Jericho Zgłoś #321 Napisano 8 Września 2010 Ktos tam pisal o jakims silniczu V71, V68 i jeszcze jakims, wiec obstawiam ze ktorys z tych silnizckow nie dziala u mnie tak jak powinien. Teraz pytanie jak sie dostac do tych silniczkow, jakie oznaczenie ma ten trzeci, ktory jest konkretnie do czego bo tu w temacie jest to tak napisane ze juz sam nie wiem.. Jakby ktos byl laskawy sprawdzic mi w etce numery tych silniczkow i ew ile taki silniczek moze kosztowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik_110 Zgłoś #322 Napisano 22 Września 2010 witam czy ma ktos moze schemat lub jakies doswiadczenia w montazu nagrzewnicy elektrycznej ?? numer 6e1 963 235 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pinon Zgłoś #323 Napisano 23 Września 2010 Witam mam passata B% 1.8 20V +LPG od jakiegoś czasu zaczął coraz słabiej działać ogrzewanie i na dzień dzisiejszy po nagrzaniu silnika do właściwej temp. tj 90 stopni ogrzewanie w kabinie to zaledwie letnie powietrze gdzie mam szukać przyczyny i co z tym zrobić nadmieniam ze filtr kabinowy jest wymieniany regularnie i poprzedniej jesieni i zimy było wszystko ok a teraz tragedia juz latem jak załączałem ogrzewanie to leciało letnie. Prosze o pomoc w tej sprawie, autko ma klime manualną jesli bedzie to pomocne. ---------- Post added at 13:12 ---------- Previous post was at 13:05 ---------- Witam mam passata B% 1.8 20V +LPG od jakiegoś czasu zaczął coraz słabiej działać ogrzewanie i na dzień dzisiejszy po nagrzaniu silnika do właściwej temp. tj 90 stopni ogrzewanie w kabinie to zaledwie letnie powietrze gdzie mam szukać przyczyny i co z tym zrobić nadmieniam ze filtr kabinowy jest wymieniany regularnie i poprzedniej jesieni i zimy było wszystko ok a teraz tragedia juz latem jak załączałem ogrzewanie to leciało letnie. Prosze o pomoc w tej sprawie, autko ma klime manualną jesli bedzie to pomocne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #324 Napisano 23 Września 2010 od jakiegoś czasu zaczął coraz słabiej działać ogrzewanie Kolego po prostu może padł Ci termostat,najlepiej jak byś sprawdził Vagiem jaką masz temperaturę na silniku,u mnie w tamtym roku na liczniku było 90 a na klimatroniku 73 po wymianie termostatu na liczniku nadal 90 a na silniku 93 i autko od razu zaczęło grzać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patryk332 Zgłoś #325 Napisano 23 Września 2010 wymień nagrzewnice kolega miał dosłownie to samo po wyjęciu nagrzewnicy okazało sie ze jest cala brudna i pozapychana a jak nie to zrób z kimś podmiankę panelu do sterowania nawiewem i będziesz wiedział mniej więcej o co chodzi ale to pierwsze najbardziej prawdopodobne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M1A Zgłoś #326 Napisano 23 Września 2010 wymień nagrzewnice Kolego to nie żuk ,że poszedł i odkręcił parę śrubek.Termostaty padają jak kawki,na początku niech sprawdzi jaką ma temperaturę na silniku ,po co ma wymieniać nagrzewnicę niech wymieni samochód.To ,że kolega tak miał to nie znaczy ,że tu też tak jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #327 Napisano 23 Września 2010 (edytowane) wymień nagrzewnice kolega miał dosłownie to samo po wyjęciu nagrzewnicy okazało sie ze jest cala brudna i pozapychana a jak nie to zrób z kimś podmiankę panelu do sterowania nawiewem i będziesz wiedział mniej więcej o co chodzi ale to pierwsze najbardziej prawdopodobne Co Ty za glupoty piszesz. Poczytaj forum i dopiero sie wypowiadaj. Jesli pomiar temp na VAGu bedzie w porzadku to mozesz przeczyscic nagrzewnice. Czynnosc bardzo prosta. U mnie tez nie grzeje, ale ja mam ukrecona pompe wody - lada dzien wymieniam rozrzad i powinno wszystko wrocic do normy. EDIT: rozrzad wymieniony, grzanie w aucie powrocilo do normy . Edytowane 15 Października 2010 przez Jericho Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość szreder Zgłoś #328 Napisano 29 Września 2010 U mnie w pasku mam problem z ogrzewaniem, raz działa idealnie a drugim razem wcale tylko cały czas dmucha zimnym powietrzem, zdaza sie ze wjadę w jakąs dziurę i wtedy chyba sie cos załącza bo zaczyna dmuchać ciepłym powietrzem. czy moze to byc wina jakiegoś czujnika? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomek1811 Zgłoś #329 Napisano 20 Października 2010 Witam mam problem z ogrzewaniem raz grzeje na maxa i za chwile chłodzi, vag pokazywał błędy silniczków V71 i V68 które zostały wymienione a błędy wykasowane, i nic się nie zmieniło co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rgalo Zgłoś #330 Napisano 9 Listopada 2010 Witam Mam problem z ogrzewaniem. Silnik nagrzany do 90C na blacie, na klimatroniku w granicach 80C. Przy nadmuchu 2 kreski i ustawieniu klimatronika ma HI leci ciepłe powietrze, jednak przy zwiększeniu nadmuchu o kilka kresek leci już zimno. Na klimatroniku nie wskazuje żadnych błędów 444 00, czyli ok. Brak obiegu cieczy chłodzącej, dolny wąż zimny, w zbiorniczku wyrównawczym płyn zimny. Samochod po kompletnej wymianie rozrzadu (oczywiście z pompą - sprawdzona), wymieniony termostat (sprawdzony – otwiera się). Jeden przewod od nagrzewnicy ciepły od strony kierowcy - jednak brak ciśnienia w nim. Podczas sprawdzania (przedmuchiwania) wezy zauważyłem ze są strasznie brudne. Taki czarny osad. Pod korkiem oleju nie ma żadnej mazi nie kopci. Dodam jeszcze ze nie mam ubytku w zbiorniczku wyrównawczym ani w oleju. Wymieniłem nawet korek i zbiorniczek wyrównawczy i dalej brak obiegu. Byłem u mechanika, który nic nie wskórał. Dodam, że wyjąłem termostat i przepłukałem cały układ na dużym obiegu preparatem do płukania. Płyn był czarny. Wydaje mi się że może spaliny jakoś się dostają do układu ale nie wiem jak się za to zabrać. Co do dużego obiegu to był ale wydaje mi się że słaby. Przy temp 4-6C silnik nagrzewał się max. do 42C. Nagrzewnica drożna – sprawdzona. Jakieś sugestie???????? Idzie zima Brrrr ---------- Post added at 23:27 ---------- Previous post was at 23:23 ---------- Dodam, że jestem amatorem w kwesti samochodów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość iwan86 Zgłoś #331 Napisano 9 Listopada 2010 Uszczelka pod glowica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #332 Napisano 11 Listopada 2010 przewod od nagrzewnicy ciepły od strony kierowcy - jednak brak ciśnienia w nim Ja bym sprawdzil jeszcze raz pompe wody. U mnie ona byla winna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hremik Zgłoś #333 Napisano 30 Listopada 2010 Witam. Panowie, miałem problem z ogrzewaniem ok 3 miesiące temu i po przekopaniu Forum postawiłem na płukanie nagrzewnicy - co pomogło. Choć jej wydajność była określona przez mechanika na ok 65% to muszę przyznać że nie było źle... Ale dziś zrobiłem trasę Gorzów-Szczecin i w połowie drogi zerkając na zegary zauważyłem że wskaźnik temp. pokazuje ok 95 stopni (wcześniej nie przekraczał ani razu 90-tki). A co najgorsze chwilę potem z nawiewów docierało już tylko chłodne powietrze ( czy to na ECON czy AUTO, czy LO czy HI). Jeszcze nigdy tak nie zmarzłem w aucie, całą drogę powrotną pokonałem w czapce i rękawiczkach a nogi to mi z zimna zdrętwiały. Proszę Was o wszelkie sugestie za które z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Broda Zgłoś #334 Napisano 30 Listopada 2010 A jak tam stan płynu chłodniczego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tadzio3331 Zgłoś #335 Napisano 1 Grudnia 2010 ludzie pomożcie. jestem na forum pierwszy raz, mam taki problem z moim paskiem . a wiec . temperatura silnika wskazuje 90 stopni a ogrzewanie jest bardzo slabiutkie. zauwazylem tez ze plyn w zbiorniczku jest zimny .. zaznacze ze wymienilem pompe wodna i termostat, wogole nie ma obiegu plynu. serdecznie z gory dziekuje i prosze o jakas wypowiedz czy rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcinek79 Zgłoś #336 Napisano 1 Grudnia 2010 (edytowane) witam, podpinam się bo problem podobny... Po standardowym czasie wskaźnik temp. silnika na poziomie 90 stopni, nawiew 2-3 kreski ledwo czuc ciepło, jak zwiekszę na maksa to wieje niewiele mocniej. Problem jest własnie w intensywności wiania oraz w fakcie, że raz wieje ciepło a za chwilę letnie i zimne powietrze, a za chwilę znowu cieplutkie (nigdy gorące)... Zauważyłem, że na postoju i rozgrzanym silniku gdy zwiekszałem nawiew ciepłego powietrzam po chwili zaczynało wiać zimne... Poziom płynu (G12++ ok 1, mooze 1,5 cm ponizej min/max). Moze ma ktos jakis pomysł? Dodam, ze jest climatronic ale od kilku juz lat bez założonego paska. I Ostatnia zima bez problemów. Edytowane 1 Grudnia 2010 przez marcinek79 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jericho Zgłoś #337 Napisano 1 Grudnia 2010 witam, podpinam się bo problem podobny... Po standardowym czasie wskaźnik temp. silnika na poziomie 90 stopni, nawiew 2-3 kreski ledwo czuc ciepło, jak zwiekszę na maksa to wieje niewiele mocniej. Problem jest własnie w intensywności wiania oraz w fakcie, że raz wieje ciepło a za chwilę letnie i zimne powietrze, a za chwilę znowu cieplutkie (nigdy gorące)... Zauważyłem, że na postoju i rozgrzanym silniku gdy zwiekszałem nawiew ciepłego powietrzam po chwili zaczynało wiać zimne... Poziom płynu (G12++ ok 1, mooze 1,5 cm ponizej min/max). Moze ma ktos jakis pomysł? Dodam, ze jest climatronic ale od kilku juz lat bez założonego paska. I Ostatnia zima bez problemów. Pompa wody slabo daje? Zapchana nagrzewnica?zaznacze ze wymienilem pompe wodna i termostat, wogole nie ma obiegu plynu Jesli wymieniona pompa, to jak stwierdzasz ze jest brak obiegu? Odpowietrzona nagrzewnica? LITOŚCI! Ludzie czytajcie cale tematy, a nie tylko ich naglowki. Wszystkie (przynajmniej zdecydowana wiekszosc ) problemow jest opisana na forum razem z rozwiazaniami. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzio83 Zgłoś #338 Napisano 2 Grudnia 2010 czy ktos sie orjentuje gdzie w pasacie b5 3bg znajduje sie termostat jak go wymienic i jaki kosz takiego termostatau wychodzi z góry dziekuje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
remont Zgłoś #339 Napisano 2 Grudnia 2010 termostat jest w wyszukiwarce... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzysztofn1983 Zgłoś #340 Napisano 2 Grudnia 2010 Przyczyn może być kilka,oto one: - zbyt mała ilość płyny w zbiorniczku wyrównawczym,sprawdzić poziom i ewentualnie uzupełnić niedobór, - układ chłodzenia zapowietrzony, odkręcić korek od zbiornika wyrównawczego i niech przez jakiś czas silnik pochodzi, - zakurzone kratki w panelu klimatronika, odkurzyć zwykłym odkurzaczem, - można sprawdzić na kompie czy klimatronik nie ma błędów, - możliwe że klapka się zacina, wyczyścić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach