Pawbay Zgłoś #581 Napisano 26 Grudnia 2010 Dokładnie. Dla mnie te dwa schowki też są bardzo ważne bo w jednym trzymam pilota do bramy a w drugim karty paliwowe Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jamal_2005 Zgłoś #582 Napisano 3 Lutego 2011 Widzieliscie to ?? [ame]http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0&feature=player_embedded[/ame] Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #583 Napisano 3 Lutego 2011 Widzieliscie to ?? dobre to Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #584 Napisano 3 Lutego 2011 (edytowane) Dobry to jest napis na dole: 20 000 for base model A tak swoją drogą to gdzieś wyczytałem, że w Ameryce sprzedawana będzie inna wersja Passata większa i tańsza ze znacznie zredukowaną ilością elektroniki, tak by amerykańscy klienci mogli się pomieścić i potrafili obsługiwać to auto Filmik chyba jest tego potwierdzeniem, wystarczy spojrzeć na profil, by zobaczyć że to jednak troszkę inne (większe) auto. (trzecia szyba w tylnym słupku) PS. Ok już znalazłem Wersja US: http://www.netcarshow.com/volkswagen/2012-passat_us_version/ Wersja EU: http://www.netcarshow.com/volkswagen/2011-passat/ Edytowane 3 Lutego 2011 przez John Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #585 Napisano 3 Lutego 2011 Wersja USA ma zdecydowanie bardziej zadziorną dupke (zerżnięta z aktualnego BMW 3-er) w porownaniu z bezpłciową EU Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #586 Napisano 4 Lutego 2011 Wersja usa ładniejsza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mej Zgłoś #587 Napisano 4 Lutego 2011 Wersja usa ładniejsza i mnie rzeczy/elektroniki do zepsucia Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #588 Napisano 4 Lutego 2011 Wersja usa ładniejsza No to ciekawe, co forumowicze za klika lat będą przeszczepiać z wersji USA do wersji EU W B6 już nie było tyle zabawy, co w B5 Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
genesis Zgłoś #589 Napisano 4 Lutego 2011 Wsiądźcie do łady, będziecie mieli taką samą jakość wnętrza Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atish Zgłoś #590 Napisano 4 Lutego 2011 fajny ten nowy pasek... no nic trzeba troche czekac az stanieja... Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #591 Napisano 4 Lutego 2011 Powiem wam ze po obejrzeniu tego passata, róznica jest KOLOSALNA na korzyść nowego. Strasznie mi się spodobał comfortline w variancie, posiada dużo wiecej praktycznych rozwiązań. I wcale nie ma mokrego DPF, pytałem ogarnietego sprzedawcy i szukałem zbiornika w kole zapasowym. (ręki nie oddam, mówie co mi mówiono). Po prostu passat idzie w strone audi. Moze ktos wie, co to za polityka zeby wypuszczac auto bez mozliwosci zamowienia pełnego wyposazenia (xenon, machniecie nogą pod zderzakiem itp) P.S Podoba mi się obsługa w vw Marszałek Czestochowa, trafiłem na gościa który ma na prawdę pojęcie, widać było ze wie o czym mówi. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bart.b Zgłoś #592 Napisano 7 Lutego 2011 róznica jest KOLOSALNA na korzyść nowego Ten wpis zmobilizował mnie do przejścia się do salonu. I co? Nic. W mojej ocenie różnica nie jest kolosalna jest niewielka, bardzo. Odrobina chromowanej tasiemki na włącznikach, przyciskach i wylotach powietrza. Zegarek, kolorowy mfa, inne boczki drzwi i obicie foteli. Troszke nowej elektroniki i już Marketingowo odgrzany kotlet a nie B7. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonito Zgłoś #593 Napisano 7 Lutego 2011 Zgadzam się z przedmówcą - technicznie "nowy" Passat to w 100% ten sam, dużo szumu marketingowego i masa niepotrzebnych i drogich dodatków, których i tak nikt nie będzie kupował (gdybym miał wydać 150-160 złotych na Passata, to dołożyłbym trochę i starczyłoby na Audi czy BMW). Jedyna zaleta dla kupujących to skorygowane wszystkie "choroby wieku dziecięcego" - mój poprzedni Passat B5 FL był rewelacyjny jeżeli chodzi o niezawodność... bonito Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Bimbasz Zgłoś #594 Napisano 7 Lutego 2011 posiada dużo wiecej praktycznych rozwiązań. tzn jakich? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chelmi Zgłoś #595 Napisano 8 Lutego 2011 (edytowane) panowie ale nikt nie porusza podstawowego tematu, w Polsce i EU reklamuje sie to auto szajsowatym spotem z rozswietlajacymi sie swiatelkami i malo mowiacym cokolwiek przecietnemu klientowi glosem lektora o fjuczerach, amerykanie potrafia reklamowac auta, najpierw [ame=http://www.youtube.com/watch?v=FaV4cz-oMLk&feature=channel]teaser[/ame] i pozniej (tak wiem wiem, link byl powyzej) reklama puszczana w trakcie finalow [ame=http://www.youtube.com/watch?v=R55e-uHQna0&feature=channel]Superbowl[/ame], dla mnie poezja, orgazm, tak nalezy reklamowac taki odgrzewany kotlet jak to B7 ..... Edytowane 8 Lutego 2011 przez chelmi Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #596 Napisano 8 Lutego 2011 Powiem wam ze po obejrzeniu tego passata, róznica jest KOLOSALNA na korzyść nowego. Strasznie mi się spodobał comfortline w variancie, posiada dużo wiecej praktycznych rozwiązań. Naprawdę nie wiem o czym mówisz. Po prostu passat idzie w strone audi. Iść, zawsze chciał iść, ale nie dojdzie "nowy" Passat to w 100% ten sam, dużo szumu marketingowego i masa niepotrzebnych i drogich dodatków, których i tak nikt nie będzie kupował (gdybym miał wydać 150-160 złotych na Passata, to dołożyłbym trochę i starczyłoby na Audi czy BMW). Jestem tego samego zdania. Gdyby był troszkę tańszy, a tak z pieniędzmi potrzebnymi na Passat naszpikowanego gadżetami można śmiało odwiedzić salon Audi i nie wyjedzie się golasem. Jak b7 będzie ustępować miejsca b8, i vw postąpi podobnie z polityką cenowa jak w przypadku b6 to pewnie Passat będzie najlepszą propozycją Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djpaul Zgłoś #597 Napisano 8 Lutego 2011 Witam wszystkich! Na codzień jeżdże Passatem b5 1.9 tdi 131 KM Comfortline, kupiłem go w polskim salonie w 2002 roku, czyli auto po faceliftingu. Uwierzcie mi do dnia dzisiejszego zero napraw, nic nigdy nie popsuło się (serwisuję w VW), nawet zawieszenie jest oryginalne (przebieg 140 tys.km). Wcześniej, od roku 1997 miałem 3 egzemplarze Passatów przed faceliftingiem i zawsze coś z nimi się działo, to diesel 110 KM brał około 500 ml oleju na na 2000 - 3000 km, to plastyki trzeszczały, to katalizator padł po 10 tysiącach kilometrów (wymienili na gwarancji) i różne jeszcze tam duperele. W 2005 roku już bym wymienił moją b5 na b6, ale pojechałem na jazdę próbną i byłem totalnie rozczarowany tą jazdą, komfort był przeciętny w porównaniu do b5. W b6 czułem się, jak worek ziemniaków w przyczepie od traktora. Zmiana zawieszenia auta (McPherson z przodu) nie wyszła na dobre chłopakom z VW. Postanowiłem jeździć moją b5 dalej i czekać na nowy model Passata. Nie wiedziałem jeszcze wtedy o "chorobach dziecięcych" b6. Od paru lat mieszkam w Niemczech, a mój Pasek ma już 9 lat (KAT 3 - nie spełnia norm od 2012), więc postanowiłem go sprzedać i kupić coś nowego, podobnego do mojego staruszka Passata. Długo się zastanawiałem, co kupić, łaziłem po salonach... Japońce odpadły od razu - jakość materiałów wewnętrznych i zewnętrznych mi nie odpowiada, BMW 3 i Mercedes C też mi nie pasowały - tylny napęd (zimą nie sprawdza się). Tylko Audi A4, pomyślalem i udałem się do najbliższego dealera, oczywiście miał być to samochod z silnikiem "na zupę", czyli diesel:).... Po jeździe próbnej stwierdziłem, że Audi A4 może być odpowiednikiem mojego staruszka Paska:), ale coś mi nie pasowało... Nie pasowała mi ilość miejca na tylnych fotelach, znacznie mniejsza, jak w b5 (mam dwójke faszyzujących dzieciaków:)) i to, że w następnym roku ma się pojawić nowy model Audicy. W salonie VW obok zobaczyłem nową B7 - pierwsze wrażenia...sic! Jakość materiałow(kokpit, tapicerka, fotele, klamki) lepsza, jak w Audi A4. Jazda próbna (jeździłem po autostradzie i wiejskich drogach) - niebo a ziemia w porównianiu z Passatem b6 (przy tym samym zawieszeniu! - a jednak coś zostało w nim zmienione). No i ten gruntowny facelifting, czyli mniejsza ilość "chorób dziecięcych" auta. Dwa tygodnie temu zamówiłem nowego Paska w Highline i nie żałuję, mam nadzieję, że będzie dobry:) PS.: W garażu stoi Mercedes E-Klasse Elegance 320 CDI 2008 rok, używam go jako auto letnie i jestem pierwszym jego włascicielem, więc jest z czym porównywać jeżeli chodzi o jakość materiałow Passat B7 jest OK! Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
theOne Zgłoś #598 Napisano 8 Lutego 2011 W garażu stoi Mercedes E-Klasse Elegance 320 CDI 2008 rok, używam go jako auto letnie zamówiłem nowego Paska w Highline dziwna historia. Czy tylko ja nie widzę tu sensu? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
djpaul Zgłoś #599 Napisano 8 Lutego 2011 (edytowane) Sensu w czym? Pisałem, że Paska używam na codzień, jeżdze po mieście, wożę dzieciaków do szkoły, jeżdże do sklepów na zakupy, wyjeżdżam na wycieczki na odległość 50-100 km. Mercedes jest za duży na moją małą mieścinę. Mercedesem jeżdże do Polski (800 km), na wczasy do Włoch 450 km i Francji 600 km. Tu chodzi o komfort jazdy, a jakość materiałów wykonczeniowych jest mniej-więcej taka sama:) Edytowane 8 Lutego 2011 przez djpaul Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinrz7463 Zgłoś #600 Napisano 8 Lutego 2011 b6 nie jest takie zle nie przesadzaj bo zostaniesz ogrodnikiem Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach