Skocz do zawartości

smalec

  • Liczba zawartości

    208
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O smalec

  • Urodziny 08.09.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Antoine
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    W-wa\Płońsk

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. czyli rozumiem, że jak nabili mi 20% potrzebnej ilości oleju to sprężarka nie ma dostatecznego smarowania i może ją szlag trafić?
  2. panowie ja dzisiaj klimę nabijałem i odessali mi 285g czynnika i 28ml oleju, dolali 600g czynnika i 50ml oleju. o 250ml oleju to ja ja pierwsze słyszę... dodam, że czynnika było mało bo 3 lata nie nabijana klima to miało prawo połowę uciec ale ta liczba oleju mnie zastanawia... żadnych błędów ni ma a chłodzi jak ta lala
  3. w sensie, że ciężko będzie wywołać ten cały ełroluk? chodzi Ci o to, że trzeba byłoby zapodać duży dystans żeby to jakoś wyglądało?
  4. czy ja wiem, u mnie wychodzi co 3 miesiące, to wydatek na motula i wszystkie filtry nie taki mały się robi
  5. te felgi mają et45, z przodu prezentuje się ładnie, ale z tyłu moim zdaniem przydałby się do tej felgi dystans 8mm. ja się zebrać nie mogę, ale muszę w końcu wrzucić z tyłu 5mm...
  6. :D:D lasqs chyba mnie nie zrozumiałeś, chodziło mi o taką felgę z rantem czyli rant wystający a felga schowana w środek koła. ja też mam felgi od w8, tutaj w załączniku mam fotkę po piaskowaniu tak dla uściślenia i tutaj rantu który miałem na myśli nie ma...
  7. taki efekt to w ogóle najlepszy jest moim zdaniem na feldze z rantem...
  8. z drugiej strony to generalnie wolałbym chyba dostawać 220V za każdym razem kiedy wysiadam aniżeli mieć taki pasek antystatyczny wypasiony wiatrak! :D:D
  9. ja mam te bbsy, u mnie siedzi 225 i jest tak idealnie, ale 215 pewnie będzie już wyglądało na opięte... co do 205 nie mam pojęcia, felgi są 7,5 cala na pewno... poszukaj gdzieś w necie są kalkulatory jaka opona na jaką szerokość felgi się mieści... PS. a ten euro look tzn wąska opona na szerokiej feldze tak?
  10. pewnie juz wysiadalem przy przepoconej koszulce, bo w mokrych gaciach raczej nie ale mnie i tak tez wali prundem za każdym razem... niektóre strzały są naprawdę konkretne
  11. stanowiska tego typu to moim zdaniem tragiczna robota... spośród moich znajomych znam co najmniej 4-5 różnych przypadków w różnych warszawskich firmach, włącznie z tymi bardzo-reklamującymi-się, i wszędzie jest tak samo. 1. jesteś traktowany jak gówno ze strony pracodawcy 2. ilość pracy jaką trzeba włożyć, żeby coś z tego wyciągnąć jest olbrzymia 3. trzeba robić z siebie idiotę w stosunku do klientów to jest akwizytorska robota po prostu, dla mnie nie ma żadnych zalet. dla szefa jesteś nikim, dla swojego klienta zwykle też (albo jeszcze gorzej) i do tego dostajesz psie pieniądze za niezły zapier***l... takie moje zdanie PS. żeby nie było ja studiuję bankowość, za rok kończę magistra a od roku pracuję jako przedstawiciel handlowy. i to jest super sprawa, tylko trzeba trafić do dobrej firmy. dają samochód, telefon, laptopa, palmtopa. masz dużo szkoleń i wyjazdów. do tego jeżeli masz szczęście to wcale nie musisz 8 godzin dziennie pracować jak się jeszcze człowiek postara to są premie i prowizje, a za to da się wyżyć
  12. zuse, najlepsze jest to, że z tej butelki się tak dymi, że ludzie się patrzą, jakby się pod machą coś paliło
  13. ten czujnik płynu chłodzącego to kabelek z wtyczką wchodzące od spodu do zbiorniczka. brak tego czujnika skutkuje chyba brakiem ostrzeżenia o niskim stanie płynu...
  14. mi się wcześniej pokrywa lekko pociła, więc przy tej samej operacji ją zdjąłem, wyczyściłem, przesmarowałem silikonem i teraz jest sucho. separator i odmę trochę przedmuchałem ale u mnie są jak najbardziej drożne. teraz jest elegancko. moim zdaniem to prędzej znalazłoby drogę wyjścia przez uszczelniacze na wałach, ale na prawdę mało prawdopodobne, żeby aż tak to było w silniku PD zapchane...
  15. ja od siebie dodam tylko, że przy obecnych temperaturach i rozgrzanym motorze, cholernie ciężko jest namierzyć wyciek z jakiegoś węża, jeśli płyn ścieka na silnik lub skrzynię. paruje toto momentalnie. ja wykryłem takim sposobem, rozbebeszyłem z dolotu, kabli, wiązki itd. przestrzeń, zbiorniczek podwiesiłem i pompowałem ręką wąż wychodzący z chłodnicy. najlepiej robić to w dwie osoby, wtedy jakoś się zauważy, skąd sika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności