Skocz do zawartości

wojtekcichy

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wojtekcichy

  • Urodziny 03.02.1990

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Rumia

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. A co sądzicie o tych lampach? Widzę że led na halogenie, ale czemu to jest takie złe?
  2. 45 a 47 to tylko 2mm więc tej różnicy nawet nie zauważysz. Po prostu felga będzie 2mm bardziej wysunięta na zewnątrz.
  3. I przez ostatnie 3 lata było okej tylko w tym roku się czepili? Lampy to "AL" czyli oryginał dla VW. Nawet strzałki na lampach wskazują kierunek doświetlania w lewo czyli na brytyjskie pobocze. Tak więc nie wiem dlaczego doświetlają Ci oś jezdni. Może są uniwersalne i coś się przestawiło? Co do rozszyfrowania VINu w Etce to nie pomogę bo nie mam Etki. W najgorszym przypadku pozostaje błąd fabryki w montażu?! A 120 na blacharce to żaden problem :fajny Poza tym to mogło być delikatne puknięcie parkingowe, ot zderzak i 2 lampy. P.S. Doedukowałem się i H.I.D. to nie tylko chińskie niewiadomo co z allegro ale poprostu określenie na xenony.
  4. E1 to homologacja na niemcy. A może ktoś nie dorysował drugiej 1 bo E11 to już homologacja na wielką brytanię Lampy HID masz na myśli nie oryginalne lampy? Bo HID to mi się zawsze kojarzy z pseudo xenonami. Jeżeli rzeczywiście masz nieoryginalne lampy z żółtego kraju, to może się tak zdarzyć że będą świecić po angielsku a homologacja niby Niemiecka. A jeżeli masz oryginalne lampy to niech ktoś rozkoduje to w Etce lub podjedz do salonu vw i sprawdzi jakie lampy wyszły z fabryki. Jeżeli lampy oryginalne VW to jeszcze pozostaje kwestia w którą stronę świecą? Bo może się zdarzyć tak, że lampa doświetla brytyjskie pobocze a homologację przeszła w niemieckim instytucie. I wtedy taka homologacja powinna bez problemu być akceptowana, gdyż kraje UE zobowiązane są do akceptowania swoich homologacji. Btw. Przyszła mi jeszcze taka głupkowata myśl że ktoś przełożył kontynentalnego ;P
  5. 2 tuerer oznacza 2 drzwi ale co to ma do czego to nie wiem. Każdy pisze tutaj to jest proste, to jest łatwe, każdy da radę. Ale nikt nie napisze jakiegoś tutoriala bo to tajemnica jak mgła w Smoleńsku.
  6. wojtekcichy

    Zestaw HID

    Vag-Com Vcds Vag Can Pro Vas Btw. Nie uważacie że HiD do zwykłych lamp to zło w najczystszej postaci? Przecież to oślepia każdego. Mijanie takiego na drodze, lub niech taki jedzie za Tobą to jest oślepienie 100%. Latam dużo, a i pracowało się jako kierowca Busa (polska-chiny w 2 godziny ) to wiem o czym mówię. Osobiście uważam że powinni konfiskować całe auta za posiadanie takiego nie wiadomo co nie wiadomo gdzie świecącego ?
  7. W takim układzie przepraszam za wprowadzenie w błąd.
  8. A klima się rozłącza po wyłączeniu jej guzikiem? Bo może to tylko kontrolka na przycisku gaśnie a nie rozłącza niczego?
  9. Czujnik temperatury powietrza zasysanego jest zintegrowany z przepływomierzem.
  10. Krawędź łopatki nie powinna być sfatygowana. Geometria łopatki jest taka lekko w łuk. Teraz dopiero przejrzałem Twoje Logi dokładnie. Na logach w bloku 011 ewidentnie widać rozjeżdżanie się parametrów. Chociaż log jest dośc nieczytelny, zrób jeszcze raz log tylko z bloku 011. Logi z 003 czyli przepływka okej. Ale z tego co udało mi się odczytać to ciśnienie w zakresie do 2300-2500 czyli do opisywanego przez Ciebie wstawania turbiny jest dużo niższe niż zadane. Co wskazuje na problem ze zmienną geometrią. Problem z geometrią może powodować gwizdanie turbo. Jeszcze wrzuć logi z Basic Settings z Bloku 011 to jest test sztangi. Cyklicznie będzie ją podnosić i opuszczać.
  11. Vacu pompa powinna "nabijać" ciśnienie do około 0.8-1bara w mniej więcej 10sekund. Podepnij jeszcze raz manometr podciśnienia w zaworek zaraz przed ścianą grodziową i ponaciskaj kilka razy pedał hamulca. Jeżeli spada mocno podciśnienie to masz odpowiedz, pompa uwalona. Najczęściej w tych pompach króciec się obluzowuje i przepuszcza podciśnienie, lub przekładka w środku się wyciera.
  12. LUK to bardzo dobra firma, w większości pakują na pierwszy montaż więc to raczej nie jest wina sprzęgła. Prędzej obstawiałbym styl użytkowania tego sprzęgła. Ewentualnie może pojawił się jakiś wyciek z tyłu silnika i leci na tarcze sprzęgła.
  13. Tylko że ta obejma jest samozaciskowa i serwis nie mógł jej mocniej czy słabiej zacisnąć. Proponuje zmienić obejmę na taką skręcaną. Lub zostawić oryginalną tylko odetnij odgniecioną końcówkę tego wężyka, bo to zapewne przez to przepuszcza.
  14. Tak TRW są dobrym kompromisem cena/jakość. Ale TRW też pylą. Ja felgi raz w tygodniu musiałem myć przy dużej ilości kilometrów. Znajomy w Omedze miał i to samo.
  15. Też uważam że klocki i tarcze powinno się zakładać tej samej firmy. Chodzi tu o różne twardości materiału poszczególnych producentow. Oczywiście można zakładać różnych producentów, ale takie zestawy które są ze sobą sprawdzone. Np tarcze Brembo i Klocki Ferrodo.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności