arek31 Zgłoś #1121 Napisano 22 Lutego 2014 Witam - chodzi o passata b5 2000r jak przełączę na ON to zaczyna się dymić z przełącznika wie ktoś co może być źle ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1122 Napisano 22 Lutego 2014 Witam - chodzi o passata b5 2000r jak przełączę na ON to zaczyna się dymić z przełącznika wie ktoś co może być źle ? Może być źle podłączone.... i może być po manetce.... Wygląda na to, ze podłączone do włącznika plus i minus na piny włącznika i manetka pełni rolę świecy żarowej... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #1123 Napisano 22 Lutego 2014 pytanie numer 2 mam kabel pin 7 i 4(żółty i szary) nan go wpiąć do czarno-żółty pin 10 a ja w kostce nie mam tagowego pin 10 czarno-żółtego dodaje zdjęcie kostki białej z jednej i drugiej strony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1124 Napisano 23 Lutego 2014 Może się mylę, ale wydaje mi się, że masz źle podłączone.... Jak patrzę na twoją kostkę, to wygląda jakby już była wiązka do tempomatu wpięta (oryginalna). Dobrze widzę, że na pierwszym foto masz dolutowane kabelki do dwóch pierwszych pinów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #1125 Napisano 23 Lutego 2014 tam gdzie wchodzą dwa kable to ja je dołączyłem tylko co z tym pinem 10? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1126 Napisano 23 Lutego 2014 (edytowane) Ale jak ni masz tempomatu to te kpiny powinny być puste. A ty coś tam już masz. Zapytam tylko... Ta wiązka to jakaś z alledrogo za 35 zł?? A swoją drogą, pin 10 to czarno biały Edytowane 23 Lutego 2014 przez cypber Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #1127 Napisano 23 Lutego 2014 czyli mówisz że jak mam te wszystkie piny to znaczy że muszę mieć gdzieś wtyczkę do manetki czyLI iść po kablach i zobaczyć gdzie idą ( TO NA KOŃCU PO WINA BYĆ WTYCZKA ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1128 Napisano 23 Lutego 2014 czyli mówisz że jak mam te wszystkie piny to znaczy że muszę mieć gdzieś wtyczkę do manetki czyLI iść po kablach i zobaczyć gdzie idą ( TO NA KOŃCU PO WINA BYĆ WTYCZKA ) powinna. Chyba, że poprzedni właściciel wyciągał manetkę i ciachnął wtyczkę.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #1129 Napisano 23 Lutego 2014 DOBRA TO JA LECE DO GARAŻU OBCZAIĆ TEMAT POPRZEDNI WŁAŚCICIEL TO WUJA A PIERWSZY TO BYŁ NIEMIEC. dzięki za zainteresowanie tematem ---------- Dodano o 11:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:00 ---------- Te pin co mówisz że niby oryginalne to one idą do silnika nie do kabiny na przykładzie niebieskiego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1130 Napisano 23 Lutego 2014 DOBRA TO JA LECE DO GARAŻU OBCZAIĆ TEMAT POPRZEDNI WŁAŚCICIEL TO WUJA A PIERWSZY TO BYŁ NIEMIEC. dzięki za zainteresowanie tematem ---------- Dodano o 11:15 ---------- Poprzednia wiadomość o 11:00 ---------- Te pin co mówisz że niby oryginalne to one idą do silnika nie do kabiny na przykładzie niebieskiego Teraz popatrzyłem dokładnie.... wiesz, że zabrałeś się na złą część wtyczki? powinieneś mocować piny w gnieździe do którego wpinasz te wtyczki od komputera. Przejrzyj temat od początku. Powiem ci, że ja robiłem większość prac pod kierownicą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #1131 Napisano 23 Lutego 2014 a czy to ma jakieś znaczenie to powiedz mi jeszcze jak dostać się od drugiej strony bo ten pierwszy post jest nie jasny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
suvoproste Zgłoś #1132 Napisano 23 Lutego 2014 Witam wszystkich! Mam pytanko odnośnie montażu tempomatu w Passacie z 1997 roku z silnikiem 1.8 125 K, nie wie ktoś czy to pójdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1133 Napisano 23 Lutego 2014 a czy to ma jakieś znaczenie to powiedz mi jeszcze jak dostać się od drugiej strony bo ten pierwszy post jest nie jasny A odkręcałeś obudowę pod kierownicą (tą z półką na dokumenty, włącznikiem świateł itd.)? Może się okazać, ze tam masz już gotową instalację pod tempomat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #1134 Napisano 23 Lutego 2014 ta właśnie zdjąłem i nie widzę żadnej wolnej wtyczki a jak chce się dostać do gniazd białej i pomarańczowej wtyczki to muszę te wszystkie bezpieczniki po odkręcać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #1135 Napisano 23 Lutego 2014 bo żeby się dostać do gniazd to muszę odkręcić najpier to co na zdjęciu na czerwono tylko jak ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1136 Napisano 23 Lutego 2014 (edytowane) ta właśnie zdjąłem i nie widzę żadnej wolnej wtyczki a jak chce się dostać do gniazd białej i pomarańczowej wtyczki to muszę te wszystkie bezpieczniki po odkręcać Od strony komory silnika są dwie śruby mocujące wtyczki. Odkręć je. Od dołu, odkręć tablice przekaźników, przesuniesz lekko w dół. Zobaczysz wtyczki od kompa od dołu. Postaraj się je wyciągnąć. Jak już wyjmiesz, to reszta jak w poście nr 1. Z tego co widzę, to wiązkę masz nieoryginalną. będziesz potrzebował pinów. Pisałem w poście nr 1085 jakie to są, ale powtórzę: http://allegro.pl/konektor-pin-meski-f063-0-2-0-5mm2-vw-audi-mer-mqs-i3822423063.html A tablica przykręcona tu gdzie strzałki: Śruba 10. a to co zaznaczyłeś, to nie trzeba ruszać, bo gniazdo od silnika wychodzi nad tym z tego co mi się przypomina. Edytowane 23 Lutego 2014 przez cypber Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #1137 Napisano 23 Lutego 2014 (edytowane) tą cały panel wciągnąć do środka auta ? dobra już mi się udał teraz czekam na konektorki dzięki za pomoc ---------- Dodano o 14:13 ---------- Poprzednia wiadomość o 13:23 ---------- Ostatnie pytanie pomocnicze jak z jednej strony mam trzy piny a z drugiej 6 to jest dobrze Edytowane 23 Lutego 2014 przez arek31 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1138 Napisano 23 Lutego 2014 tylko czy manetka jeszcze działa, skoro puszczała dymka.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arek31 Zgłoś #1139 Napisano 23 Lutego 2014 To jak już tyle pomogłeś ( wielkie dzięki ) to może wiesz jak sprawdzić manetkę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1140 Napisano 23 Lutego 2014 To jak już tyle pomogłeś ( wielkie dzięki ) to może wiesz jak sprawdzić manetkę? Miernik w rękę i sprawdzać... gdzieś w tym temacie było opisane jakie piny gdzie i z czym.... po pierwsze sprawdzenie pinów odpowiedzialnych za włączenie tempomatu. Pak włączysz tempomat to powinno być przejście pomiędzy pinami 6 i 4 poza tym pin 4 i 7 mają być zrównoleglone. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach