Patryk_ Zgłoś #81 Napisano 6 Października 2011 http://www.passatplus.de/umbauteile/scheinwerfer/scheinwerfer.htm Wsio jasne. Pzdr. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #82 Napisano 6 Października 2011 I te były ze światłami przeciwmgielnymi i i bez.pozdr Racja, w B5 3B tak było... Ja myślałem o 3BG, w którym były dwa typy reflektorów Mój błąd. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
joker69 Zgłoś #83 Napisano 23 Listopada 2011 Pompa do spryskiwaczy reflektorów nr 1: Hella 8TW 006 849-011 Water Pump, headlight cleaning, oznaczenie VW: 1J0 955 681 General: EAN 4082300150698 Status Normal Packing Unit 1 Criteria: Only in connection with 1J0 973 722 [w wlnej chwili sprawdze co to jest] Rated Voltage [V] 12 Pump Type Mono Pump Operating Mode Electric Pompa do spryskiwaczy reflektorów nr 2: Hella 8TW 006 849-031 Water Pump, headlight cleaning, oznaczenie VW: 3B7 955 681 General: EAN 4082300150711 Status Normal Packing Unit 1 Criteria: Rated Voltage [V] 12 Pump Type Mono Pump Operating Mode Electric Plug Version Blade Terminal powie ktoś może czym różnią się te pompki? czy inna jest do xenonów a inna do normalnych lamp czy jak? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #84 Napisano 23 Listopada 2011 po za wyglądem to niczym się te pompki nie różnia od siebie i obydwie to samo zadanie spełniają Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wladek1181 Zgłoś #85 Napisano 23 Listopada 2011 Jak masz soczewki to HID jedynie 4300 i nikt od razu po samym wyglądzie nie będzie dochodził czy to oryginał czy dokładka. Chyba że trafisz na "specjaliste" to wystarczy że oznaczenia zobaczy na lampie i dowód zabierze... 6000 k i w górę nie kupuj bo sa bardzo zniebieszczałe, i wyraźnie rzucają się z oczy,Szukaj z przetwornicami DENSO, HELLA, VALEO jak nie chcesz mieć zakłóceń, inne to CHINA A jak nie masz soczewek to oszczędź innych kierowców i zostaw sobie H7 lepiej szczerze to jak 12 lat pracuję w firmie to zacznę zabierać dowody rejestracyjne za te dokładki ksenonowe, to po ostatnim weekendzie gdzie dzięki takiemu artyście z dokładką ksenonów miałem lądowanie w ogrodzeniu. Skubaniec tak mnie oślepił że totalnie nic nie widziałem, do wymiany błotnik i lakierowanie zderzaka. Bez urazy. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #86 Napisano 24 Listopada 2011 Dziś już bez znaczenia czy dokładka czy ORI ksenon. Jadąc wieczorem po trasie mijam tych co na pewno mają HID i tych, co fabryka wyposażyła w Ksenon. I jedni i drudzy oślepiają. HID wiadomo dlaczego, natomiast ORI niestety albo uszkodzone poziomowanie albo lampa przestawiona albo inne dziadostwo. Tylko że Ci od HID'a walą po oczach jak przejeżdżają po nierównościach a ORI non stop oślepiają i... nic z tym nie zrobią. A do tego wszystkiego jeszcze nigdy, ale to nigdy nie widziałem na własne oczy żeby ktokolwiek uruchomił spryskiwacze reflektorów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #87 Napisano 24 Listopada 2011 serek ja mam spryski i używam ich jak tylko zajdzie potrzeba a co do oryginalnego xenonu to kwestia ustawienia na stacji diagnostycznej Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin00015 Zgłoś #88 Napisano 24 Listopada 2011 Tak przy okazji, to ustawienie xenona można zrobić tylko przez Vaga? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Przemek-83 Zgłoś #89 Napisano 24 Listopada 2011 Tak przy okazji, to ustawienie xenona można zrobić tylko przez Vaga?...dobrze się czujesz ? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FiFi_ino Zgłoś #90 Napisano 24 Listopada 2011 No co Ty VAGiem? Bezz mlota to nie robota:P nie no zartuje, srubokretem sie ustawia. Przy lampie od gory sa takie dwa otwory i jeden reguluje gora dol a drugi prawo lewo Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #91 Napisano 24 Listopada 2011 Tak przy okazji, to ustawienie xenona można zrobić tylko przez Vaga? VAG jest potrzebny tylko do ustawienia zerowego. A śrubkami reguluje się światła-pamiętaj tylko, żeby auto stało na płaskim bez zaciągniętego hamulca ręcznego-wtedy ustawisz światła bez pomocy VAG. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #92 Napisano 24 Listopada 2011 Ci co oślepiają mając ORI muszą mieć celowo ustawione wyżej. Jak jest zwalone poziomowanie lampy idą maksymalnie w dół , właśnie żeby nie oślepiać (tak jest u mnie w passacie). U kolegi w 407 przy zwalonym poziomowaniu , lampy świecą na ostatnim położeniu i dajmy nato jedzie taki załadowany i świeci w kosmos. Tak czy siak za dokładki powinno się zabierać dowody i od razu kijem bić lampy żeby drugi raz nie wsadził Pozdr Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #93 Napisano 7 Stycznia 2012 nie no zartuje, srubokretem sie ustawia. :doh NIE śrubokrętem... Ci co oślepiają mając ORI muszą mieć celowo ustawione wyżej. Nie do końca,mijasz się z prawdą-mam ori zestaw a i tak czasami mi mignie ktoś...Światła ustawione idealnie,sprawdzane na trzech różnych stacjach diagnostycznych.Tak czy siak-przy oryginalnym zawieszeniu oślepiają już czasami,a przy obniżónym (tak jak u mnie) jest niestety jeszcze gorzej... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polakpotrafi23 Zgłoś #94 Napisano 28 Sierpnia 2012 Panowie, czy reflektor soczewkowy Hella z Passata anglika, można zamontować w PL i ustawić tak, żeby można było jeździć legalnie, nie naruszając żadnych przepisów? Proszę o szybka odpowiedź bo stoję przed kupnem takiego kompletu. Pozdrawiam. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #95 Napisano 28 Sierpnia 2012 Jest inny-a konkretnie przesłona...Nie wiem czy da się zamienić Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #96 Napisano 28 Sierpnia 2012 Nie wiem jak Hella, DEPO ma przysłony do ustawienia LHD/RHD. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
milosik Zgłoś #97 Napisano 28 Sierpnia 2012 A może panowie powiecie mi gdzie znajdę w 3b czujnik poziomowania na tyle? Czy może przed lift nie miał go w ogóle? Moje xenony nie zbyt dobrze świecą, gdy wyjąłem jeden silniczek od reflektora to światełko się podniosło do góry wyżej niż zwykle, poziomowanie działa bo słychać jak silniczki pracują oraz czasami przy zapaleniu świateł widać jak się ustawia światło. Może trzeba by było ustawić lampy? A może przeprowadzić adaptację xenona? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dgasek Zgłoś #98 Napisano 28 Sierpnia 2012 W B5 czujnik poziomowania jest po prawej stronie na wahaczu , zarówno z tyłu jak i z przodu. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelvw Zgłoś #99 Napisano 28 Sierpnia 2012 a przypadkiem nie znajduje się po lewej stronie bynajmniej ja widziałem w paski b5 3B 4x4 że to wszystko było po lewej stronie Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
liss_ek Zgłoś #100 Napisano 28 Sierpnia 2012 (edytowane) Potrzebna pilna pomoc ! W sobotę przepalił mi się xenon, ze względu, że miałem jakiś chiński to go zamontowałem na weekend, w pon kupiłem oryginalny Philipsa i miałem problem z zamianą tzn wtyczka nie chciała zejść, okazało się ze oprawka żarówki jak i wtyczka jest okopcona i się plastik stopił. Jednak ze względu na to iż stopiony plastik nie przeszkadzał w zamontowaniu żarówki to zamieniłem przetwornice tak aby mieć stronę pasażera sprawną bo trudniejszy dostęp a tą okopconą przetwornice dałem na lewą stronę z zamiarem, że jak kupię nową drugą żarówkę philipsa to zobaczę jak to wygląda i wtedy zobaczę. Jednak dzisiaj wieczorem patrze, że raz zapala się prawa raz lewa a raz żadna. Otworzyłem maskę i patrze, że wtyczki są gorące, a jak gumowe "kapturki" z żarówek są zdjęte to widać przy zapalaniu, że zaczyna lecieć dym i czuć smród. Efekt obydwie żarówki okopcone i oprawki (ta która była wczoraj jeszcze dobra leciutko. Moje pytanie co mam robić. Czy kupić takie coś http://allegro.pl/adapter-d2s-d2r-do-przetwornic-hid-ballast-gdynia-i2560274146.html Czy jechać do elektryka, choć nie wiadomo kiedy będzie miał czas, a auto potrzebne na chodzie. Wyjąłem teraz bezpieczniki od mijania tak aby więcej się tam nie kopciło. Dodam jeszcze, że cały zestaw xenonów jest od Hella edit: Światła naprawione, skończyło się na wizycie u elektryka który wstawił nowe wtyczki i teraz wszystko powinno być ok na szczęście przetwornice okazały się sprawne co zmniejszyło koszta Edytowane 29 Sierpnia 2012 przez liss_ek Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach