mefi28 Zgłoś #1021 Napisano 11 Listopada 2013 gdybyś był z dolnego to chętnie bym pomógł to ja sie pisze jak mozna tylko przyjade do polski jak mozesz zuc na PW jakis kontak do siebie oczywiscie za opomoc zaplace Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezary_poznan Zgłoś #1022 Napisano 11 Listopada 2013 to ja sie pisze jak mozna tylko przyjade do polski jak mozesz zuc na PW jakis kontakt do siebie oczywiscie za opomoc zaplace ja też mogę pomóc, może będziesz miał bliżej na Poznania jeśli b4 miało tak samo jak B5... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mefi28 Zgłoś #1023 Napisano 12 Listopada 2013 heeh ja chyba w profilu zrobilem blad ja mam b5 anie b4 98 rok tylko nie wiem jeszcze ktora wersja silnikowa moj 1 passat w zyciu mam go 3 dzien wiec prosze o wyrozumialosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1024 Napisano 12 Listopada 2013 krótkie 2 pytania: kupować używaną ori manetkę w nieznanym stanie(bo przecież nikt nie napisze na allegro że coś z nią nie tak) czy nowy zamiennik? i drugie pytanie - warto szukać manetki nowego typu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1025 Napisano 12 Listopada 2013 warto szukać manetki nowego typu? myślałem, że różnica niewielka. Mam starego typu (ale ją dostałem więc nie narzekam), gdybym kupował to szukałbym nowego. Lepsza obsługa podczas jazdy po autostradzie i drogach krajowych (zwalniasz i przyśpieszasz tak jak przełączasz wskazania FIS), a w starego typu dla mnie jest to mniej wygodne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
FoTom Zgłoś #1026 Napisano 12 Listopada 2013 warto szukać manetki nowego typu a czym sie różni od starego typu? pytam bo nie wiem, nie widziałem a chciałbym zobaczyc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1027 Napisano 12 Listopada 2013 (edytowane) http://img04.allegroimg.pl/photos/oryginal/36/28/39/48/3628394819 - nowa http://img06.allegroimg.pl/photos/oryginal/36/90/59/46/3690594611 - stara przycisk 'res' został przeniesiony na lewą stronę i cały boczny przycisk jest taki sam jak od fis'u szukam więc manetki nowego typu http://allegro.pl/kombajn-wlacznik-tempomatu-passat-b5fl-golf-iv-i3685359321.html - została jeszcze jedna sztuka, więc gdyby ktoś za niewielkie pieniądze szukał.. Edytowane 12 Listopada 2013 przez Mic15hal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezary_poznan Zgłoś #1028 Napisano 12 Listopada 2013 ale czym różni sie funkcjonalność miedzy nową a starą? myślę że niczym bo w sumie do czego służy res? tylko do Fis'u? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1029 Napisano 12 Listopada 2013 (edytowane) ale czym różni sie funkcjonalność miedzy nową a starą? myślę że niczym bo w sumie do czego służy res? tylko do Fis'u? odpowiedź: Lepsza obsługa podczas jazdy po autostradzie i drogach krajowych (zwalniasz i przyśpieszasz tak jak przełączasz wskazania FIS), a w starego typu dla mnie jest to mniej wygodne. inna sprawa że za 50zł nie znalazłem nawet ori starego typu Edytowane 12 Listopada 2013 przez Mic15hal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #1030 Napisano 13 Listopada 2013 ale czym różni sie funkcjonalność miedzy nową a starą? myślę że niczym bo w sumie do czego służy res? tylko do Fis'u? Ta,na manetce od tempomatu,przycisk do Fisu.:hym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cezary_poznan Zgłoś #1031 Napisano 13 Listopada 2013 Lepsza obsługa podczas jazdy po autostradzie i drogach krajowych (zwalniasz i przyśpieszasz tak jak przełączasz wskazania FIS), a w starego typu dla mnie jest to mniej wygodne. ale przecież kto każe zmieniać prędkość manetką? nie ma nic wygodniejszego jak pedały w podłodze, to jest samochód a nie statek kosmiczny ja jak jadę na tempomacie i chce przyspieszyć to dodaje gazu i jak jest ok to przyduszam przycisk na szczycie manetki, nawet mi do głowy nie przyszło żeby zmieniać prędkość manetką (i co jade 80 chce 130 i przez ten cały czas trzymam manetke? ) inna sprawa że za 50zł nie znalazłem nawet ori starego typu a to jest faktycznie zupełnie inna sprawa, świetna cena! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #1032 Napisano 13 Listopada 2013 Tzn jak przyspieszasz przyciskiem to szybki klik i zostaje Ci odpowiednia prędkość a pedał gazu i set to zawsze będzie te 5km/h mniej. Poza tym powrót do poprzedniej prędkości to genious . Z tego co zrozumiałem to w starym typie tego nie ma. Dodałem zdj wiązki i manetki na poprzedniej stronie, założone śmiga hula aż miło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1033 Napisano 13 Listopada 2013 ale przecież kto każe zmieniać prędkość manetką? dla mnie bardziej chodziło o: Poza tym powrót do poprzedniej prędkości to genious ale też i o to, że jak śmigam z kempingiem to troszkę lepiej redukuje się i przyśpiesza w ograniczonym zakresie właśnie manetką a nie szarpie zestawem, do tego spalanie zupełnie inne jak przyśpieszasz manetką jadąc zestawem. btw: Poza tym powrót do poprzedniej prędkości to genious . Z tego co zrozumiałem to w starym typie tego nie ma. Jest tylko właśnie też na przycisku RES a ten jest poprostu w niewygodnym miejscu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1034 Napisano 14 Listopada 2013 mam wiązkę nie ori z allegro i powiedzcie mi - mam się wpiąć w kostki czy w przewody tuż przy kostkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darchitek Zgłoś #1035 Napisano 14 Listopada 2013 ja w przewody się wlutowywałem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1036 Napisano 14 Listopada 2013 Ja podobnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mic15hal Zgłoś #1037 Napisano 16 Listopada 2013 (edytowane) kupiłem wszystko, założyłem i... a jakże by inaczej - nie działa.. po przełączeniu na ON - zapala się kontrolka na obrotomierzu. jednak brak jakiejkolwiek reakcji na naciskanie SET. czy mogłem pomylić coś przy wiązce? wydaje mi się że nie.. @edit działa nie wiem czy miało to jakieś znaczenie, ale po zakodowaniu pierwszym razem od razu, nie wyłączając zapłonu pojechałem na jazdę próbną - no i nie działał. zakodowałem drugi raz, wyłączyłem zapłon, wyciągnąłem kluczyk ze stacyjki, włożyłem od nowa i zapaliłem auto - i teraz działa Edytowane 16 Listopada 2013 przez Mic15hal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
strus251 Zgłoś #1038 Napisano 16 Listopada 2013 No to gratulować. Wylaczenie mogło mieć znaczenie. Mój elektronik zawsze jak coś mi pozmienia VCDSem lub kasuje itakie tam to wyjmujenkluczyk ze stacyjki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mefi28 Zgłoś #1039 Napisano 18 Listopada 2013 w sobote montowalismy do mnie i pojawily sie dwa problemy po pierwsze tempomat sie nie zalacza na komputerze jakby sprzeglo bylo caly czas wlaczone ( niewiem czu czujnik czy moze jeszcze raz zaprogramowac ? ) drugi blad po przejechaniu jakiegos odcinka zapala mi sie i miga ikonka od swiec , stalo sie to po montazu i niema nic wspolnego ze swiecami bo jak wcisne hamulec toodrazu znika i za jakis czas sie znow pojawia wcisne hamulec i znika i tak w kolko mial ktos moze takie cos juz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mefi28 Zgłoś #1040 Napisano 18 Listopada 2013 mechanicznie czujnik dziala ( niby ) programowanie ponowne nic nie daje . jutro bede mial nowy czujnik z ASO 25 euro to zobaczymy czy sie cos zmieni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach