Jarkow Zgłoś #881 Napisano 28 Stycznia 2015 Nie wiem który lepszy. Ale cytowane przez Ciebie zdanie z aukcji jest całkowicie bez sensu. Dlaczego hartowanie powierzchniowe miałoby prowadzić do pękania zabieraków. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #882 Napisano 28 Stycznia 2015 Proszę uważać na pseudo naprawiaczy którzy wciskają tulejki aby umieścić 10 cm zabierak z serwisu.Link do aukcji powyżej. Rozwalona jest już A6 przez tą firmę.wszystko opisane na forum a4 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #883 Napisano 29 Stycznia 2015 Też czytając ten cytat miałem mieszane uczucia. Chodziło raczej o hartowanie powierzchniowe, ale dlaczego miałoby powodować pękanie szerszego zabieraka? Gdyby to ori zabieraki były hartowane, to jeszcze bym zrozumiał, ale tak to bez sensu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #884 Napisano 29 Stycznia 2015 Nie wiedzą co piszą-chodzi im o hartowany oryginalny zabierak który stosują(on faktycznie jest tylko powierzchownie hartowany ale w środku zastosowana jest "glina", która się tak szybko wyrabia).Jeszcze raz przestrzegam przed wciskanymi tulejkami! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Japass57 Zgłoś #885 Napisano 30 Stycznia 2015 (edytowane) Witam !!! Wczoraj odstawiłem swojego Paska na wymianę pompy oleju - profilaktycznie bez awarii. Mam przebieg 234 tys.km i już od jakiegoś czasu po przeczytaniu całego tego wątku zaświecała mi się kontrolka w głowie żeby przerobić ten temat. Miałem wysyłać moduł do Tomka , ale mój mechanik namówił mnie na zamontowanie pompy oleju od silnika 1,9 i pozbycie się modułu. Kupiłem komplet na allegro i wymieniamy. Prawdopodobnie jutro będę odbierał. Jak tylko zacznę jeździć po wymianie zaraz podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami. ---------------------------- dodałem 10-02-2015------------------------------------------------------ Już jeżdżę. Jest super. Wieczorem po małej trasie napiszę coś więcej. Edytowane 10 Lutego 2015 przez Japass57 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #886 Napisano 2 Lutego 2015 Czy profilaktyczna wymiana tego imbusa tyczy się też silników 2.0 tdi cr?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #887 Napisano 2 Lutego 2015 Profilaktycznie mozesz zobaczyc jak wyglada Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Japass57 Zgłoś #888 Napisano 10 Lutego 2015 Pompa oleju jest wymieniona na taką od silnika 1.9 TDI. Silnik chodzi dobrze , nie zauważyłem dodatkowych wibracji jak piszą niektórzy forumowicze. Żona stwierdziła nawet, że w samochodzie jest trochę ciszej-subiektywne odczucie. Jestem zadowolony z podjętej decyzji. Zacznę od tego że po zdemontowaniu miski olejowej okazało się , że napęd modułu wałków wyrównoważających był napędzany kołami zębatymi , a sprawdzając po numerze VIN wszędzie mi pokazywało , że powinien być na łańcuch ? Używaną pompę olejową z 1.9 TDI kupiłem na allegro wraz z nowymi kołami zębatymi, łańcuszkiem i napinaczem za 730 zł z wysyłką. Wymiana pompy u mechanika kosztowała też 730 zł - z tym, że w tej cenie był simering na wał , nowy olej i fitr oleju do silnika. Nie robiłem nic z rozrządem chociaż został do tej operacji rozebrany bo miałem po wymianie przejechane 34 tys. km. Pasek i rolki były super. Ale jak komuś niedużo brakuje do wymiany rozrządu to polecam zrobić tą operację za jednym podejściem bo kosztować będą tylko części. Tak więc koszt całej operacji to 1460 zł. i mam nadzieję, że jeżeli chodzi o napęd pompy oleju nic złego mnie nie spotka. Sinik ma przejechane 234 tys. km i słynny imbus napędzający pompę olejową był w stanie agonalnym. Uff !!! udało się zrobić wymianę pompy przed awarią smarowania silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuba123 Zgłoś #889 Napisano 18 Lutego 2015 Cześć! Poleci ktoś jakiś dobry warsztat w okolicach Sosnowca do usunięcia tej usterki? Pozdrawiam! - - - - - aktualizacja - - - - - Aha, na szczęście jeszcze nic złego się nie stało, wolę dmuchać na zimne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vorzen Zgłoś #890 Napisano 22 Lutego 2015 Przeczytałem 45 stron. Z waszych opisów wynika że w silnikach 2.0 TDI CR CBAB nie występuje problem z zużyciem imbusa. Chociaż są filmiki na youtube. :hmmNikt z was nie wyciągnął z CBAB zużytego imbusa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #891 Napisano 22 Lutego 2015 Wystepuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vorzen Zgłoś #892 Napisano 22 Lutego 2015 Wystepuje. Nie zauważyłem masowych wpisów, jakie występują w przypadku TDI PD. Nawet pisałem do ludzi z CBAB. Sprawdzano w kilku i przy 200 tys. imbus był cały. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kuebk Zgłoś #893 Napisano 22 Lutego 2015 Jak juz bylo wczesniej mowione problem wystepuje w kazdym CR wyprodukowanym przed pazdziernikiem 2010, w tych modelach stosowano zabierak 77mm, dopiero pozniej zaczeto stosowac zabierak 100mm. Mozliwe ze CBAB o ktorych mowisz maja juz poprawiony modul i zabierak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekzks Zgłoś #894 Napisano 22 Lutego 2015 Nie zauważyłem masowych wpisów, jakie występują w przypadku TDI PD. Nawet pisałem do ludzi z CBAB. Sprawdzano w kilku i przy 200 tys. imbus był cały. Na forum Audi chyba A4 klub były już 3 przypadki CR'a z padniętym imbusem ale musiałbyś poszukać bo już nie pamiętam dokładnie Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
csm Zgłoś #895 Napisano 23 Lutego 2015 CBAB z imbusami 7cm to pewnie to samo co w PD. Te z imbusami 10cm - jest lepiej, przed 300k nie ma co zaglądać raczej pewnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #896 Napisano 23 Lutego 2015 Ale w CR tak imbusy nie dostają po tyłku jak w PD Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #897 Napisano 23 Lutego 2015 To stwierdzenie daje dużo do myślenia...Jak będziesz widział dół silnika jednego i drugiego to proszę napisz jaką widzisz różnicę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Łysy Zgłoś #898 Napisano 23 Lutego 2015 Daje daje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #899 Napisano 23 Lutego 2015 Ale w CR tak imbusy nie dostają po tyłku jak w PD Dlaczego? Pytam, bo mam CR z 09.2009 /przebieg 205tys.km/, więc mam imbus 7mm tak jak w PD. Za jakieś 30tys.km. chcę robić rozrząd i wtedy do niego zaglądnąć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jarkow Zgłoś #900 Napisano 24 Lutego 2015 Dół jest taki sam, ale - Ciśnienie wtrysku w PD 2000 - 2200 bar,krótki czas podania jednorazowej (niedzielonej) dawki paliwa i szybkie narastanie ciśnienia nad tłokiem podczas samozapłonu paliwa. CR - ciśnienie wtrysku max 1600 bar, dawka dzielona - wtrysk wstępny, główny, powtrysk ciśnienie narasta łagodniej. Wszystko to powoduje że układ korbowy nie dostaje tak mocno po d... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach