Skocz do zawartości

ReEB

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ReEB

  • Urodziny 14.09.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    W-wa okolice

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Jesli jest to przewód to najmniejszy problem. Wymiana i ciach ... działa. Może być to gruszka turbo, tu gorzej bo do PD'ka nie jest tak łatwo dostać , a na pewno nie w ASO. Kosz takiej to 500 (nowa). Może tez to być zapieczone kierownice zmiennej geometrii w turbo (i albo znajdziesz machera co ci to przeczyści albo regeneracja turbo Cię czeka). Mi na początku tez bardzo rzadko to sie zdarzało ale z czasem coraz częściej i było nie do zniesienia przy jeździe na autostradzie.
  2. Witam, czy jest ktos z Warszawy kto pomógłby mi i wykasował błąd "Airbag Fault" ?
  3. @gruszencjaa22 zrób zdjęcie bezpiecznika w układzie i zaznacz ten który wymieniłeś
  4. @lolek Przy jakiej temp powietrza zaczęły Ci błyskać żółte spiralki, czy było mega gorąco? Miałem podobne objawy co Ty: "- Po paru kilometrach zaświeciła się spirala i auto przełączyło się w tryb awaryjny. - Następnie wylączyłem silnik na poboczu i po włączeniu go na nowo wszystko było ok, aż do momentu kiedy nie wyskoczyła kontrolka silnika (żółta) - po paru minutach od tego zdarzenia zaświeciła się spirala, a jednocześnie znów auto wpadło w tryb awaryjny." W drodze do Francji w upale jak ... , jechałem 10h w sumie bez przerwy + 2h po autostradzie ze średnią 160km/h, jak dokładnie takie same historie spotkały mojego Paska. Po 2h odpoczynku pojechałem dalej i w sumie później było już ok. W Lyonie w ASO VW skasowali mi błędy elektroniki silnika - jak się okazało. BTW - nie wzięli za to złamanego eurocenta!!!!!!!!! To się nazywa OBSŁUGA. ... i rozmawiali po angielsku (SZACUN dla ASO Fr). W drodze powrotnej nic niepokojącego się nie działo. Zero błędów, świecących się kontrolek czy trybów awaryjnych. Dodam tylko że jechałem wolniej i przede wszystkim zatrzymywałem się na krótkie odpoczynki. W sumie zrobiłem 4200km.
  5. najlepsze to Lemforder, ale Febi również b. dobre i godne polecenia
  6. Filtr wymieniony i zalane nowe paliwo. Auto prawie jeździ już idealnie. Ale trafiłem na strasznie ciekawą teorią co to mogło być: http://www.tdi-tuning.pl/forum/viewtopic.php?p=30749 Poprzednio był zalany Lotosem Dynamic i dolałem jeszcze uszlachetniacza do paliwa. Dodam że moj Pasek ma 190KM/430Nm i efekt szarpania pojawiał się dopiero w końcowej fazie 3go biegu jak go porządnie pogoniłem. Może rzeczywiście temperatura gazów wylotowych była za duża i jakiś czujnik to wykrywał.
  7. u mnie ewidentnie to się stało po mroźnej nocy i postoju na zewnątrz. Jutro kupuję nowy filtr paliwa i tankuję paliwko.
  8. Może to rzeczywiście syf w paliwie:) zaczyna się przy wyższych obrotach, a 430Nm i 190KM lubi dobrze pić. Mam nadzieję że to paliwo.
  9. Po ostatnim -25 stopniowym mrozie zauważyłem takie zjawisko: - Normalna jazda - wszystko OK - Podczas jazdy, pedał gazu wciskam do podłogi i po ok. 3 sekundach auto zaczyna mi szarpać, tak jakby paliwo nie dochodziło. Po odpuszczeniu dalej przy spokojnej jeździe wszystko jakby OK. Macie pomysł co to może być?
  10. ReEB

    Płyn chłodniczy

    Dzięki, taki rzeczywiście jest.
  11. Miałem ten przypadek tuż przed kupnem auta. Pech chciał że stało to się w ASO podczas sprawdzania auta . Panowie z ASO powiedzieli że to standard w B6 - tzw niedoruba technologiczna i należy wymienić ciągno zamka i zamek!!! (po co zamek tego nie wiem ) ale koszt części w ASO to 30 + 400!!! Tak więc każdego właściciela B6 prędzej czy później to dopadnie
  12. Witam, dziś po odpaleniu komputer zasygnalizował mi niski poziom płynu chłodniczego i stąd moje pytanie. Czy można dolać jakiegokolwiek (czerwonego, bo taki jest zalany w układzie) czy lepiej wymienić na całkiem nowy? A ja dolać to czy jest jakiś preferowany do TDI?
  13. ReEB

    Tylny zderzak B5 FL

    właśnie dlatego pytałem, wolę sie upewnić niż kupić i dopiero
  14. ReEB

    Tylny zderzak B5 FL

    Czy zaczepy mocujące w zderzaku tylnym od kombi z 2004 (ten z parktronikiem) są w tych samych miejscach co w modelu z 2001? Czy można je bez większych komplikacji podmienić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności