Skocz do zawartości
eNcoM

Zakładam odcięcie paliwa >> Czy warto ??

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Zamontowałem elektrozaworek miedzy filtrem a pompa waku. wszystko dzialalo super, ale po paru tygodniach zaworek zacinal sie pozycji zamkniety :( Kupilem drugi sadzac, ze tamten byl wadliwy.....ale znowu po 2 tyg zaczal sie zawieszac. Czy w AVF nie zdaja egzaminu? co je psuje? myslalem, ze moze cisnienie paliwa, ktore dobija pompka w zbiorniku, ale to tylko moje podejrzenie. Macie jakis pomysl?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy w AVF nie zdaja egzaminu? co je psuje?

 

Nie zdają, pompka wstępna jest i **** zbita. Jeśli się uparłeś na elektrozawór to zastosuj zawór do instalacjo gazowej- one wytrzymują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby ktoś się chciał bawić w TDI... zamknięcie klapy gaszącej (tej obok EGR) powoduje niemal natychmiastowe zgaszenie silnika, sprawdzałem ostatnio na pewnym autku. Mając kabelek i przełącznik można z tego zrobić dodatkowe zabezpieczenie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak najlatwiej moge zabezpieczyc swojego paska? Nie chce bardzo sie bawic w elektrozawory ale moze cos prostszego? najlepiej pw

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak jak myslalem...cisnienie, ktore dobija pompka wstepna w jakis sposob psuje te elektrozaworki. W takim razie potrzebuje elektozaworek od benzyny, tak jak piszesz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę prosić kolego Stern, to napisz mi w wolnym czasie kilka bezinwazyjnych miejsc, w których można zrobić odcięcia. Silnik AWX. marcin.nadolczak małpa wp.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy bardzo proszę o info jak mogę zabezpieczyć jeszcze mojego VW nie chcę go stracić.Silnik AVB 2003r swojego czasu kolega Stern przesyłał takie"informacje" podaje maila [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Koledzy bardzo proszę o info jak mogę zabezpieczyć jeszcze mojego VW nie chcę go stracić.Silnik AVB 2003r swojego czasu kolega Stern przesyłał takie"informacje" podaje maila [email protected]

 

...:) masz kilkadziesiąt porad i wskazówek na tym forum...czytaj :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
...:) masz kilkadziesiąt porad i wskazówek na tym forum...czytaj :)

Zgadza się.Przeczytałem ten wątek od początku i widzę że kolega Stern udziela konkretnych wskazówek chłopakom.Jeśli chodzi o odcięcia zapłonu i nie tylko,nie chciałbym eksperymentować i przecinać kable po kolei.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zgadza się.Przeczytałem ten wątek od początku i widzę że kolega Stern udziela konkretnych wskazówek chłopakom.Jeśli chodzi o odcięcia zapłonu i nie tylko,nie chciałbym eksperymentować i przecinać kable po kolei.

 

to pisz do niego, dostaniesz fachową i wyczerpującą pomoc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli mogę prosić kolegę Stern o takową instrukcję to byłbym wdzięczny.

e-mail [email protected]

Dzięki z góry :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a mi dziś mechanik podczas diagnostyki VAGiem powiedział

" stary masz dodatkowe zabezpieczenia??!! ten samochód nigdy nie będzie ci dobrze chodził"

ręce opadają:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mi dziś mechanik podczas diagnostyki VAGiem powiedział

" stary masz dodatkowe zabezpieczenia??!! ten samochód nigdy nie będzie ci dobrze chodził"

ręce opadają:(

 

.....:| a co ma to do czego? Zabezpieczenie raczej powinno być nieaktywne w czasie jazdy, więc na co ma mieć wpływ? :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ten samochód nigdy nie będzie ci dobrze chodził"

ręce opadają

widocznie taki z niego mechanik, i chyba co innego też mu już opadło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przywitanko dla wszystkich! Nowy i z małym doświadczeniem jeśli chodzi o swojego nowego paska. Do rzeczy, wszyscy tu piszecie o zabezpieczeniu typu: odcięcie zapłonu, odcięcie paliwa, a gdyby tak podpiąć sie pod hamulec postojowy? Jest sterowany elektrycznie więc nie powinno to byc trudne. Z zablokowanymi kołami trudno będzie odjechać... Na aku jakieś nietypowe śruby by nie można było go dość szybko odłączyc. Moje pytanie: czy jest wykonalne z uwagi na błędy zgłaszane przez kompa. Proszę fachowców o sugestie a kolegę Sterna o pomoc ze schematami odcięć. Mój mail: [email protected]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam a ja proponuje prosty ukladzik ktory mozna kupic na allegro odcinajacy doslownie wszystko w co sie podepniesz

schowac dokladnie przeciac kable nizej kiery zeby go nie bylo widziec ladnie zaizolowac i wszystko a styki mozna schowac gdzie sie tylko chce ostatnio montowalem cos takiego w t4 i fajna sprawa wiem tylko ja i kierowca samochodu gdzie sa styki ,mala puszeczka z przekaznikiem + - i dwa kable do stykow mozna by jeszcze zakombinowac zeby nie bylo stykow do zwarcia przekaznika i zastosowac jeszcze jedna puszke na pilota ktora by wlasnie zwierala te styki i wtedy nie musimy chowac stykow w aucie to taka moja sugestia np cos takiego

http://allegro.pl/x-odciecie-blokada-zaplonu-antynapad-multiblok-i1191297339.html

Edytowane przez ewelina196

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

odkopię temacik;)

 

kolego Stern, mógłbyś i mi podesłać te miejsca, b5 ADR '97/98r (sedan)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam!

mam pewien problem z odcięciem zapłonu. zlokalizowalem czarny przewód od stacyjki i go elegancko odciąłem. Alarm mam bloker 46. Wszystko jest podłączone jak należy, tj centralny, domykanie szyb itp itd działa. a z odcięciem jest problem.

 

Z alarmu wychodzi jeden przewód do "12 po zapłonie" i z przekaźnika "12 po zapłonie" więc łącze je razem i wpinam w miejsce gdzie 12 pojawia się po zapłonie i jest po odpaleniu.

Kolejny przewód który wychodzi z centralki to impuls i go podłączam również do przekaźnika. Pozostałe dwa przewody łączę z przeciętym zapłonem.

W momencie odpalenia auta, nie ma zapłonu, po przyciśnięciu ukrytego przycisku się pojawia, natomiast po próbie odpalenia auta po jednym obrocie gaśnie.

Przekaźnik w momencie odpalenia auta znowu się rozwiera i dlatego auto gaśnie.

 

Co to może powodować? próbowałem brać 12 po zapłonie z różnych miejsc, a masę mam w okolicach modułu komfortu.

 

No i przy okazji, czy jest możliwe że do otwierania wlewu idzie impuls plusowy? na zamkach od drzwi mam minusowe impulsy. a z tego co sprawdzałem miernikiem idzie tylko impuls plusowy. sprawdzalem przy przycisku.

Edytowane przez 666cin

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Grinch

... To jeszcze podajcie swój adres to będzie wszystko jasne !

Takich rzeczy jak "zabezpieczenia" nigdy nie ujawnia się na forum publicznym !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam , powiedzcie mi panowie czy moge przeciac przewod zasilania pompki paliwa zoltoczerwony co idzie pod oslona progu i wstawic zwykly przelacznik 0-1 , czy nic nie uszkodze jak bede krecil rozrusznikiem na wylaczonej pompce i jak ktos sie polączy z obd2 to nie ominie tego wlacznika i odpali auto ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności