Skocz do zawartości

lettki

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lettki

  • Urodziny 01.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    maciej
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ustrzyki

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. cześć Marcin czy miałeś wcześniej jakieś inne problemy czy odrazu zgasł i odczytałeś ten kod? u mnie było pare innych wcześniej np. wtryskiwacz który został wymieniony przez aso po czym nie było zmian i panowie poradzili wymienić turbo i czujnik powietrza i controli silnika... czego nie zrobiłem bo auto jeździło. niestety teraz stało się dokładnie to co u Ciebie i vag pokazuje tylko 17925 ciekawe że już nie wskazuje turbiny i wtrysków... Jak coś się dowiesz to pisz ja też dam znać co z moim Pozdr
  2. czy ktoś słyszał coś o czujniku T3 w passatach? wydaje mi się że mam z też z tym problem - co chwile nowe błędy pokazuje a po wymianie części na nowe nic się nie zmienia... obecie zgasł nie odpala a komp pokazuje wtrysk ale przecież bez jednego wtrysku silnik by działał tylko nie równo?
  3. ja bym chyba odradził ten samochód jak dotąd mam drugi dom - serwis tylko niestety muszę płacić ciężkie pieniądze bo auto skończyło 3 lata. Serwis odwiedzałem już około 10 razy i to nie chodzi o duperele wydałem 5tyś zł i co gorsza auto wciąż nie jest naprawione chodzi jak chodziło trzęsie silnik aż w budzie czuć a panowie z srwisu powiedzieli teraz że komp pokazuje turbine - co to ma do trzęsienia się silnika? Dodatkowo jest sporo innych minusów których niebyło w starszych B5 np. spryskiwacze, tylnia klapa itp
  4. mi również wyświetla komunikat "błąd silnika- garaż" ile kilometrów można robić z takim komunikatem?
  5. koledzy a powiedzcie mi czy jak czuć te drgania w kabinie i przyczyną jest dwumas to jak zaglądacie pod maske to silnik drga czy raczej nie? ja pod maską zauważam dość odbiegające od normy drgawki szczególnie widoczne na plastikowej pokrywie
  6. też się namęczyłem ale okazuje się że to łatwe wyciągałem bo jedna szufladka nie wychodzi samoczynnie - okazuje się że nie ma w niej sprężynki czyli już było tam grzebane wcześnie gdzie można dostać taką sprężynkę?(a raczej taśmę sprężynową)
  7. u mnie też ten sam problem przebieg 150tyśkm i drgania na wolnych obrotach do tego wyskoczył komunikat błędu silnika - aso wymieniło wtrysk a drgania jak były tak są. powiedzieli że tak ma być (komputer im nic nie wykazuje...) po przejechaniu 1000km po mieście żadnych błędów nie wykazywało zato jak tylko wybrałem się w podróż po pierwszych 10km na autostradzie odrazu pojawił się komunikat iauto straciło moc(jak poprzednio) po zgaszeniu i ponownym włączeniu silnika moc wraca i znika komunikat... Do aso nie chce już wracać bo im poprostu nie wierze. ratujcie co robić????
  8. Naprawde nikt nie zna specjalistów VW? mogę dojechać gdziekolwiek w połudnowej polsce dzięki za jakiekolwiek informacje
  9. komputer nic nie wykazuje to co wykazał wcześniej to zostało wymienione(pompowtryskiwacz). A może znasz jakiegoś speca który zna się na rzeczy a nie jak aso wymieniają co im komputer pokaże
  10. ja mam problem z moim silnikiem mianowicie czuje drgania w kabinie na wolnych obrotach dodam tylko że wcześniej miałem te obiawy i w końcu zapaliła się kontrolka "błąd silnika" w aso wymienili wtrysk poza tym że kontrolka już nie świeci to nic się nie zmieniło drgania nadal wyczuwalne. Ostatnio widziałem ogłoszenie i było podane że wtryski wymienione więc to nie tylko mój przypadek... Teraz zastanawiam się czy muszę wymienić kolejny wtrysk czy może silnik drga z innego powodu...?
  11. To nic nie można zrobić? powinni chyba zwrócić za błędną diagnoze ??? Ja znowu odstawiłem auto do aso chcę zobaczyć co tym razem powiedzą
  12. 0 odpowiedzi jak dotąd - więc ja kontynuuje Vw wymienił wtrysk na nowy i niespodzianka po 40km ten sam komunikat !!! Czy panowie z VW źle zdiagnozowali problem? czy kolejny wtrysk będzie do wymiany? zaczynam się załamywać - to jest śmiechu warte co ten VW wyprawia... na kolejną naprawe muszę czekać 2 dni
  13. może przy okazji wiecie jak regulować spryskiwacze na boki? bo spryskują prawie na droge.
  14. znajomy ma i mówi że lepszy niż diesel cichy bez awaryjny możliwe że coś w tym jest bo miałem benzynkę z 2000 roku 1.8 z przebiegiem ponad 200tyś km i nie było z nim problemów teraz mam diesla 2.0 TDI z 2005go z małym przbiegiem a serwis już 2 razy odwiedzałem...
  15. a jak włożyc płyty? jak włożę jedną to drugiej już nie da rady... nie wiem jaki to model...sorrki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności