Adriano007 Zgłoś #661 Napisano 31 Grudnia 2015 Ja co prawda jeszcze nie mam hidów ale sprawdzałem jak wygląda u mnie osadzenie żarówki w światłach mijania i jest na wcisk. Tak więc nie widzę problemów z zamontowaniem hida oczywiśie warunkiem jest żarnik z metalową podstawą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommek7 Zgłoś #662 Napisano 4 Stycznia 2016 (edytowane) Na wstępie napiszę, iż wymienili mi przetwornicę i już wszystko działa. Generalnie jest ok ale widać wyraźnie, że prawy odbłyśnik jest w nieco gorszym stanie niż lewy. Regeneracja lub wymiana odbłyśników wiele by wniosła do tematu ale może kiedyś... teraz dorzuciłem również światła dzienne także zużycie soczewki będzie stosunkowo mniejsze... Nie będę już operował zdjęciami także opiszę wszystko słownie tak by każdy zrozumiał. By wyciągnąć żarówkę z lampy musimy wyciągnąć z soczewki mocowanie, w którym jest żarówka. Robi się to poprzez przekręcenie mocowania. Coś na zasadzie gwintu z tym, że jego skok to niecały centymetr. Żarówka jest tam mocowana na wcisk. Pierwszy problem to fakt, że żarnik nie ma konektorów tylko KABLE. Po drugie kable zasilające do xenonu są zakończone właśnie konektorkami (identycznymi co wymontowana żarówka H7), które mają być połączone z tą właśnie kostką. Należy więc na początku wyciągnąć kostkę z tego "koszyczka". Następnie trzeba osadzić żarnik w koszyczku ale jak to zrobić skoro nie da się go tam włożyć ani górą ani dołem. Kable żarnika zakończone są dość sporymi wtyczkami. Musiałem w połowie rozciąć kable, włożyć palnik do koszyczka oraz zalutować kable. Ponowne "wkręcenie" mocowania również nie jest proste. Nie można już do niego nieruchomo przymocować żarnika, ponieważ nie ma już w nim kostki, która dość stabilnie trzymała żarówkę. W tym momencie jest tylko mocowanie, blaszki dociskające oraz żarnik. Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że samo wkręcenie w soczewkę 2 żarników zajęło mi z 1 godziną (nie licząc lutowania, cięcia itp... mocowanie przetwornic również swoją drogą...). Nie wiem może ktoś ma inny sposób, może ktoś kupował inne zestawy ale przy takich akcesoriach, sposobie ustalania żarówki oraz budowy żarnika NIE DA SIĘ zrobić tego w inny sposób. Może są jakieś adaptery do łatwiejszego montażu, nie wiem. JAkoś dziwne, że nikt o nich nie pisał. Ja co prawda jeszcze nie mam hidów ale sprawdzałem jak wygląda u mnie osadzenie żarówki w światłach mijania i jest na wcisk. Tak więc nie widzę problemów z zamontowaniem hida oczywiśie warunkiem jest żarnik z metalową podstawą. No ja już widzę jak Ty sobie tam coś wciśniesz... Nawet jakbyś znalazł hida bez kabli tylko z takimi samymi bolcami co halogen to i tak musiałbyś ciąć ten kabel bo niby skąd byś wtedy wziął zasilanie? Proponuję najpierw zorientować się w temacie niż wypisywać bzdury , o których nie masz pojęcia Tutaj omawiany "koszyczek" na zdjęciu już bez kostki, w którą od góry wchodzi H7. Edytowane 4 Stycznia 2016 przez tommek7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nlesniak Zgłoś #663 Napisano 17 Lutego 2016 (edytowane) Chciałbym założyć do swojego Passata B6 hidy, jednak nie chcę niszczyć tego oryginalnego koszyczka. Są jakieś adaptery do tego ? Edytowane 17 Lutego 2016 przez nlesniak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tommek7 Zgłoś #664 Napisano 19 Lutego 2016 Musisz zrobić tak samo jak ja. Co tam masz niszczyć? Wyciągasz z niego H7 i kostkę i wsadzasz HIDa z zestawu, reszta tak jak pisałem. JAk nie chcesz z niego wyciągać kostki (czyli wg Ciebie niszczyć) to odpuść temat HIDów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adriano007 Zgłoś #665 Napisano 20 Lutego 2016 No ja już widzę jak Ty sobie tam coś wciśniesz... Nawet jakbyś znalazł hida bez kabli tylko z takimi samymi bolcami co halogen to i tak musiałbyś ciąć ten kabel bo niby skąd byś wtedy wziął zasilanie? Proponuję najpierw zorientować się w temacie niż wypisywać bzdury , o których nie masz pojęcia Proponuje zapoznać się z tym tematem: http://forum.vw-passat.pl/threads/26688-Samodzielna-wymiana-%C5%BCar%C3%B3wek-H7-W-B6 później będziesz wiedział o jakich bzdurach wypisuję. Dobitnie masz tu wskazane jakie są rodzaje osadzenia żarówek w Passacie B6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nlesniak Zgłoś #666 Napisano 23 Marca 2016 Będę zakładał hidy do swojego Passata. Czytając ten wątek dowiedziałem się, że należy przeprogramowac światła na xenon. Jakiego kabla potrzebuje, zeby to zmienic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekcichy Zgłoś #667 Napisano 23 Marca 2016 Vag-Com Vcds Vag Can Pro Vas Btw. Nie uważacie że HiD do zwykłych lamp to zło w najczystszej postaci? Przecież to oślepia każdego. Mijanie takiego na drodze, lub niech taki jedzie za Tobą to jest oślepienie 100%. Latam dużo, a i pracowało się jako kierowca Busa (polska-chiny w 2 godziny ) to wiem o czym mówię. Osobiście uważam że powinni konfiskować całe auta za posiadanie takiego nie wiadomo co nie wiadomo gdzie świecącego ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nlesniak Zgłoś #668 Napisano 23 Marca 2016 kabel vag k+can podejdzie czy musi być jakiś inny? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #669 Napisano 28 Kwietnia 2016 hej, jest ktoś ze śląska (DG, Kato, Czewa) co ma w swojej B6 hidy ? Bym podjechał i oglądnął sobie ; ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #670 Napisano 30 Kwietnia 2016 kierowca Busa (polska-chiny w 2 godziny ) Co ty piszesz człowieku? Jakie Chiny w 2 godziny? Swoją drogą miałem hidy w swoim i nikogo nie oślepiałem, nikt mi nie mrugał, nikt nie miał żadnego "ale" na stacji diagnostycznej. Kwestia sprawdzenia na ścieżce diagnostycznej po wymianie żarników/żarówek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo502 Zgłoś #671 Napisano 26 Maja 2016 Witam! Ja mam HIDa 55W od miesiąca i muszę wam powiedzieć, że jestem zadowolony z zakupu, bo w końcu wszystko widzę na drodze nocą. Co prawda, musiałem zmieniać komputerowo w ustawieniach na (ksenonowe bez przysłony) bo przy opcji z przysłoną i włączeniu świateł drogowych pojawiał się błąd przepalonej żarówki. Teraz jest ok i można jeździć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Daku Zgłoś #672 Napisano 27 Maja 2016 Wystarczy kupić przetwornice z funkcją CAN-BUS czyli cała elektryka auta rozpoznaje żarniki jako sprawne żarówki i nie trzeba nic kodować ani zmieniać na żadne xenony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablo502 Zgłoś #673 Napisano 28 Maja 2016 kupione były 2 komplety http://allegro.pl/przetwornica-hid-mini-slim-55w-ac-xenon-h1-h4-h7-i5228789031.html. Jeden komplet zakładał mój kolega do swojego passata b6, a drugi Ja do swojego. Po montażu obu kompletów u kolegi było ok, a Ja musiałem zmienić komputerowo w ustawieniach na ksenonowe. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #674 Napisano 14 Września 2016 Witam! Ja mam HIDa 55W od miesiąca i muszę wam powiedzieć, że jestem zadowolony z zakupu, bo w końcu wszystko widzę na drodze nocą. Co prawda, musiałem zmieniać komputerowo w ustawieniach na (ksenonowe bez przysłony) bo przy opcji z przysłoną i włączeniu świateł drogowych pojawiał się błąd przepalonej żarówki. Teraz jest ok i można jeździć które dokladnie kupiłeś ? Chowają Ci się w kloszu za gumą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #675 Napisano 15 Września 2016 Dobra pytanko, mam możność kupienia tego po taniości : Podobno jeździły w Leonie z 2008 r przez 6 miesięcy i nie było problemów, co myślicie brać to ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #676 Napisano 15 Września 2016 Jak dla mnie, nie warto. Lepiej kup dobre żarówki, te zenony nie świecą. Jak nie jeździsz wieczorami i w nocy to zakładaj. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jankus Zgłoś #677 Napisano 15 Września 2016 Dużo zależy od żarników. Oryginalne Philipsy kosztują więcej niż większość zestawów zenonów. Miałem w B5 podróby D2S, znajomi mają HIDy i to nie świeci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #678 Napisano 16 Września 2016 Jak już wcześniej pisałem, mam hidy 5000K i jestem z nich zadowolony, bardziej niż z żarówek. A próbowałem wiele marek i różnych typów... Sent from my SM-G930F using Tapatalk a powiedz czy da się to schować w ubudowie klosza za tą gumą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #679 Napisano 16 Września 2016 Ja nie zmieściłem przetwornicy w obudowie kosza, ale została umiejętnie schowana [emoji6] Sent from my SM-G930F using Tapatalk A miałeś wersje z CANBUS czy bez ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
deuz Zgłoś #680 Napisano 16 Września 2016 Jeszcze takie pytanko ... Wiadomo paski posiadają szynę CANBUS... Czy mogę kupić tańsze, ale na pewno cyfrowe hidy i w przypadku błędów z przepaloną żarówką zmienić kodowanie w VCDS na xenony ? Mam VCDS i pewnie poradziłbym sobie z tematem. Dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach