze grubszą wiązkę pod akumulatorem i leci do auta. Odwinąłem izolację od wtyczki czujnika przez tę pierwszą wiązkę do momentu przejścia przez wtyczkę. Na tym odcinku jest wszystko ok, ale dla bezpieczeństwa odizolowałem te cztery przewody tego czujnika i włożyłem w osobny peszel . Pomierzyłem miernikiem każdy z tych przewodów i ma taką samą rezystancję i przejście sygnału, czyli na tym odcinku nie ma problemu. Zadzwoniłem do kolegi który pracuje od 20 lat na serwisie autobusów volvo, jest bardzo dobrym mechanikiem, a nie monterem , mówi że muszę się dostać do komputera w aucie i tam wypiąć wtyczkę i "przedzwonić" przewody od komputera do wtyczki tego czujnika. Ale doradził mi także że z doświadczenia wie że nieraz nowe czujniki są walnięte. Zmierzyłem stary czujnik i między pinem 3 a 4 jest 5K omów , a nowy ma 30K omów, bardzo duża różnica. Piny 1i2 to zasilanie 5V tych czujników i dla obu jest taka sama rezystancja. I teraz nie wiem czy stary czujnik jest walnięty i ma tylko 5K omów czy nowy też jest walnięty i ma aż 30k.??? Kolego "atmosferyczny" pisałeś że został ci nowy ten czujnik, byłbyś tak dobry i zmierzył rezystancję między 3a4 pinem, jeśli dysponujesz miernikiem? A może ktoś inny z forum posiada luźny czujnik doładowania turbiny i zmierzyć rezystancję??? Bardzo proszę o pomoc!
  7. No umnie mniej więcej tak samo lecą te wiązki , w weekend będę szukał... Dam znać czy coś znalazłem... Wielkie dzięki jeszcze raz kolego, nie wpadłem na to że coś z przewodami może być coś nie tak, bardziej się skłaniałem do tego że ten czujnik to podruba i nie ma zgodności z komputerem w aucie.
  8. Dzięki kolego za podpowiedź i jakiś trop... Mógłbyś jeszcze sprecyzować czy to przebicie było gdzieś przy tym czujniku czy gdzieś dalej?
  9. Panowie ja już trzy lata się męczę z ręcznym, niema tygodnia żeby nie było jakiegoś problemu..... Po prostu trzeba się go nauczyć i wyczuć... Ja już wymieniłem dwa silniczki przy zaciskach, przycisk załączania a i tak lubi wyskoczyć błąd. Już się przyzwyczaiłem i wyczułem moje autko. Przede wszystkim nie należy "trzaskać klawiszem" to znaczy naciskamy delikatnie i powoli do końca, bo inaczej lubi wyskoczyć błąd, po drugie od razu po odpaleniu auta nie naciskamy klawisza bo lubi wyskoczyć błąd, odczekajcie 10 sekund. Po trzecie zauważyłem że gdy wyskoczy błąd żółta kontrolka u mnie pomaga zgaszenie auta i ponowne włączenie zapłonu ale bez odpalania, i kilkukrotne naciśnięcie klawisza... Te parę zasad i życie staje się prostsze Po za tym proponuję zakupienie jakiegoś mini scanera, ja mam 5053 ITS, koszt nie duży a uratował mnie przed serwisem już wiele razy, wożę go w aucie i w razie potrzeby podłączam wywalam błędy i ok, trwa to dwie minuty....
  10. Witam. Problem dotyczy czujnika który się znajduje za intercoolerem i mierzy ciśnienie doładowania. Jakiś czas temu odmówił posłuszeństwa wyskakiwał błąd że jest uszkodzony, auto wchodziło w tryb awaryjny. Kupiłem identyczny tej samej firmy i po zamontowaniu wyrzuca błąd: 18000 Czujnik ciśnienia doładowania- niewiarygodna korelacja. Błąd wyrzuca prawie zawsze po odpaleniu auta, lub zaraz po starcie i wciśnięciu gazu powyżej 2,5tyś obrotów, ale jeśli w czasie jazdy wykasuję błąd jest wszystko ok, turbina działa trochę nie doładowuje zwłaszcza 1.5 a 2 tyś obrotów, ale myślę że to już jest niedomaganie turbiny. Po zgaszeniu auta i odpaleniu błąd powraca i nie załącza turbiny. Mam mini scaner 5053 ITS, i nie mogę zapisać logów. Próbowałem za adaptować ten wymieniony czujnik, ale wyskakuje napis na kanale 011 że adaptacja nie dotyczy tego kanału. Proszę podpowiedzcie coś, bo mam dosyć kasowania błędu po każdym odpaleniu auta...
  11. Ja w swoim pasku B6 wymieniałem olej w skrzyni w następujący sposób: -wykręciłem akumulator i podstawę aku by mieć swobodny dostęp do filtra, wykręciłem filtr -wykręciłem korek spustowy i rurkę która jest po wyżej, zleciał cały olej - wkręciłem z powrotem rurkę i korek od dołu - zalałem 5,5 l oleju dsg przez filtr który się znajduje u góry skrzyni (bardzo wolno to leci) -zamontowałem z powrotem filtr i jego obudowę -odpaliłem i rozgrzałem auto, zmieniając przy tym położenie drążka biegów -na odpalonym silniku, wykręciłem korek spustowy i zleciał nadmiar oleju, - wkręciłem korek z powrotem Robiłem to wszystko w ten sposób a nie książkowy bo nie miałem króćca by wkręcić w korek spustowy... Wszystko działa bez zarzutów...
  12. Dzięki koledzy za odpowiedzi... Rozumiem że nie zawsze był montowany w aucie z abs-em , i muszę zjebać diagnostę...
  13. Dzięki za odp. Wiecie , w Norwegii są chorzy na punkcie hamulców... Czy ktoś jeszcze mi to potwierdzi że ma sedana b4 1.8 silnik i nie ma korektora siły ham...? Proszę o wypowiedzi.
  14. Witam koledzy i proszę o radę. Mam paska b4 w sedanie silnik 1.8 90km zarejstrowaną w Norwegii, przyszedł czas pojechać na przegląd, wszystko ładnie pięknie ale nie przeszedł przeglądu bo gostek powiedział że nie ma korektora siły hamowania. Miałem kiedyś b3 w kombi i tam był pamiętam gdzie i jak wyglądał, a w b4 nie ma ani nie ma śladu demontażu jego, są tylko 2 oryginalne rurki lecące do tyłu auta jedna na lewą stronę a druga na prawą. Z przodu mam tarcze a z tyłu bębny a i jest z abs-em. Słyszałem że korektor siły hamowania był montowany tylko w kombi a nie w sedanie, to prawda?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności