Skocz do zawartości

Lukasz1116

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Lukasz1116

  • Urodziny 16.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rybnik

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB) DSG
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Regeneracje zacisku juz robiłem wymieniłem uszczelnienia i wszystko wyczyscilem na klockach zrobiłem ok. 5000km i juz jest ich tylko połowa. Temat drąże juz od stycznia ze strony mechanicznej wszystko jest ok byłem już u roznych mechaników nikt nie jest w stanie mi pomóc mówią ze mechanicznie wszystko jest ok. Bylem tez u elektronika żeby sprawdzić abs ale stwierdził że wszystko ok . Niestety chyba mi nic innego nie zostanie tylko serwis.
  2. Obydwa kola grzeja się tak samo i klocki tez równie się zużywają
  3. Witam panowie takie pytanie czy w b7 po wymianie klockow z tyłu trzeba kodowac grubosc klocka bo w b6 ponoć nie a ja mam dalej ten sam problem z grzejacymi sie hamulcami z tylu
  4. No właśnie tak jest tloczek się cofa ale za mało klocki juz wymieniłem z ATE na delphi i to samo. Zastanawiam się nad tym co reguluje siłę hamowania na tylnej osi ?
  5. Tak jak pisałem wcześniej wymieniałem uszczelnienia tłoczka i chodzi lekko
  6. Dzięki za odpowiedz kolego Bociekcc to wszystko co mi napisałeś to już mam sprawdzone przewody gumowe wymienione . Po odkreceniu odpowietrznikow nie było żadnego cisnienia a stare tarcze juz niestety na złomie. Ale czy nowa tarcza mogła by mieć jakiś wpływ na to nagrzewanie ?
  7. No dokładnie tak jest delikatnie ociera ale tak jak pisałem po odhamowaniu ham postojowego grzybek w środku tłoczka jest cofniety na tyle ze jak podważyłem lekko klocki śrubokrętem to było dobrze. Wydaje mi się że to chyba wina hydrauliki tylko nie wiem co czy abs czy pompa ham
  8. Dzięki za odpowiedź tloczek napewno pracuje w pelnym zakresie bo wymieniałem uszczelnienia a co do lozyska czy to mozliwe ze w obydwu zaciskach jest to samo? I nie wiem dlaczego by miała mieć na to wpływ wymiana tarcz i klockow.
  9. Witam moj problem dalej istnieje czyli grzeja się tylne koła tak jak pisałem wcześniej problem ten pojawił się po wymianie tarcz I klockow z tyłu ATE. Zrobiłem juz chyba wszystko wymieniłem uszczelnienia tłoczka, blaszki wyczyszczone wszystko lekko chodzi kalibracja zrobiona vcds-em I delphi zmieniłem jeszcze raz klocki na nowe bo myślałem ze ATE mają jakąś kiepską okładzine ale dalej to samo kola gorace po przrejechaniu nawet 10 km tloczek jakby za mało się cofal i cały czas ociera o tarczę silniczki cofaja na tyle ze jak podważyłem lekko klocki śrubokrętem to było dobrze. Ostatnio wymieniłem nawet gumowe przewody ale nic to nie dało. Bylem juz u dwóch mechaników którzy specjalizują się w vw ale też nie wiedzą. Proszę o pomoc!
  10. Witam jeżeli felgi są krzywe to mogły doprowadzić do uszkodzenia (wybicia) gałek kierowniczych. Podczas ustawiania zbieżności powinni to zauważyć.
  11. Juz nie wiem co robić wszystko wyczyszczone nasmarowane uszczelnienia wymienione kalibracja zrobiona vcds-em i delphi a koła nadal gorace i to po przejechaniu ok 10 km.
  12. Koledzy czy wy też tak macie ze tylne koła bardziej się grzeja niż przednie?
  13. Adaptacje robiłem juz kilka razy vcds-em i delphi zawsze jest to samo silniczki cofaja dobrze w tłoczku jest taki grzybek ktory dociska tloczek przy hamowaniu hamulcem postojowym natomiast po odhamowaniu ham. postojowego silniczek cofa ten grzybek na tyle ze jak podważyłem lekko klocki śrubokrętem do zrobił się luz właśnie taki jaki by był potrzebny żeby klocki nie tarły i nie powodowały nagrzewania tarczy. Wydaje mi się że ciśnienie plynu za mało cofa ten tłoczek ale nie wiem co jest odpowiedzialne za to ciśnienie czy pompa ham. czy abs.
  14. Witam kolegów ponownie. Pisałem już wcześniej ze mam problem z moim b7 otóż po wymianie klockow i tarcz z tyłu grzeja się . Wyczerpałem juz wszystkie możliwości czyli klocki chodzą lekko posmarowane smarem do klockow w miejscu styku z blaszkami, wszystko ładnie chodzi wymieniłem uszczelnienia jak się okazało niepotrzebnie bo nie ma różnicy, wymieniłem jeszcze raz klocki z ate a teraz kupiłem delphi bo myślałem ze ate może ma jakiś kiepski rodzaj okładziny ale to samo klocek lekko ociera o tarczę i to powoduje nagrzewanie po przejechaniu 10 km tarczy juz nie da się dotknąć. Bardzo proszę o pomoc bo juz nie wiem co robić.
  15. Smarowałem miedzianym tylko klocki w miejscu styku z blaszkami. Płynu jeszcze nie wymieniałem .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności