Skocz do zawartości

marcinek79

  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcinek79

  • Urodziny 14.08.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    pomorskie

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pomogło rozpięcie silniczka i...ponowne wpasowanie go w miejsce. Wielkie dzięki. Nawiew działa jak ta lala. Pozdr. Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalk
  2. Schowek zdemontowany, ale tyle co zauważyłem to to, że otwiera się i zamyka na żądanie klapa obiegu wewnętrznego. Tyle widziałem bez zdejmowania schowka... zrobiłem film z tym jak to działa , może ktoś coś w tym zobaczy... Dodam, że wcześniej widziałem że klapa się przy niższych temperaturach uchylała. Teraz nic. No i nie wiem gdzie znaleźć ten silniczek v71... Czy on jest za tym z niebieską końcówką (to chyba v113 (3C1907511B ))?
  3. Słuchajcie, już mam serdecznie dosyć... Już myślałem, że wymienię v71 i będzie po sprawie. I trafiłem tu. U mnie wychodzą błędy i v71 i v158 i v159. Objawy: Wentylator słychać, pracuje. W AUTO i ECON nie ma nawiewu aż do momentu kiedy zniżę temperaturę do 17-17,5 C - wyżej nie ma szans (sporadycznie zadziała). Za to jak uruchomię obieg zamknięty to wieje aż miło. Wieje tez - uwaga, jak ruszę manetką wycieraczek do siebie, ale po 15 sekundach przestaje! Co to może być??? Ludzie pomóżcie bo już mnie krew zalewa z tym paskiem... Filtr kabinowy wymieniony.
  4. Witajcie, u mnie słychać wentylator, ale nawiewy nie puszczają - w każdym trybie (AC. ECON, bez) nawiew działa tylko kiedy zniżę temperaturę, i to raz do 16, raz wystarczy 18, raz musze LOW - wtedy rusza i wypuszcza powietrze do kabiny... Nie ma problemu także w trybie zamkniętym, wtedy wieje z każdego nawiewu. Oto co mi wyszło z vaga: 4 Faults Found: 00402 - Auxiliary Air Heater Element (Z35) 004 - No Signal/Communication 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 000 - - 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 000 - - - Intermittent 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 000 - - - Intermittent Dwa pierwsze błędy były wcześniej, nie odnotowałem wtedy jakichś problemów, brak nawiewu zauwązyłem dopiero niedawno - a błędy też istniały od kilku już tygodni... reset klimy nie pomaga... Reasumując, żeby wiało - muszę albo włączyć obieg wewnętrzny albo pokrętłem zniżyć temperaturę do niskich wartości... Sporadycznie zadziała normalnie, jakieś pomysły??
  5. Witajcie, u mnie nawiew działa (wieje przez wywiewy) tylko podczas załączonego obiegu wewnętrznego, wszystko pozostałe tryby (auto, econ, reszta...) słychać wentylator, ale nic na zewnątrz się nie wydostaje... Oto co mi wyszło z vaga: 4 Faults Found: 00402 - Auxiliary Air Heater Element (Z35) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 122 Mileage: 229742 km Time Indication: 0 Date: 2017.06.13 Time: 19:04:17 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01110000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 254 Reset counter: 249 Mileage: 229745 km Time Indication: 0 Date: 2017.06.14 Time: 06:37:02 01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 45 Reset counter: 32 Mileage: 235249 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.26 Time: 19:49:08 01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158) 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 122 Reset counter: 34 Mileage: 235253 km Time Indication: 0 Date: 2017.07.26 Time: 20:18:30 Dwa pierwsze błędy były wcześniej, nie odnotowałem wtedy jakichś problemów, brak nawiewu zauwązyłem dopiero wczoraj - a błędy też istniały od kilku już tygodni... reset klimy nie pomaga, testy vagiem też nic - muszę wymienić wszystkie silniczki?
  6. Ok, sterownik skrętu raczej nie bo generalnie reflektory pracują, skręcają i nie ma reguły, w pewnym momencie włącza się AFS. Czujnika poziomu nie mam jak zdiagnozować a bebechy przełożyć mogę bo lampę sprawną mam. Tylko, że prawą, a nawala lewa. I to też wskazuje vag. Są symetryczne? Można przełożyć? Edit 31.10.2014 Wczoraj w końcu znalazłem czas i miejsce na odkręcenie zderzaka i przełożenie tych silniczków. Te wyjęte z prawej lampy oczywiscie pasują do lewej ale po przełożenku plastikowego elementu niesymetrycznego w silniczku do regulacji poziomej. Trochę gimnastyki, a póki co przejechane 20 km, brak napisu AFS...
  7. Ok, prawa, zalana - dziurawa lampa wymieniona, ale AFS woła nadal. Lewa lampa jest szczelna więc wystarczy przełożyć silniczek (góra-dół, sądząc po tym, że często właśnie lewa strona podczas testu "opada" delikatnie kilka mm i wtedy wywala błąd). Przed wykręcaniem zderzaka pytanie: czy silniczki obu lamp są identyczne? Da się przełożyć te z prawej lampy do lewej? Sorry, jeśli już było...
  8. Przetłumaczyć potrafię, ale pytam, bo różne cuda wyczytałem na pierwszych stronach tego tematu... Wyłaczam ręczny zawsze na uruchomionym silniku, ale fakt - niskie napięcie. Z akumulatorem nie miałem żadnych problemów póki co.
  9. Witam, poczytałem temat (nie cały, bo to encyklopedia) ale moze pomożecie. Wczoraj rano wchodzę do auta, ręczny zaciągnięty, po uruchomieniu gong, kontrolki z P i wykrzyknikiem świecą, miga też przycisk ręcznego. Po kilku próbach udaje się, ręczny zwalnia - pojechałem i cały dzień spokój (kontrolek brak). Oto błędy z VCDS: 1 Fault Found: 02432 - Supply Voltage for Left Parking Brake Motor (V282) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00111100 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 1 Reset counter: 69 Mileage: 162632 km Time Indication: 0 Date: 2014.06.25 Time: 07:11:39 Freeze Frame: Voltage: 11.28 V Count: 86 Wieczorem kilkukrotne próby ręcznego, zawsze ok, blokował i odblokowywał. Dziś rano podobnie, żonka się zapomniała i włączyła ręczny. Wywalczyła, że puścił i z duszą na ramieniu pojechała do pracy. Dziś kontroki świeciły i auto wskazywało na włączony ręczny (nie było jednak oporu w kołach). jest możliwe że to tylko przycisk?
  10. Potwierdzam, na maila z soboty odpowiedział w niedzielę rano. Kabel wysłany na podstawie dowodu przelewu w pdf. Oczywiście działa (póki co).
  11. No i stało się, dziś po mocnym deszczu zgasł prawy ksenon, wywaliło mi komunikat "FRONT RIGHT DIPPED BEAM NOT WORKING", reflektor cały zaparowany od środka... I lipa, po wysuszeniu (suszarką) przez otwór zaślepki - nadal nie świeci, nadal komunikat. Dodam, że wcześniej opisywany problem z afs inoperative dotyczący prawdopodobnie lewego reflektora tez nie ustał. Także teraz prawy zgasł, lewy stwarza problem z AFS. Spisałem numer reflektora: VALEO 3C0941752G. Jakieś porady? Zastanawiam się czy nie kupić prawego reflektora, i tak jest lekko pęknięty...ale wtedy nie wiem - kupić VALEO o minimalnie innym numerze (3C0941754G)?
  12. Nie chcąc pozostawiać mojego wątku bez rozwiązania...okazało się, że padła pompka, mimo to jednak dysze czsami minimalnie się wysuwały. Wymiana pompki i po problemie.
  13. No dobrze, a co tu zrobić, jeśli komunikat wyświetla się w różnych momentach - i na prostej drodze, zakrętach, albo dłuższy czas w ogóle. Test lamp po restarcie auta czasami niepełny (lewa strona niedomaga) a komp w ASO nie znalazł po kilku komunikatach żadnego błędu! Chcę to naprawić ale nie mam pojęcia od czego zacząć.
  14. Wymiana rzeczywiście jest dość prosta, mi pomógł 6 letni syn który po prostu świecił latarką... Nie używałem żadnego płaskownika 30x5, wystarczy dobrze się zaprzeć i schowana część siłownika wyskoczy (najbardziej pracochłonny moment). Podczas odchylania tapicerki zniszczyłem dwie zaślepki, ale podejrzewam że w ASO bez problemu to dostanę za grosze. Bagażnik otwiera się elegancko.
  15. Witajcie, czy komunikat "AFS inoperative! See owner's manual 1/1" może pojawić się TYLKO z powodu rozszczelnionego reflektora? To, że jest rozszczelniony widać gołym okiem (częste parowanie po myjni, czy deszczu, wysuszone zacieki w narożniku wewnątrz). Ale zarówno selftest po uruchomieniu prawidłowy, żarniki wymienione rok temu - działają bez zarzutu, doświetlenie zakrętów też działa a komunikat pojawia się nieregularnie, po ponownym uruchomieniu auta - jest ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności