Guti Zgłoś #361 Napisano 5 Lipca 2013 Wszystko fajnie pięknie. Oczywiście łącznik rury ten w połowie jest zdjęty a rury rozłączone. Ale jak odkręcić własnie tą część żeby to w całości wyjąć. Poniżej zdjęcie tam praktycznie nie ma dostępu aby odkręcić cokolwiek. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #362 Napisano 5 Lipca 2013 praktycznie nie ma dostępu aby odkręcić cokolwiekKurcze, a mi mechanik wyciagal rure jak wymienial plecionke. Od spodu nie ma dostepu do 2iej sruby? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szu79 Zgłoś #363 Napisano 10 Lipca 2013 podepne sie pod temat, tez ma 1.8t AEB, w moim przypadku zrobilem dzisiaj pierwsze podejscie, ale o odkreceniu srub na laczeniu lacznik elastyczny/katalizator nie ma mowy bo sa tak skorodowane, ze tylko je sciac, ale jak ? gdy ledwo tam reke mozna wlozycz, a co dopiero ucinac, tez myslalem ze trzeba katalizator najpierw, ale rowniez malo miejsca zeby to zrobic, nasadowy 17 jest zbyt duzy do strasznie ograniczonego tam miejsca, probowalem tez plaskimi malym i duzym, bez powodzenia, pomozcie prosze, napewno ktos juz wygral z tym lacznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swierzak Zgłoś #364 Napisano 15 Lipca 2013 witam posiadam silnik AVB i potrzebuje katalizatora mam do kupienia taki sam z AFN ale nie jestem pewien czy na pewno bedzie pasowal ulozenie i mocowanie do turbawki te same ale jak jest z dlugoscia ?? podobno w niektorych silnikach sa rozne dlugosci jak to jest ? dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #365 Napisano 15 Lipca 2013 Witam. Ostatnio wymienilem MUFA - lacznik rur ukladu wydechowego na sruby - bo mialem minimalny przedmuch slyszalny w ciasnych przejazdach. Po jego wymianie nastapila znaczna poprawa w wygluszeniu auta, i zmniejszyly sie drgania. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swierzak Zgłoś #366 Napisano 15 Lipca 2013 witam posiadam silnik AVB i potrzebuje katalizatora mam do kupienia taki sam z AFN ale nie jestem pewien czy na pewno bedzie pasowal ulozenie i mocowanie do turbawki te same ale jak jest z dlugoscia ?? podobno w niektorych silnikach sa rozne dlugosci jak to jest ? dzieki za info dodam jeszcze ze ten ktory mam na oku pochodzi z AFN audi a4 dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #367 Napisano 15 Lipca 2013 witam posiadam silnik AVB i potrzebuje katalizatora mam do kupienia taki sam z AFN ale nie jestem pewien czy na pewno bedzie pasowal ulozenie i mocowanie do turbawki te same ale jak jest z dlugoscia ?? podobno w niektorych silnikach sa rozne dlugosci jak to jest ? dzieki za info Większość usuwa całkowicie kata, usuń i ty. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
swierzak Zgłoś #368 Napisano 16 Lipca 2013 Większość usuwa całkowicie kata, usuń i ty. Taki mam wlasnie plan , problem w tym ze lacznik elastyczny I rura za katalizatorem jest do wyrzucenia dlatego pytam czy pasuje od AFNa bo mam tu jiedaleko rozbite audi a4 I jak go wezme to odrazu kat bedzie wyprutty z wnetrznosci I wspawana rura dlatego tez pytam czy dlugosc jedt taka sama zeby mi zaraz cos o podloge nie walilo ... Dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Gringoss Zgłoś #369 Napisano 16 Lipca 2013 Jakie będą wymiary łącznika do silnika AHU? Czytając temat widzę, że niektórzy wyrzucają kata, niektórzy nie. Co będzie lepszym rozwiązaniem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #370 Napisano 16 Lipca 2013 Jakie będą wymiary łącznika do silnika AHU? Czytając temat widzę, że niektórzy wyrzucają kata, niektórzy nie. Co będzie lepszym rozwiązaniem? Średnica rura fi 55, długość trzeba zmierzyć. A żeby zrobić siatke trzeba wyjąć kata więc dobra okazja żeby się go pozbyć. Po usunięciu kata poprawi się znacznie praca akustyczna turbiny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal_tmi Zgłoś #371 Napisano 10 Września 2013 Można... sam tak zrobiłem, ewentualna wymiana bezproblemowa oraz możliwośc regulacji przy montażu. Jesli chodzi o łacznik przy katalizatorze to nie ma takiej możliwości w TDI Kolego pamiętasz może jakiej długości łącznik wstawiłeś? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #372 Napisano 20 Września 2013 Witam podepnę się pod temat.. Co prawda mam paska w benzynie 2.0 ale też "wypierdziało" mi łącznik elastyczny pod spodem po tym jak dziewczyna przywadziła nim o kamień .. pierdzi już niesamowicie.. i odkąd jest tak głośno świeci mi sie check engine .. może to być przez nieszczelność wydechu ??? fakt faktem wcześniej check też sie zapalał co jakiś czas ale potem gasł i długo spokoj i tak co jakis czas dawał o sobie znać a teraz świeci już tydzien .. auto jeździ normalnie, spalanie w normie nic sie nie dzieje tylko irytuje żółta lampka na desce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #373 Napisano 20 Września 2013 (edytowane) Witam podepnę się pod temat.. Co prawda mam paska w benzynie 2.0 ale też "wypierdziało" mi łącznik elastyczny pod spodem po tym jak dziewczyna przywadziła nim o kamień .. pierdzi już niesamowicie.. i odkąd jest tak głośno świeci mi sie check engine .. może to być przez nieszczelność wydechu ??? fakt faktem wcześniej check też sie zapalał co jakiś czas ale potem gasł i długo spokoj i tak co jakis czas dawał o sobie znać a teraz świeci już tydzien .. auto jeździ normalnie, spalanie w normie nic sie nie dzieje tylko irytuje żółta lampka na desce Może być przez nieszczelość bo spaliny nie dochodzą do sondy lub też sama sonda lub przewód od niej jest uszkodzony, skoro tłumik dostał to przy okazji mogło się oberwać sondzie. Edytowane 20 Września 2013 przez bmateuszd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #374 Napisano 23 Września 2013 Może być przez nieszczelość bo spaliny nie dochodzą do sondy lub też sama sonda lub przewód od niej jest uszkodzony, skoro tłumik dostał to przy okazji mogło się oberwać sondzie. ale sonda chyba nie jest blisko tego przewodu .. wiec jej sie oberwac nie moglo .. chyba ze ją trafiło przez tą nieszczelność .. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmateuszd Zgłoś #375 Napisano 23 Września 2013 ale sonda chyba nie jest blisko tego przewodu .. wiec jej sie oberwac nie moglo .. chyba ze ją trafiło przez tą nieszczelność .. Nie wiem jak dokładnie wygląda to w 2.0 ale ogólnie układ wygląda tak: łącznik elastyczny dalej sonda i dalej katalizator. Jeśli masz uszkodzoną siatke to do sondy nie dociera odpowiednia ilość spalin przez co sonda może mieć błędny pomiar i wywala checka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #376 Napisano 23 Września 2013 ącznik elastyczny dalej sonda i dalej katalizator.W AWT jest sonda> lacznik> katalizator. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #377 Napisano 24 Września 2013 a czy ktoś już wymieniał ten łącznik ? jakie są mniej wiecej koszty ? bo z tego co wiem trzeba to wyciąć i wspawać nowe.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sensor Zgłoś #378 Napisano 24 Września 2013 Mi w Wałbrzychu facet zawolal ok 250PLN (w tym koszt czesci) za wymiane. Jednakze gwarancji nie daje ze wzgedu na spawanie. W przypadku wymiany razem z katem (ok 700PLN) i jest gwarancja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
motomoto Zgłoś #379 Napisano 24 Września 2013 kat jest chyba dobry .. no to musze sie nastawic na wydatek znow .. ;/ dzieki za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
serek Zgłoś #380 Napisano 24 Września 2013 tylko sprawdzajcie jakie plecionki zakładają - marnej jakości albo bez wzmocnienia wewn. szybko padną Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach