Skocz do zawartości

mano

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O mano

  • Urodziny 19.10.1976

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lodz

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. w odpowoedzi na pytanie dot zywotnosci kol dwumasowych. w moim samochodzie wymieniono dwumas w ramach akcji fabrycznej jeszce na gwarancji przy przbiego ok 25tys km. dzis ma 60tys i musialem wymienic dwumas juz na wlasny koszt..niestety. pamietaj ze kola dwmasowe sachs i luk posiadaja wlasne sprzegla a wiec sprawdz jakie masz kolo w aucie (po nrze VIN) i na takie wymieniaj a jesli chcesz inaczej to musisz niestety nabyc komplet (dwumas + sprzeglo). ja za taki komplet sachsa wyplacilem 1700 pln. dwumas niestety w bkp nie nalezy do specjalnie udanych podzespolow. u mnie zuzycie objawialo sie m.in stukami przy zmianie obciazenia i glosniejsza praca. powodzenia, //M
  2. witaj, u mnie od czasu do czasu takze pojawiaja sie usterki wyswietlane pod roznymi postaciami na desce rozdzielczej. dopoki zalaczenie alarmu i dodatkowa proba uruchomienia pomagaja nie przejmowalbym sie. u mnie serwis stwierdzil spadki napiec na kilku czujnikach co przypisano kondycji aku + biezaca aura. Zatem nie przejmuj sie i wesolych swiat, //M
  3. No i przyslowiowa dupa ASO w lodzi wymienilo mi kolo dwumasowe z 50% rabatem na materialy i robocizne (ca 1kPLN) oraz skontrolowalo zawieszenie ukl wydechowego a stuki jak byly tak sa...anyway, goscie pokazali mi wytyczne serwisowe w ktorych rzeczywiscie pisze ze kombinacja silnik + skrzynia w moim wydaniu (2.0TDI + 6M) jest podatna na glosna prace (uderzenia) na 4-6 biegu...aha, jak to nazywaja, taki jest 'obecny stan techniki' i nic sie z tym nie da zrobic...szkoda tylko ze ten stan techniki zawital do mnie w ciagu jednego popoludnia w dosc wyraznym wydaniu pozostajac uspionym przez ostatnie blizko 60 tys km...ech, szkoda gadac...mam nadzieje ze stan techniki ulegnie jakiejs odmianie a tymczasem albo polubie stukanie albo bede musial wymienic skrzynie...na ta pozbawiona 'obecnego stanu techniki'... Pozdrawiam, //M
  4. wlasnie dzwonil do mnie pan z serwisu i powiedzial ze zglebial temat i okazuje sie ze w wytycznych serwisowych dla tego modelu znajduje sie dokument mowiacy iz tego typu odglosy wynikaja z cyt: 'duzych mas w skrzyni biegow' i ze tego vw za usterke nie uznaje...hmmm...ok...co wiecej ze wzgledu na ciaglosc serwisowa auta zaproponowoal wymiane kola dwumasowego na nowe z 50% partycypacja vw w kosztach materialow i robocizny...to wzialem . W poniedzialek dowiem sie czegos wiecej nt tych dziwnych odglosow i skrobne. pozdro, //M
  5. Witam, Byc moze ktos z szanownych forumowiczow spotkal sie z podpbnym objawem: podczas zmian biegow po puszczeniu sprzegla pojawia sie wyrazne stukniecie ktore mozna takze wywolac poprzez ujecie i ponowne dodanie gazyu w trakcie jazdy na tym samym biegu. Bardziej wyrazne objawy podczas jazd na biegach 4,5,6. Po wizycie w ASO gdzie zdiagnozowano usterke jako awarie poduszki po silnikiem (wymiana ca 1200 PLN )i wymianie tychze objaw nie ustapil. Panowie w serwisie zaczeli wtedy rozwazac demontaz i rozebranie skrzyni biegow wraz z wymiana wadliwych czesci gdyz tam upatruja zrodel owych odglosow (tego oczywiscie chcialbym uniknac) oraz dosluchali sie glosniejszej pracy kola dwumasowego. Dodam tylko ze przebieg auta to ca 60 tys i podczas jednej z akcji serwisowych wymieniono mi juz kompletny dwumas + sprzeglo. Czy ktos z Was mial podobne objawy i jesli tak to na co wskazuje Wasze doswiadczenie. Z gory dziekuje i pozdrawiam, //M
  6. z ta drobna uwaga ze gwarancja na czesci wymienione w trakcie gwarancji pojazdu, przynajmniej wg ASO Idczak w LDZ, nie biegnie swoim wlasnym zyciem a konczy sie wraz z gwarancja calego samochodu...dziwne ale podobno tak wlasnie jest... Pozdrawiam, //M
  7. Dokladnie, U mnie wychodzi mniej wiecej tak: 100% miasto - 8,6 (Lodz, krotkie odcinki, spory ruch) trasa - od ~5 (tylko i wylacznie w Szwecji gdzi ejezdzi sie wolno (ok 90 km/h) i plynnie, poprzez 6,4 (autostrada ok 130-140 km/h) do powiedzmy 7,4 (autostrada ok 160 km/h lub droga lokalna, czeste wyprzedzanie.) Pozdrawiam, //M
  8. Wazzi, A moze pochwalisz sie swoim sposobem na wyciszenie tego magicznego schowka? Z gory dzieki i pozdrawiam, //M
  9. "(...)dopłaciłem za tuning u Goduli (nie tracę gwarancji). (...)" Czy moglbys rozwinac temat? Chetnie poznam parametry po modyfikacji i zasady gwarancyjne. Z gory dziekuje i pozdrawiam, //Maciek
  10. Witam, osobiscie posiadam sportline'a ale mialem okaze przejechac sie jakies 300 km comfortline'm wiec jakas tam plaszczyzna do porownan jest . w porownaniu z comfortline'm zawieszenie w sportlinie jest zauwazalnie twardsze i rzeczywiscie w pierwszym kontakcie sprawia taczkowate wrazenie. znacznie lepiej jednak sprawdza sie na drogach kretych czy przy szybkiej jezdzie autostradowej. generalnie jednak zawiecha w passacie w porownaniu do np mondeo jest zauwazalnie gorsze nawet w wersji sportline wiec nie nastawiaj sie super-extra prowadzenie. poza tym sportline jest nizszy od comfortline'a ale nie zauwazylem zeby problemem byly jakies wieksze nierownosci czy garby. trzeba jednak uwazac na chlapacze, zwlaszcza przy cofaniu... jesli chodzi o fotele to IMO te w sportlinie sa lepsze i nieprawda jest ze sa dostepne tylko ze skora bo mam textylne i sprawdzaja sie dobrze. fotele te oferuja dobre (ale nie rewelacyjne) trzymanie boczne bez problemow zwiazanych z zajmowaniem w nich miejsca. to by bylo tyle, roznice w dodatkach znasz (zdecydowanie jednak polecam skorzana kierownice ktora jest standardem w wersji sportline).. powodzenia, //M
  11. Z tego co wiem moze byc problem bo jezeli nie ma glosnikow to najprawdopodobniej nie ma takze instalacji w sensie kabli Co do glosnikow to wiekszosc firm sprzedajacych car hi-fi ma fachowe przejsciowki pod glosniki (o ile dobrze pamitam) 165 mm. pozdrawiam, //M
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności