Skocz do zawartości

666cin

  • Zawartość

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O 666cin

  • Urodziny 16.01.1988

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdynia

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Odswiezam🙃 czy taka listwa od b5 przed fl bedzie pasowala do fl'a?? Drzwi przednie.
  2. Jednak sie na ta Twoja opcje zdecydowalem;) zmodyfikowalem troche podstawowa wersje i zmontuja bez wskaznika zapelnienia, troche krotszy na spawanych 23mm kruccach:) Skad brales weze??
  3. tylko cena zacna i jak dla mnie za bardzo swieci;) bardziej pasuje mi nie duza pucha nie rozniaca sie od reszty wypozazenia komory silnika;) wiec ponawiam zapytanie o separator z omegi... Marcin
  4. Czesc, Chce zalozyc u siebie oct ale szukam gotowca. Ne chce brac chinola z alledrogo tylko skorzystac z istniejacych juz nie drogich rozwiazan. Trafilem na taki separator od omegi Click click Zda on egzamin? Ktos stosowal? Jakiej srednicy sa jego zakonczenia? Marcin
  5. Witam Poszukuje oryginalnego blotnika w kolorze LA5E. Bez dziur i wiekszej korozji. Pozdrawiam
  6. Czesc, Do sprzedania mam kierownice do Passata. W zestawie z poduszka. Wszystko sprawne. Wizualnie jak na zdjeciach.
  7. Witam! Do sprzedania mam licznik jak w temacie. W 100% sprawny, fis tez wyswietla wszystkie linie. Wizualnie tez ok. Sprzedaje bo wymienilem go na pelnego fisa:) Kupujacemu moge wyslac zczytany eeprom z tego licznika - przydatne przy zmianie. 3B0920827A Pozdrawiam Marcin
  8. dzieki ale nie w tym byl problem ! dzieki pomocy kolegi 'slawkoj1989", wyszlo co powoduje ten blad. W rzedzie 0000c0 od 0b do 0d trze ba bylo zmienic z 16 16 16 na 06 06 06 dzieki za pomoc!!!
  9. to co mozna zrobic zeby to trybilo?? dodam ze sprawdzalem w sterowniku silnika i immo jest wlaczone. czytalem tez w tym watku ze taki problem sie pojawil u jednego i ze go rozwiazano - ale nie bylo na forum informacji jak:)
  10. Tylko przy kopiowaniu metoda czesci eepromow nie trzeba kluczykow kodowac? Calosc robie w vag commanderze
  11. problem w tym ze wszystko sie wydaje byc ok:D bo wszystko dziala w liczniku... auto odpala, nie sypia sie zadne bledy, dzialaja wszelkie modyfikacje takie jak staging, welcome i aktywny tempomat... a kontrolka immo mryga caly czas. moze cos jeszcze musze zrobic? oczywiscie po wgraniu accu byl odlaczany.a kostki sa dobrze docisniete:) wrzucilem przerobiony plik przeze mnie. w poprzednim poscie mam wsady wyjsciowe. rzucicie na to okiem czy jest ok?? Marcin gotowy 849A.zip
  12. no dobra, kopiowanie ogarniete ale czemu mryga ikona immo caly czas/? auto odpala bez problemu... Marcin
  13. Czesc, W moim pasku byl zamontowany fabrycznie 1/2FIS z koncowka 827A. Zakupilem okazyjnie 849A. Chcialbym skorzystac z metody za pomoca VAG TACHO. Poniewaz liczniki sa 827A i 849A to czy moge kopiowac tak jak jest to opisane w manualu i w metodzie vag tacho? Bo stworzylem taki wsad i wrzucilem do licznika. Auto odpalilo, ale mryga kontrolka immo. nie wyswietla sie tez gorna sekcja wyswietlacza? WSADY.zip
  14. Witam! Z mój passat ostatnio opadł z sił. Ma wyraźne problemy z przyspieszaniem na 4 i 5, w tych samych miejscach na trasie, na których zwykle tego problemu nie mial. Zrobilem chyba wszsytkie logi i proszę o pomoc w ich analizie. Dodatkowo mam caly czas błąd, którego nie da się usunąć: Control Module Part Number: 028 906 021 EG Component and/or Version: 1.9l R4 EDC G00SG 0819 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 05314 1 Fault Found: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Logi dynamiczne: 000, 001http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100886.html 003, 004http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100887.html 008, 010http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100888.html 011, 010http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100889.html Logi statyczne: 000, 001http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100890.html 003, 004http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100892.html 007, 013http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100893.html 011, 023http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100891.html Basic settings: 000 http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100897.html 003 http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100898.html 004 http://vaglog.rtnet.pl/cin6666_100899.html
×