Skocz do zawartości
PatrykSZwed

Migająca Konrolka Świec Żarowych

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam czasami problem - rzadko to występuje - ale występuje:) - Otóż. W momencie włożenia kluczyka w pozycję zapłonu nagle pojawia się dźwięk - jak od niezapiętych pasów - jednocześnie mia kontrolka świec żarowych oraz komunikat na wyświetlaczu - " LENKUNGS - VERRIEGELUNG " a gd mimo to chcę odpalić auto, to auto nie odpala - ale kręci rozrusznikiem. Pomaga wyjęcie kluczyka zamknięcie auta z pilota i po paru minutkach nie już problemu. Jestem ciekawy co to za dziwne zachowanie.Nie byłem w ASO bo nie ufam im jak psom - to sfora naciągaczy i oszustów - Bynajmniej w Lublinie. Pozdrawiam

 

P.S. WESOŁYCH RADOSNYCH ŚWIĄT, DO SIEGO ROKU DLA KOLEŻANEK I KOLEGÓW Z FORUM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Migająca kontrolka świec żarowch wcale nie informuje o spalonych świecach tylko ogólnie o usterce sterownika silnika, bez podłączenia vaga sie nie obędzie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak napisał piter, kontrolka świec żarowych wskazuje kilkadziesiąt różnych usterek zwiazanych z silnikiem i nie koniecznie związanych ze świecami. Jedź do kogoś kto ma VAGa i wszystko powinno się wyjaśnić. Możesz też spokojnie jechać do tych oszustów z ASO, za diagnozę nie zapłacisz więcej niż 100pln a przynajmniej będziesz wiedział co jest nie tak. Nie musisz u nich przecież usuwać awarii.

Wesołych Świąt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witaj,

u mnie od czasu do czasu takze pojawiaja sie usterki wyswietlane pod roznymi postaciami na desce rozdzielczej. dopoki zalaczenie alarmu i dodatkowa proba uruchomienia pomagaja nie przejmowalbym sie. u mnie serwis stwierdzil spadki napiec na kilku czujnikach co przypisano kondycji aku + biezaca aura.

Zatem nie przejmuj sie i wesolych swiat,

//M

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie działo się podobnie zaświecała się kontrolka od świec (sprężynka) tylko w czasie jazdy - wystarczyło wyłączyć i włączyć i wysztko działało ok.

Ale po paru tygodniach zapalił się inny komunikat (silniczek) - zrobiłem odczyt i pojawiły sie 2 kody - 17672 i 16618 w ASO najpierw powiedzieli że to końcówka wtrysku którą wymienili - 800zł po przejechaniu 20km problem powrócił i teraz twierdzą że to wtrysk i kolejne wydatki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to i mnie wreszcie to dopadło :). Tylko nie wiem czy zawdzięczać to super pogodzie (spore mrozy) czy coś zaczyna dziwnego się dziać.

W piątek na zimnym silniku - ok. 55oC zachciało mi się z kolega pościgać i przy ok. 140km/h na 5-tym biegu silnik wszedł w tryb awaryjny - "Engine fault Visit Workshop" i migająca kontrolka świec żarowych oraz standardowo brak mocy. Po zgaszeniu i włączeniu silnika wszystko OK, tłumaczyłem to sobie zimnym silnikiem itp. Dziś znów ostry start ze świateł z tym, że silnik miał 90oC i przy ok. 150km/h zonk - znów "Engine fault". Może spowodowane było to -27 stopniowym mrozem a może nie. W każdym bądź razie nigdy wcześniej nie odnotowałem takich objawów. Czy może ktoś z Was też zauważył taką przwidłowość przy większych mrozach? Na razie nie wybieram się do serwisu, zobaczę co będzie dalej. Przy spokojnie jeździ nic się nie dzieje. Dodam, że jeszcze później probowałem go sprowokować i dalej mocno cisnąłem i nic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Matsil bez odczytania błędów to wróżenie z fusów, przyczyn może być dużo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W piątek na zimnym silniku - ok. 55oC zachciało mi się z kolega pościgać i przy ok. 140km/h na 5-tym biegu silnik wszedł w tryb awaryjny - "Engine fault Visit Workshop"

 

biedny pasztet - daj się chociaż nagrzać... :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pewnie jakiś sensor od zimna zwariował. Daj znać jak się dowiesz o co to było.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Matsil bez odczytania błędów to wróżenie z fusów, przyczyn może być dużo...

Oczywiście masz rację, jeżeli problem będzie się powtarzał udam się do serwisu. Wydaje mi się jednak, że te chwile słabości zawdzięczam dość dużym mrozom i nie rozgrzanemu silnikowi, stąd pytanie, czy ktoś czegoś podobnego nie odnotował.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Stawiam na zapieczone kierownice turbinki. Czas na jej oczyszczenie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

słyszałem ze mrygajaca daje znak o pompowtryskach

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, nie ma sensu wróżyć. Matsil, zagadaj na spotach, może jakiś klubowicz podłączy Ci VAG/VCDS/VCP, ewentualnie ASO i VAS.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak nie będzie się powtarzać, to odpuszczę i przy okazji przeglądu karzę sczytać błędy, jak będzie się prosił, to zajadę do serwisu na nieplanowaną wizytę :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapieczone kierownice-też to miałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zamarł :) przy takiej temperaturze dużo samochodów na to przyjeżdża do serwisu wystarczy postawić samochód w ciepełku i przejdzie :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po raz kolejny powtarzam - przyczyn mogą być setki, nie ma co wróżyć (chyba, że ktoś potrafi). Trzeba zdiagnozować auto!!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapieczone kierownice-też to miałem

Tak z ciekawości, dużo przy tym roboty i ile za to wołają?

Przez ostatnie dni mocno auto prowokowałem i... nic, chyba jednak ten mróz daje się we znaki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak z ciekawości, dużo przy tym roboty i ile za to wołają?
Wymontowanie,czyszczenie,zamontowanie 400-500PLN.Auto na podnośnik,zdjąć wydech od kolektora,wymontować turbo, rozebrać,wyczyścić.To tak w skrócie, dokładnie się nie przyglądałem, a trwało może z godzinę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności