wafello29 Zgłoś #101 Napisano 20 Września 2008 (edytowane) Mam już wymiary,więc wrzucam na forum http://telewizor.eu/forum/ jakby ktoś szukał.55x120mm. Edytowane 22 Października 2014 przez wafello29 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hezek Zgłoś #102 Napisano 25 Września 2008 (edytowane) 55x120mm. w moim V6 jest to samo tylko nigdzie nie mogłem tego kupic zawsze wymiar na 100 albo 120 Edytowane 8 Lutego 2009 przez hezek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość armo3 Zgłoś #103 Napisano 30 Grudnia 2008 w TDI łącznik za turbiną to 55x105 oryginalnie, 55x120 też pewnie by weszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Einhorn Zgłoś #104 Napisano 2 Stycznia 2009 Możecie polecić w Warszawie jakiś warsztacik na wymianę tego łącznika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wicher123 Zgłoś #105 Napisano 3 Stycznia 2009 A ja spytam tak: Piszecie,że drgania są odczuwalne przy ok 1700-2000 obr.A co powiecie na drgania TYLKO i wyłącznie na biegu jałowym?Drgania dość mocne,kierownica drży,tłumik końcowy przenosi,drgania,stuki na kabinę,wszystko w środku wrednie słychać,lewarek biegów nie drży,głównie kierownica,i tył auta(chyba od tłumika) Gdy tylko delikatnie Musnę gaz jest piękna cisza,podczas jazdy nie odczuwam wibracji,nie ma ich na wyższych obrotach tylko na biegu jałowym.Czy przyczyną też może być łącznik?Poduszki pod silnikiem miałem wybite,wymieniłem je i jest gorzej niż było. Stawiać na łącznik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukasz11 Zgłoś #106 Napisano 13 Stycznia 2009 U mnie drgania były słyszalne na biegu jałowym podczas przyspieszania wszystko się tez telepało. Wymieniłem wczoraj łacznik i w samochodzie zapanowała cisza. Teraz zero drgan i stukow. Łącznik kosztował 50 zł + wymiana 100 zł troche z tym roboty było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PiotrDrago Zgłoś #107 Napisano 25 Stycznia 2009 Mógłby mi ktoś powiedzieć jak się nazywa ten elastyczny łącznik wydechu po angielsku:?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pat_kdb Zgłoś #108 Napisano 30 Stycznia 2009 (edytowane) to się tez podepnę i myślę że po cprzeczytaniu postów wiem że to plecionka. Mechniak dociskał wsyztsko kombinował a jednak na zimnym drganie (rezonans slychac BARDZO) a na cieplym mniej. Fakt ze niewidac uszkodzenia - bylby dla mnie przekonywujacy bo wsyztsko inne sprawdzone jak sie tylko dało. Pytanie najwazniejsze - znacie kogos z okolic Bytomia co to zrobi FACHOWO? Edytowane 30 Stycznia 2009 przez pat_kdb Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jago86 Zgłoś #109 Napisano 30 Stycznia 2009 Mógłby mi ktoś powiedzieć jak się nazywa ten elastyczny łącznik wydechu po angielsku:?? najprawdopodobniej bedzie sie to tak tlumaczyc : FLEXIBLE EXHAUST FRONT PIPE sprawdzalem e-bay i nie ma a w razie "w" zrob zdjecie telefonem i pokaz o co Ci chodzi Pozdrawiam, a i daj znac na Pw ile to kosztuje mniej wiecej mnie tez to czeka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
smalec Zgłoś #110 Napisano 31 Stycznia 2009 A ja spytam tak:Piszecie,że drgania są odczuwalne przy ok 1700-2000 obr.A co powiecie na drgania TYLKO i wyłącznie na biegu jałowym?Drgania dość mocne,kierownica drży,tłumik końcowy przenosi,drgania,stuki na kabinę,wszystko w środku wrednie słychać,lewarek biegów nie drży,głównie kierownica,i tył auta(chyba od tłumika) Gdy tylko delikatnie Musnę gaz jest piękna cisza,podczas jazdy nie odczuwam wibracji,nie ma ich na wyższych obrotach tylko na biegu jałowym.Czy przyczyną też może być łącznik?Poduszki pod silnikiem miałem wybite,wymieniłem je i jest gorzej niż było. Stawiać na łącznik? kolego ja mam identyczne objawy i moim zdaniem na 90% jest to ów łącznik. poduszki po silnikiem i skrzynią biegów mam sprawne, złapałem ostatnio za wydech przy pracującym silniku to nawet nie powiedziałbym że drga, raczej nap***** jak młot pneumatyczny, identycznie jak całe nadwozie. Drgania są tragiczne, ale tylko na biegu jałowym tak jak u Ciebie. Zbieram się do wymiany w tym tygodniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pat_kdb Zgłoś #111 Napisano 5 Lutego 2009 Bylem dzis na wymianie u "zawodowców". Rozmawiałem o żywotności i termin 3 miesiecy jest im znany. Gosc mowil ze robili kiedys to i wpalsnie po 3 miesiacach padalo. Teraz robia na 2 letniej gwarancji od innego dostawcy (wyzsza cena). Zaplacilem 250zł. Nie spawaja nic w aucie, wyciagaja caly element na zewnatrz. Brzeczenie nieco ustapiło, zobacze na zimnym z rana co będzie. Wzialem stary kawalek ze soba jakby ktos chcial cykne foto "co to jest ten łacznik". Ja juz wiem:) Zaklad jest w Zabrzu jesli ktos chce namiar to bardzo chetnie> Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dna007 Zgłoś #112 Napisano 8 Lutego 2009 najprawdopodobniej bedzie sie to tak tlumaczyc :FLEXIBLE EXHAUST FRONT PIPE sprawdzalem e-bay i nie ma a w razie "w" zrob zdjecie telefonem i pokaz o co Ci chodzi Pozdrawiam, a i daj znac na Pw ile to kosztuje mniej wiecej mnie tez to czeka Witam Też miałem problem z tym łącznikiem, początkowo auto zaczęło trochę głośniej "pomrukiwać" aż kiedyś jak zawoziłem kumpla na lotnisko to w drodze powrotnej w ogóle "wyrwało" tą część i zaczął chodzić jak traktor Podjechałem do mechaników na mojej ulicy - wzięli go na rampę żeby dowiedzieć się co do wymiany. Nie wymieniałem samego łącznika tylko katalizator i downpipe - czyli rurę od tegoż łącznika aż do pierwszego tłumika. Koszt całej operacji zamknął się w kwocie niecałych 300Ł Największym minusem w tej wymianie było że załatwienie części trwało 6 dni. Jeśli chcesz to mogę dać linka do skanu faktury Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #113 Napisano 8 Lutego 2009 Pomału dochodzę też do wniosku,że chyba elastyczny łącznik będzie u mnie przyczyną drgań i buczenia,ale tylko w przedziale 2,2-2,8 tys obrotów. Przed elastycznym łącznikiem mocowana jest rura przez blachę i gumą mocowaną u podwozia,a to wszystko dokręcone śróbą ze sprężyną na klucz 13(niestety nie mam zdjęcia).W jakiej pozycji powinienem dokręcić do blachy wydech?? Co zmieniam położenie wydechu (góra dół) i dokręcam to inne mam drgania i przydźwięki w kabienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #114 Napisano 8 Lutego 2009 Też sie podepne do tematu. Moj problem wyglada tak gdy jade autem w zakresie 2300-2500 pojawia sie metaliczny rezonans tylko w kabinie nic nie dudni i wszystko jest ok tylko ten dzwiek jak depne gazu i wyjde poza ten przedział momentalnie ustepuje , na wyższych obrotach to nie wystepuje tylko w przedziale który wyżej podałem na luzie jest spox i nie ma zanczenia czy zimny czy ciepły silnik dzwięk tak jak by ktoś wzią pusta puszke i ją toczył i mam takie wrażenie jak by to było powiązane ze sprzęgłem ponieważ jak wrzucam na luz to jak bym słyszał taki pojedyńczy dzwięk tego dzwonienia .Przegazówka na luzie wszystko luz ale jak sie pusci pedał gazu to tez takie pojedyńcze dzwonknięcie w sumie poza tym dzwiękiem nie ma żadnych inny powiązań ale irytuje mnie to strasznie i chce sie tego pozbyc za wszelką cene bo wiosna idzie a jak otworze szybe to nie chciał bym tego słyszeć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jago86 Zgłoś #115 Napisano 8 Lutego 2009 Też sie podepne do tematu. Moj problem wyglada tak gdy jade autem w zakresie 2300-2500 pojawia sie metaliczny rezonans tylko w kabinie nic nie dudni i wszystko jest ok tylko ten dzwiek jak depne gazu i wyjde poza ten przedział momentalnie ustepuje , na wyższych obrotach to nie wystepuje tylko w przedziale który wyżej podałem na luzie jest spox i nie ma zanczenia czy zimny czy ciepły silnik dzwięk tak jak by ktoś wzią pusta puszke i ją toczył i mam takie wrażenie jak by to było powiązane ze sprzęgłem ponieważ jak wrzucam na luz to jak bym słyszał taki pojedyńczy dzwięk tego dzwonienia .Przegazówka na luzie wszystko luz ale jak sie pusci pedał gazu to tez takie pojedyńcze dzwonknięcie w sumie poza tym dzwiękiem nie ma żadnych inny powiązań ale irytuje mnie to strasznie i chce sie tego pozbyc za wszelką cene bo wiosna idzie a jak otworze szybe to nie chciał bym tego słyszeć zobacz czy oslony termiczne sie trzymaja u mnie byl z nimi problem wiec udalem sie do sklepu po kilka wielkich podkladek i poskrecalem wszystko zeby sie trzymalo i zalatwilo to czesc problemu teraz zostalo mi kupic ten p**** lacznik i go zalozyc ale to zadanie zostawiam sobie na nastepna sobote. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kamol Zgłoś #116 Napisano 8 Lutego 2009 Nie znam sie zbytnio na mechanice ale osłony termiczne to gdzie to znaleść?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jago86 Zgłoś #117 Napisano 8 Lutego 2009 (edytowane) Nie znam sie zbytnio na mechanice ale osłony termiczne to gdzie to znaleść?? jak sie polozysz pod samochodem bedziesz widzial uklad wydechowy tj. 2 tlumiki srodkowy i koncowy polaczony rurami a nad tymi elementami od strony podlogi bedzie przykrecona "aluminow" blacha to jest ta oslona w TDI łącznik za turbiną to 55x105 oryginalnie, 55x120 też pewnie by weszło taki wlasnie zakupilem a co do lacznika ktory aktyalnie jest w samochodzi to ma on 120mm i jak mysle to sie wyciagnol ze 15mm i dlatego mam z tym problem. zakupilem lacznik w weeken bede go spawal wiec dam znac jak to wszystko wyszlo. Edytowane 17 Lutego 2009 przez jago86 nowe info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #118 Napisano 25 Lutego 2009 Matko jedyna, przestańcie główkować i kombinować tylko niech kazdy kto ma rezonans, dziwne odgłosy, dudnienie z ukłądu wydechowego przy obrotach 1700-2000 jedzie na wspawanie łącznika elastycznego >= 200mm za około 200zł i po temacie. Żadnego wymieniania gum czy zawiesi. To zupełnie bez sensu, tak jak ileś stron tego tematu. 50 osób pyta w zasadzie o to samo a odpowiedź jest jedna i podana zostałą ze 2 miesiące temu. HHA Nic dodać nic ująć ! Kilka dni temu spędziliśmy z kumplami parę godzin na "poszukiwaniu" przyczyn rezonansu. Wszystko wskazywało na tłumik środkowy, ale nie do końca byłem pewny. Po przeczytaniu tego wątku stwierdziłem jednak, że najpierw zmienię łącznik i się zobaczy. Samo wyjęcie tego kawałka z komory silnika to czysta akrobatyka. Kolega wyciął stary, przymierzył nowy, wspawał go i zamontowaliśmy. Odczucia po odpaleniu samochodu - BEZCENNE. PS. Jak coś "buczy" to wymieniajcie łącznik !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
quli Zgłoś #119 Napisano 25 Lutego 2009 panowie dodam od siebie że do TDI-ka trzeba zastosowac wzmacniany/zbrojony lacznik, jak ktos zastosuje zwykły to szybko drgania powróca, a łącznik sie po prostu rozleci. Znajomy w aucie innej marki zastosował zwykły zamiast zbrojonego w konsekwencji drgania powrócily, oczywiście zgłosił sie z tym do gościa który mu to spwała bo jeździł tylko dwa tygodnie i drgania wróciły, gośc powiedział zeby sie nie przejmował bo ten typ tak ma, oczywiscie on jedził dalej co doprowadziło do tego że łącznik sie rozleciał a rura spadła na ziemię i zapierając o asfalt zrobiła mu dziure w podłodze, wiem w passacie łącznik jest gdzie indziej ale tak czy siak kupujcie te wzmacniane bo szkoda kasy na inne wydwać skoro i tak to nie da porzadanego efektu Osobiscie polecam ten: http://allegro.pl/item554106534_zlacze_elastyczne_55_120_volkswagen_special.html Sprawdzony i wytrzymały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dlugiiii Zgłoś #120 Napisano 25 Lutego 2009 (edytowane) Jestem przed wymianą łącznika tylko,że zrobiłem testy i możliwe że to nie jest łącznik elastyczny Odpaliłem auto i znajomy trzymał obroty gdzie najbardziej buczy(2400obrotów) i szukałem rezonansu w kanale.Ruszając rurą wydechową w każdą stronę,dociskając itp rezonans cały czas jest,a jedynie ustawały trochę drgania na rurze .Na ucho przenosi się jakby z silnika od strony rozrusznika,turbiny,dawnego katalizatora(rura wstawiona i wątpie,aby to był powód) a zarazem od prawej strony sanek przednich (czy zwią trawersem to).Z tyłu to na 100% nie jest.Jak wymienię w najbliższym czasie łącznik elastyczny i dalej będzie to samo,to chyba sprzedam go,bo nic więcej nie przychodzi mi do głowy. ----------------------------- Dzisiaj dzwoniłem do firmy,która zajmuje się tylko wydechami i gość twierdzi,że czasami trzeba wstawić drugi łącznik elastyczny,bo drgania są za duże.Myślicie,że chce naciągać na koszty czy może mieć racje ?? Oczywiście w ASO nie kupie samej elastycznej siatki tylko całość z rurą co kosztuje 500zł Wiecie jak wygląda oryginalna siatka elastyczna do 1.8T ? Gość twierdzi,że ma takie i musi być wybity jakiś napis na nich,ASO zaś twierdzi,że numer??!! Edytowane 26 Lutego 2009 przez dlugiiii Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach