Skocz do zawartości
Gość Polmozbyt

Ogrzewanie nie działa

Rekomendowane odpowiedzi

Ktos tam pisal o jakims silniczu V71, V68 i jeszcze jakims, wiec obstawiam ze ktorys z tych silnizckow nie dziala u mnie tak jak powinien. Teraz pytanie jak sie dostac do tych silniczkow, jakie oznaczenie ma ten trzeci, ktory jest konkretnie do czego bo tu w temacie jest to tak napisane ze juz sam nie wiem.. Jakby ktos byl laskawy sprawdzic mi w etce numery tych silniczkow i ew ile taki silniczek moze kosztowac

32c66658f93ffc93m.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam czy ma ktos moze schemat lub jakies doswiadczenia w montazu nagrzewnicy elektrycznej ?? numer 6e1 963 235

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pinon

Witam mam passata B% 1.8 20V +LPG od jakiegoś czasu zaczął coraz słabiej działać ogrzewanie i na dzień dzisiejszy po nagrzaniu silnika do właściwej temp. tj 90 stopni ogrzewanie w kabinie to zaledwie letnie powietrze gdzie mam szukać przyczyny i co z tym zrobić nadmieniam ze filtr kabinowy jest wymieniany regularnie i poprzedniej jesieni i zimy było wszystko ok a teraz tragedia juz latem jak załączałem ogrzewanie to leciało letnie. Prosze o pomoc w tej sprawie, autko ma klime manualną jesli bedzie to pomocne.

 

---------- Post added at 13:12 ---------- Previous post was at 13:05 ----------

 

Witam mam passata B% 1.8 20V +LPG od jakiegoś czasu zaczął coraz słabiej działać ogrzewanie i na dzień dzisiejszy po nagrzaniu silnika do właściwej temp. tj 90 stopni ogrzewanie w kabinie to zaledwie letnie powietrze gdzie mam szukać przyczyny i co z tym zrobić nadmieniam ze filtr kabinowy jest wymieniany regularnie i poprzedniej jesieni i zimy było wszystko ok a teraz tragedia juz latem jak załączałem ogrzewanie to leciało letnie. Prosze o pomoc w tej sprawie, autko ma klime manualną jesli bedzie to pomocne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
od jakiegoś czasu zaczął coraz słabiej działać ogrzewanie

 

Kolego po prostu może padł Ci termostat,najlepiej jak byś sprawdził Vagiem jaką masz temperaturę na silniku,u mnie w tamtym roku na liczniku było 90 a na klimatroniku 73 po wymianie termostatu na liczniku nadal 90 a na silniku 93 i autko od razu zaczęło grzać

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wymień nagrzewnice kolega miał dosłownie to samo po wyjęciu nagrzewnicy okazało sie ze jest cala brudna i pozapychana a jak nie to zrób z kimś podmiankę panelu do sterowania nawiewem i będziesz wiedział mniej więcej o co chodzi ale to pierwsze najbardziej prawdopodobne

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymień nagrzewnice

 

Kolego to nie żuk ,że poszedł i odkręcił parę śrubek.Termostaty padają jak kawki,na początku niech sprawdzi jaką ma temperaturę na silniku ,po co ma wymieniać nagrzewnicę niech wymieni samochód.To ,że kolega tak miał to nie znaczy ,że tu też tak jest.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wymień nagrzewnice kolega miał dosłownie to samo po wyjęciu nagrzewnicy okazało sie ze jest cala brudna i pozapychana a jak nie to zrób z kimś podmiankę panelu do sterowania nawiewem i będziesz wiedział mniej więcej o co chodzi ale to pierwsze najbardziej prawdopodobne
Co Ty za glupoty piszesz. Poczytaj forum i dopiero sie wypowiadaj.

 

Jesli pomiar temp na VAGu bedzie w porzadku to mozesz przeczyscic nagrzewnice. Czynnosc bardzo prosta.

U mnie tez nie grzeje, ale ja mam ukrecona pompe wody ;) - lada dzien wymieniam rozrzad i powinno wszystko wrocic do normy.

 

EDIT:

rozrzad wymieniony, grzanie w aucie powrocilo do normy ;).

Edytowane przez Jericho

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość szreder

U mnie w pasku mam problem z ogrzewaniem, raz działa idealnie a drugim razem wcale tylko cały czas dmucha zimnym powietrzem, zdaza sie ze wjadę w jakąs dziurę i wtedy chyba sie cos załącza bo zaczyna dmuchać ciepłym powietrzem. czy moze to byc wina jakiegoś czujnika?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z ogrzewaniem raz grzeje na maxa i za chwile chłodzi, vag pokazywał błędy silniczków V71 i V68 które zostały wymienione a błędy wykasowane, i nic się nie zmieniło co to może być?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem z ogrzewaniem. Silnik nagrzany do 90C na blacie, na klimatroniku w granicach 80C. Przy nadmuchu 2 kreski i ustawieniu klimatronika ma HI leci ciepłe powietrze, jednak przy zwiększeniu nadmuchu o kilka kresek leci już zimno. Na klimatroniku nie wskazuje żadnych błędów 444 00, czyli ok. Brak obiegu cieczy chłodzącej, dolny wąż zimny, w zbiorniczku wyrównawczym płyn zimny. Samochod po kompletnej wymianie rozrzadu (oczywiście z pompą - sprawdzona), wymieniony termostat (sprawdzony – otwiera się). Jeden przewod od nagrzewnicy ciepły od strony kierowcy - jednak brak ciśnienia w nim. Podczas sprawdzania (przedmuchiwania) wezy zauważyłem ze są strasznie brudne. Taki czarny osad. Pod korkiem oleju nie ma żadnej mazi nie kopci. Dodam jeszcze ze nie mam ubytku w zbiorniczku wyrównawczym ani w oleju. Wymieniłem nawet korek i zbiorniczek wyrównawczy i dalej brak obiegu. Byłem u mechanika, który nic nie wskórał. Dodam, że wyjąłem termostat i przepłukałem cały układ na dużym obiegu preparatem do płukania. Płyn był czarny. Wydaje mi się że może spaliny jakoś się dostają do układu ale nie wiem jak się za to zabrać. Co do dużego obiegu to był ale wydaje mi się że słaby. Przy temp 4-6C silnik nagrzewał się max. do 42C. Nagrzewnica drożna – sprawdzona. Jakieś sugestie???????? Idzie zima Brrrr

 

---------- Post added at 23:27 ---------- Previous post was at 23:23 ----------

 

Dodam, że jestem amatorem w kwesti samochodów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przewod od nagrzewnicy ciepły od strony kierowcy - jednak brak ciśnienia w nim
Ja bym sprawdzil jeszcze raz pompe wody. U mnie ona byla winna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Panowie, miałem problem z ogrzewaniem ok 3 miesiące temu i po przekopaniu Forum postawiłem na płukanie nagrzewnicy - co pomogło. Choć jej wydajność była określona przez mechanika na ok 65% to muszę przyznać że nie było źle... Ale dziś zrobiłem trasę Gorzów-Szczecin i w połowie drogi zerkając na zegary zauważyłem że wskaźnik temp. pokazuje ok 95 stopni (wcześniej nie przekraczał ani razu 90-tki). A co najgorsze chwilę potem z nawiewów docierało już tylko chłodne powietrze ( czy to na ECON czy AUTO, czy LO czy HI). Jeszcze nigdy tak nie zmarzłem w aucie, całą drogę powrotną pokonałem w czapce i rękawiczkach a nogi to mi z zimna zdrętwiały. Proszę Was o wszelkie sugestie za które z góry dziękuję.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jak tam stan płynu chłodniczego?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ludzie pomożcie. jestem na forum pierwszy raz, mam taki problem z moim paskiem . a wiec . temperatura silnika wskazuje 90 stopni a ogrzewanie jest bardzo slabiutkie. zauwazylem tez ze plyn w zbiorniczku jest zimny .. zaznacze ze wymienilem pompe wodna i termostat, wogole nie ma obiegu plynu. serdecznie z gory dziekuje i prosze o jakas wypowiedz czy rade

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam, podpinam się bo problem podobny... Po standardowym czasie wskaźnik temp. silnika na poziomie 90 stopni, nawiew 2-3 kreski ledwo czuc ciepło, jak zwiekszę na maksa to wieje niewiele mocniej. Problem jest własnie w intensywności wiania oraz w fakcie, że raz wieje ciepło a za chwilę letnie i zimne powietrze, a za chwilę znowu cieplutkie (nigdy gorące)... Zauważyłem, że na postoju i rozgrzanym silniku gdy zwiekszałem nawiew ciepłego powietrzam po chwili zaczynało wiać zimne... Poziom płynu (G12++ ok 1, mooze 1,5 cm ponizej min/max). Moze ma ktos jakis pomysł? Dodam, ze jest climatronic ale od kilku juz lat bez założonego paska. I Ostatnia zima bez problemów.

Edytowane przez marcinek79

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
witam, podpinam się bo problem podobny... Po standardowym czasie wskaźnik temp. silnika na poziomie 90 stopni, nawiew 2-3 kreski ledwo czuc ciepło, jak zwiekszę na maksa to wieje niewiele mocniej. Problem jest własnie w intensywności wiania oraz w fakcie, że raz wieje ciepło a za chwilę letnie i zimne powietrze, a za chwilę znowu cieplutkie (nigdy gorące)... Zauważyłem, że na postoju i rozgrzanym silniku gdy zwiekszałem nawiew ciepłego powietrzam po chwili zaczynało wiać zimne... Poziom płynu (G12++ ok 1, mooze 1,5 cm ponizej min/max). Moze ma ktos jakis pomysł? Dodam, ze jest climatronic ale od kilku juz lat bez założonego paska. I Ostatnia zima bez problemów.
Pompa wody slabo daje? Zapchana nagrzewnica?
zaznacze ze wymienilem pompe wodna i termostat, wogole nie ma obiegu plynu
Jesli wymieniona pompa, to jak stwierdzasz ze jest brak obiegu? Odpowietrzona nagrzewnica?

 

LITOŚCI!

Ludzie czytajcie cale tematy, a nie tylko ich naglowki. Wszystkie (przynajmniej zdecydowana wiekszosc ;) ) problemow jest opisana na forum razem z rozwiazaniami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy ktos sie orjentuje gdzie w pasacie b5 3bg znajduje sie termostat jak go wymienic i jaki kosz takiego termostatau wychodzi :) z góry dziekuje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

termostat jest w wyszukiwarce...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przyczyn może być kilka,oto one:

- zbyt mała ilość płyny w zbiorniczku wyrównawczym,sprawdzić poziom i ewentualnie uzupełnić niedobór,

- układ chłodzenia zapowietrzony, odkręcić korek od zbiornika wyrównawczego i niech przez jakiś czas silnik pochodzi,

- zakurzone kratki w panelu klimatronika, odkurzyć zwykłym odkurzaczem,

- można sprawdzić na kompie czy klimatronik nie ma błędów,

- możliwe że klapka się zacina, wyczyścić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności