Skocz do zawartości
PatrykSZwed

Migająca Konrolka Świec Żarowych

Rekomendowane odpowiedzi

witaj, jeśli kupiłeś auto od handlarza to pewnie jest zaklejona np. taśma izolacyjna, tak np. przydarzyło się mojemu koledze w corsie była usterka zaklejona izolacja. ......

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jesli jest to przewód to najmniejszy problem. Wymiana i ciach ... działa. Może być to gruszka turbo, tu gorzej bo do PD'ka nie jest tak łatwo dostać , a na pewno nie w ASO. Kosz takiej to 500 (nowa). Może tez to być zapieczone kierownice zmiennej geometrii w turbo (i albo znajdziesz machera co ci to przeczyści albo regeneracja turbo Cię czeka).

Mi na początku tez bardzo rzadko to sie zdarzało ale z czasem coraz częściej i było nie do zniesienia przy jeździe na autostradzie. :(

 

Witam.

U mnie był podobny problem.

Przy dynamicznej jeździe, od czasu do czasu kontrolka świec [mruganie] utrata mocy. Wygaszenie samochodu, odpalenie ponowne - problem znikał... Ponawiał się raz na 2-3 tygodnie.

Vag nie pokazywał żadnych błędów.

Dzisiaj postanowiłem poszukać przyczyny.

Problemem mam nadzieję... okazał się uszkodzony przewód podsićnienia dochodzący do silownika podcisnieniowego [ gruszki na turbinie]

Nazewnictwo fachowe jest mi obce. Proszę poprawić w razie potrzeby.

Przewód skróciłem... samochodzik tak jakby lepiej przyspieszał itd. Z powodu rzadko powtarzającej się usterki nie jestem w stanie postawic prawidłowej diagnozy, czy powodem był tenże przewodzik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Problem-pomoc

Witam,

mam poważny problem odnośnie mojego auta. VW Passat b6 170km BMR, 2.00 TDI rok 2007.

Kilka razy (dokładnie) zdarzyło mi się ,że podczas jazdy zaczeły migać kontrolki świec, jednocześnie przy zaświeceniu samochód wykonał szarpnięcie i gwałtowny spadek mocy. Oraz pojawił się komunikat Engine Fault Workshop

Na drugi dzień samochód odpalałam normalnie i również normalnie jeździł.

W tym momencie sytuacja się powtórzyła po raz trzeci i dodatkowo zapalił się silnicze (żółta kontrolak).

Dodam,że parę miesięcy temu wszystkie pompowtryski zostały wymienione na nowe w ASO.

Samochów ma przejechane ok 200 tys.

Pilnie proszę o pomoc,

Pozdrawiam,

Kobieta w potrzasku

Edytowane przez Problem-pomoc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam,

mam poważny problem odnośnie mojego auta. VW Passat b6 170km BMR, 2.00 TDI rok 2007.

Kilka razy (dokładnie) zdarzyło mi się ,że podczas jazdy zaczeły migać kontrolki świec, jednocześnie przy zaświeceniu samochód wykonał szarpnięcie i gwałtowny spadek mocy. Na drugi dzień samochód odpalałam normalnie i również normalnie jeździł.

W tym momencie sytuacja się powtórzyła po raz trzeci i dodatkowo zapalił się silnicze (żółta kontrolak).

Dodam,że parę miesięcy temu wszystkie pompowtryski zostały wymienione na nowe w ASO.

Samochów ma przejechane ok 200 tys.

 

 

Pilnie proszę o pomoc,

Pozdrawiam,

Kobieta w potrzasku

 

Turbina wpada w tryb awaryjny. Po wyłączeniu silnika i ponownym uruchomieniu kontrolka zgaśnie. Jednym słowem szykuj pieniądze a nową turbinę. Pompo wtryski nie mają nic do tego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Mam czasami problem - rzadko to występuje - ale występuje:) - Otóż. W momencie włożenia kluczyka w pozycję zapłonu nagle pojawia się dźwięk - jak od niezapiętych pasów - jednocześnie mia kontrolka świec żarowych oraz komunikat na wyświetlaczu - " LENKUNGS - VERRIEGELUNG " a gd mimo to chcę odpalić auto, to auto nie odpala - ale kręci rozrusznikiem. Pomaga wyjęcie kluczyka zamknięcie auta z pilota i po paru minutkach nie już problemu. Jestem ciekawy co to za dziwne zachowanie.Nie byłem w ASO bo nie ufam im jak psom - to sfora naciągaczy i oszustów - Bynajmniej w Lublinie. Pozdrawiam

 

P.S. WESOŁYCH RADOSNYCH ŚWIĄT, DO SIEGO ROKU DLA KOLEŻANEK I KOLEGÓW Z FORUM

 

Stawiam na zawalony DPF. U mnie było to samo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam pany...

 

Mam problem, miga mi kontrolka od świec żarowych i wyskakuje mi komunikat Emission Workshop..i jeszcze swieci mi sie kontrolka chyba od spalin...wie ktos z was co to za usterka i czy mozna jezdzic z tym?? i jeszcze dodam ze klima mi nie działa jak zaczeły mi sie swiecić te kontrolki...to klima mi padła i to sa objawy?

Edytowane przez KRZYSIEK.BB

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam pany...

 

Mam problem, miga mi kontrolka od świec żarowych i wyskakuje mi komunikat Emission Workshop..i jeszcze swieci mi sie kontrolka chyba od spalin...wie ktos z was co to za usterka i czy mozna jezdzic z tym??

 

Post wyżej masz przyczynę usterki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Post wyżej masz przyczynę usterki

 

Ja nie mam filtra cząstek stałych...to chyba nie to..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

powodow swiecenie sie tej kontrolki sa

"setki "przyczyn ,od brudnej przepustnicy i zawalonego EGR-a po turbine do czyszczenia, bez podpiecia pod komputer sie nie obejdzie nikt tu za wrożke nie robi i ze szklanej kuli nie wyczyta a jezdzic z tym sie da tylko wkurzajace to bardzo kiedy auto wpada w serwisowy tryb zolte kontrolki to tylko info ,ze cos masz z tym zrobic

Edytowane przez cubus00

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
powodow swiecenie sie tej kontrolki sa

"setki "przyczyn ,od brudnej przepustnicy i zawalonego EGR-a po turbine do czyszczenia, bez podpiecia pod komputer sie nie obejdzie nikt tu za wrożke nie robi i ze szklanej kuli nie wyczyta a jezdzic z tym sie da tylko wkurzajace to bardzo kiedy auto wpada w serwisowy tryb zolte kontrolki to tylko info ,ze cos masz z tym zrobic

 

Dziekuje za odpowiedz...jutro podjade do mechaniora..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja tez mam podobny problem. Około dwóch tygodni temu jechałem przez Czechy i zapaliła mi się kontrolka "migające świece żarowe" a potem kontrolka " tzw. silniczek" i to bez żadnych objawów awarii silnika. Motor nie stracił na mocy, nic nie szarpało, silnik palił bez problemów ( posiadam VW Passat 1.9 TDI 105 KM Blumotion). Ponieważ nic się działo to pojechałem na wczasy do Chorwacji a potem jeszcze do Włoch i wróciłem z tymi świecącymi się kontrolkami. Dalej tak jeżdżę ale na wtorek umówiony jestem w serwisie. Jak mnie zapisywano to dziwili się, że mam takie objawy a auto chodzi normalnie. Mają mnie podłączyć do VAG i wtedy zobaczymy co jest powodem zapalenie się tych kontrolek. Jak już będę wiedział to napiszę. Czołem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jak już będę wiedział to napiszę

 

Ciekawe co VAG wykryje? A masz DPF?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

migajaca kontrolka od swiec zarowych a potem silniczek to najszczesciej ktorys z czujnikow od temperatury/cisnienia spalin :) najlepiej podpiac pod kompa i zobaczyc ktory z nich wyskoczy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Byłem dzisiaj na serwisie i stwierdzono u mnie uszkodzoną przepustnice powietrza. Koszt naprawy w serwisie to 1350 zł. Koszt naprawy z zamiennikiem to 1000 zł. Wymiana samemu to koszt zamiennika 770 zł. Używana w granicach 400 zł. choć dzisiaj znalazłem w internecie nową za 450 zł. A może ktoś już miał problem z tą przepustnica i można ja jakoś naprawić. Czołem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie padła przepustnica powietrza...wczoraj odebrałęm auto...z robocizna zapłaciłęm 1350zł...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mi też podali taką cenę w serwisie ale ja szukam czegoś taniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Kolega mam podobne objawy jak Ty mama paska z 2006 roku 140 KM

ja zauważyłem że przeważnie się to objawia przy 3200 a 3400 obrotów

co ciekawe jak stoję na światłach i daję w palnik to silnik się kręci do 4000 obr. i nic

a jak jadę spokojnie na 4 biegu i wcisne pedał w podłogę to odłącza mi turbinę przy 3200 a 3400 obrotów.

Powiem tak nie zawsze to występuje więc nie wiem oco chodzi ale jak byś na coś wpadł to daj znać

Pozdrawiam.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wczoraj spotakał mnie mianowicie taki problem dojeżdżając do świateł, aby zdążyć zredukowałem do 3 biegu jakieś 3500obrotów i zapaliła się kontrolka świec żarowych, silnik sie wyłączył. Zgasiłem samochodóm i włączyłem i wszystko bylo ok. Za chwilę jak ruszyłem ze świateł to chciałem zobaczyć czy to się powtórzy i stało się to samo. I to tyle , później próbowałem i nic, tak samo dzisiaj. Dzięki Za wskazówki co to może być

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego może być wiele rzeczy, bez odczytania błędu nie da określić, a w paszczaku wszystko może się zepsuć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czyli jesli dzisiaj uda się podpiąć pod komputer to powinien wyjść wczorajszy błąd związany z tą sytuacją?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności