FUTURUM serwis pomp Zgłoś #901 Napisano 24 Lutego 2015 Wyższe ciśnienie wtrysku jest lepsze od niższego ponieważ dokładniej jest rozpylane w komorze spalania.Twoje stwierdzenie nie ma nic wspólnego z układem korbowo-tłokowym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #902 Napisano 11 Marca 2015 (edytowane) Wymieniłem dzisiaj ten wałek. Przebieg: 117 tysiecy. I tak na niego patrząc, to był już czas najwyższy Ale tak się zastanawiam, czy sama wymiana wałka - załatwia sprawę :hmm Czy oprócz tego ze wałek się wytarł z lekka, to czy gniazda też nie są wytarte i pomimo wymiany imbusa - może zdechnać? Edytowane 11 Marca 2015 przez Danek75 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dobry_rafal Zgłoś #903 Napisano 12 Marca 2015 Panowie mam pytanie. Mam passata z końca 2007r. z silnikiem 2.0 TDI 140KM z kodem silnika BKP. Czy jest to ten najmocniej awaryjny silnik i czy wiadomo jaka w nim siedzi wadliwa pompa olejowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
csm Zgłoś #904 Napisano 12 Marca 2015 Tak/tak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #905 Napisano 13 Marca 2015 BMR 263 000 km i pompa jeszcze nie sprawdzana ryzyk fizyk, nóż wytrzyma jeszcze troche Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dobry_rafal Zgłoś #906 Napisano 13 Marca 2015 Tak/tak nie za bardzo kumam czy to odpowiedz na moje pytanie... W aucie niedługo stuknie 300000 km i zastanawiam się czy coś robić w tym temacie i od czego zacząć... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dee_jay Zgłoś #907 Napisano 14 Marca 2015 nie za bardzo kumam czy to odpowiedz na moje pytanie... W aucie niedługo stuknie 300000 km i zastanawiam się czy coś robić w tym temacie i od czego zacząć... Wjedz na kanal odkrec miske i zobacz jak to wyglada, nie da sie inaczej tego sprawdzic. Sasiad mial w Audi A6 C6 220 tkm przebiegu i po sprawdzeniu pompy naprawde juz niewiele brakowalo zeby wałek sie obrocil. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #908 Napisano 14 Marca 2015 (edytowane) Panowie, silnik BMR (170KM PD) z początku 2008 roku to także silnik z podwyższonym ryzykiem awarii pompy oleju? Czy wymiana przynajmniej "ołówka" również w nim jest wskazana (oczywiście wiem że lepiej zmodyfikować pompę)? Edytowane 14 Marca 2015 przez agamek12 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #909 Napisano 20 Marca 2015 Tak wygląda wałek w BMR przy przebiegu 174kkm (ale mechanik stwierdził, że być może był on już wcześniej wymieniany): Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #910 Napisano 20 Marca 2015 Albo nie był wymieniany i tyle wytrzymał. Bo mój przy 118 tkm wyglądał o wiele lepiej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomassss Zgłoś #911 Napisano 20 Marca 2015 (edytowane) Tak wyglądał luz wybieraka w wałku po przebiegu 140 000 km. Regeneracja u Tomka z forum i śmiga dalej. Edytowane 20 Marca 2015 przez Tomassss Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
agamek12 Zgłoś #912 Napisano 21 Marca 2015 Albo nie był wymieniany i tyle wytrzymał. Bo mój przy 118 tkm wyglądał o wiele lepiej. Mechanik stwierdził, że miska była już raz zdejmowana i być może po to, żeby ten ołówek zmienić kiedyś-tam... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
home Zgłoś #913 Napisano 8 Kwietnia 2015 Mam pytanie czy pompa z 1.9 tdi założona do 2.0 tdi bmp według tego co przeczytałem pasuje ,ale czy nie ma róznicy ciśnienia jakie daje ta z 1.9 i jeszcze jedno pytanko trzeba zaślepić jakiś otwór ,tylko który ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #914 Napisano 8 Kwietnia 2015 Tak wyglądał luz wybieraka w wałku po przebiegu 140 000 km.Regeneracja u Tomka z forum i śmiga dalej. Kolego nie chcę mi się wierzyć, aby 9 letni TDI miał tylko 140tys.km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #915 Napisano 13 Kwietnia 2015 To ja ci tylko powiem, że znam osobiście passata tdi 6 letniego z 35tys. przebiegu. Są takie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomassss Zgłoś #916 Napisano 13 Kwietnia 2015 Kolego nie chcę mi się wierzyć, aby 9 letni TDI miał tylko 140tys.km. Przebieg jest pewny. Kupiłem go 3 letniego jak miał 95 tyś. Mam też samochód służbowy, więc prywatny używam tylko w weekendy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #917 Napisano 14 Kwietnia 2015 (edytowane) Przebieg jest pewny. Kupiłem go 3 letniego jak miał 95 tyś. Mam też samochód służbowy, więc prywatny używam tylko w weekendy. No to rewelacja! Zdarzają się tzw."rodzynki". Dziwię się tylko, że przy takim małym przebiegu miałeś dość mocno zużyty zabierak. Przez telefon Tomek mówił mi, że najbardziej zużywa się on przy odpalaniu, więc nie zawsze przebieg jest głównym wyznacznikiem zużycia, ja mam 210tys.km., ale do pracy 50km. w jedną stronę, więc mój "lata" głównie trasy, więc odpaleń nie mam dużo. Tomek mówił, abym sprawdził zabierak przy wymianie rozrządu, który będę robił za 20tys.km. Edytowane 15 Kwietnia 2015 przez macvw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slater7 Zgłoś #918 Napisano 15 Kwietnia 2015 Witam,wiem ze nie posiadam paska..ale grupa ta sama i temat u was jest super rozwiniety...mam prosbe czy ktorys z kolegow moglby zerknac na moj vin i powiedziec ktory zabierak u mnie wystepuje 77 or 100 VIN WAUZZZ4F0BN020266 Z gory dzieki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin194 Zgłoś #919 Napisano 21 Kwietnia 2015 Witam ,mój zabierak po przebiegu 199 tys. wygląda identycznie jak kolegi agamek12 ,misa nie była wcześniej ściągana. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pablitoo_2006 Zgłoś #920 Napisano 22 Kwietnia 2015 Witam, panowie proszę o pomoc co i jak z tą pompą wygląda w passacie b7 nr vin wvwzzz3czde038399 z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach