Stern Zgłoś #141 Napisano 27 Maja 2009 W takim razie atakuj mnie na GG jutro do 10, albo po 22 to postaram się rozjaśnić temat. Zbyt dużo tego, żeby śmiecić na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #142 Napisano 31 Maja 2009 Witam. Ja mysle o odcięciu przewodu od rozrusznika, ale mam proble bo dojscie do przewodów stacyjki jest ciezko dostepne. Gdzie moge znalezc ten przewód i najlepiej jaki kolor w modeluB5 2000r z silnikiem ATJ. Z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcin_zgr Zgłoś #143 Napisano 31 Maja 2009 Co do odcięcia rozrusznika To wszystko mozna zrobic Ale wg mnie takim sposobem nie odpalimy auta powiedzmy z kluczyka czy łamaka Ale z popychu pójdzie bez problemu Takie jest moje zdanie bynajmniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buszmen Zgłoś #144 Napisano 31 Maja 2009 (edytowane) Ale z popychu pójdzie bez problemu Takie jest moje zdanie bynajmniej He,he...a próbowałeś sam popchnąć 1,4 tonowe auto i jeszcze wskoczyć żeby zapalić... Witam. Ja mysle o odcięciu przewodu od rozrusznika, ale mam proble bo dojscie do przewodów stacyjki jest ciezko dostepne. Gdzie moge znalezc ten przewód i najlepiej jaki kolor w modeluB5 2000r z silnikiem ATJ. Z góry dziekuje Może jestem laikiem w temacie,ale opierając się na własnych doświadczeniach wiem ,że możesz zrobic tak: Odkręcić 4 śruby konsoli,zdjąć ja odkręcić uchwyt regulacji położenia kierownicy,zdemontować plastiki wokół kolumny kierowniczej(jednego nie da się zdjać bez demontażu kierownicy,ale można go podkleić np. taśmą izolacyjną zeby ni przeszkadzał)I teraz powinieneś miec niezły dostęp do kostki.Przewód rozrusznika to prawdopodobnie czarno-fioletowy czy czarno-niebieski.Ale 100% nie jestem pewien.Ale jest tu u nas na Forum pewien spec ,który napewno rozwieje Twoje wątpliwości.Ja u siebie(AEB) i u kolegi (AFN) też szukałem odpowiedniego przewodu poprzez połączenie kostki stacyjki z samą stacyjką za pomocą wiązki przewodów z zakutymi dużymi końcówkami konektorowymi ,po jednej stronie żeńskie ,po drugiej męskie.Ani u mnie ,ani w AFN żadnych błędów to nie spowodowało!Oczywiście trzeba nadmienić,ze przecięcie przewodu koło samej kostki byłoby raczej niepoważne!!!Zweryfikuj proszę moją wypowiedź u kogos bardziej kompetentnego na forum ,bo taka jak napisałem na początku ,jestem raczej laikiem w temacie!!! Pozdrawiam Edytowane 31 Maja 2009 przez Buszmen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raff Zgłoś #145 Napisano 31 Maja 2009 Zastanawiał się może ktoś na zmianą wkładek do drzwi i do stacyjki na inne (nie z grupy VW)? Czy jest to w ogóle możliwe (chodzi pewnie o rozmiary, funkcje)? Potencjalny złodziejaszek przygotowanego wcześniej łamaka by nie wsadził, bo by nie pasował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal.Enter Zgłoś #146 Napisano 31 Maja 2009 A po co ci wkładki w drzwiach ? Nie masz centralnego zamka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #147 Napisano 31 Maja 2009 Witam panowie mam paska b6 mam alarm i odcięcie zapłonu ale myślałem zrobić coś nie typowego jest w nim elektroniczny ręczny myślałem go jakoś zablokować z zacągniętym ręcznym ciężko go będzie nawet na lawete wciągnąć. Co o tym myślicie i ewentualnie jak to zrobić proszę o sugestie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #148 Napisano 31 Maja 2009 Może jestem laikiem w temacie,ale opierając się na własnych doświadczeniach wiem ,że możesz zrobic tak:Odkręcić 4 śruby konsoli,zdjąć ja odkręcić uchwyt regulacji położenia kierownicy,zdemontować plastiki wokół kolumny kierowniczej(jednego nie da się zdjać bez demontażu kierownicy,ale można go podkleić np. taśmą izolacyjną zeby ni przeszkadzał)I teraz powinieneś miec niezły dostęp do kostki.Przewód rozrusznika to prawdopodobnie czarno-fioletowy czy czarno-niebieski.Ale 100% nie jestem pewien.Ale jest tu u nas na Forum pewien spec ,który napewno rozwieje Twoje wątpliwości.Ja u siebie(AEB) i u kolegi (AFN) też szukałem odpowiedniego przewodu poprzez połączenie kostki stacyjki z samą stacyjką za pomocą wiązki przewodów z zakutymi dużymi końcówkami konektorowymi ,po jednej stronie żeńskie ,po drugiej męskie.Ani u mnie ,ani w AFN żadnych błędów to nie spowodowało!Oczywiście trzeba nadmienić,ze przecięcie przewodu koło samej kostki byłoby raczej niepoważne!!!Zweryfikuj proszę moją wypowiedź u kogos bardziej kompetentnego na forum ,bo taka jak napisałem na początku ,jestem raczej laikiem w temacie!!! Pozdrawiam A mozna znalezc gdzies przy konsoli ten kabelek??? Wolałbym nie bawic sie w rozbieranie obudowy kierownicy. Ale i tak dzieki za doradzenie to juz mi bardziej pomoze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #149 Napisano 31 Maja 2009 A mozna znalezc gdzies przy konsoli ten kabelek??? Wolałbym nie bawic sie w rozbieranie obudowy kierownicy. Ale i tak dzieki za doradzenie to juz mi bardziej pomoze. Nie musisz zdejmować osłony kierownicy. Dojście do wiązki ze stacyjki masz po zdjęciu dolnej osłony. Trzeba się trochę nagimnastykować, ale spokojnie do kabla dotrzesz. Wiązka z lewej strony kolumny, bardzo widoczna. Kolor jak pisał kolega wyżej czarno niebieski. Gdybyś chciał go złapać na skrzyni z przekaźnikami to konektor 15, kabel opisany jako +15/54. POpracuj nad utrudnieniem dostępu do tej odcinki bo połączyć to jak zrobisz na wierzchu to wiesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Misio Zgłoś #150 Napisano 1 Czerwca 2009 Serdecznie dziekuje. Mam nadzieje ze sobie poradze. Zastosuje jeszcze przekaznik. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldiki Zgłoś #151 Napisano 1 Czerwca 2009 No i ja muszę pomyśleć o zabezpieczeniu swojego autka, jak w profilu B5 1.9TDI-PD 115KM AJM. Ktoś pomoże co przeciąć i co wstawić. Chodzi o idee i schematy, oczywiście nie o gotwe rozwiązanie, typu ukryj sobie przełączniki tu a drugi tu Ale ogólnie jakie kable ciąć, aby nie namieszać, i żeby potem silnik błędów takich nie nałapał, że przyjdzie mi nim jechać na serwisówce, albo lawecie Najlepiej mailem na [email protected] lub na PW. Z góry dzięki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #152 Napisano 2 Czerwca 2009 (edytowane) Do kolegi Stern powiedz proszę czy można w b6 pokombinować coś z ręcznym tak aby złodziej nie mógł go zwilnić? jak możesz to napisz na forum a jak Ci sie będzie chciało to na mojego [email protected] Edytowane 2 Czerwca 2009 przez wiesław Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dklk Zgłoś #153 Napisano 2 Czerwca 2009 (edytowane) Na uwagę zasługuje rozwiązanie odcięcia paliwa na elektrozaworze pompy w ten sposób, aby po odcince na zaworze pojawiała się masa (com- na zawór, nc- na masę, no- na odcięty kabel. Każdy, kto orientuje się nieco w elektryce wie co się zdarzy, gdy złodziej rzuci plusa na elektrozawór. Pełna konsternacja prawda Rozwiązanie wydaje się bardzo sprytne, jakieś informacje w jaki sposób podać ten minus na zaworek ( przekażnik , włącznik) Gdzie się podłączyć ? Edytowane 2 Czerwca 2009 przez dklk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klema6 Zgłoś #154 Napisano 2 Czerwca 2009 He,he...a próbowałeś sam popchnąć 1,4 tonowe auto i jeszcze wskoczyć żeby zapalić.. Miałem ta przyjemność do dam ze była zima i był śnieg , nie jest to nic nadzwyczajnego. Jak mus to mus ... Wiec jeśli ktoś się połasi na Twoje auto to przypuszczam ze zdobędzie trochę siły i go odpali Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #155 Napisano 4 Czerwca 2009 Do kolegi Stern powiedz proszę czy można w b6 pokombinować coś z ręcznym tak aby złodziej nie mógł go zwilnić? Można i nawet robiłem coś takiego któremuś z klientów. Przekaźnikiem zastępujesz przycisk i przejmujesz jego funkcje. To zwykły dwubiegunowy włącznik. Kolory kabli to niebiesko czarny (to COM), niebiesko szary i niebiesko zielony (NO). Sprawdz to jednak miernikiem bo nie robiłem tego masowo i nie wiem jaka jest powtarzalność w różnych modelach o różnym wyposażeniu. Kable dość cienkie, jakieś 0.3 kwadrat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #156 Napisano 4 Czerwca 2009 Tak myślałem nad tym i doszedłem do takiego wniosku że aby zwolnić ręczny trzeba nacisnąć hamulec nożny i jak by rozłączać jego czujnik nie było by łatwiej co o tym myślisz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #157 Napisano 4 Czerwca 2009 Na uwagę zasługuje rozwiązanie odcięcia paliwa na elektrozaworze pompy w ten sposób, aby po odcince na zaworze pojawiała się masa (com- na zawór, nc- na masę, no- na odcięty kabel. Każdy, kto orientuje się nieco w elektryce wie co się zdarzy, gdy złodziej rzuci plusa na elektrozawór. Pełna konsternacja prawda Rozwiązanie wydaje się bardzo sprytne, jakieś informacje w jaki sposób podać ten minus na zaworek ( przekażnik , włącznik) Gdzie się podłączyć ? Oczywiście przekaźnik i to dość solidny. COM z przekaźnika łączysz od strony pompy, przez styk NC łączysz ze sterowaniem zaworu, a styk NO łączysz ze stałą masą. Sterowanie przekaźnika blokady projektujesz w ten sposób, aby włączał się po stacyjce jeśli blokada jest aktywna (to standard łączenia na styku NC, czyli przekaźnik blokady nie pracuje w czasie normalnej jazdy. Minimalizuje to ryzyko unieruchomienia auta z powodu wadliwie działającej blokady) Wracajać do tematu jeśli blok jest aktywny na zaworze pompy masz pełną mase, podciągnięcie tam plusa powoduje niewielki błysk i również niewielkią konsternacje złodziejaszka. ---------- Post added at 15:53 ---------- Previous post was at 15:36 ---------- Tak myślałem nad tym i doszedłem do takiego wniosku że aby zwolnić ręczny trzeba nacisnąć hamulec nożny i jak by rozłączać jego czujnik nie było by łatwiej co o tym myślisz? Oczywiście, że można. Rozwiązań jak zawsze jest sporo. Od strony "siłowej" też możesz popróbować (sterowanie bezpośrednio silnikami). Co do wyłącznika stopu to często w automatach wpinam się w stop co uniemożliwia włączenie biegu. Nie robie tego jednak w VW bo niemiaszki nie przemyśleli obciążalniści styków i często się wypalają. Kliet mógłby wtedy podejrzewać negatywny wpływ bloka na włącznik stopu, więc unikam tego połączenia i Tobie też nie proponuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesław Zgłoś #158 Napisano 4 Czerwca 2009 powiedz mi tylko jeszcze jedno gdzie znajdę czujnik nacisku na pedał stopu bo go tutaj nie widze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #159 Napisano 4 Czerwca 2009 jest zamontowany na tym odlewie w okolicach pedału. tak dość wysoko. walcowata obudowa z podłużno prostokątną obodową ze stykami i czteropinową złączką. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stern Zgłoś #160 Napisano 4 Czerwca 2009 Dla wszystkich "wyznawców" teorii o wyciąganiu wkładek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach