Skocz do zawartości
Nol

Xenon raz jeszcze

Rekomendowane odpowiedzi

Marecek, IMHO to niemozliwe, zeby fabryka wypuscila samochod z ksenonami ale bez spryskiwaczy i calej otoczki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kubelt, podac Ci numery VIN auta? Seryjne A3. Widzialem kiedys Passata w takim samym ukladzie, stad wniosek, ze i dealerzy VW robili takie przekrety.

 

Co jest potrzebne do montarzu spryskiwaczy do 3BG poza zderzakiem i dyszami? (to najtansza sprawa) Jest jakis dodatkowy uklad do spryskiwaczy? Dodatkowa pompka / zbiornik inny?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie potrzebuje numerow VIN bo mi nic nie dadza. Jakos trudno jest mi to sobie wyobrazic, samochody wprowadzane do sprzedazy na rynek przechodza homologacje. Dodatkowo najtansze jest to, co jest produkowane seryjnie i tasmowo. Po co wiec wprowadzac udziwnienia i okrajac wersje?

Wszystkie A3 i passaty jakie widzialem z ksenonami mialy spryskiwacze (ukladu poziomowania nie bylem w stanie zweryfikowac).

Tak, spryskiwacze reflektorow wymagaja dodatkowej pompy oraz innego zbiornika 9AFAIR ponad 5l)

 

[ Dodano: Czw Sty 05, 2006 9:57 am ]

Poprawka

do modeli 3B zbiornik ma 4,5l

do modeli 3BG zbiornik ma 4l

do modeli 3BG W8 zbiornik ma 6,5l

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Widze, że temat ponownie wypłynął, a jako że przez Święta mocno grzebałem za informacjami, to podzielę się wiedzą:

 

Układ spryskiwaczy wygląda tak: spryskiwacze0jn.th.jpg

 

A system samopoziomowania tak: sterowanie8kx.th.jpg

 

I absolutnie nie ma takiej możliwości, aby seryjne auto posiadające ksenony nie miało w/w systemów. Sądzę, że te auta mają po prostu soczewki, które (zwłaszcza przy odpowiednich żarówkach) można z ksenonami pomylić.

 

A teraz z innej beczki. Wygrzebałem całkiem sporo danych na ten temat i w zasadzie brakuje mi dwóch rzeczy - wiedzy o zderzaku z zaczepami na spryskiwacze i sposobie podłączenia komputera sterującego do instalacji elektrycznej, aby działał z OBD2. Z góry mówię, że trzeba go podłączyć, bo należy wykonać czynności adaptacyjne (więc tak do końca nie jest to system niezależny).

 

Jak będę miał czas, to dopiszę resztę znalezionych informacji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość fokus

Prośba do Kubelta. Mozesz dac fotki swoich reflektorów i namiar gdzie można kupić lepszy produkt niż fabryczne ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prośba do Kubelta. Mozesz dac fotki swoich reflektorów i namiar gdzie można kupić lepszy produkt niż fabryczne ??

Fotki reflektorow sa w dziale "Moj passat" w watku o moim samochodzie, ja jestem autorem, spojrz tam. Reflektory kupilem tu http://www.allegro.pl/show_item.php?item=86930225

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek

Własnie dzisiaj odkryłem ciekawą żęcz w lewej lampie mam żarówki H7 i H1 a w prawej H7 i H4

Wiem że prawa była wymieniana i gość prawdopodobnie wstawił co miał nie patrząc co jest.

I tu pojawia sie pytanie

Jeżeli w prawej mam H7 i H4 oznacza to że jest z wmontowanym halogenem przeciw mgielnym. Kostki sa ładnie wpiete jak orginał,ale halogen nie działa (włącznik jest tam gdzie światła sie wyciąga) czy darady podłączyć ten halogen czy poprostu wymienić lampe na taka jak lewa bo niema instalacji pod halogeny?

Pytam bo lewą mam uszkodzoną (poórywane mocowania lustra) i chce zmienić na taka z halogenem.

Mam nadzieje że niebęde musiał zmieniać kompletu

Kubelt jak ci świeca te depo ładne są :614:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dziadek a masz w wlaczniku świateł przednie przeciwmgielne ? jezeli nie masz no to mozesz sobie pomazyc :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może tez wstawić sobie osobna wiązkę i przełącznik. Np taki jak od ogrzewania tylnej szyby... :-) I będzie miał jak w np. Polonezie :619:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MrWho, przełącznik można przerobić - czyt. dorobić dodatkowa funkcję, ale jest trochę rzeźby z tym :610: . Generalnie SIĘ DA :640:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można też kupić nowy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Można też kupić używany... :-D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Dziadek

No właśnie nie mam jest tylko włącznik tylnych,nigdzie nie widac przodu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiatm

Mam passata 3bg z soczewkami, nosze sie z zamiarem kupna oryginalnych xenonów.

Czy wystarczy wymontować swiatła soczewkowe i w to mijsce wmontowac xenony, podłaczyc kostka i działa? Czy nie bedzie tak łatwo?

Oczywiście wiem ze nie mam systemu poziomowania swiateł, ale nie za bardzo chce go montowac. Spryskiwacze to inna sprawa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Czy wystarczy wymontować swiatła soczewkowe i w to mijsce wmontowac xenony, podłaczyc kostka i działa? Czy nie bedzie tak łatwo?

Nie, bo ori xenony mają system samopoziomowania, a soczewki już nie i musisz zrobić, tak abyś mógł regulować zakres światła z poziomu samochodu.

Pewna firma pod Łodzią zajmuje sie tym...poszukaj postów "pawelb6"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
No to chyba sie daruje.... i przerobie soczewy. A jak przy przerabianych wyglada sprawa z długimi. Przerobione xenony świeca zawsze tak samo, a długie to tylko te obok H7.

a po co przerabiać, kupujesz palniki, przetwornice, modyfikujesz mocowanie żarówki w soczewce i cieszysz się xenon'em :)

PS.

jesli ktos ma fotki przerobionych soczewek 3BG to poprosze

Nie rozumiem troche tej prośby...

25082007402sl1.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodziło mi bardziej o fotke z tyłu lampy i rozmieszniea w samochodzie. :) Na zwenątrz lampy bedzie wychodziła przetwornica (która mam nadziej schować pod lampami) i dwa kable na lampe, zasialnie któe podłaczane jest do starej kostki i od strony palnika ,pewnie przez oryginalna gume zatykająca żarówke od tyłu.

 

Zamierzam kupić zestaw z allegro tak jak mi radzice Denso + palniki Philipsa (komplet 750zł)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie, bo ori xenony mają system samopoziomowania, a soczewki już nie i musisz zrobić, tak abyś mógł regulować zakres światła z poziomu samochodu.

 

 

A co Ty tu nawijasz? Twierdzisz że soczewki nie mają systemu poziomowania świateł czy jak? Defetysta :-)

Cała różnica jest tylko w tym że w jednym przypadku opowiada za to pokrętło a w drugim automacik. Nawet silniczki są takie same do regulacji (na pewno w przypadku 3B) Tak więc po zmianie soczewek poziomowanych ręcznie otrzymamy xenony - również poziomowanie ręcznie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o to ,że wywalam lampy soczewy wkładam całe lampy xenony podłaczam kabelki i działa? A poziomuje tak jak dotychzcas, pokrętłem z miejsca kierowcy.

 

ps

Jak sie dobrac do lamp w 3bg? Czy trzeba cos jeszcze demontowac,zderzak itp? Czy poprostu śruby mocujące lampe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie właśnie tak to wyglądało jak piszesz. Zdemontowałem stare, wstawiłem nowe i już. Jak masz oryginalne to pasuje wszystko ze starych. Jak nieoryginalne to może być potrzebna mała rzeźba jak już tu ludzie pisali. Myślę że w przypadku 3BG będzie wyglądać podobnie bo dlaczego VW miałby sobie komplikować produkcję innymi mocowaniami lamp w różnych wersjach :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności