FUTURUM serwis pomp Zgłoś #421 Napisano 18 Listopada 2013 Jeśli ktoś jeszcze nie czytał i zamierza zakupić nowego passata: http://biznes.onet.pl/26-milionow-samochodow-grupy-volkswagen-do-poprawk,18491,5588197,1,news-detal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #422 Napisano 18 Listopada 2013 Ponadto w 239 tysiącach pojazdów osobowo-dostawczych Amarok stwierdzono ryzyko nieszczelności przewodów paliwowych To chyba nie tyczy się pompy olejowej ? Nie widzę nic na temat pompy olejowej tam, ale widzę, że vw coraz więcej ma problemów wieku dziecięcego, co jest normalne jak się wprowadza nową technologią a użytkownicy są testerami, jak w każdej dziedzinie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macvw Zgłoś #423 Napisano 18 Listopada 2013 Teraz ja zapytam A jak to jest ze zbierakiem w silnikach TDI-CR???czy słyszał ktoś o przypadkach zbieraka??? Ja mam CBBB z 2008r niedługo 100tyś stuknie ale zaczynam się niepokoić No właśnie, a jak wygląda sprawa z tym zabierakiem w CR-kach? Mój z 10.2009, przebieg 160tys.km. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #424 Napisano 19 Listopada 2013 http://www.youtube.com/watch?v=bNwdmAFenvo Chyba jeszcze nie słychać zbytnio pompy olejowej ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #425 Napisano 21 Listopada 2013 jeśli masz moduł pompy na kołach zębatych to nie usłyszysz niepokojących dźwięków.Inaczej jest z napędem łańcuchowo-zębatkowym(wyciągnięty łańcuch,zużyty napinacz,wytarte zęby na zębatce....) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #426 Napisano 21 Listopada 2013 (edytowane) jeśli masz moduł pompy na kołach zębatych to nie usłyszysz niepokojących dźwięków.Inaczej jest z napędem łańcuchowo-zębatkowym(wyciągnięty łańcuch,zużyty napinacz,wytarte zęby na zębatce....) Z tego co się orientuje jest na łańcuchu. Poprzedni właściciel nic przy pompie nie robił a w Niemczech przez dwa lata prawdopodobnie też nic nie było robione. Silnik BMP 2005r (modelowo 2006) więc, po vinie na stronie : http://vaglog.rtnet.pl/index.php?o=oilgear pokazywało mi, że ma łańcuch. Z tego co się orientuje to jest 8-zaworowy. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia (oprócz tej strony) jaką się ma pompę ? TZN. wydaje mi się że jest 8 zaworowy, mogę się mylić. Edytowane 21 Listopada 2013 przez trasek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #427 Napisano 21 Listopada 2013 Po dźwięku z filmiku nic nie wskazuje na to aby łańcuch był wyciągnięty...podaj na priv nr vin to sprawdzimy dokładnie co w nim siedzi.Może się mylę, ale "bmp" w 100% to napęd łańcuchowy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
topekb Zgłoś #428 Napisano 22 Listopada 2013 Panie Tomku, czy żeby dostać się do zabieraka tzn. odkręcić pompę w silniku BKP trzeba ściągać rozrząd? Tak mi oznajmił mechanik. Podobno nie można odkręcić jednej śrubki od pompy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FUTURUM serwis pomp Zgłoś #429 Napisano 22 Listopada 2013 Przeszkadza nam napinacz.nie trzeba rozpinać rozrządu.odkręć małą zębatkę na 4 fasole i zdemontuj moduł pompy(8 torxów)- najłatwiejsze rozwiązanie w napędzie łańcuchowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris69 Zgłoś #430 Napisano 22 Listopada 2013 Proszę o informacje - jak wygląda dostęp do napędu pompy w silniku BMR ? Chciałbym go obejrzeć i ew.wysłać do regeneracji bo autko ma już 212 ytś. przebiegu.Może istnieje jakiś filmik z takiej operacji ? Ja nic nie mogę znaleźć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marekbialek Zgłoś #431 Napisano 24 Listopada 2013 Ja w swoim BMR robiłem na zestawie od Tomka, micha w dół i reszta jak na dłoni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kris69 Zgłoś #432 Napisano 24 Listopada 2013 Ja w swoim BMR robiłem na zestawie od Tomka, micha w dół i reszta jak na dłoni Ile Cię to kosztowało ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arczi741 Zgłoś #433 Napisano 24 Listopada 2013 Ludzie naprawdę warto profilaktycznie zrzucić miskę i sprawdzić ten napęd żeby później nie płakać w obie garście! U mnie micha poszła w dół przy 240 kkm, stan tego sześciokątnego imbusa i gniazda walka byl taki, że może dalo by się przejechać 500 km, albo tylko 10. R.....ne bylo to strasznie. Też robiłem to na zestawie od Tomka i jest teraz ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #434 Napisano 24 Listopada 2013 Ja się na to zdecyduję ale przed świętami płacić 1000 zł za regenerację całości i wymianę no to ciężko wyłuskać taką kwotę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marioo19 Zgłoś #435 Napisano 26 Listopada 2013 Po dźwięku z filmiku nic nie wskazuje na to aby łańcuch był wyciągnięty...podaj na priv nr vin to sprawdzimy dokładnie co w nim siedzi.Może się mylę, ale "bmp" w 100% to napęd łańcuchowy... Witam, Niekoniecznie ja mam BMP i mam na zębatkach. wvwzzz3cz8e005453 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #436 Napisano 26 Listopada 2013 Witam, Niekoniecznie ja mam BMP i mam na zębatkach. wvwzzz3cz8e005453 To chyba kiedyś pompę musiałeś robić ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Angelus Zgłoś #437 Napisano 26 Listopada 2013 pod koniec 2006 zakładano już napęd na koła zębate Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #438 Napisano 26 Listopada 2013 ja mam z marca 2006 i jest na kołach zębatych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trasek Zgłoś #439 Napisano 26 Listopada 2013 Ja mam 2005 (wyprodukowany 2005-07 albo 2005-04) ale modelowo 2006, ale to jeden zapewne z pierwszych wypustów więc.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zielas Zgłoś #440 Napisano 26 Listopada 2013 pod koniec 2006 zakładano już napęd na koła zębate Chyba 2005r., bo ja mam już koła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach