PIAST Zgłoś #541 Napisano 7 Lutego 2014 do tych co jezdza na tych HIDACH, pomyslal jeden z was jak to oslepia z naprzeciwka????? debilami jestescie bylo sobie kupic auto z orginalnymi XENONAMI, dla takich jak wy to odrazu wale dlugimi:D:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Toczek Zgłoś #542 Napisano 7 Lutego 2014 Kolego ja miałem zwykle przetwornice i jak założyłem to przez chwilę świeciły po chwili zaczynały migać.Wydaje mi się, że wynika to z tego, że bezpośrednio po podpiwciu przetwornicy oporność nie nagrzanego żarnika rezystancja jest z bliżona do żarowki, w miarę grzania się to zmienia, przetwornice z CAN stymulują zachowanie żarwki. Musiałem wymienić właśnie na takie i wszustko działa OK. Palniki zostały stare nic sie nie dzieje. Mam przetwornice VERTEX i mogę polecić w porownaniu do zwykłych mam wrażenie że te z CAN świecą odczuwalnie mocniej. D2s czy D2r ton rodzaj gniazda stosowany w oryginalnych instlacjach, jaki zastosujesz to zależy jaką masz lampę. Jak oryginalny xenon to któreś z tych, jak zwykle to H7. Przy połączeniu z przetwornica nie ma to znaczenia. Mam nadzieje, że dobrze Cię zrozumiałem. tez mam vertexa CAN ale tak pomyslalem jakby to zrobic z orginalnymi przetwornicami widzialem takie rozwiazanie tylko mam pytanie czy w b6 trzeba byloby przestawiac cos na kompie czy nie? Dzieki za zainteresowanie:cool Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziobek73 Zgłoś #543 Napisano 7 Lutego 2014 (edytowane) do tych co jezdza na tych HIDACH, pomyslal jeden z was jak to oslepia z naprzeciwka????? debilami jestescie bylo sobie kupic auto z orginalnymi XENONAMI, dla takich jak wy to odrazu wale dlugimi:D:D @ PIAST A czym się różnią Twoje oryginały od naszych HID-ów ?? Tylko konkrety kolego nie „debile” i „wale długimi”. Powiem Ci tak: Miałem HID w Golfie IV na zwykłych kloszach, potem zmieniłem na soczewki HELLA z ringiem także z HID. Potem miałem SHARAN-a i tuuu oryginał XENON Fabryczny. Teraz mam B6 i znowu HID na soczewce H7. W między czasie pomagałem założyć je kilku kolegom. Znam temat od podszewki z doświadczenia (nie z forum). Klika razy rozmawiałem na ten temat z Miśkami i zawsze było wesoło niektórzy nawet częściowo przyznali mi racje. Sądzę, że jak każdy SNOB-naiwniak łykasz bez popitki banialuki producentów którzy są bezpośrednio zainteresowani tym, żebyś zobligowany przepisami prawa zakupił u Nich oryginalny XENON zostawiając kilka tysięcy za coś co naprawdę nie jest warte tysiąca. Chcesz szpanować napisem Twoja sprawa ja tego nie neguje ale jak masz ochotę komuś ubliżać to na dyskotekę albo mecz bo Tuuu się dyskutuje na argumenty. tez mam vertexa CAN ale tak pomyslalem jakby to zrobic z orginalnymi przetwornicami widzialem takie rozwiazanie tylko mam pytanie czy w b6 trzeba byloby przestawiac cos na kompie czy nie? Dzieki za zainteresowanie:cool @TOCZEK Pewno, że się da ale wtedy warto wymienić reflektory na oryginał XENON bo tram masz miejsce na schowanie tej przetwornicy, a to już o krok od dokładki spryskiwaczy potem samopoziomowanie i masz LEGAL. Na lepsze świecenie nie masz co liczyć Tata ma A4 B7 – Fabryczny ORYGINAŁ, porównywaliśmy oba, moje świecą wyraźnie lepiej (tata też nie wierzył). Ja na pewno ich nie zmianie jeśli najdzie mnie na dalsze kombinowanie pójdę chyba w coś takiego: http://www.tuning1.com/galeria/7712_m2.jpg PS. W kompie trzeba zmienić ustawienia na XENON, bo Vertex z CAN udaje zwykły palnik żarowy. POZDRAWIAM. Edytowane 7 Lutego 2014 przez dziobek73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skrzypek1975 Zgłoś #544 Napisano 8 Lutego 2014 do tych co jezdza na tych HIDACH, pomyslal jeden z was jak to oslepia z naprzeciwka????? debilami jestescie bylo sobie kupic auto z orginalnymi XENONAMI, dla takich jak wy to odrazu wale dlugimi:D:Dsam debil jesteś Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PIAST Zgłoś #545 Napisano 8 Lutego 2014 (edytowane) A takie pytanie mam, a pomyslal ktorys jak to oslepia jak jedziesz pod gore? a nie masz samopoziomowani??? tutaj wielka role pelni samopoziomowanie, a przy takim osprzecie jak HID to nie ma czegos takiego. Jak jedziesz na rownym zgodze sie ze nie oslepia, pod warunkiem ze jest wszystko dobrze wykonane i zostaly ustawione swiatla przez djagnoste, ale zaden utrzciwy djagnosta nawet nie podbije przeglada za takie przerobki. Odpowiedz dla Dziobka 73 temat to ja znam z drog, jestem zawodowym kierowca od 14lat i wiem ktory oslepia a ktory nie, podejzewam ze nawet nie wiesz kiedy i w jakich warunkach mozna uzywac swiatel przeciwmgielnych. Edytowane 8 Lutego 2014 przez PIAST Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarsyb Zgłoś #546 Napisano 8 Lutego 2014 jestem zawodowym kierowca od 14lat a w profilu wiek 25 lat:D brawo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #547 Napisano 8 Lutego 2014 A takie pytanie mam, a pomyslal ktorys jak to oslepia jak jedziesz pod gore? a nie masz samopoziomowani??? tutaj wielka role pelni samopoziomowanie, a przy takim osprzecie jak HID to nie ma czegos takiego. kolego nie jest tak do końca bo wiele aut z ori xenonami (pomijam nowe modele) ma poziomowanie świateł TYLKO podczas zapalania świateł/uruchamiania silnika a później światłą są nieruchome. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Toczek Zgłoś #548 Napisano 8 Lutego 2014 @TOCZEK Pewno, że się da ale wtedy warto wymienić reflektory na oryginał XENON bo tram masz miejsce na schowanie tej przetwornicy, a to już o krok od dokładki spryskiwaczy potem samopoziomowanie i masz LEGAL. Na lepsze świecenie nie masz co liczyć Tata ma A4 B7 – Fabryczny ORYGINAŁ, porównywaliśmy oba, moje świecą wyraźnie lepiej (tata też nie wierzył). PS. W kompie trzeba zmienić ustawienia na XENON, bo Vertex z CAN udaje zwykły palnik żarowy. POZDRAWIAM. Wole to zrobic inaczej Orginal mi sie nie podoba:P zreszta juz lampy mam zakupione dobra to czego chcialem sie dowiedziec sie dowiedzialem Przeciez ja tez chce zalozyc HID a napisales ze w porownywaniu z orginalnym xenem HID swieci lepiej to raz a 2 to nie tzreba zmieniac ustawien na kompie na xenon bo sam wkladalem i nic mi sie wyskakiwalo jedynie chciaslem sie dowiedziec czy jak zostosuje orginalne przetwornice np. denso to czy bd musial cos przestawiac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sYlAr Zgłoś #549 Napisano 8 Lutego 2014 W poprzednim pasku B5 fl miałem właśnie ori xenon i poziomował się tylko przy odpalaniu, nigdy nie zauważyłem żeby w czasie jazdy się coś zmieniało... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziobek73 Zgłoś #550 Napisano 9 Lutego 2014 (edytowane) W poprzednim pasku B5 fl miałem właśnie ori xenon i poziomował się tylko przy odpalaniu, nigdy nie zauważyłem żeby w czasie jazdy się coś zmieniało... No właśnie kolego nie potrzebnie to napisałeś bo chciałem jeszcze troszkę powypuszczać kolegę PIAST ) tak właśnie sądziłem, że jego wiedza jest oparta na wypowiedziach chłopaków w pięknych uniformach z dużym nadrukiem VW na plecach. No ale dobra nie będę się już pastwił. Powiem tylko tyle; kolego @PIAST dziwie Ci się, że po mojej pierwszej wypowiedzi nie pobawiles się z Google, jest tego tyle w sieci ot choćby tu masz jak to wyglada w pod kątem prawno-formalnym: http://forumprawne.org/dyskusja-ogolna/23890-cala-prawda-o-lampach-xenon-pomocy.html Tutaj chłopaki mają troszkę więcej pojęcia w temacie samopoziomowania: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic483504.html A tu kolego masz dowód, że ten temat wałkowalem już w 2008r http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=81738&p=2003350#p2003350 Edytowane 9 Lutego 2014 przez dziobek73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PIAST Zgłoś #551 Napisano 9 Lutego 2014 Co do samopoziomowania, to dziala ono tak ze sa 4 czujniki przy wachaczach, przod i tym, koledzy jak bedziecie kiedys jechac pod gorke a z naprzeciwka leci auto i jest juz na szczycie gory, zauwazcie jak swiata<xsenony> leca w dol, to jest samopoziomowanie, jadac autem jest to bardzo ciezko wylapac. Kolego Dziobek73 ty masz swoje racje, ja mam swoje racje, a ta wymiana zdac jest na poziomie takim ze jaki ty madry a jaki ja glupi:D, ale orginal to orginal i najlepsza podrobka jemu nie dorowna. A co do tych linkow co podrzuciles, to tam jest napisane ze swiatlo ma byc barwy bialej lub zoltej, a wiekszos jak wybiera HID to bierze najmocniejsza wersje gdzie jest swiatlo niebieskie, co sie rzuca w oczy:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dziobek73 Zgłoś #552 Napisano 9 Lutego 2014 (edytowane) Nie mówię, że jesteś głupi nie przemyślałeś tego poleciałeś bo bandzie. Jak piszesz Ty masz swoje ja swoje różnica; ja Ci nie ubliżałem. Dla mnie wymiana jest zwyczajnie nie opłacalna i tyle. ORYGINAŁ powiadasz, a Twoje palniki to Niemcy produkują , OK niech tak będzie. O samopoziomowaniu jeszcze poczytaj, boo to co piszesz jest mocną teorią, tak jak i mycie za pomocą spryskiwaczy. Kolego jeszcze raz Ci napisze, prawdziwą intencją jest wzbudzenie poczucia dobra luksusowego który każdy chce mieć, bo daje Ci to wrażenie że masz lepsze auto, a to g.prawda ktoś na tobie zarabia, nabierasz się na to ja czasami też z tym że widzę Ty wierzysz w to ślepo, ale to już inny temat dyskusji Tu masz linka jako ciekawostkę. http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_Veblena Edytowane 9 Lutego 2014 przez dziobek73 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciapciak Zgłoś #553 Napisano 10 Lutego 2014 PIAST- lampy poziomują się tylko przy odpaleniu, nie mają dynamicznego poziomowania podczas jazdy, czujników nie ma 4, tylko 2 lub jeden, zależy od rocznika, do 2008 były 2, po tylko jeden. Kolor xenonów nie zależy od ich mocy tylko od temperatury barwowej, wyrażanej w Kelwinach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #554 Napisano 10 Lutego 2014 (edytowane) nie mają dynamicznego poziomowania podczas jazdy, Oj kolego myslisz się Jak napisał kolega PIAST w moim obniżają się jeśli jadę pod górkę - w szczególności to widać na samym szczycie górki. Edytowane 10 Lutego 2014 przez Łysy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PIAST Zgłoś #555 Napisano 10 Lutego 2014 (edytowane) Tutaj kolega ma racje, sa 2 czujniki po lewej stronie, co do <mycia> mycie jest po to zeby brud nie zalamywal swiatlo i nie oslepial, jak za rowno to schladzania klosza:D przeciez lama wyladowcza ma znacznie wieksza temperature, dla tego potrzebuje schlodzenia. A samopoziomowanie dziala pod wplywem nacisku, i wystarczy nalozy ciezaru do bagaznika a swiatla opuszcza sie. A ile taki zestam HID kusztuje 200zl? Renomowanej marki jeden Xsenon kosztuje 350zl co za kaplet wychodzi 700zl.KOlego dziobek 73, jak uwazasz ze orginal jest taki sam jak zamienik lub podrobka, to zamiast oleju Castrol 5W30 do naszych 2.0tdi zalej olej z supermarketu:D sprawdzisz jak dlugo pompowtryski podzialaja:D Mogli bysmy dlugo tak dyskutowac, to jest wyczerpujacy temat, jak bym mial zwylke lamy wolalbym kupic konkretne zarowki np Philips za komplet zaplacic 250zl jak te HIDY, takie jest moje zdanie, a ze to jest forum wiec moge sie z nim podzielic. http://www.auto-swiat.pl/1-xenony-z-chin-oswieca-czy-oslepia Edytowane 10 Lutego 2014 przez PIAST Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #556 Napisano 10 Lutego 2014 to nie jest mycie tylko, spryskiwacze sluza do schlodzenia klosza No widzę Darwina mamy na forum Jakie chłodzenia kolego. Przecież jak nie użyjesz spryskiwacza od szyby to równie dobrze lampa nie byłby "schładzana" i rok nawet. Po to jest spryskiwana gdyż brud na kloszu rozprasza światło. Spryskiwanie ma usunąć brud aby pozostał słup światła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
igrek Zgłoś #557 Napisano 10 Lutego 2014 (edytowane) A takie pytanie mam... djagnoste... zaden utrzciwy djagnosta ... podejzewam ... Stary, a ja mam pytanie :ocochodzi korzystasz z możliwości edycji postów :doh pytanie retoryczne, przecież wiem, że nie ... Edytowane 10 Lutego 2014 przez igrek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maciek27 Zgłoś #558 Napisano 21 Maja 2014 Odświeżam temat. Szukałem i nie zanalazłem, wszędzie piszą o kodowaniu i zmianie na xenon w komputerze, ale nikt nie pisze jak. A więc, mam Passka z 2007 i kupiłem hidy, napaliłem się i kupiłem. Dopiero potem zrozumiałem co zrobiłem, no ale jak już dałem 250zł to trzeba je wykorzystać, a nie mogę oddać, bo rozpakowałem i zalożylem. Hidy mi mrugają i świeci się komunikat o spalonej żarówce. Przetwornice są z tym Canem czy coś, co podobno ma oszukiwać komputer, ale tego nie robi. Wyczytałem że pomaga przestawienie w komputerze na Xenon ze zwykłym. Może mi ktoś powiedzieć jak to zrobić krok po kroku? Mam VCDS chiński. Dzięki i pzdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość medyk88 Zgłoś #559 Napisano 22 Maja 2014 ja też mam HIDy i spalonej żarówki mi komp nie pokazuje ale przetwornice zwykłe mam i dodatkowe cancelery błędów (kostka jakaś taka z przewodami i 2 wtyczkami) pokój Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
memento Zgłoś #560 Napisano 24 Maja 2014 Witam. Przerabiam ostatnio temat zwykłych żarówek. Kupiłem Tungsrama + 50% ale nie jestem z nich zadowolony. Wcale tak daleko nie świecą. Ktoś mi powiedział o tych żarówkach HID. Może ktoś mi powiedzieć lub polecić dobre żarówki do Passata b5, żeby miały daleki zasięg? Do tego potrzebuję coś zmieniać w komputerze? Dokładać jakieś przetwornice? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach