Skocz do zawartości

marcin00015

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcin00015

  • Urodziny 17.02.1993

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ołsaj

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Mam to samo, również przy skręcie w prawo, płynu powyżej minimum, dokładnie w połowie zbiorniczka. Udało się to komuś rozwiązać? @Yankes1234 @Lukasz12548 znaleźliście rozwiazanie? Z góry dzięki za informacje.
  2. Tak przy okazji, to ustawienie xenona można zrobić tylko przez Vaga?
  3. A Ty zobacz, że to on przedstawił tu swój problem te 9 miesiecy temu, a teraz informuje, że w dalszym ciągu problem ze skrzynią nie został rozwiązany i nie wie co jej dolega.
  4. To, że na wlepce nie masz kodu 7E6, to nic dziwnego. Każde auto ma bardzo dużo kodów i nie sposób zmieścić wszystkich na jednej wlepce. Najlepiej sprawdź po VIN całą listę kodów dla Twojego samochodu i sprawdź czy tam jest kod 7E6. Mielibyśmy wtedy 100% pewność, że montowali to w benzyniakach.
  5. A spróbuj na nawiewie ustawionym tak na 1/7 lub 2/7 zakresu i wtedy sprawdź.
  6. marcin00015

    Spaliłem CB ???

    Kolego polonez15 poczytaj sobie tutaj: http://www.cbradio.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&p=34303&highlight=#34303 Sam miałem problem z przepalającym się bezpiecznikiem i właśnie ta dioda była winna.
  7. marcin00015

    Spaliłem CB ???

    W radiu jest dioda, która przepala się po odwrotnym podłączeniu biegunów. Jeśli następnym razem podłączymy radio poprawnie, przepalona dioda będzie przepalać bezpiecznik w kablu, czyli tak jak jest u Ciebie. Lecz Ty nie podłączyłeś bieguny odwrotnie. Mimo to, wygląda na to, że to ona jest winna.
  8. ok, już się nie pytam, bo już wiem, co robić. Dzięki za pomoc
  9. Trudno, od teraz chyba sam zacznę wymieniać płyn. Tylko, czy powinienem teraz go wymienić, czy czekać, jak piszę książka dwa lata na następną wymianę mając nadzieje, że nic się nie stanie? A wtedy jaki nalać, specjalny, do samochodów z ESP, czy zwykły płyn wystarczy? A jaki wy lejecie?
  10. Wymieniałem ostatnio płyn hamulcowy u mechanika. Nie bardzo mnie to interesowało, także, nie przyglądałem się jak to robi. Teraz patrzę na forum i piszecie, że do samochodów z ABS i ESP nie można lać byle jakich płynów i trzeba użyć 2 litrów by przepłukać cały układ. Patrze na paragon od mechanika, a na nim pisze: "Dot 4 Płyn hamulcowy 1L 15,00zł". Czy mogę być pewny że mechanik wlał specjalny płyn do ABS i ESP i czy to możliwe, że jeden litr wystarczył na cały układ? A jeśli nie, to teraz znowu wymieniać płyn, tym razem na specjalny? A może na zwykłym Dot 4 nic się nie stanie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności