Skocz do zawartości

vallentino

  • Liczba zawartości

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vallentino

  • Urodziny 15.12.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Matthias
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Germany/Berlin - Polen/Gliwice

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Czy ktoś z was testował już ten olej? TITAN GT1 PRO C-3 5W-30 (XTL-Technology) Liqui Moly Top Tec 4200 5W-30
  2. JA bym raczej nie kupił bym VW drugi raz chyba że byłaby super oferta! Wole co jakiś czas zmieniać markę na inną teraz wybór by padł na Audi.
  3. Witam U mnie tez od czasu do czasu to jest porzadnie przegazowalem na 2, 3 biegu i jak narazie jest spokoj, ale mysle ze moze rzeczywiście coś sie przycina lub też jakiś wężyk zapycha będę musiał posprawdzać wężyki i tą gruszkę od turbiny. Przebieg 130Tkm.
  4. Zamieszczam link z cennymi informacjami dla laików. :fajny http://www.autoporadnik.pl/porady/falszywe-ksiazki-serwisowe-zobacz-jak-zlapac-oszusta/artykul?page=0,0
  5. Ogladałem listę tego dodatkowego wyposażenia i tak się składa że mam taki sam fotelik dla dziecka Niemieckiego producenta (Römer) a w katalogu występuje pod nazwą G0 Plus produkowanego na zlecenie dla VW.
  6. Czytam ten temat i widzę że więcej osób ma ten problem. Ja wymieniałem pompę paliwa przy 119Tkm bo mi strasznie buczała i przerywała w dostawie paliwa. Filtr przed wymianą jak i po wymianie pompy jest dalej czarny lecz nieocieka olejem. Jest brudny z paliwa - ropa nie jest tak czysta jak benzynka. Pomału myslę że ten typ tak ma! Nadal niewiem gdzie jest ta pompa dwufunkcyjna i chyba sobie daruję naprawę. Dolewam środku na oczyszczenie układu paliwowego i tyle na tym.
  7. Może miałeś full oparów a nie paliwa? :fajny Gazy się wzbierają pod wpływem wysokich temperatur. Z drugiej strony niewarto czekać na rezerwę bo szkoda pompy paliwa. Zaciąga syf z dna baku przy słabym smarowaniu.
  8. No właśnie podoba mi się to: http://www.tlumikisportowe.com/21,koncowka-zz71x.html Tylko trzeba dobrać średnicę mufy montazowej.
  9. Tak śmiało możesz ja miałem 215/55R16 ET45 w orginale i było ok. 205 czy 215 to już niewielka różnica. pozdro.
  10. Jest jeszcze sposob zapięcia pasów bez pasażera. Zapinasz pasy i dopiero pózniej wsadasz w fotel. :aniolek Za plecami czujesz jedynie pasy. Znajomy tak już dłuższy czas jeżdzi jak pozmieniasz ustawienia w kompie to przy sprzedaży możesz mieć problem i zeby zmienić spowrotem ustawienia (niepotrzebne kombinowanie).
  11. U mnie mechanik ostatnio wymienial olej i filtry, przyglądałem się i filtr oleju dokręcał kluczem aż do zatrzymania i z czuciem delikatnie dociągnął. To niejest śruba w kole żeby przeciągać. Filtr oleju oczywiście metodą 1. Pozdrawiam.
  12. Ja ostatnio wymieniałem klocki przód ATE zakupiłem u znajomego w hurtowni 165 PLN + montaż 50 PLN (inny serwis). W moim przypadku miałem komunikat na MFA, potem okazało się że klocek miał oderwany kabelek od czujnika ale okładzina i tak była już zablisko tarczy od wewnetrznej strony więc szybko wymieniłem. Podaje numery klocków: Klocki przód 5K0698151 Klocki tył 3C0698451B Oraz tarcz: Przód; 1K0615301AA 312x25 mm Tył; 1K0615601M 286x12 mm Te dane dostałem od kolegi Gural dla mojego modelu i rocznika 2006.
  13. U mnie 205 km/h ale bylem załadowany więc myślę że pewnie więcej poleci jak będę pusty jechał. Także dam znać przy najbliższej okazji.
  14. Czy moze ktos podac numer czesci (klocki hamulcowe przod i tyl) Do Passata B6 2006r WVWZZZ3CZ6E238838 Z Góry Dziękuję.
  15. Hejka Żebym wiedział jaki to kod lakieru? Może ktoś wie czy to jest w książce serwisowej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności