Glodny Zgłoś #101 Napisano 23 Kwietnia 2014 Potwierdzam 600-700 obr jest poprawne (na moim automacie też) Może mało rozwiewająca twoje obawy informacja ale w moim przypadku też miałem "udokumentowany" przebieg 215 jak kupowałem, po 10 tys. okazało się że był wlany jakiś gęsty olej, pożal się boże jakości, szlam na misce przy zlewaniu. Po wymianie na castrola zaczęło się (hałasy od strony rozrządu w silniku) i rozrząd do wymiany. Przy wyjmowaniu łańcucha śłizgi się rozpadły mechanikom w rękach. Teraz jeżdżę na Liqui Moly. VW twierdzi że w tym modelu powinien 300tyś km wytrzymać. Jakiś czas później przy wymianie reduktora w instalacji gazowej z komputera u gazownika wyszło że około 30-50 tysięcy ma więcej niż licznik pokazuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #102 Napisano 23 Kwietnia 2014 wyszło że około 30-50 tysięcy ma więcej niż licznik pokazuje. Tyle to nie ma tragedi , chociaż jak samochód był źle eksploatowany to może mu się to odbić . U mnie wczoraj pojawił się problem , mrugająca kontrolka od silnika i brak mocy na każdym biegu. Dziś obejrzałem silnik i jeden przewód od podciśnienia miałem pęknięty . Kontrolka już nie mruga , lecz silnik pracuje jakby nie chodził jeden cylinder. Wymienione mam już 4 cewki dziś zamówiłem 5 . Sprawdzę świece i podepnę pod kompa , na jutro jestem umówiony Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyotrazz Zgłoś #103 Napisano 2 Maja 2014 Witam jeszcze raz. Już myślałem że mam spokój z moim problemem a tu od wczoraj od nowa wszystko... co pare razy przy ruszaniu szarpie całą budą Przejechałem się z mechanikiem i stwierdził że wygląda to na dwumas... Jest on w ogóle przy tym silniku? czy mechanika zmienić? Jeśli możecie to prosił bym o szybką odpowiedź bo planuje mu założyć gaz i nie wiem czy się wyrobie z kosztami Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #104 Napisano 2 Maja 2014 Możliwe że to może być dwumas , tylko dziwne że to tylko przy ruszaniu. Przy zmianie biegów nie masz szarpania ? eśli możecie to prosił bym o szybką odpowiedź bo planuje mu założyć gaz i nie wiem czy się wyrobie z kosztami Jak będziesz już zakładał gaz to nie żałuj na to pieniędzy U mnie padła druga sonda lambda . To ona jest przyczyną świecącej się kontrolki od silnika. Po majówce jestem umówiony na zgranie programu i usunięcie jej w sofcie silnika . I może jak da rade to dorzucę parę koni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyotrazz Zgłoś #105 Napisano 2 Maja 2014 Oby to nie był dwumas bo wtedy bankrut jestem w ogóle wie ktoś czy ten model go ma? Byłem z nim u jeszcze innego mechanika dziś pojeździł nim i mówił że ze sprzęgłem itd wszystko jest w porządku a jeśli już szarpie to pewnie cewka albo świece więc jak to tylko to to pół biedy. Zaprowadziłem też do gazownika ma mi wszystko popodpinać, przejrzeć i na jutro mam mieć samochód więc już mam nadzieje będę mądrzejszy co go bolało. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #106 Napisano 3 Maja 2014 Jakby to była cewki lub świece to zaraz byś miał błąd na komputerze. W moim przypadku jedna cewka nie domagała to już na Vagu był błąd ze na tym i na tym cylindrze jest uszkodzona cewka. A dwumasa to tu jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyotrazz Zgłoś #107 Napisano 4 Maja 2014 Ok odebrałem zagazowane auto mam zrobić 1000 km i mi podreguluje wszystko ale powiedział mi że muszę najpierw benzynę doprowadzić do porządku. Podobno mam walnięty czujnik Halla bo błąd wywala na kompie... Poza tym stwierdził też że łańcuch mam już do wymiany bo już go słychać co mnie z deka zaniepokoiło. Orientuje się ktoś jakie są tego koszta? Jakby tego było mało drzwiom coś odbiło i pokazuje mi że te kierowcy mam cały czas otwarte. Z kluczyka zamknę tylko je a z pilota żadne. Natomiast pilot otwiera wszystkie a zamykanie wciskam i w ogóle nie reaguje... Jednak jak pech to pech Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #108 Napisano 16 Maja 2014 Najpierw było do porządku doprowadzić prace silnika na benzynie a dopiero później zakładać gaz. A z drzwiami to mogą być mikrostyki . Na forum jest o tym temat. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pyotrazz Zgłoś #109 Napisano 18 Maja 2014 Najpierw było do porządku doprowadzić prace silnika na benzynie a dopiero później zakładać gaz. A z drzwiami to mogą być mikrostyki . Na forum jest o tym temat. No wiem że mikrostyki zmienię sobie zamek i myślę że będzie po problemie tylko nie wiem czy zamiennik kupić czy może używany lepiej. A co do silnika to jutro jadę wymienię ten czujnik wałka i być może przepływke i mam nadzieje że już będzie w końcu mi śmigał jak należy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #110 Napisano 18 Maja 2014 A po co zmieniasz przeplywke? Miałeś na kompie jakieś błędy związane z Nią? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #111 Napisano 22 Czerwca 2014 Witam od kilku dni jestem posiadaczem Golfa z silnikiem 2.3v5 170KM , jak narazie autko sprawuje sie ok az do dzisiaj gdy zatankowalem mu PB95 , silnik pracuje normalnie ma moc ale zaswiecila sie kontrolka od silnika , zastanawiam sie czy to zniknie gdy go zatankuje 98 , bo szykuje mi sie nim trasa do pl 900km i chcialbym sie czuc bezpiecznie ze nic nie padnie , mial ktos takie problemy na slabszym paliwie z tym silnikiem ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szymin89 Zgłoś #112 Napisano 22 Czerwca 2014 Bylo o tym. Tankuj tylko 98 ewentualnie lapsza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glodny Zgłoś #113 Napisano 23 Czerwca 2014 Najbezpieczniej jest odczytać błąd z komputera przez gniazdo ODB 2. Równie dobrze może być walnięty katalizator (lub jego brak). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #114 Napisano 25 Czerwca 2014 zalalem go v powerem na shelu , auto nadal jezdzi jak jezdzilo , a kontrolka zóltego silniczka , nadal swieci , jutro musze jechac do polski 900 km i troche sie obawiam czy nic sie nie stanie i tez nie mam jak go do kompa podpiac , moje pytanie czy blad z taka kontrolka jezeli spowodowany tylko kiepskim paliwem sam zgasnie jak dostanie porzadnej benzyny czy i tak potrzebna bedzie ingerencja komputera ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #115 Napisano 25 Czerwca 2014 Jeżeli jest spowodowany kiepskim paliwem po zalaniu paliwa o poprawnych właściwościach powinien zgasnać. Ale najbezpieczniej będzie podpiąc pod kompa i odczytać kody błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #116 Napisano 25 Czerwca 2014 . Ale najbezpieczniej będzie podpiąc pod kompa i odczytać kody błędów. dzis zalany 25 litrow 98 na holenderskim bp dojechalem do domu okolo 5 km i nadal nie zgaslo , a nie mam na dzis dostepu niestety do kompa , moze jutro lub pojutrze jak bede w pl , w zasadzie napewno na kompa go wezme , nie ma innych objawow moc , spalanie i jazda tak jak by nic z autem nie bylo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adamek77 Zgłoś #117 Napisano 3 Lipca 2014 dalsza historia : jazda do kraju tankowanie w niemczech 50 litrow ultimate 98 , kontrolka nie zgasla , po dojechaniu do polski na shel zatankowalem v power nitro 98 , po przejechaniu 20 km kontrolka zgasla , powrot do holandii zatankowane na statoil 98 dalej nie swieci dojechalem gdzies w okolice za magdeburgiem tankowanie ultimate 102 , po wyjechaniu ze stacjii znow swieci sie silniczek , i teraz pytanie do posiadaczy V5 170 KM czy tez macie takie problemy ?? niestety nie zdiagnozowalem go na VAG , ale moje podejrzenie jest w katalizatorze byc moze przez niego ciagle mi sie to zapala , w sobote sprawdze filtr paliwa , mam nadzieje ze znajde go w okolicy zbiornika paliwa lub jak ktos wie gdzie dokladniej go szukac prosze o podpowiedzi , na dniach kupie kabelek i przypne go do kompa i zobaczymy gdzie tkwi blad Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #118 Napisano 4 Lipca 2014 Ja miałem taki problem po zakupie. Raz się zapalala raz gasla. Zależy gdzie zarankowalem. A po podpięciu pod vaga okazało się ze wszystkie błędy które były są związane z drugą sonda lambda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stinger Zgłoś #119 Napisano 16 Lipca 2014 Ja miałem taki problem po zakupie. Raz się zapalala raz gasla. Zależy gdzie zarankowalem. A po podpięciu pod vaga okazało się ze wszystkie błędy które były są związane z drugą sonda lambda. a jakie miałeś błędy jesli można wiedzieć czego dotyczyły? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek_r23 Zgłoś #120 Napisano 19 Lipca 2014 Wszystko związane z drugą sonda. Jak odnajdą na kompie screen błędów to go wrzucę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach