mmm1989 Zgłoś #121 Napisano 20 Września 2011 Ciężko ze znalezieniem tego na allegro.Ale co do rocznika,to jeżeli będzie inny to jaki problem??Nie zadziała?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #122 Napisano 20 Września 2011 .Ale co do rocznika,to jeżeli będzie inny to jaki problem??Nie zadziała?? może tak być że nie zadziała.. mogą być inne piny itp.. Ciężko ze znalezieniem tego na allegro. a opowiadasz głupoty.. http://moto.allegro.pl/listing.php/search?string=passat+b4&category=50776 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #123 Napisano 30 Września 2011 Witam. Nie wie od czego zacząć?!? Od początku tak by było z Płanetą... trochę za długo i nikt nie będzie chciał czytać. Tak, więc krótko i na temat: Potrzebuję aby ktoś z kolegów pomógł mi rozszyfrować kabelki od zespolonego przycisku od tylnych szyb(tego pod radiem). Mam schemat ale jakoś nie mogę dojść do bo piny 1-8 nie zgadzają się z opisem na schemacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #124 Napisano 30 Września 2011 (edytowane) Potrzebuję aby ktoś z kolegów pomógł mi rozszyfrować kabelki od zespolonego przycisku od tylnych szyb(tego pod radiem). Mam schemat ale jakoś nie mogę dojść do bo piny 1-8 nie zgadzają się z opisem na schemacie. B3 czy B4?? a jaki jest w ogóle problem że zastanawiasz się nad znaczeniem kabli?? Edytowane 30 Września 2011 przez Qdlik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #125 Napisano 30 Września 2011 (edytowane) A no tak Do B3, na schemacie są opisane piny ale wg niego: 1 i 2 to oświetlenie przycisku, 5 i 3 blokada tylnych przycisków, a pozostałe sterowanie szybami, z moich obserwacji wynika że: 4 i 5 oświetlenie, 3 i 6 blokada i potrzebuję rozpiski jak rozpoznać/podłączyć piny 1,2,7 i 8 do sterownika pod tylnym siedzeniem. Kable były tak jakby odcięte od instalacji i trzeba je połączyć... Dodam że musiałem podłączyć również przyciski z drzwi kierowcy i tam piny zgadzały się z pinami w schemacie... Edytowane 30 Września 2011 przez Alex360 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #126 Napisano 30 Września 2011 Jak chcesz to sprzedam Ci za symboliczną sumę taką wtyke jak w załączniku do rzeczy: pin 1 szaro niebieski w skrzynkę bezpieczników - podświetlenie - wepnij się w przewód o takim samym kolorze pin 2 masa kolor brązowy, wepnij się w jakiś brązowy przewód z wiązki szyb pin 3 brązowo biały - blokada - też do masy się trzeba wpiąć pin 4 niebiesko biały w sterownik pin C1 pin 5 brązowo żółty - blokada w sterownik pin C5 pin 6 zielono biały - w sterownik pin A3 pin 7 szaro czerwony - w sterownik pin A7 albo w kabel o takim samym kolorze z wiązki szyb pin 8 szary - w sterownik pin A6 albo w kabel o takim samym kolorze z wiązki szyb Dodam że musiałem podłączyć również przyciski z drzwi kierowcy i tam piny zgadzały się z pinami w schemacie... w moim schemacie się piny zgadzają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #127 Napisano 30 Września 2011 Mam taką wtykę z tym że kabelki są czarne i ponumerowane (1-8) zgodnie z pinami z przycisk, ale jak napisałem podświetlenie przypada na pin #4 i 5 a blokada 3 i 6 Twoja rozpiska jest taka jak ze schematu. Na zachętę przyznam ci pkt, może wymyślisz coś by mi pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #128 Napisano 30 Września 2011 (edytowane) może wymyślisz coś by mi pomóc to teraz całą noc nie będę spał żeby coś wymyślić.. zaskoczyłeś mnie.. przerobiłem instalację nowego typu na starego ale tego nie widziałem.. chyba jest sposób.. idę po miernik.. EDYTKA: Wziąłem miernik i dałem na piszczenie Co zaobserwowałem: wciskając zasuwanie prawej szyby lub odsuwanie to jest przejście pomiędzy biało niebieskim a szarym i pomiędzy biało niebieskim a szaro czerwonym niezależnie co bym wciskał, czy zasuwanie czy odsuwanie. Analogicznie jest z zielono białym kablem a szarym i szaro czerwonym i odsuwaniem oraz zasuwaniem lewej strony. Więc tak. Weź miernik i sprawdź pomiędzy którymi przewodami nie ma przejścia. uzyskasz dwie pary: 1 biało zielony & biało niebieski 2 szary & szaro czerwony teraz bierzesz jeden z pary i sprawdzasz czy robi przejście z obydwoma kablami z drugiej pary. jak tak to masz już któryś biało... a czy niebieski czy zielony to zależy od strony przyciskania. a z pary szarych jak źle podłączysz to szyby będą na odwrót chodziły chyba i tyle... nie wiem czy mam rację i czy mój przełącznik poprawnie działa ale próbuj, innego sposobu jak próbowanie nie ma... Edytowane 30 Września 2011 przez Qdlik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #129 Napisano 1 Października 2011 Za pkt się nie płaci a twoje zaangażowanie i chęć pomocy zasługuje na nie... Wezmę miernik i posprawdzam jak się uda w niedzielę wkładam elektryczne szyby Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #130 Napisano 1 Października 2011 Dziś miałem trochę roboty i dopiero teraz wziąłem się za rozszyfrowanie tego przyciski, po pierwszych minutach zacząłem podejrzewać że przycisk jest uszkodzony, ale na szczęście tak nie było. Po kolejnych paru minutach doszedłem i rozpracowałem tą plątaninę pinów: w moim przypadku wygląda to tak: 1 -8 pin ze schematu 2 -4pin ze schematu 3 -blokada 4 - masa do oświetlenia 5 - +12V do oświetlenia 6 - blokada 7 - 6 pin ze schematu 8 -7pin ze schematu ...najważniejsze że już wiem jak to podłączyć. Jurto po kościele poskładam instalację i zacznę montaż. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #131 Napisano 1 Października 2011 rozpracowałem tą plątaninę pinów: czy mój sposób zadziałał?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #132 Napisano 2 Października 2011 Tak. Wiszę ci browara Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #133 Napisano 2 Października 2011 Dzięki Tobie szyby są prawie zamontowane, prawie oprócz tylnej prawej bo mam padnięty silniczek i czekam aż przyjdzie drugi, wydaje mi się że przednie są takie same jak tylne a różnią się tylko mechanizmem. Cała instalacja działa jak trzeba oprócz domykana szyb z kluczyka (kabelek podłączyłem). Muszę to rozpracować i spróbować podpiąć domykanie pod AA... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #134 Napisano 4 Października 2011 Na dzień dzisiejszy temat wygląda następująco: uszkodzony silniczek wymieniony (przednie są takie same jak tylne w 100%), szyby powkładane, boczki skręcone domykanie działa nie tylko z kluczyka ale i z pilota ale czas na domykanie jest za krótki i muszę dwa razy naciskać pilot Powiedziałbym że jestem zadowolony ale bym skłamał. Martwi mnie działanie tylnych mechanizmów: chodzą bardzo ciężko, jest jakiś sposób by temu zaradzić?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #135 Napisano 4 Października 2011 Martwi mnie działanie tylnych mechanizmów: chodzą bardzo ciężko, jest jakiś sposób by temu zaradzić?? jak nie posmarujesz to nie pojedziesz a tak na serio to ja zwykłym smarem smarowałem prowadnice, ząbki, ogólnie całe mechanizmy(bez silniczków) i pomogło. może ktoś ma lepszy patent... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #136 Napisano 4 Października 2011 Oprócz smarowania trzeba je wyrównać, tj luzujesz śruby podnośnika kiedy szyba jest na górze i dokręcasz ponownie, tak żeby mechanizm się ułożył względem ramy. Jeśli jest krzywo to żaden smar nie pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #137 Napisano 5 Października 2011 Oprócz smarowania trzeba je wyrównać, tj luzujesz śruby podnośnika kiedy szyba jest na górze i dokręcasz ponownie, tak żeby mechanizm się ułożył względem ramy. Jeśli jest krzywo to żaden smar nie pomoże. Trochę pomogło, ale rewelacji nie ma. Przypomniało mi się że jak miałem manualne to bardzo ciężko chodziły, ale otwierałem je dosłownie parę razy odkąd go mam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szkielo82 Zgłoś #138 Napisano 5 Października 2011 Trochę pomogło, ale rewelacji nie ma. Odpal silnik, będzie dobrze Pewnie akumulator już padł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Alex360 Zgłoś #139 Napisano 6 Października 2011 Odpal silnik, będzie dobrze Pewnie akumulator już padł Nie wiem czy zgadywałeś, ale miałeś rację Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Qdlik Zgłoś #140 Napisano 6 Października 2011 Nie wiem czy zgadywałeś, ale miałeś rację nie zgadywał, u mnie jest to samo... tylko mi do głowy nie przyszło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach