suvoproste
-
Liczba zawartości
115 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O suvoproste
- Urodziny 02.03.1992
Informacje osobiste
-
Imię
Konrad
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Płock
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
-
Rok produkcji
1997
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
suvoproste obserwuje zawartość → Problem z mocą 1.8 ADR
-
Tak też myślałem ale pewien nie byłem. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
-
Witam! Mam pytanie. Czy mógłby mi ktoś powiedzieć i ewentualnie wskazać, najlepiej na zdjęciu, dokąd idzie ten cienki wężyk pod wężem od chłodzenia na obudowie rozrządu?
-
Dokładnie tak, ale chyba też są inne połączenia, czyż nie? Tzn piny nie sa w tych samych miejscach tak? UPDATE: Ma ktoś może schematy do silnika APU i ADR?
-
Małe update. Jestem już na etapie włożenia drugiego silnika. Wczoraj zabrałem się za rozkładanie instalacji elektrycznej. Oczywiście instalacja do silnika pasuje (z małymi przeróbkami), natomiast problemy zaczynają się gdy trzeba podłączyć sterownik do wnętrza auta. Także ku przestrodze na przyszłość lepiej kupować silnik z czymkolwiek tylko się da, każdy szczegół, każda śrubka jest ważna. Pozdrawiam
-
Witam wszystkich! Dawno nie zamieszczałem na forum żadnych tematów. Od dłuższego czasu zbierałem się do swapa w swoim pasku 1.8 ADR. Gdy nabyłem już odpowiednie środki finansowe na ten cel, zakupiłem silnik 1.8T AEB wraz z turbiną, kolektorem, cewkami i przepustnicą. Resztę osprzętu dokupiłem od innego auta. Jak się okazuje sterownik, wszystkie czujniki, przewody, IC, całą wiązkę mam od 1.8T APU, nr sterownika: 0 261 206 524. Teraz pytanie, czy ten sterownik z osprzętem będzie pasował do mojego silnika (AEB)? Czy wystarczy, że zmienię przepustnicę na DBW i wymienię pedał gazu? Czy lepiej poszukać sterownika od AEB? Pozdrawiam
-
Demontaż miski olejowej 1.8 ADR
suvoproste odpowiedział suvoproste → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Silniki 2.5 tdi to już inna bajka. -
Demontaż miski olejowej 1.8 ADR
suvoproste odpowiedział suvoproste → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Danek75, potwierdzam słowa jurekjp, dziś pełen zapału zabrałem się do demontażu miski, niestety tuż po wejściu do kanału zonk... W moim modelu występuje uszczelka miski olejowej. Odstawiłem więc to na później... -
Demontaż miski olejowej 1.8 ADR
suvoproste odpowiedział suvoproste → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ok, dzięki Panowie za pomoc, silikon już mam, najbardziej bałem się tego zawieszenia, tzn wszystko byłbym w stanie zrobić tylko kwestia czasu. A na nim mi najbardziej zależy. Jutro będę działał, może jak nie zapomne i czas pozwoli to spróbuje jakiś tutorial zrobić dla potomnych -
Demontaż miski olejowej 1.8 ADR
suvoproste odpowiedział suvoproste → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Danek75, już 3 raz podchodzę do tego tematu, bo szczerze jak na to popatrzyłem to chęci brakło, tym razem teść mnie motywuje Pytam bo nie wiem na co się nastawić a chciałbym to ogarnać w ciągu jednego dnia. A dokładniej możesz powiedzieć gdzie zwracać uwagę? wiem że przy kole zamachowym są śruby, ale co dalej to nie zaglądałem. -
Witam, przeszukałem internet a w szczególności forum, w celu znalezienia informacji na temat demontażu miski olejowej w 1.8 ADR, ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na swoje pytanie. Czy ktoś z demontujących miskę może mi powiedzieć czy w tego typu silnikach trzeba demontować zawieszenie, czy może ta miska powinna wyjść bez większych problemów? Wiele jest tematów na temat diesla ale o benzyniakach niewiele, dlatego też zakładam ten temat. Pozdrawiam
-
Ewidentnie uklad paliwowy do sprawdzenia. Do wymiany na pierwszy rzut filtr paliwa, jeżeli nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi. Oczywiscie także wtryskiwacze do sprawdzenia. Jeżeli kopci na biało zwróć uwagę na poziom płynu do chłodnicy, ewentualnie zbadaj cisnienie na cylindrach.
-
Nie zależy mi na tym :-) ważne żeby d...e wozil i był niezawodny o każdej porze :-) żeby chodzil tak jak należy.
-
Biorąc pod uwagę to że skupiałem sie na nagraniu to chyba nie tak źle, biorąc pod uwagę to że fabryka przewidziała 11,1s w kontrolowanych warunkach
-
Wrzucam filmik jak przyspiesza auto po naprawie.
-
Rozruch rozruchem, ale nam, tzn mi i mlody20a, chodzi o halas dobiegający z tyłu silnika nawet podczas jazdy jak silnik jest rozgrzany. Nie jest to raczej od skrzyni, chociaż może już łożysko na wałku siadło... hmmm dziwny odgłos, tak jakby łożysko wyło...