Marek_r23 Zgłoś #181 Napisano 9 Lutego 2015 Panowie mam prośbę, mógł by ktoś z Was nagrać filmik w jakim czasie wasze autka przyspieszają 0-120km/h. wiadomo że nie każdy będzie przyspieszał tak samo. Kwestia nagrywania , umiejętności kierowcy stan drogi opony I po takim filmiku co możesz wywnioskować ? że brakuje Ci 5-10 km albo że masz więcej ? Proponuję podjechać na hamownie Zamiennik będzie działał bez problemu czy nie ma sensu oszczędzać i lepiej kupić sporo droższy oryginał? Oryginał . A jakie masz teraz błedy ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #182 Napisano 9 Lutego 2015 Takie same jak w poście nr 170. Mieszanka zbyt uboga. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #183 Napisano 9 Lutego 2015 Takie same jak w poście nr 170. Mieszanka zbyt uboga. kolego a kiedy ostatnio regulowałeś instalkę LPG I wymiana filtrów, oprócz tego tak jak Ci pisałem może łapać lewe powietrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #184 Napisano 9 Lutego 2015 kolego a kiedy ostatnio regulowałeś instalkę LPG I wymiana filtrów, Słuszna uwaga I tak jak Michał pisze może łapać lewego powietrza . Posprawdzaj przewody od podciśnienia . Ten co idzie od kolektora ssącego do zaworka ciśnieniowego przy filtrze powietrza ten przewód lubi pękać . Sam już dwa razy go wymieniałem . I Jeszcze jeden przewód co wychodzi z kolektora i idzie za kolektorem i tam wchodzi w trójnik zobacz czy tam się nie wysunął . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #185 Napisano 10 Lutego 2015 Pytam o przepływomierz ze względu na to, że po jego wyczyszczeniu specjalnym preparatem był spokój aż do teraz. Wcześniej po skasowaniu błędu pojawiał się on co jakieś 200 km, więc wydaje mi się, że to on sprawia problemy, ale skoro zamiennik się nie nadaje to poszukam jeszcze innych przyczyn, bo wydać kilka stów na cześć która jest sprawna mija się z celem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #186 Napisano 10 Lutego 2015 Odme masz tak jak jest w oryginale? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #187 Napisano 10 Lutego 2015 Nie orientuje się za bardzo, ale chyba tak. Samochód jest od roku w kraju, jestem pierwszym właścicielem w Polsce, za granicą miał jednego, wszystkie części są oryginalne, a zawieszenie fabryczne więc odma pewnie też. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #188 Napisano 10 Lutego 2015 (edytowane) Odme masz tak jak jest w oryginale? Nie orientuje się za bardzo, ale chyba tak to sprawdź tak jak pisze Marek u mnie po zakupie też odma miała nieszczelność i łapała lewe powietrze zawieszenie fabryczne więc odma pewnie też. to akurat sie nijak do siebie nie ma zaznaczyłem Ci na czerwono gdzie jej szukać lubi pękać ten grubszy element na zgięciu jak również nieszczelność może być na tym cienkim węzyku który do niej dochodzi jak chcesz sprawdzić czy gdzieś nie zasysa lewego powietrza możesz prysnąć np. plakiem na odpalonym silniku jak silnik podniesie obroty znaczy że "zassał" plaka i tam szukaj nieszczelności Edytowane 10 Lutego 2015 przez michal1981g Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kharel Zgłoś #189 Napisano 10 Lutego 2015 Odma jest cała, jakiś czas temu ją zmieniłem, ale sprzedawca nazywał ją jakoś inaczej. W każdym razie stara była całkowicie rozdarta, a błędu nie wywalało. Dzisiaj sprawdziłem ten cienki wężyk od odmy i był przełamany, skróciłem go kilka cm, podłączyłem i skasowałem błąd. Użyłem też plaka tak jak mówiłeś, ale nic się nie działo. Zobaczymy po przejechaniu kilkuset kilometrów czy błąd powróci. Dziękuję wszystkim za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #190 Napisano 10 Lutego 2015 Ja na odmie mam filterek i dolot zawsze mam czysty . Nie smarcze do przepustnicy. A otwor w gumie od przepustnicy zatkalem chyba korkiem od płynu hamulcowego pasowal idealnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #191 Napisano 11 Lutego 2015 Ja na odmie mam filterek i dolot zawsze mam czysty . Nie smarcze do przepustnicy. A otwor w gumie od przepustnicy zatkalem chyba korkiem od płynu hamulcowego pasowal idealnie. a ten cienki wężyk gdzie masz podłączony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
DarkRaider Zgłoś #192 Napisano 11 Lutego 2015 Witam wszystkich, Od niespełna roku posiadam autko z silnikiem 2.3 V5 170 KM AZX (2002 r). Ostatnio przy dodawaniu gazu słychać świst, brzmi tak jakby turbina a przecież jej nie ma. Czy ktoś z was miał może podobny problem?? Czy jest to związane z nieszczelnością (lewe powietrze) czy może jeszcze coś innego?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #193 Napisano 11 Lutego 2015 kolego Kharel jak szukasz dobrego fachowca od LPG w Zamościu i bedziesz miał powracający problem z autem polecam użytkownika "Mirosława" z LPG Forum on jest z Zamościa i na pewno bez problemu ogarnie twój samochód http://lpg-forum.pl/miroslaw-u2776.html musisz się zarejestrować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #194 Napisano 11 Lutego 2015 duzo ludzi sie tu skarzy na problemy z gazem w tym silniku , mi moj mechanik powiedzial ze te silniki nie nadaja sie do gazowania , ale to jego opinia , a moja ze to profanacja tak pieknej jednostki napedowej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #195 Napisano 12 Lutego 2015 duzo ludzi sie tu skarzy na problemy z gazem w tym silniku , mi moj mechanik powiedzial ze te silniki nie nadaja sie do gazowania , ale to jego opinia , a moja ze to profanacja tak pieknej jednostki napedowej trutu trutu majtki z drutu ... zmień mechanika silnik nadaje się do gazowania pod warunkiem że dobierzesz odpowiednie komponenty i instalacja jest założona zgodnie z poprawnymi zasadami przez fachowca, a nie przez "rzeźnika druciarza" ja w moim samochodzie nie odczuwam żadnej różnicy pomiędzy jazdą na Pb czy LPG poza tą przy kasie na stacji benzynowej a co do twojej opinii że to profanacja ... no cóż masz prawo do takiej opnii i nikt, a na pewno ja nie zamierzam Cię namawiać do zakładania instalacji gazowej moja opinia jest taka że jak mam to samo za połowę ceny to po co przepłacać, a silnik i samochód jak wiele innych ma jeździć i zarabiać na siebie. Za kaskę która mi zostaję na stacji benzynowej wolę sobie przeznaczyć np. na wakacje bądź inne wydatki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #196 Napisano 12 Lutego 2015 a ten cienki wężyk gdzie masz podłączony Jutro postaram zrobić Ci zdjęcie jak mam zrobione Czy ktoś z was miał może podobny problem?? Czy jest to związane z nieszczelnością (lewe powietrze) czy może jeszcze coś innego?? Ja tak miałem jak mi się opaska na filtrze powietrza zsuneła i sobie lewizny podsysał i taki był świst. duzo ludzi sie tu skarzy na problemy z gazem w tym silniku Dwa lata jeźdzę na LPG i zero problemów mi moj mechanik powiedzial ze te silniki nie nadaja sie do gazowania Kiepski mechanik silnik nadaje się do gazowania pod warunkiem że dobierzesz odpowiednie komponenty i instalacja jest założona zgodnie z poprawnymi zasadami przez fachowca, a nie przez "rzeźnika druciarza" Po założeniu instalacji gazowej każdy mi się dziwił ze tak dużo zapłaciłem bo 3200zł a mi sięwydaje ze to normalna cena za te komponenty. Przejeżdziłęm dwa lata na tej instalacji i jak narazie zmieniam tylko filterki a co do twojej opinii że to profanacja ... no cóż masz prawo do takiej opnii i nikt, a na pewno ja nie zamierzam Cię namawiać do zakładania instalacji gazowej Dokładnie tak , zgadzam sie z przedmówcą Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #197 Napisano 12 Lutego 2015 Jutro postaram zrobić Ci zdjęcie jak mam zrobione spoko czekam w takim razie na fote Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #198 Napisano 16 Lutego 2015 poko czekam w takim razie na fote Jak widać otwór jest zatkany korkiem . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
michal1981g Zgłoś #199 Napisano 16 Lutego 2015 Jak widać otwór jest zatkany korkiem . pytania: - co zrobiłeś z tym cienkim wężykiem który był podłączony do odmy??? -nie chlapie na filterek olejem z pod pokrywy zaworów? -żadnych negatywnych skutków nie zauważyłeś : spalanie, utrata mocy etc. etc. i pytanie może wiesz lub ktoś inny jaki rozmiar plecionki może do mnie pasować bo właśnie zaczęła "pierdzieć" http://allegro.pl/listing/user/listing.php?order=d&us_id=7341713&id=18863 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #200 Napisano 18 Lutego 2015 i pytanie może wiesz lub ktoś inny jaki rozmiar plecionki może do mnie pasować bo właśnie zaczęła "pierdzieć" Ja dawałem sobie plecionkę 60x115 jak dobrze pamietam . Rura ma 55 a plecionke sobie nasuwałem i obspawałem i jest OK . -nie chlapie na filterek olejem z pod pokrywy zaworów? Filterek co jakiś czas przemywam i jest czysto . żadnych negatywnych skutków nie zauważyłeś : spalanie, utrata mocy etc. etc. Nic z tych rzeczy . Jedyne co to czysty dolot. - co zrobiłeś z tym cienkim wężykiem który był podłączony do odmy??? W weekend ogarnę temat i porobię Ci dokładniejsze zdjęcia , bo w tygodniu praca na to nie pozwala . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach