comingsoon Zgłoś #621 Napisano 29 Stycznia 2015 Tomku a powiedz mi czy to musza byc przetwornice can-bus? czy jesli na aukcji nie ma o tym wzmianki beda dzialac? czy te bez to najgorszy szit i bedzie sypac bledem spalonej zarowki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #622 Napisano 29 Stycznia 2015 Tomku a powiedz mi czy to musza byc przetwornice can-bus? czy jesli na aukcji nie ma o tym wzmianki beda dzialac? czy te bez to najgorszy szit i bedzie sypac bledem spalonej zarowki? Zakodujesz VCDSem xenony i nie będzie problemu. Najwyżej wyłączysz zimną diagnozę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CasualLounge Zgłoś #623 Napisano 29 Stycznia 2015 cześć. możesz zdradzić jakiej firmy zamawiałeś? znajomy chce montować hidy ale szczerze nie wiem co mu doradzić, w sensie jaka firma. Sporo naczytałem ponoć polecają vertex, ale ogólnie z chęcią przyjrzę się tym co zamówiłeś (bo tej firmy co ja mam nie mogę już nigdzie znaleźć) Co do podstawki metalowej to ja u siebie nie mogłem zamontować na plastiku bo była zbyt gruba i nie trzymała się w gnieździe, dlatego też mam metalowe i sądzę że innych tam się nie da włożyć lampy hella ale tak jak mówię może trafiłem jakieś dziwne że ten plastik był jakies 3mm za gruby i za nic nie pasowało Właśnie kupiłem Vertexa. Chciałem coś ściągnać z Chin ale kurs USD powoduje, że koszt byłby ten sam, a czas oczekiwania nie 2 dni a 2 tygodnie... Minęło 5 lat kiedy w swojej pierwszej Lagunie II montowałem HIDy z Canbus, wtedy nowatorskie przetwornice Slim. Dziś widzę, że niewiele się zmieniło przez co ściągąjąc zestaw z Chin 'Ballast Slim' straciłem tylko czas. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
comingsoon Zgłoś #624 Napisano 29 Stycznia 2015 znajomy upatrzył sobie takie, takie znalazł z can-bus, cena w miarę przystępna chyba: http://allegro.pl/przetwornica-can-bus-slim-xenon-hid-ksenon-12v-i4926563807.html będą ok ? w sensie czy napięcia się zgadzają itp. ja raczej mało obeznany w tematyce przetwornic w sensie jakie podejdą do paska, a nie chciałbym powiedzieć że będą ok a okaże się że coś nie działa z tego co widzę to też są vertex z tym że nie wiem czy te parametry są ok Dane techniczne: Napięcie wejściowe: 9-16V Napięcie wyjściowe: ~85V będę wdzięczny za jakąś odpowiedź, pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CasualLounge Zgłoś #625 Napisano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Wyboru przetwornic odnośnie napięcia i mocy to raczej nie ma. Są skrajne modele tylko. Ja mam takie same u siebie, natomiast cena trochę powala, bo w cenie tej przetwornicy a muszą być przecież x2, to ja kupiłem cały zestaw z żarnikami: http://allegro.pl/zestaw-xenon-can-bus-vertex-h7-4300-5000-6000-8000-i5037468890.html Edytowane 30 Stycznia 2015 przez CasualLounge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #626 Napisano 29 Stycznia 2015 (edytowane) Wyboru przetwornic odnośnie napięcia i mocy to raczej nie ma. Są skrajne modele tylko. Ja mam takie samemu u siebie, natomiast cena trochę powala, bo w cenie tej przetwornicy a muszą być przecież x2, to ja kupiłem cały zestaw z żarnikami: http://allegro.pl/zestaw-xenon-can-bus-vertex-h7-4300-5000-6000-8000-i5037468890.html Łukaszu i jak Ci działają te z linku? zadowolony jesteś? zakłócają radio i radio CB? Ten sam sprzedający ma zestaw konkretnie do passata b6 http://allegro.pl/zestaw-xenon-h7-vw-passat-b5-b6-golf-5-6-v-vi-vii-i5037509199.html Edytowane 29 Stycznia 2015 przez DarekTDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CasualLounge Zgłoś #627 Napisano 30 Stycznia 2015 Łukaszu i jak Ci działają te z linku? zadowolony jesteś? zakłócają radio i radio CB? Ten sam sprzedający ma zestaw konkretnie do passata b6 http://allegro.pl/zestaw-xenon-h7-vw-passat-b5-b6-golf-5-6-v-vi-vii-i5037509199.html Zestaw otrzymam w pon. - DarekTDI - akurat to ten sam zestaw, tylko reklamowo zawarł w tytule oferty, że zestaw do Passata. Po założeniu zdam relację. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CasualLounge Zgłoś #628 Napisano 5 Lutego 2015 Przepraszam, że tyle to trwało, ale musiałem zareklamować zestaw, ponieważ przysłali mi żarniki z plastikowymi podstawami (zamiast metalowych). Adaptery (blaszki) również musiałem odesłać, bo nie dało się ich zastosować! Łopatki tych adapterów znacznie różnią się od tych jakie są w fabrycznych, chyba ktoś tu uprzedzał, że będę musiał pomęczyć się z tym... W efekcie wykorzystałem stare "blaszki", które przeciąłem szczypcami tak, żeby można było zmieścić kable. Zaoszczędzone trochę PLN Odnośnie zestawu Vertex: u mnie barwa 6000K, podejrzliwie zbyt niebieska przez te soczewki, brak drgań, brak szumów na radio FM. Akurat mam przetwornice te grubsze (nie SLIM) bez dodatkowych kostek na kablach i wydaje mi się, że jest to lepsza forma niż SLIM, ponieważ łatwiej jest stabilniej zamocować same przetwornice i mieć gołe kable, niż w SLIM uporać się z o wiele cięższymi kablami obciążonymi kostkami. Bardzo mnie zastanawia kwestia czy jest sens kupować droższy zestaw (tu: Vertex), ponieważ dobrych 6 lat temu w Laguna II zakładałem (wtedy nowość SLIM) takie przetwornice: http://przetwornica.pl/galeria/?przetwornica-slim-hid-12v-35w-xenon-h1-h7-h4-hit , które są przynajmniej połowę tańsze od tych Vertex, i czy nie poradziłyby sobie tak samo dobrze w Passat B6. Pewien elektromechanik odradzał mi pchania do B6 HIDów twierdząc, że mają kapryśną elektronikę co do ciał obcych Nie wiem, ale może macie doświadczenie w testowaniu na B6 tańszych i droższych zestawów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majk26 Zgłoś #629 Napisano 5 Lutego 2015 Przepraszam, że tyle to trwało, ale musiałem zareklamować zestaw, ponieważ przysłali mi żarniki z plastikowymi podstawami (zamiast metalowych). Adaptery (blaszki) również musiałem odesłać, bo nie dało się ich zastosować! Łopatki tych adapterów znacznie różnią się od tych jakie są w fabrycznych, chyba ktoś tu uprzedzał, że będę musiał pomęczyć się z tym... W efekcie wykorzystałem stare "blaszki", które przeciąłem szczypcami tak, żeby można było zmieścić kable. Zaoszczędzone trochę PLN Odnośnie zestawu Vertex: u mnie barwa 6000K, podejrzliwie zbyt niebieska przez te soczewki, brak drgań, brak szumów na radio FM. Akurat mam przetwornice te grubsze (nie SLIM) bez dodatkowych kostek na kablach i wydaje mi się, że jest to lepsza forma niż SLIM, ponieważ łatwiej jest stabilniej zamocować same przetwornice i mieć gołe kable, niż w SLIM uporać się z o wiele cięższymi kablami obciążonymi kostkami. Bardzo mnie zastanawia kwestia czy jest sens kupować droższy zestaw (tu: Vertex), ponieważ dobrych 6 lat temu w Laguna II zakładałem (wtedy nowość SLIM) takie przetwornice: http://przetwornica.pl/galeria/?przetwornica-slim-hid-12v-35w-xenon-h1-h7-h4-hit , które są przynajmniej połowę tańsze od tych Vertex, i czy nie poradziłyby sobie tak samo dobrze w Passat B6. Pewien elektromechanik odradzał mi pchania do B6 HIDów twierdząc, że mają kapryśną elektronikę co do ciał obcych Nie wiem, ale może macie doświadczenie w testowaniu na B6 tańszych i droższych zestawów? Łukaszu, zakładałem HID-y jakieś 5 lat temu, najtańszy zestaw "slim" wtedy dostępny na rynku, świecą bez problemów do tej pory, żadnych kłopotów przy montażu, z elektroniką, drgań, szumów itp. itd Moim zdaniem nie ma co przepłacać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarekTDI Zgłoś #630 Napisano 5 Lutego 2015 Przepraszam, że tyle to trwało, ale musiałem zareklamować zestaw, ponieważ przysłali mi żarniki z plastikowymi podstawami (zamiast metalowych). Adaptery (blaszki) również musiałem odesłać, bo nie dało się ich zastosować! Łopatki tych adapterów znacznie różnią się od tych jakie są w fabrycznych, chyba ktoś tu uprzedzał, że będę musiał pomęczyć się z tym... W efekcie wykorzystałem stare "blaszki", które przeciąłem szczypcami tak, żeby można było zmieścić kable. Zaoszczędzone trochę PLN Odnośnie zestawu Vertex: u mnie barwa 6000K, podejrzliwie zbyt niebieska przez te soczewki, brak drgań, brak szumów na radio FM. Akurat mam przetwornice te grubsze (nie SLIM) bez dodatkowych kostek na kablach i wydaje mi się, że jest to lepsza forma niż SLIM, ponieważ łatwiej jest stabilniej zamocować same przetwornice i mieć gołe kable, niż w SLIM uporać się z o wiele cięższymi kablami obciążonymi kostkami. Bardzo mnie zastanawia kwestia czy jest sens kupować droższy zestaw (tu: Vertex), ponieważ dobrych 6 lat temu w Laguna II zakładałem (wtedy nowość SLIM) takie przetwornice: http://przetwornica.pl/galeria/?przetwornica-slim-hid-12v-35w-xenon-h1-h7-h4-hit , które są przynajmniej połowę tańsze od tych Vertex, i czy nie poradziłyby sobie tak samo dobrze w Passat B6. Pewien elektromechanik odradzał mi pchania do B6 HIDów twierdząc, że mają kapryśną elektronikę co do ciał obcych Nie wiem, ale może macie doświadczenie w testowaniu na B6 tańszych i droższych zestawów? Ogólnie polecasz zestaw? Zadowolony jesteś? Skoro mówisz że 6000K świecą nieco niebiesko to może bezpieczniej jest 5000K założyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CasualLounge Zgłoś #631 Napisano 5 Lutego 2015 (edytowane) Ogólnie polecasz zestaw? Zadowolony jesteś? Skoro mówisz że 6000K świecą nieco niebiesko to może bezpieczniej jest 5000K założyć W latach produkcji B6 wstawiali fabrycznie 4300/4700K, dlatego jeśli u ciebie w mieście Policja jest przytomna i ciężko pracuje, to ja bym radził ci 5000K. Choć tak jak mówie, w Laguna II miałem 6000K, która nawet soczewek nie miała (seryjnie tez nie ma) i ani razu nie miałem problemu z tym, jedynie wysokość świateł zniżona była na (2). - - - - - aktualizacja - - - - - Łukaszu, zakładałem HID-y jakieś 5 lat temu, najtańszy zestaw "slim" wtedy dostępny na rynku, świecą bez problemów do tej pory, żadnych kłopotów przy montażu, z elektroniką, drgań, szumów itp. itd Moim zdaniem nie ma co przepłacać. Kurcze zastanowiłem mnie tym.. Może zastanowie się nad sprzedażą przetwornic i kupieniem tych najtańszych SLIM. Wyszedłbym +50zł jakieś. Tylko są DC i droższe AC, ciekawe czym się różnią. Edytowane 5 Lutego 2015 przez CasualLounge Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CasualLounge Zgłoś #632 Napisano 7 Lutego 2015 Łukaszu, zakładałem HID-y jakieś 5 lat temu, najtańszy zestaw "slim" wtedy dostępny na rynku, świecą bez problemów do tej pory, żadnych kłopotów przy montażu, z elektroniką, drgań, szumów itp. itd Moim zdaniem nie ma co przepłacać. Pytałem sprzedawce o najtańsze SLIM dostępne (linki poniżej, model DC i AC), stwierdził, że żadne nie poradzą sobie w B6. A ja właśnie takie miałem kiedyś w Laguna II. - majk26 - czy też takie zakładałeś wtedy? http://allegro.pl/przetwornica-slim-dc-can-xenony-h1-h7-h4-raszyn-i4993593734.html http://allegro.pl/przetwornica-slim-ac-can-xenony-h1-h7-h4-raszyn-i5015799351.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #633 Napisano 9 Lutego 2015 W moim hidy już były jak go kupiłem. Były jakieś niebieskie palniki i 2 lata temu wymieniłem na białe 5000K. Od wymiany na białe jak włączę światła drogowe to lewy palnik mruga i wywala błąd spalonej żarówki. Mam tak tylko na włączonym silniku. Na starych raczej tak nie było. Ostatnio prawy palnik raz świeci a raz nie. Czy to będzie wina przetwornic? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
CasualLounge Zgłoś #634 Napisano 9 Lutego 2015 - zarembaz - zgadza się, musisz wymienić przetwornice, najlepiej obie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
majk26 Zgłoś #635 Napisano 10 Lutego 2015 Pytałem sprzedawce o najtańsze SLIM dostępne (linki poniżej, model DC i AC), stwierdził, że żadne nie poradzą sobie w B6. A ja właśnie takie miałem kiedyś w Laguna II. - majk26 - czy też takie zakładałeś wtedy? http://allegro.pl/przetwornica-slim-dc-can-xenony-h1-h7-h4-raszyn-i4993593734.html http://allegro.pl/przetwornica-slim-ac-can-xenony-h1-h7-h4-raszyn-i5015799351.html Załączam zdjęcie jak przetwornice wygladają u mnie, przepraszam za jakość ale bylo juz po zmroku:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zarembaz Zgłoś #636 Napisano 11 Lutego 2015 Wymieniłem palniki i będę obserwował bo narazie objawy ustąpiły. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelmarian Zgłoś #637 Napisano 19 Października 2015 witam, odswieze "kotleta" Macie moze linki , z blaszkami - adapterami które pasują do b6 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #638 Napisano 19 Października 2015 witam, odswieze "kotleta"Macie moze linki , z blaszkami - adapterami które pasują do b6 ? http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5628989071 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelmarian Zgłoś #639 Napisano 23 Października 2015 sprawdzone , czy po prostu wierzysz temu co napisane na aukcji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piasek1985 Zgłoś #640 Napisano 23 Października 2015 Ja kupowalem takie blaszki na ebayu w uk. Wielkiej filozofii tam nie ma wiec musi pasowac, czasami trzeba troszke kombinerkami dogiac zeby weszla jak nalezy. Zakladalem ostatnio 6 zarowek hid z takimi blaszkami i daly rade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach