ReEB
-
Liczba zawartości
39 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O ReEB
- Urodziny 14.09.1978
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
W-wa okolice
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM
-
Rok produkcji
2006
-
ReEB obserwuje zawartość → Nie otwierają się przednie drzwi passat B6 3C, DPF ? Silnik ? Czy co innego ?, Szarpanie przy wciśnięciu gazu i oraz 4 innych
-
Jesli jest to przewód to najmniejszy problem. Wymiana i ciach ... działa. Może być to gruszka turbo, tu gorzej bo do PD'ka nie jest tak łatwo dostać , a na pewno nie w ASO. Kosz takiej to 500 (nowa). Może tez to być zapieczone kierownice zmiennej geometrii w turbo (i albo znajdziesz machera co ci to przeczyści albo regeneracja turbo Cię czeka). Mi na początku tez bardzo rzadko to sie zdarzało ale z czasem coraz częściej i było nie do zniesienia przy jeździe na autostradzie.
-
Witam, czy jest ktos z Warszawy kto pomógłby mi i wykasował błąd "Airbag Fault" ?
-
@gruszencjaa22 zrób zdjęcie bezpiecznika w układzie i zaznacz ten który wymieniłeś
-
@lolek Przy jakiej temp powietrza zaczęły Ci błyskać żółte spiralki, czy było mega gorąco? Miałem podobne objawy co Ty: "- Po paru kilometrach zaświeciła się spirala i auto przełączyło się w tryb awaryjny. - Następnie wylączyłem silnik na poboczu i po włączeniu go na nowo wszystko było ok, aż do momentu kiedy nie wyskoczyła kontrolka silnika (żółta) - po paru minutach od tego zdarzenia zaświeciła się spirala, a jednocześnie znów auto wpadło w tryb awaryjny." W drodze do Francji w upale jak ... , jechałem 10h w sumie bez przerwy + 2h po autostradzie ze średnią 160km/h, jak dokładnie takie same historie spotkały mojego Paska. Po 2h odpoczynku pojechałem dalej i w sumie później było już ok. W Lyonie w ASO VW skasowali mi błędy elektroniki silnika - jak się okazało. BTW - nie wzięli za to złamanego eurocenta!!!!!!!!! To się nazywa OBSŁUGA. ... i rozmawiali po angielsku (SZACUN dla ASO Fr). W drodze powrotnej nic niepokojącego się nie działo. Zero błędów, świecących się kontrolek czy trybów awaryjnych. Dodam tylko że jechałem wolniej i przede wszystkim zatrzymywałem się na krótkie odpoczynki. W sumie zrobiłem 4200km.
-
Trzeszczące zawieszenie-Tuleje wahaczy
ReEB odpowiedział norbert2205 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Są dostępne w np. Intercars -
Trzeszczące zawieszenie-Tuleje wahaczy
ReEB odpowiedział norbert2205 → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
najlepsze to Lemforder, ale Febi również b. dobre i godne polecenia -
Filtr wymieniony i zalane nowe paliwo. Auto prawie jeździ już idealnie. Ale trafiłem na strasznie ciekawą teorią co to mogło być: http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=30749 Poprzednio był zalany Lotosem Dynamic i dolałem jeszcze uszlachetniacza do paliwa. Dodam że moj Pasek ma 190KM/430Nm i efekt szarpania pojawiał się dopiero w końcowej fazie 3go biegu jak go porządnie pogoniłem. Może rzeczywiście temperatura gazów wylotowych była za duża i jakiś czujnik to wykrywał.
-
u mnie ewidentnie to się stało po mroźnej nocy i postoju na zewnątrz. Jutro kupuję nowy filtr paliwa i tankuję paliwko.
-
Może to rzeczywiście syf w paliwie:) zaczyna się przy wyższych obrotach, a 430Nm i 190KM lubi dobrze pić. Mam nadzieję że to paliwo.
-
Po ostatnim -25 stopniowym mrozie zauważyłem takie zjawisko: - Normalna jazda - wszystko OK - Podczas jazdy, pedał gazu wciskam do podłogi i po ok. 3 sekundach auto zaczyna mi szarpać, tak jakby paliwo nie dochodziło. Po odpuszczeniu dalej przy spokojnej jeździe wszystko jakby OK. Macie pomysł co to może być?
-
Dzięki, taki rzeczywiście jest.
-
Miałem ten przypadek tuż przed kupnem auta. Pech chciał że stało to się w ASO podczas sprawdzania auta . Panowie z ASO powiedzieli że to standard w B6 - tzw niedoruba technologiczna i należy wymienić ciągno zamka i zamek!!! (po co zamek tego nie wiem ) ale koszt części w ASO to 30 + 400!!! Tak więc każdego właściciela B6 prędzej czy później to dopadnie
-
Witam, dziś po odpaleniu komputer zasygnalizował mi niski poziom płynu chłodniczego i stąd moje pytanie. Czy można dolać jakiegokolwiek (czerwonego, bo taki jest zalany w układzie) czy lepiej wymienić na całkiem nowy? A ja dolać to czy jest jakiś preferowany do TDI?
-
właśnie dlatego pytałem, wolę sie upewnić niż kupić i dopiero
-
Czy zaczepy mocujące w zderzaku tylnym od kombi z 2004 (ten z parktronikiem) są w tych samych miejscach co w modelu z 2001? Czy można je bez większych komplikacji podmienić?