Skocz do zawartości

PiotrDrago

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O PiotrDrago

  • Urodziny 10.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Londyn

Samochód

  • Silnik
    B5 (3BG) 2.0 Petrol 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No wlasnie wydaje mi sie ze jest to banka odpowietrzajaca skrzynie korbowa a pozycja 14 o ktorej wspominasz bylaby wtedy rura odpowietrzajaca do tej banki. Lecz pewnosci nie mam na 100% dlatego moze ktos poradzi co sie zna dobrze.
  2. Nie wiem czy dobrze mysle ale czy nie jest to czasem banka od odpowietrzenia skrzyni korbowej??
  3. Możecie mi jeszcze podpowiedzieć co to jest za bańka zaznaczona na zdjeciu numerem 2. Znajduje sie ona pod kolektorem kolo bagnetu oleju. Jest troche "spocona". Czy to cos powaznego? http://img132.imageshack.us/img132/8102/19369071.jpg Do tej banki idzie waz gumowy zaznaczony na 2 zdjeciu http://img532.imageshack.us/img532/5047/19987003.jpg Dzieki za wyjasnienia PS. Wezyk podcisnienia wymieniony na nowy;)
  4. Witam czy zawor egr jest tylko w silnikach diesla czy rowniez wystepuje w benzynowych? jesli tak to w jakich modelach benzyn. passata b5? dzieki
  5. z samochodem nie ma zadnych problemow czyli ladnie pracuje, obroty jak nalezy jakie czesci silnika laczy ten wezyk podcisnieniowy? i czy to na pewno wężyk podciśnieniowy? od strony widocznej na zdjęciu gdzie jest przetarta plecionka idzie on az pod pokrywe ze znakiem VW, gdzie łączy sie z taka mala puszka w ksztalcie spodka o srednicy 5-6cm
  6. jeśli się przetrze ten wężyk to co może pocieknąć tamtędy ?
  7. czyli 1 to śruba odpowietrzająca? ale czemu jest ona "spocona" czy to normalne jest? no i ten wężyk jakby ktoś wiedział na 100% to byłbym wdzięczny
  8. Jak w temacie, powiedzcie co to jest za część zaznaczona numerem 1, jakie jest jej zadanie i czemu jest ona lekko "spocona". oraz co łączy wężyk z numerem 2 i czy zna ktoś średnice jego? jaki wpływ na jazdę ma jego przetarcie? Auto to Passat B5 2003r 130KM ALT http://img13.imageshack.us/img13/935/21032010252.jpg Dzięki
  9. Witam Zalalem bak po sam korek ale nie przelewajac korka i zauwazylem pozniej ze kapie mi paliwo przy tylnym prawym kole. Dodam ze bak jest szczelny poniewaz czesto tankowalem prawie do pelna i nawet kropli nie uronil. Jaka moze byc tego przyczyna? Czy ta rurka plastikowa idaca od wlewu do baku ma jakis zaworek upustowy czy moze na laczeniach tej rurki jest cos nieszczelne i jak stoi tam paliwo to kapie troche?
  10. Ok dzięki wszystkim za odpowiedzi,temat możemy zakończyć
  11. ok mniejsza już o ten bagnet, chodzi mi głównie o ten obszar MIN MAX zaznaczony na zdjęciu, czy pozostali uważają podobnie jak GURAL ? dzięki Gural za opinię
  12. właśnie zauważyłem że jest inny niż u pozostałych forumowiczów, także nie wiem czy taki był od nowości czy też nie ponieważ jestem drugim właścicielem auta. Może w anglikach są inne bagnety także wypowiedzcie się jak myślicie dzięki
  13. Żeby nie zakładać nowego tematu zapytam tutaj. Mam trochę inny bagnet niż kolega pytał, więc u mnie zamiast zakropkowanego pola jest coś w stylu jak gwint od śruby, poniżej i powyżej tego gwintu są takie wcięcia. Teraz powiedzcie mi czy stan MIN MAX jest w obszarze czerwonym czy w obszarze zielonym zaznaczonym na poniższym zdjęciu http://img12.imageshack.us/img12/5729/bagnet.jpg
  14. dzieki wielkie za pomoc tez wlasnie myslalem ze ten Gate bedzie odpowiedni Zastanawialo mnie jedynie ze w jednym z postow napisal ktos ze anglik ma chyba inna moc wiatraka
  15. to nie ten w klapie tylko z przodu auta w masce
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności