eNcoM Zgłoś #1 Napisano 27 Lutego 2009 (edytowane) Witam sporo się nasłuchałem ile to pasków ginie i pomyślałem żeby załozyc jakiś pstryczek czy inny patent bo nawet alarmu nie mam a podobno te seryjne to i tak kupa kolega dał dał mi zawór elektromagnetyczny który kupił z alarmem ale go nie zakładał Mam elektrozawór i przekaźnik miałem go załżyc przy filtrze paliwa tylko nie wiem który przewód jest przelewowy (powrót) a który zasilający Jakby ktoś mógł mi to pokazac na zdjęciu albo opisac było by super Jak myślicie patent jest dobry bo od razu pomyślałem że jak założę go przed filtrem to auto prawdopodobnie przejedzie jakiś odcinek i zapowietrzę układ paliwowy, a jak założę za filtrem to nie zapali albo zgaśnie od razu ale np: gdy zapomnę o pstryczku nie uszkodzę pompy?? Do tego obawiam się trosze o trwałośc tego ustrojstwa czy ktoś to stosuje podobny zawór w linku poniżej http://www.allegro.pl/item560473586_elektrozawor_na_odciecie_paliwa_et_3_fv.html chyba że ktoś ma jakiś inny patent którym chciałby się podzielic Przeglądając allegro zastanawiam się czy nie da się zrobic jakiegoś pstryczka odcięcia Immobilasera Edytowane 27 Lutego 2009 przez eNcoM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #2 Napisano 27 Lutego 2009 Uważam,że warto.Ostatnio kradną VW i Fiaty 126P. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #3 Napisano 27 Lutego 2009 Fiatów nie kradną - tylko zgłaszają kradzież, bo to tańsze niż złomowanie i cała procedura z tym związana Każde zabezpieczenie - warto! Do tego AC lub mini AC tylko od kradzieży i jedno zmartwienie mniej. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grześ1505732623 Zgłoś #4 Napisano 27 Lutego 2009 Fiatów nie kradną - tylko zgłaszają kradzież, bo to tańsze niż złomowanie i cała procedura z tym związana Każde zabezpieczenie - warto! Do tego AC lub mini AC tylko od kradzieży i jedno zmartwienie mniej. Pozdrawiam Oj kradną,kradną te nasze Fiaty 126P.Brakuje już części więc idą na części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
nowoa Zgłoś #5 Napisano 27 Lutego 2009 mamtaki elektrozaworek jest dobrej jakości i spełnia funkcję w 100% kupowałem też taki dla kumpla do autka z gazem by odcinał paliwko gdy pędzi na gazie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
andrzejek111 Zgłoś #6 Napisano 27 Lutego 2009 Jak juz sie wziołes za zabezpieczenie swojego paska to pomysl też o odcieciu złącza diagnostycznego bo za jego pomocą najwięcej pasków odjeżdza do dziupli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #7 Napisano 27 Lutego 2009 Jak juz sie wziołes za zabezpieczenie swojego paska to pomysl też o odcieciu złącza diagnostycznego bo za jego pomocą najwięcej pasków odjeżdza do dziupli A ile tam jest pinów nie rozbierałem wiec nie wiem na ile przeniesienie jest kłopotliwe chyba że np odciac (wstawi pstryczek) jeden pin tylko przydał by się jakiś ważniejszy muszę poszukac na forum pewnie jest to gdzieś opisane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #8 Napisano 27 Lutego 2009 A ile tam jest pinów nie rozbierałem wiec nie wiem na ile przeniesienie jest kłopotliwe Pin 7 jest kluczowy. Przetnij go gdzieś po drodze. Co do pytania z tematu to zawór ok, spełni swoją rolę, ale nie zapomnij o zaworze zwrotnym na powrocie bo znam przypadki zasysania paliwa powrotem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darek 45 Zgłoś #9 Napisano 27 Lutego 2009 po założeniu zaworka sprawdz jaką odległość może jeszcze przejechać auto; bez zaworu zwrotnego gdy jest sporo paliwa nawet150 km. z zaworem zwrotnym znam przypadek8 km, po założemiu posprawdzaj w rzeczywistości jak ci to będzie grało. powodzenia w zabawie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SNEYK Zgłoś #10 Napisano 27 Lutego 2009 Tak na moje oko , to kiepski pomysł z tym zaworkiem , bo auto odpali i da się jechać jeszcze ileś tam kilometrów !! . Idealne rozwiązanie to takie , gdzie auto nie da się odpalić ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 27 Lutego 2009 kolego jeśli to jest ten elektrozawór to niestety, zamontowałem go u mnie przed filtrem i po 30 min jazdy z ZAMKNIĘTYM zaworem wywaliłem go. zamontowałem między filtrem a pompą i to samo pompa za mocno ssie lub zaciąga przez powrót, silnik jeździ i jeździ ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auchi007 Zgłoś #12 Napisano 27 Lutego 2009 (edytowane) eNcoM ja bym zaproponowal założyć odciecie zaplonu do autka...jest do super sprawa do DIESLA i BENZYNKI...zdaje egzamin w 100%. montuje takie zabezpieczenia juz od bardzo dlugiego czasu u ojca w warsztacie.jest nie do wykrycia przez wtyczki diagnostyczne i inne pierdoły tzn komputerki. nie znajdziesz mikrostyku czy czujnika mozesz pomarzyć ze odjedziesz autem.wszystkie te zaworki,alarmy czy inne seryjne zabezpieczenia są latwe do wykrycia. zalożenie takiego zabezpieczenia bardzo dużo daje a złodziej jak ma czas szukać malej kostki w instalacji to ja juz mu życzę wszystkiego dobrego. Jak Ci auta nie zapier.... to Ci gnoje zniszczą zawsze tak robia ;/ Edytowane 27 Lutego 2009 przez auchi007 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zipek135 Zgłoś #13 Napisano 27 Lutego 2009 Ja mam cos podobnego jak to tyle, że na 12V http://allegro.pl/item565710396_elektrozawor_co2_42v_mig_mag_zawor_gaz_f_vat.html jak tato kupowal b4 to bylo razem z nim . CO ciekawe kiedys nie wiedzac o tym cuda robiliśmy dmuchalismy spreżarka bardzo dużym cisnieniem, myśląc, że jest zapchany albo jakis zaworek sie zaciąl. Nic nie puściło . B4 robilo z tym jakieś 4 km bardzo zamulastej jazdy na zimnym silniku(spod sklepu). Zamontowany był zaraz za zbiornikiem . W b5 zamontowałem trochę bliżej silnika i robi mniej ... nie sprawdzałem ale wychodzi coś około 3 km . Kiedyś takie zaworki były na allegro ale teraz nie widze ja swój wymontowałem jak sprzedawałem b4 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #14 Napisano 28 Lutego 2009 bez zaworu zwrotnego gdy jest sporo paliwa nawet150 km.z zaworem zwrotnym znam przypadek8 km, Panowie no nie przesadzajcie z tymi odległościami, jeśli auto tyle przejeżdza po odcięciu paliwa to znak, że albo zawory są do bani (na allegro niestety nic dobrego nie ma w temacie zabezpieczenia auta jak już wielokrotnie pisałem), albo montaż jest partacki. Podstawa to zawór zwrotny bo bez niego powrotem paliwo zassie i nie ma na to rady. Drugi temat to elektrozawór. Ten z fotki kolegi ormowca się nie nadaje, jest lipny. Najbardziej wymagającym autkiem do tego typu odcinek były stare W 124, nie było tam elektroniki więc ciężko było cokolwiek ciąć poza rozruchem i każdy złodziej o tym wiedział. Przećwiczyłem więc na starych dieslach bodaj wszystkie możliwe kofiguracje zaworów zwrotnych i odcinających i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że poprawnie założona odcinka zdaje egzamin i auto nie przejedzie więcej jak 1km. Warunek- mocny zawór. Któryś z kolegów pisał o zaworach do gazu- ostatecznie mogą być. Temat postu był o odcięciu paliwa więc piszemy w tym temacie, jednak weź pod uwagę sugestie kolegów wyżej, którzy piszą o odcinkach elektrycznych- masz kilka miejsc w autku, które można odciąć i też spełnią swoją rolę. Do cięcia paliwa trzeba mieć trochę doświadczenia, albo cierpliwości. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PrZeMoL Zgłoś #15 Napisano 28 Lutego 2009 poczytaj tutaj opis aukcji: http://allegro.pl/item544245231_et_3_elektrozawor_odcinajacy_paliwo.html "Niektóre auta po zamknięciu elektrozaworem dopływu paliwa "potrafią" zaciągnąć paliwo wężami powrotnymi i w takiej sytuacji montuje się dodatkowo na powrocie jednokierunkowy zawór zwrotny JK. Zawór JK nie jest przedmiotem aukcji." Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 28 Lutego 2009 weź pod uwagę sugestie kolegów wyżej, którzy piszą o odcinkach elektrycznych- masz kilka miejsc w autku, które można odciąć i też spełnią swoją rolę. Do cięcia paliwa trzeba mieć trochę doświadczenia, albo cierpliwości. No i wystarczy wtedy przełącznik dwupozycyjny za 2 złote i metr przewodu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tcyzio Zgłoś #17 Napisano 28 Lutego 2009 Ja to miałem i niestety wywaliłem. Jeśli działało to było super bo zamontowałem zaraz przy filtrze i autem nie przejechałem więcej niż 500-1000m. Po tygodniu musiałem jeździć z kluczem i kombinerkami bo zawór się zacinał a wtedy układ się zapowietrzał no i dupka... Kupiłem zawór opisywany jako "dobra jakość" ale się nie sprawdził.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artuj Zgłoś #18 Napisano 28 Lutego 2009 (...)to kiepski pomysł z tym zaworkiem , bo auto odpali i da się jechać jeszcze ileś tam kilometrów !! . Idealne rozwiązanie to takie , gdzie auto nie da się odpalić (...) Otóż nie. Bo wiesz że do momentu aż samochód nie odpali, trzeba szukać dalej zabezpieczeń. W takim wypadku, wsiadasz, jedziesz bo odpala i nagle ****. Co robisz? Szukasz w nie swoim samochodzie trójkąta, rozstawiasz i czekasz aż jakiś naiwniak pociągnie Cię dalej na lince? Moja propozycja - odcięcie dopływu paliwa za pomocą tego zaworka połączyć z kabelkiem idącym od pływaka, tak aby świeciła się rezerwa do momentu wciśnięcia ukrytego włącznika. Delikwent który wybrał sobie nasz samochód na przejażdżkę zwyczajnie pomyśli że skończyło się paliwo, objawy się przecież zgadzają. To taka moja wizja zabezpieczenia idealnego - chyba że mają lawetę Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eNcoM Zgłoś #19 Napisano 1 Marca 2009 (edytowane) to niestety, zamontowałem go u mnie przed filtrem i po 30 min jazdy z ZAMKNIĘTYM zaworem wywaliłem go. zamontowałem między filtrem a pompą i to samo pompa za mocno ssie lub zaciąga przez powrót, silnik jeździ i jeździ ... dokładnie taki zaworek (wizualnie) a to smok ciągnie nawet jak nie może chyba że pił ze zwrotnego jak pisał kolega wyżej ---------- Post added at 09:41 ---------- Previous post was at 08:56 ---------- No i wystarczy wtedy przełącznik dwupozycyjny za 2 złote i metr przewodu no właśnie jakoś nie mogę znaleźć nic na forum odnośnie odcięcia zapłonu może ktoś poda jakiś przykład gdzie go założyć bo wolę nie kombinować metodą prób i błędów może być na priv lub[email protected] bo zauważyłem że mało kto chce podzielić się wiedzą "oficjalnie" z wiadomych powodów super alarmów itp na razie nie zakładam bo niestety kryzys dotknął mnie bezpośrednio Edytowane 1 Marca 2009 przez eNcoM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #20 Napisano 1 Marca 2009 a to smok ciągnie nawet jak nie może chyba że pił ze zwrotnego jak pisał kolega wyżej MUSI być w pasku zwrotny, przerabiałem to wiele razy. dokładnie taki zaworek (wizualnie) Ten jest do d.. i tyle. Dobry zawór koło 100 kosztuje, często zakładałem z instalacji gazowych. no właśnie jakoś nie mogę znaleźć nic na forum odnośnie odcięcia zapłonu może ktoś poda jakiś przykład gdzie go założyć bo wolę nie kombinować metodą prób i błędów Kilka bezinwazyjnych miejsc poszło na maila. W razie niejasności atakuj na moje GG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach