PatrykSZwed Zgłoś #1 Napisano 23 Grudnia 2008 Witam. Mam czasami problem - rzadko to występuje - ale występuje:) - Otóż. W momencie włożenia kluczyka w pozycję zapłonu nagle pojawia się dźwięk - jak od niezapiętych pasów - jednocześnie mia kontrolka świec żarowych oraz komunikat na wyświetlaczu - " LENKUNGS - VERRIEGELUNG " a gd mimo to chcę odpalić auto, to auto nie odpala - ale kręci rozrusznikiem. Pomaga wyjęcie kluczyka zamknięcie auta z pilota i po paru minutkach nie już problemu. Jestem ciekawy co to za dziwne zachowanie.Nie byłem w ASO bo nie ufam im jak psom - to sfora naciągaczy i oszustów - Bynajmniej w Lublinie. Pozdrawiam P.S. WESOŁYCH RADOSNYCH ŚWIĄT, DO SIEGO ROKU DLA KOLEŻANEK I KOLEGÓW Z FORUM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter_ok1 Zgłoś #2 Napisano 23 Grudnia 2008 Migająca kontrolka świec żarowch wcale nie informuje o spalonych świecach tylko ogólnie o usterce sterownika silnika, bez podłączenia vaga sie nie obędzie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #3 Napisano 24 Grudnia 2008 Jak napisał piter, kontrolka świec żarowych wskazuje kilkadziesiąt różnych usterek zwiazanych z silnikiem i nie koniecznie związanych ze świecami. Jedź do kogoś kto ma VAGa i wszystko powinno się wyjaśnić. Możesz też spokojnie jechać do tych oszustów z ASO, za diagnozę nie zapłacisz więcej niż 100pln a przynajmniej będziesz wiedział co jest nie tak. Nie musisz u nich przecież usuwać awarii. Wesołych Świąt. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mano Zgłoś #4 Napisano 26 Grudnia 2008 witaj, u mnie od czasu do czasu takze pojawiaja sie usterki wyswietlane pod roznymi postaciami na desce rozdzielczej. dopoki zalaczenie alarmu i dodatkowa proba uruchomienia pomagaja nie przejmowalbym sie. u mnie serwis stwierdzil spadki napiec na kilku czujnikach co przypisano kondycji aku + biezaca aura. Zatem nie przejmuj sie i wesolych swiat, //M Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lettki Zgłoś #5 Napisano 26 Grudnia 2008 u mnie działo się podobnie zaświecała się kontrolka od świec (sprężynka) tylko w czasie jazdy - wystarczyło wyłączyć i włączyć i wysztko działało ok. Ale po paru tygodniach zapalił się inny komunikat (silniczek) - zrobiłem odczyt i pojawiły sie 2 kody - 17672 i 16618 w ASO najpierw powiedzieli że to końcówka wtrysku którą wymienili - 800zł po przejechaniu 20km problem powrócił i teraz twierdzą że to wtrysk i kolejne wydatki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #6 Napisano 25 Stycznia 2010 No to i mnie wreszcie to dopadło . Tylko nie wiem czy zawdzięczać to super pogodzie (spore mrozy) czy coś zaczyna dziwnego się dziać. W piątek na zimnym silniku - ok. 55oC zachciało mi się z kolega pościgać i przy ok. 140km/h na 5-tym biegu silnik wszedł w tryb awaryjny - "Engine fault Visit Workshop" i migająca kontrolka świec żarowych oraz standardowo brak mocy. Po zgaszeniu i włączeniu silnika wszystko OK, tłumaczyłem to sobie zimnym silnikiem itp. Dziś znów ostry start ze świateł z tym, że silnik miał 90oC i przy ok. 150km/h zonk - znów "Engine fault". Może spowodowane było to -27 stopniowym mrozem a może nie. W każdym bądź razie nigdy wcześniej nie odnotowałem takich objawów. Czy może ktoś z Was też zauważył taką przwidłowość przy większych mrozach? Na razie nie wybieram się do serwisu, zobaczę co będzie dalej. Przy spokojnie jeździ nic się nie dzieje. Dodam, że jeszcze później probowałem go sprowokować i dalej mocno cisnąłem i nic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #7 Napisano 25 Stycznia 2010 Matsil bez odczytania błędów to wróżenie z fusów, przyczyn może być dużo... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #8 Napisano 25 Stycznia 2010 W piątek na zimnym silniku - ok. 55oC zachciało mi się z kolega pościgać i przy ok. 140km/h na 5-tym biegu silnik wszedł w tryb awaryjny - "Engine fault Visit Workshop" biedny pasztet - daj się chociaż nagrzać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomek_glw Zgłoś #9 Napisano 25 Stycznia 2010 pewnie jakiś sensor od zimna zwariował. Daj znać jak się dowiesz o co to było. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #10 Napisano 25 Stycznia 2010 Matsil bez odczytania błędów to wróżenie z fusów, przyczyn może być dużo... Oczywiście masz rację, jeżeli problem będzie się powtarzał udam się do serwisu. Wydaje mi się jednak, że te chwile słabości zawdzięczam dość dużym mrozom i nie rozgrzanemu silnikowi, stąd pytanie, czy ktoś czegoś podobnego nie odnotował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vallentino Zgłoś #11 Napisano 25 Stycznia 2010 (edytowane) Lepiej podepnij auto pod kompa, mogą to byc zaklucenia w sterowaniu silnikiem. http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=54443 Edytowane 25 Stycznia 2010 przez vallentino Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
laki Zgłoś #12 Napisano 25 Stycznia 2010 Stawiam na zapieczone kierownice turbinki. Czas na jej oczyszczenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marwitko Zgłoś #13 Napisano 25 Stycznia 2010 słyszałem ze mrygajaca daje znak o pompowtryskach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #14 Napisano 25 Stycznia 2010 Panowie, nie ma sensu wróżyć. Matsil, zagadaj na spotach, może jakiś klubowicz podłączy Ci VAG/VCDS/VCP, ewentualnie ASO i VAS. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #15 Napisano 25 Stycznia 2010 Jak nie będzie się powtarzać, to odpuszczę i przy okazji przeglądu karzę sczytać błędy, jak będzie się prosił, to zajadę do serwisu na nieplanowaną wizytę . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzech123 Zgłoś #16 Napisano 26 Stycznia 2010 Zapieczone kierownice-też to miałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jareczek56 Zgłoś #17 Napisano 26 Stycznia 2010 zamarł przy takiej temperaturze dużo samochodów na to przyjeżdża do serwisu wystarczy postawić samochód w ciepełku i przejdzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamq Zgłoś #18 Napisano 26 Stycznia 2010 Po raz kolejny powtarzam - przyczyn mogą być setki, nie ma co wróżyć (chyba, że ktoś potrafi). Trzeba zdiagnozować auto!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #19 Napisano 27 Stycznia 2010 Zapieczone kierownice-też to miałem Tak z ciekawości, dużo przy tym roboty i ile za to wołają? Przez ostatnie dni mocno auto prowokowałem i... nic, chyba jednak ten mróz daje się we znaki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grzech123 Zgłoś #20 Napisano 27 Stycznia 2010 Tak z ciekawości, dużo przy tym roboty i ile za to wołają? Wymontowanie,czyszczenie,zamontowanie 400-500PLN.Auto na podnośnik,zdjąć wydech od kolektora,wymontować turbo, rozebrać,wyczyścić.To tak w skrócie, dokładnie się nie przyglądałem, a trwało może z godzinę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach