Skocz do zawartości

krzysztofn1983

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O krzysztofn1983

  • Urodziny 23.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysztof
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Bydgoszcz

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam. Zrobiłem test climatronica i wyskoczył mi błąd: 4FA. Zaraz przeszukałem forum i kod tego błędu oznacza że klapa obiegu wewnętrznego nie działa. Wyjąłem filtr kabinowy i żonie kazałem włączać i wyłączać obieg zamknięty i zdziwiło mnie że klapa działa, poprawnie zamykając się i otwierając. Podczas testu climatronica również się otwierała i zamykała. I moje pytanie czemu ten kod błędu cały czas sie pojawia mimo wykasowania tego błędu i poprawnie działającej klapy?
  2. A co to może być w moim pasku. Na biegu jałowym drży kierownica, gałka zmiany biegów i drżenie a nawet takie mrowienie czuć jak się siedzie na fotelu. Nawet po przyłożeniu głowy do bocznej szyby czuć drżenie w głowie .
  3. A co to może być w moim pasku. Na biegu jałowym drży kierownica, gałka zmiany biegów i drżenie a nawet takie mrowienie czuć jak się siedzie na fotelu. Nawet po przyłożeniu głowy do bocznej szyby czuć drżenie w głowie .
  4. U mnie występują drgania na wolnych obrotach, aż czuć na fotelu. Jak dotykam wydechu też drży czy to plecionka?
  5. Płyn nie ucieka, sprawdzałem, poza tym nie ubywa płynu w zbiorniczku. Myślę że to uszczelki tłoka pompy hamulcowej przepuszczają płyn.
  6. Dziś miałem taką sytuację, stałem przed światłami i miałem naciśnięty pedał hamulca po jakimś czasie pedał powoli wpadał w podłogę, zauważyłem również że po drugim naciśnięciu pedału hamulca hamuje lepiej. Teraz przy włączonym silniku i naciśnięciu pedału hamulca powoli wpada on w podłogę, jaka może być tego przyczyna???
  7. Dziś miałem taką sytuację, stałem przed światłami i miałem naciśnięty pedał hamulca po jakimś czasie pedał powoli wpadał w podłogę, zauważyłem również że po drugim naciśnięciu pedału hamulca hamuje lepiej. Teraz przy włączonym silniku i naciśnięciu pedału hamulca powoli wpada on w podłogę, jaka może być tego przyczyna???
  8. Myślę że nie będzie żadnych przeciwwskazań do takiej zamiany???
  9. Otóż mam nieszczelny podgrzewacz i wycieka z niego płyn chłodniczy. Podgrzewacz jest aluminiowy i chciałem go pospawać ale fachowiec od spawania aluminium stwierdził że trudno to będzie pospawać.
  10. Witam. Posiadam w moim pasku silnik TDI AVF 130 KM i mam filtr paliwa przykręcany z podgrzewaczem. Chcialbym go zamienić na filtr paliwa przewodowy, taki jaki jest w silniku AVB czy AWX . Czy nie ma jakiś przeciwwskazań do takiej zamiany???
  11. Witam. Mam w swoim "pasku" silnik avf 130 KM i wyposażony on jest w podgrzewacz paliwa który znajduje się nad filtrem paliwa i podłączone są do niego przewody z cieczą chłodzącą. Zamierzam wymienić podgrzewacz i w związku z tym mam pytanie czy po odłączeniu przewodów z płynem chłodniczym będzie mi wyciekał płyn? Czy muszę spuścić płyn z całego układu chłodzenia?
  12. Witam. Mam pytanko odnośnie tylnych odboi tzw. "bałwanków" w passacie b5 FL. Czy te odboje powinny znajdować się cały czas w mocowaniu tylnego amortyzatora? Bo u mnie te odboje spadły i widać rurkę teleskopa, również podczas przejeżdżania przez nierówności, dziury w jezdnii itp, słychać pukanie jakby plastik o plastik.
  13. Witam. Otóż w moim passacie kombi również borykam się z podobnym uciążliwym problemem. Też mi w okresie zimowym stuka w tylnym zawieszeniu przy pokonywaniu nierówności na jezdni. Mam pytanie odnośnie tych odboji. Czy te bałwanki powinny być nieruchome w mocowaniu tylnego amortyzatora? Bo u mnie nie są i z wątków winika że to one powodują te stukania.
  14. Witam. mam pytanie odnośnie amortyzatorów, a mianowicie jakiej firmy są dobre? Mam na oku amorki firmy KAYABA, czy to dobry wybór? [h=1][/h]
  15. Witam, otóż wczoraj pojawił mi się na wyświetlaczu komunikat: Service 3000 km., czyli że nie długo czeka mnie wymiana oleju. Nic by w tym nie było dziwnego gdyby nie to że wymianę oleju i kasowanie inspekcji przeprowadziłem ok. 3000 km temu. To by wychodziło że co 6000 km była by potrzeba wymiany oleju a nie jak w instrukcji że po 15000 km.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności