Skocz do zawartości
lazym

Jak zamontować tempomat.

Rekomendowane odpowiedzi

gdybyś był z dolnego to chętnie bym pomógł :P

 

to ja sie pisze jak mozna :) tylko przyjade do polski :) jak mozesz zuc na PW jakis kontak do siebie :P oczywiscie za opomoc zaplace :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
to ja sie pisze jak mozna tylko przyjade do polski jak mozesz zuc na PW jakis kontakt do siebie oczywiscie za opomoc zaplace

 

ja też mogę pomóc, może będziesz miał bliżej na Poznania ;-) jeśli b4 miało tak samo jak B5...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

heeh ja chyba w profilu zrobilem blad ja mam b5 anie b4 98 rok :) tylko nie wiem jeszcze ktora wersja silnikowa :) moj 1 passat w zyciu mam go 3 dzien wiec prosze o wyrozumialosc :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

krótkie 2 pytania: kupować używaną ori manetkę w nieznanym stanie(bo przecież nikt nie napisze na allegro że coś z nią nie tak) czy nowy zamiennik? i drugie pytanie - warto szukać manetki nowego typu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
warto szukać manetki nowego typu?

myślałem, że różnica niewielka. Mam starego typu (ale ją dostałem więc nie narzekam), gdybym kupował to szukałbym nowego. Lepsza obsługa podczas jazdy po autostradzie i drogach krajowych (zwalniasz i przyśpieszasz tak jak przełączasz wskazania FIS), a w starego typu dla mnie jest to mniej wygodne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
warto szukać manetki nowego typu
a czym sie różni od starego typu? pytam bo nie wiem, nie widziałem a chciałbym zobaczyc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/36/28/39/48/3628394819 - nowa

http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/36/90/59/46/3690594611 - stara

 

przycisk 'res' został przeniesiony na lewą stronę i cały boczny przycisk jest taki sam jak od fis'u :)

 

szukam więc manetki nowego typu :)

 

http://allegro.pl/kombajn-wlacznik-tempomatu-passat-b5fl-golf-iv-i3685359321.html - została jeszcze jedna sztuka, więc gdyby ktoś za niewielkie pieniądze szukał.. ;)

Edytowane przez Mic15hal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale czym różni sie funkcjonalność miedzy nową a starą? myślę że niczym bo w sumie do czego służy res? tylko do Fis'u?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale czym różni sie funkcjonalność miedzy nową a starą? myślę że niczym bo w sumie do czego służy res? tylko do Fis'u?

 

odpowiedź:

 

Lepsza obsługa podczas jazdy po autostradzie i drogach krajowych (zwalniasz i przyśpieszasz tak jak przełączasz wskazania FIS), a w starego typu dla mnie jest to mniej wygodne.

 

inna sprawa że za 50zł nie znalazłem nawet ori starego typu ;)

Edytowane przez Mic15hal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale czym różni sie funkcjonalność miedzy nową a starą? myślę że niczym bo w sumie do czego służy res? tylko do Fis'u?

Ta,na manetce od tempomatu,przycisk do Fisu.:hym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lepsza obsługa podczas jazdy po autostradzie i drogach krajowych (zwalniasz i przyśpieszasz tak jak przełączasz wskazania FIS), a w starego typu dla mnie jest to mniej wygodne.

 

ale przecież kto każe zmieniać prędkość manetką? nie ma nic wygodniejszego jak pedały w podłodze, to jest samochód a nie statek kosmiczny ;-) ja jak jadę na tempomacie i chce przyspieszyć to dodaje gazu i jak jest ok to przyduszam przycisk na szczycie manetki, nawet mi do głowy nie przyszło żeby zmieniać prędkość manetką (i co jade 80 chce 130 i przez ten cały czas trzymam manetke? ;-) )

 

 

 

inna sprawa że za 50zł nie znalazłem nawet ori starego typu
a to jest faktycznie zupełnie inna sprawa, świetna cena!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tzn jak przyspieszasz przyciskiem to szybki klik i zostaje Ci odpowiednia prędkość a pedał gazu i set to zawsze będzie te 5km/h mniej.

Poza tym powrót do poprzedniej prędkości to genious ;). Z tego co zrozumiałem to w starym typie tego nie ma.

Dodałem zdj wiązki i manetki na poprzedniej stronie, założone śmiga hula aż miło

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ale przecież kto każe zmieniać prędkość manetką?

dla mnie bardziej chodziło o:

 

Poza tym powrót do poprzedniej prędkości to genious

ale też i o to, że jak śmigam z kempingiem to troszkę lepiej redukuje się i przyśpiesza w ograniczonym zakresie właśnie manetką a nie szarpie zestawem, do tego spalanie zupełnie inne jak przyśpieszasz manetką jadąc zestawem.

 

 

 

btw:

 

Poza tym powrót do poprzedniej prędkości to genious . Z tego co zrozumiałem to w starym typie tego nie ma.

Jest tylko właśnie też na przycisku RES a ten jest poprostu w niewygodnym miejscu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam wiązkę nie ori z allegro i powiedzcie mi - mam się wpiąć w kostki czy w przewody tuż przy kostkach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja w przewody się wlutowywałem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem wszystko, założyłem i... a jakże by inaczej - nie działa..

po przełączeniu na ON - zapala się kontrolka na obrotomierzu.

jednak brak jakiejkolwiek reakcji na naciskanie SET. czy mogłem pomylić coś przy wiązce? wydaje mi się że nie..

 

 

@edit

 

działa ;) nie wiem czy miało to jakieś znaczenie, ale po zakodowaniu pierwszym razem od razu, nie wyłączając zapłonu pojechałem na jazdę próbną - no i nie działał. zakodowałem drugi raz, wyłączyłem zapłon, wyciągnąłem kluczyk ze stacyjki, włożyłem od nowa i zapaliłem auto - i teraz działa ;)

Edytowane przez Mic15hal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to gratulować. Wylaczenie mogło mieć znaczenie. Mój elektronik zawsze jak coś mi pozmienia VCDSem lub kasuje itakie tam to wyjmujenkluczyk ze stacyjki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sobote montowalismy do mnie i pojawily sie dwa problemy po pierwsze tempomat sie nie zalacza na komputerze jakby sprzeglo bylo caly czas wlaczone ( niewiem czu czujnik czy moze jeszcze raz zaprogramowac ? ) drugi blad po przejechaniu jakiegos odcinka zapala mi sie i miga ikonka od swiec , stalo sie to po montazu i niema nic wspolnego ze swiecami bo jak wcisne hamulec toodrazu znika i za jakis czas sie znow pojawia wcisne hamulec i znika i tak w kolko mial ktos moze takie cos juz ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mechanicznie czujnik dziala ( niby ) programowanie ponowne nic nie daje . jutro bede mial nowy czujnik z ASO 25 euro to zobaczymy czy sie cos zmieni :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności