Paragon Zgłoś #921 Napisano 16 Lipca 2013 Adam dzięki tak się wczytałem ale nie wiem czy dobrze zrozumiałem, czy mogę obsługiwać tempomat z poziomu kierownicy i nie potrzebuje do tego montować manetki z tempomatem, czy mimo wszystko manetka musi być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GRZECHHH Zgłoś #922 Napisano 16 Lipca 2013 Przy sterowaniu tempomatu z multi-kiery potrzebna jest jedna funkcja z manetki* - ON / OFF, *ewentualnie może to też zastąpić zwykły przełącznik dwu-położeniowy który był by zamontowany gdzieś pod ręką. ps. Wiązkę do multi-kiery trzeba rzeźbić samemu chyba że ktoś z kolegów się podejmie przygotować na zamówienie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paragon Zgłoś #923 Napisano 17 Lipca 2013 ps. Wiązkę do multi-kiery trzeba rzeźbić samemu chyba że ktoś z kolegów się podejmie przygotować na zamówienie. nie da się dorwać w serwisie albo na jebaju *ewentualnie może to też zastąpić zwykły przełącznik dwu-położeniowy który był by zamontowany gdzieś pod ręką. nie lubię takich gadżetów w aucie trzeba będzie pierwsze zmajstrować tempomat jak widać na aukcji to pasuje a po za tym to jest chłopak z forum Michal-LKR ta manetka to dobry zamiennik, czy lepiej szukać używki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adam204 Zgłoś #924 Napisano 17 Lipca 2013 ta manetka to dobry zamiennik, czy lepiej szukać używki?powiem to tak samo kupiłem i jestem zadowolony a i jako zamiennik to chyba ma dobre opinie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artemjusz Zgłoś #925 Napisano 19 Lipca 2013 Ja kupilem za 40 pln oryginal uzywke w bardzo przyzwoitym stanie. Szukalem na allegro ale nie do passata tylko czesto wystawiaja seat skoda i wtedy cena nizsza;). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olejek_ Zgłoś #926 Napisano 19 Lipca 2013 Mam problem po instalacji. Tydzien wszystko działało po czym nagle przestało. Objawy: Zapala sie kontrolka od tempomatu, reaguje na RES ale nie ustawia predkosci. Błąd w VAGu: 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal Na kanale 66 zmieniaja sie liczby po nacisnieciu kazdego przycisku, stopu i sprzegla tez. Od czego zaczac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #927 Napisano 19 Lipca 2013 zastanawiam się czy kabel podłączony do komputera samochodu (ten z wiązki z manetki) czasem Ci się obluzował/oderwał/wypadł PIN - nie wiem jak podłączałeś. Generalnie wychodzi, że masz problem z sygnałem z manetki (a w zasadzie chyba z jego brakiem). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
olejek_ Zgłoś #928 Napisano 20 Lipca 2013 zauwazylem ze tempomat czasem dziala. Dzisiaj np bez problemu a wczoraj wieczorem ni cholery. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #929 Napisano 20 Lipca 2013 dalej obstawiam problem z komunikacją. Jak będziesz miał chwile to rozbierz co trzeba i sprawdź przewody. Czasem banalna rzecz, typu poluzowana wtyczka w manetce. Skoro czasem działa OK to znaczy, że wsio jest sprawne (poza połączeniem lub uszkodzeniem samej manetki). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artemjusz Zgłoś #930 Napisano 20 Lipca 2013 Mi się dzisiaj udało podłączyć tempomat (oczywiście tylko dzięki wskazówkom z tego tematu). Było kilka problemów ale po przewertowaniu kilkunastu stron udało się je rozwiązać. I u mnie był właśnie problem z komunikacją, okazało się że wtyczka przy manetce była poluzowana. Wystarczyło wyjąć i jeszcze raz mocniej wcisnąć i po tym tadaaam zielona ikonka tempomatu:D:D I wg mnie od tego zacznij, najłatwiejszy dostęp, dwie śrubki od dołu i masz wtyczkę na wierzchu. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #931 Napisano 24 Lipca 2013 OK, więc i ja dziś założyłem. To co spotkało mnie nieopisanego (przynajmniej nie znalazłem) to: Silnik ALT, passat B5FL, salon Polska - w pomarańczowej tyczce nie miałem przewodu czerwono - białego ("+" po stacyjce w ogóle). Powinien być jako PIN nr 8 a w tym miejscu miałem PIN od pompy wtryskowej. - "+" po stacyjce znalazłem PIN 4 (przewód czarno - biały.) Może komuś kiedyś to pomoże. - nie trzeba zdejmować "dołu" deski aby przeciągnąć kabelki z manetki. wystarczy 50 cm drut od snopowiązałki. Po zdjęciu zaślepki od bezpieczników można przewód od manetki złapać palcami i wyciągnąć przy drzwiach a potem mocując do tego drucika przepchnąć obok białej kostki. Cały czas montażu itd = 1 godzina i 15 minut ( tym 3 papierosy) . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artemjusz Zgłoś #932 Napisano 24 Lipca 2013 Z przeciągnięciem wiązki poradziłem sobie w dokładni taki sposób. Od strony silnika 50 cm drutu i wyciągnąłem go pod kierownicą. Przywiązuję się wiązkę do drutu i wyciąga przy silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #933 Napisano 24 Lipca 2013 dokładnie, troszkę szybciej. A jeszcze jedna kwestia. W VCDS (wersja z przed roku) to "logowanie" to tak naprawdę "adaptacja II". Troszkę mi zeszło (z 5 minut) zanim rozkminiłem o co kaman. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomaszko0 Zgłoś #934 Napisano 7 Sierpnia 2013 Czy w Passacie 1.8 T 98r AEB jest linka gazu czy potencjometr. Bo podobno jak jest linka to trzeba dodatkowo zamontować pompkę tempomatu??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tylas Zgłoś #935 Napisano 8 Sierpnia 2013 jest linka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buri2604 Zgłoś #936 Napisano 11 Sierpnia 2013 (edytowane) Siemka Co sądzicie bracia mili Ta maneta, to wszystko co potrzebuje do podłączenia tego tempomatu w wsoim pasku, czy potrzebuje coś innego, jesli tak to mogłby ktoś dać jakieś namiary jakie graty są potrzebne do montażu? http://allegro.pl/vw-passat-b5-audi-skoda-seat-tempomat-instalacja-i3426995525.html Edytowane 11 Sierpnia 2013 przez rainman777 Przeniesiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #937 Napisano 11 Sierpnia 2013 jak montowałem u siebie to już nic więcej nie było potrzebne (poza dostępem do lapka aby kodować po podłączeniu). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #938 Napisano 11 Sierpnia 2013 To nie jest kompletna wiazka, więc jeszcze trochę kabelków i piny do wtyczki w podszybiu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #939 Napisano 11 Sierpnia 2013 ewentualnie dolutowanie i piny na końcu nie są potrzebne (też miałem wiązkę bez pinów tylko dłuższą (ale ta długość powinna wystarczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cinek2004 Zgłoś #940 Napisano 11 Sierpnia 2013 Przeciez tu jest ze 20cm przewodu. Moze do bezpiecznikow ledwo styknie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach