buri2604 Zgłoś #1061 Napisano 21 Grudnia 2013 (edytowane) Jak najbardziej nowy Czytałem i dowiadywałem się na forum który kupić, dałem 120zł z przesyłką za całość manetek. Oki to w pn lub wtorek może się wezmę za majterkowanie Rozumiem aż tyle z manetki ------ do kostki PIN nr 6 ------ do czerwono - biały w kostce pomarańczowej (+12 po zapłonie) resztę podłączamy do kostki białej zaś nie rozumiem tego PIN nr 2 ------ do niebieski PIN nr 8 PIN nr 4 i 7 ------ do czarno- żółty PIN nr 10 PIN nr 3 ------ do czerwono - żółty PIN nr 9 PIN nr 5 ------ do czerwono - szary PIN nr 7 ---------- Dodano o 01:43 ---------- Poprzednia wiadomość o 01:29 ---------- Ja mam chyba jakąś chińską podróbke i mam wgl inne kolory, ogólnie wychodzi 9 kabelków z czego tylko jeden jest czerwono-biały a reszta to inne kolory, jak się w tym odnaleźć? ---------- Dodano o 01:58 ---------- Poprzednia wiadomość o 01:43 ---------- kolory mam takie czarno-białyx2 czarno-żółty fioletowy brązowy czerwono-biały( gruby) siwo-biały siwo-żółty siwy Edytowane 21 Grudnia 2013 przez buri2604 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
killer_84 Zgłoś #1062 Napisano 22 Grudnia 2013 na pierwszej stronie masz rozpisane ktory pin we wtyczne idacej do manetki bedzie odpowiadal ktoremu przewodowi. Kolory nie maja znaczenia. Zmierz sobie np ohmomierzem przejscia pomiedzy kostka a przewodami i przyporzadkuj sobie odpowiedni kolor kabelka do pinu we wtyczce. Jesli bedziesz mial z tym problem, poroponuje skorzystac przy montazu z pomocy osoby znajacej sie na tym. Pozdro. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #1063 Napisano 22 Grudnia 2013 coś zacząłem kumać, jak spojrzę w kostkę którą wpinam przy manetce to śą nr w 4 rogach czyli nr pinów tak? Zapewne to samo będzię gdy dobiorę się do kostek przy ecu w podszybiu? zacząłem kumać. A ile wgl oryginalna wiązka posiaqda kabelków też 9 jak u mnie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lycha112 Zgłoś #1064 Napisano 26 Grudnia 2013 Witam. Mam w sowim pasku tempomat zapala się lampka ale nie trzyma prędkości od razu zaznaczę ze skrzynia była zmieniana z automatu na manualna i teraz moje pytanie może brakować jakichś czujników czy wystarczy coś poustawiać w kompie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1065 Napisano 26 Grudnia 2013 Po pierwsze zakoduj tempomat w komputerze - info na pierwszej stronie. Jeśli zmieniałeś skrzynie na manual to podejrzewam że w sterowniku silnika coś robione było także. Jeśli to nie pomoże - sprawdź czy nie masz błedów dotyczących pedałów hamulca i sprzęgła - o ile masz czujnik przy sprzęgle, bo skoro zmieniałeś skrzynie to ktoś mógł o nim zapomnieć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1066 Napisano 27 Grudnia 2013 Mam jedno pytanko. Kupiłem manetkę do tempomatu nr 8L0953513S (ta bez przycisków z boku do zmiany prędkości). Wychodzą z niej z kabelki (4 żółty, 6 czarny, 7 żółty). Chcę wykorzystać przyciski kierownicy multifunkcyjnej do obsługi tempomatu. Czy dobrze rozumuję, że kabelek nr 6 z kostki tempomatu ma iść do kostki pomarańczowej na kabel czerwono-biały, a kable żółte nr 4 i 7 zrównolegić i puścić na pin nr 10 w kostce białej? A z sterownika multifunkcji następująco: pin sterownika 452 --- pin kostki białej pin 4 ---------------- pin 10 pin 8 ---------------- pin 9 pin 14 ---------------- pin 7 pin 16 ---------------- pin 8 Przyznam szczerze, że pogubiłem się z tym pinem 10 białej wtyczki, bo idą na niego piny 4 i 7 z manetki oraz pin 4 z sterownika. Proszę o poradę, bo chyba jednak coś źle tu rozumuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolek1985 Zgłoś #1067 Napisano 30 Grudnia 2013 hej podepne sie pod temacik chociaz nie chodzi o podłaczenie tempomatu. mianowicie mam tempomat ktory tylko czasem działa wrecz jak zadziała to mnie zaskakuje... VAG wogole nie łaczy sie z tempomatem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1068 Napisano 30 Grudnia 2013 a są jakieś błędy? Może taśma w manetce uszkodzona? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #1069 Napisano 31 Grudnia 2013 (edytowane) może zimne luty w sterowniku tempomatu :hmm Edytowane 31 Grudnia 2013 przez tylas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1070 Napisano 31 Grudnia 2013 Ja bym obstawia zaśniedziałe styki w manetce.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolek1985 Zgłoś #1071 Napisano 31 Grudnia 2013 manetke czysciłem ale nie było tam nic zasniedziałe. błedow nie ma a gdzie jest ten sterownik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #1072 Napisano 31 Grudnia 2013 Pod deską, za poduszką pasażera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lolek1985 Zgłoś #1073 Napisano 4 Stycznia 2014 pewnie ciezko sie dostac do tego sterownika narazie nie mam czasu ale ale zajrze tam moze wystarczy go zresetowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cypber Zgłoś #1074 Napisano 4 Stycznia 2014 Mam jedno pytanko. Kupiłem manetkę do tempomatu nr 8L0953513S (ta bez przycisków z boku do zmiany prędkości). Wychodzą z niej z kabelki (4 żółty, 6 czarny, 7 żółty). Chcę wykorzystać przyciski kierownicy multifunkcyjnej do obsługi tempomatu.Czy dobrze rozumuję, że kabelek nr 6 z kostki tempomatu ma iść do kostki pomarańczowej na kabel czerwono-biały, a kable żółte nr 4 i 7 zrównolegić i puścić na pin nr 10 w kostce białej? A z sterownika multifunkcji następująco: pin sterownika 452 --- pin kostki białej pin 4 ---------------- pin 10 pin 8 ---------------- pin 9 pin 14 ---------------- pin 7 pin 16 ---------------- pin 8 Przyznam szczerze, że pogubiłem się z tym pinem 10 białej wtyczki, bo idą na niego piny 4 i 7 z manetki oraz pin 4 z sterownika. Proszę o poradę, bo chyba jednak coś źle tu rozumuję. Potwierdzam, że tak trzeba połączyć (gdyby kogoś interesowało). Właśnie skończyłem instalować i działa jak ta lala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #1075 Napisano 4 Stycznia 2014 Chcę założyć do siebie tempomat podpowiedzcie mi czy taka manetka będzie mi pasowała i czym się różni manetka starego typu od manetki nowego typu??? Smochód tak jak w opisie http://allegro.pl/manetka-tempomatu-wiazka-vw-bora-golf-iv-passat-b5-i3796118634.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
robert-o Zgłoś #1076 Napisano 4 Stycznia 2014 Nowy typ manetki 3BG , stary typ 3B , działać będzie , ale nowsza jest lepsza w użytkowaniu , tak czytałem bynajmniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1077 Napisano 4 Stycznia 2014 funkcje w nowej i starej są takie same. manetka nowego typu jest po prostu wygodniejsza, jeśli chce się przyśpieszać/ zwalniać za pomocą tempomatu. nowy typ manetki ma po swojej bocznej stronie przyciski + i - w takim samym kształcie jak te do obsługi komputera pokładowego. natomiast stary typ manetki ma po swojej bocznej stronie tylko jeden, duży przycisk oraz jeden przesuwany, połączony z on/off. jeśli chodzi o ten zestaw z linki to dosyć drogo. manetke nowego typu(ori, używaną - jednak nadal to lepsza opcja niż zamiennik) można na allegro spokojnie kupić za 50zł a sama wiązka na allegro kosztuje 30. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piotrg1991 Zgłoś #1078 Napisano 4 Stycznia 2014 (edytowane) Czyli ta manetka w aukcji jest nowego typu??? Dobrze to rozumiem??? Edytowane 4 Stycznia 2014 przez piotrg1991 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1079 Napisano 4 Stycznia 2014 tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1080 Napisano 4 Stycznia 2014 czym się różni manetka starego typu od manetki nowego typu??? kolego tylko i wyłącznie kwestią przycisków "+" i "-". Zdjęcie poniżej obrazuje co i jak. Oczywiście funkcje są takie same tyle, że w starym typie "+" jest na przełączniku przesuwanym On-OFF jako 3-cia pozycja. edit: w aukcji jest stary typ. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach